Taitais ero tulla heti, jos sen tekisin! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja e:Laittakaa mammat omien miestenne vehkeitten kuvia? multa ainakin löytyis exästä muutama kiva kuva...
Mistäs se tietää sais.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Taitais ero tulla heti, jos sen tekisin! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja e:Laittakaa mammat omien miestenne vehkeitten kuvia? multa ainakin löytyis exästä muutama kiva kuva...
Ihan omia kuvia vaan! Kuka uskaltaa ensimmäisenä?
Kaikki sen tyttöystävät käy kuitenkin täällä?Alkuperäinen kirjoittaja e:Mistäs se tietää sais.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Taitais ero tulla heti, jos sen tekisin! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja e:Laittakaa mammat omien miestenne vehkeitten kuvia? multa ainakin löytyis exästä muutama kiva kuva...
Ihan omia kuvia vaan! Kuka uskaltaa ensimmäisenä?
Nooo ei väkisin, vitsi vitsinä.
SEWlvä sukupuolineutraali. Tarpeeksi kun kaikki lihoo noon hävii sukupuoli ja lapset teetetään.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Terävähampaiset palstamammat! Sitä se kylässä käyminen teettää.Alkuperäinen kirjoittaja tässä mun:mun pili on tässä
http://mozey.files.wordpress.com/2007/09/small-dick.png
Eihän ukotkaan ole jättänyt näitä värkkiensä näyttäjiä, vai sinkkujako kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Pokkaa olis kyllä, mut mä olen jo rouvalle pahaamieltä tuottanu ihan riittävästi, ja luulisin että tällanen temppu olis sit ihan liikaa.
No joo, mut enpä nyt viitti toiselle pahaa mieltä tahallaan tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Eihän ukotkaan ole jättänyt näitä värkkiensä näyttäjiä, vai sinkkujako kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Pokkaa olis kyllä, mut mä olen jo rouvalle pahaamieltä tuottanu ihan riittävästi, ja luulisin että tällanen temppu olis sit ihan liikaa.