Mua kiinnostaa. Tykkään katsella lasten piirustuksia.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Mua kiinnostaa. Tykkään katsella lasten piirustuksia.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Eka kerta kun vaivauduin sulle edes vastaamaan, joten en ilmeisesti ole ainoa jolla ärsyttää tapasi tuoda asioita esille. Miksi poistit aloituksesta sen, että haluat kehuja??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sua vaivaa joku. Ookoo, sun ei ole pakko laittaa lapses piirrustusta, jos et halua, mutta mä tykkään lasten piirtämistä kuvista ja musta ne on mielenkiintoisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sulla oikesti taida kiinnostaa kenenkään muun lasten tekemät jutut, mutta rehellisesti ainakin jo alussa kerroit miksi aloituksen teit. En usko että kovinkaan moni jaksaa niitä skannata koneelle jos vaikka yhden teeskennellyn kehun sais palstalta.
Sä voit ihan kertoo, mikä mussa sua ärsyttää, niin että hyökkäät tolla tavoin aina, jos teen aloituksen.
Niin mä kehunkin.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
no sinä ootki kuukuppiAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mua kiinnostaa. Tykkään katsella lasten piirustuksia.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Koska se ärsytti sinua, siksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eka kerta kun vaivauduin sulle edes vastaamaan, joten en ilmeisesti ole ainoa jolla ärsyttää tapasi tuoda asioita esille. Miksi poistit aloituksesta sen, että haluat kehuja??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sua vaivaa joku. Ookoo, sun ei ole pakko laittaa lapses piirrustusta, jos et halua, mutta mä tykkään lasten piirtämistä kuvista ja musta ne on mielenkiintoisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sulla oikesti taida kiinnostaa kenenkään muun lasten tekemät jutut, mutta rehellisesti ainakin jo alussa kerroit miksi aloituksen teit. En usko että kovinkaan moni jaksaa niitä skannata koneelle jos vaikka yhden teeskennellyn kehun sais palstalta.
Sä voit ihan kertoo, mikä mussa sua ärsyttää, niin että hyökkäät tolla tavoin aina, jos teen aloituksen.
No siinä tapauksessa on tosi hyvä juttu, että otsikosta ja nimimerkistä jo näkee mitä aihetta ketjussa käsitellään ja kuka on sen aloittajana. Ne, jotka pitää esim. Rukoilijasirkkaa tyhmänä, voi olla lukematta. Paitsi jos ne ovat itse tyhmiä, ja lukevat silti vaikka eivät tykkääkään...ja sitten taas valittavat.Alkuperäinen kirjoittaja tuliko mieleen:meitä on monta eikä vain yhtä. Mahdollista siis on että sun juttuja pitää tyhmänä muutkin ku mä.
Mä kyllä olen jo pitkään sanonutkin, että teitä on siellä monta. koska ette ota niitä lääkkeitä, jolla nää sivupersoonat vähenis.Alkuperäinen kirjoittaja tuliko mieleen:meitä on monta eikä vain yhtä. Mahdollista siis on että sun juttuja pitää tyhmänä muutkin ku mä.
no mistäs arvasit? mee hiekkalaatikolle esittelee niitä piirustuksia, siellä ehkä joku lestaatiolainen ymmärtääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin mä kehunkin.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Mä olen ajatellut, että tämä on äitien/isien palsta ja täällä puhutaan lapsista ja lapsien tekemisistä. Ilmeisesti olin väärässä. Ehkä tämä sittenkin on palsta joka on tarkoitettu katkerille ihmisille, jotta he voisivat purkaa vihaansa ja turhautumistaan.
Niin, mä tykkään lapsista ja lapsiin liittyvistä jutuista, kuten piirrustuksista ja lasten hassuista tokaisuista. Sekä lasten nauravista nassuista, siksi tykkään valokuvaketjuistakin.Alkuperäinen kirjoittaja nii:no sinä ootki kuukuppiAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mua kiinnostaa. Tykkään katsella lasten piirustuksia.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Onko sun ihan pakko olla täällä ja katsella noita kuvia? Ei kukaan pakota sua ja vaikka pakottaiski, niin aina voi jätää kommentoimatta, jos joku ei miellytä.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Aivan. Hanki itsellesi nimimerkki, niin voidaan puhua tästä vaikka ihan y-viesteillä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:no mistäs arvasit? mee hiekkalaatikolle esittelee niitä piirustuksia, siellä ehkä joku lestaatiolainen ymmärtääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin mä kehunkin.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Kannattaisko sulla ap kehua niitä piirustuksia lapselle suoraan eikä täällä? Ei ketään oikeasti kiinnosta sinun poikas kynänjälki. Ehkä jotkut säälistä kehuu.
Mä olen ajatellut, että tämä on äitien/isien palsta ja täällä puhutaan lapsista ja lapsien tekemisistä. Ilmeisesti olin väärässä. Ehkä tämä sittenkin on palsta joka on tarkoitettu katkerille ihmisille, jotta he voisivat purkaa vihaansa ja turhautumistaan.
Mikä ero siinä on että sinä ilkeilet täällä päivittäin jollekin mutta sulle ei saa sanoa mitään? en jaksa ymmärtää miksi ihminen kuvittelee että häntä ei saa kohdella niin kuin hän kohtelee muita.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä kyllä olen jo pitkään sanonutkin, että teitä on siellä monta. koska ette ota niitä lääkkeitä, jolla nää sivupersoonat vähenis.Alkuperäinen kirjoittaja tuliko mieleen:meitä on monta eikä vain yhtä. Mahdollista siis on että sun juttuja pitää tyhmänä muutkin ku mä.
Mä sanon kyllä takaisin kun sä hyökkäät tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ero siinä on että sinä ilkeilet täällä päivittäin jollekin mutta sulle ei saa sanoa mitään? en jaksa ymmärtää miksi ihminen kuvittelee että häntä ei saa kohdella niin kuin hän kohtelee muita.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä kyllä olen jo pitkään sanonutkin, että teitä on siellä monta. koska ette ota niitä lääkkeitä, jolla nää sivupersoonat vähenis.Alkuperäinen kirjoittaja tuliko mieleen:meitä on monta eikä vain yhtä. Mahdollista siis on että sun juttuja pitää tyhmänä muutkin ku mä.
Aika usein olet sanonut ihmisille muutakin kuin takaisin, mutta ehkä ne on unohtuneet.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä sanon kyllä takaisin kun sä hyökkäät tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä ero siinä on että sinä ilkeilet täällä päivittäin jollekin mutta sulle ei saa sanoa mitään? en jaksa ymmärtää miksi ihminen kuvittelee että häntä ei saa kohdella niin kuin hän kohtelee muita.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä kyllä olen jo pitkään sanonutkin, että teitä on siellä monta. koska ette ota niitä lääkkeitä, jolla nää sivupersoonat vähenis.Alkuperäinen kirjoittaja tuliko mieleen:meitä on monta eikä vain yhtä. Mahdollista siis on että sun juttuja pitää tyhmänä muutkin ku mä.
Ihania! onko tolla ukolla pili? Hassuja varsin. Meidän poika ei 4 vuotiaana piirrellyt paljoa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:4,5v pojan tekeleitä.
http://www.aijaa.com/img/b/00414/2056746.jpg
http://www.aijaa.com/img/b/00014/2056752.jpg
ihana tuo alempi ukkoAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:4,5v pojan tekeleitä.
Ymmärtäsin, että olet jostain vihanen, jos edes tunnettas. :|Alkuperäinen kirjoittaja huoh:HAhah hyökkäys on paras puolustus. hajoo unelmiis neiti puhdas pulmunen.
Kyllä vaan, täytyyhän robollakin vehkeet olla.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihania! onko tolla ukolla pili? Hassuja varsin. Meidän poika ei 4 vuotiaana piirrellyt paljoa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:4,5v pojan tekeleitä.
Miksi sinä hyökkäsit tänään scarletin kimppuun ja aloit syyttämään häntä huomionhakuiseksi? Ei kai hän mitään pahaa sulle sillä aloituksellaan tehnyt, että ei ole muuta elämää. Että kyllä se osaat sinäkin ilkeillä ketjuihin jotka sulle ei kuulu.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun mielestä täällä saa sanoa rumasti, jos joku sanoo rumasti ensin joko itselle tai jollekin toiselle.
Mutta on ihan älytöntä tulla vittuilemaan tällaiseen ketjuun. Ketjuun, jossa kyse on (tai piti ainakin olla) lasten piirustuksista!
Enhän mä HYÖKÄNNYT hänen kimppuunsa, vaan kysyin vaan että miksi hän tekee sellaisia aloituksia, jos ei kerran nauti siitä että saa harmaat perskyrpäset kimppuunsa. Kysyin suoraan, omalla nimimerkilläni, koska olen sitä ihmetellyt, sen sijaan että kirjoittaisin harmaana haukkumisviestejä. Esimerkiksi hänen ja miehen ikäerosta on ilkeilty aika paljonkin, eikä hän varmaan siitä tykkää, mutta silti hän on tehnyt siitä aiheesta (tai sitä sivuavasta) useita aloituksia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sinä hyökkäsit tänään scarletin kimppuun ja aloit syyttämään häntä huomionhakuiseksi? Ei kai hän mitään pahaa sulle sillä aloituksellaan tehnyt, että ei ole muuta elämää. Että kyllä se osaat sinäkin ilkeillä ketjuihin jotka sulle ei kuulu.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun mielestä täällä saa sanoa rumasti, jos joku sanoo rumasti ensin joko itselle tai jollekin toiselle.
Mutta on ihan älytöntä tulla vittuilemaan tällaiseen ketjuun. Ketjuun, jossa kyse on (tai piti ainakin olla) lasten piirustuksista!
ihana tuo ukkeliAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:4,5v pojan tekeleitä.