Niin, sit kaikki tietää, että kunnia siitäkin kuuluu mulle. Saanko jonkun palkinnon? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Ei vielä! Neuvottelut kesken.Alkuperäinen kirjoittaja Huipsi:Voihan pettymys... Ei täällä ollutkaan yhtään vällykäärmettä....
Bannia sulle kuuluis antaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, sit kaikki tietää, että kunnia siitäkin kuuluu mulle. Saanko jonkun palkinnon? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
No vielä toistaiseksi ei ole kuvia, joten voin availla ja vastustaa. :xmas: Saan sillä lisäpisteitä, kun olen jo valmiiksikin niin suosittu.Alkuperäinen kirjoittaja Munakyylä:Mutta ketju piti kuitenkin avata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Aina.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Bannia sulle kuuluis antaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, sit kaikki tietää, että kunnia siitäkin kuuluu mulle. Saanko jonkun palkinnon? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Carlos oli juur laittamassa ja sä tulet ja moralisoit :headwall:
No höh, se ei kyllä ollu tarkotus. SorryAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, sit kaikki tietää, että kunnia siitäkin kuuluu mulle. Saanko jonkun palkinnon? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Bannia sulle kuuluis antaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, sit kaikki tietää, että kunnia siitäkin kuuluu mulle. Saanko jonkun palkinnon? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$
Nuo karvat kruunaavat lopputuloksen. Eli kyl on ruma...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.zdravstvena.info/vsznj/wp-content/uploads/2009/02/vagina.jpg
Terävähampaiset palstamammat! Sitä se kylässä käyminen teettää.Alkuperäinen kirjoittaja tässä mun:mun pili on tässä
http://mozey.files.wordpress.com/2007/09/small-dick.png
Vaikka tuskinpa se Carloskaan ois OIKEESTI kuvaa laittanut!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aina.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Bannia sulle kuuluis antaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, sit kaikki tietää, että kunnia siitäkin kuuluu mulle. Saanko jonkun palkinnon? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Just jo latasin aijaalle, mut no jätän laittamatta ni et sit vahingossa nää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yäk, minä en halua nähdä. :$