P
perfect mom
Vieras
tällä palstalla saa aina kuulla mitä täydellinen äiti tekisi (muiden äitien mukaan)
oon miettinyt mitä kaikkea pitäis oikeasti tehdä että vois olla se ihanne-äiti (en aio muuttaa tapojani, mietin siis retoorisesti minkälainen tämä täydellinen äiti olisi)
ainakin seuraavan asiat tulee mieleen, listatkaa lisää!
-täysimettää 6kk ja imettää vuoden yhteensä (toisten mielestä tämä on liikaa, toisista liian vähän)
-valmistaa itse kaikki vauvanruoat
-käyttää kestovaippoja
-pitää koti aina siistinä
-viettää paljon aikaa lasten kanssa leikkien, askarrelleen yms
-ulkoilla vähintään 2 tuntia päivässä lasten kanssa
-leipoa ja laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa
-pitää hyvää huolta ulkonäöstään (muutenhan joidenkin mukaan miehellä on oikeus lähteä vieraisiin!)
-olla kotona lasten kanssa juuri sopivan ajan ja sen jälkeen töissä ettei vaan eläisi kelan tuilla (se sopiva aika lienee mysteeri, joistakin se on 10kk toisista 6v)
-olla sellainen äiti joka ei tuomitse muita ja ymmärtää jokaisen valinnat
-käyttää lapsillaan vain parhaiden merkkien ulkovaatteita (ja miksei sisävaatteitakin)
-
-
en muista nyt enempää, listatkaa te!!!
oon miettinyt mitä kaikkea pitäis oikeasti tehdä että vois olla se ihanne-äiti (en aio muuttaa tapojani, mietin siis retoorisesti minkälainen tämä täydellinen äiti olisi)
ainakin seuraavan asiat tulee mieleen, listatkaa lisää!
-täysimettää 6kk ja imettää vuoden yhteensä (toisten mielestä tämä on liikaa, toisista liian vähän)
-valmistaa itse kaikki vauvanruoat
-käyttää kestovaippoja
-pitää koti aina siistinä
-viettää paljon aikaa lasten kanssa leikkien, askarrelleen yms
-ulkoilla vähintään 2 tuntia päivässä lasten kanssa
-leipoa ja laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa
-pitää hyvää huolta ulkonäöstään (muutenhan joidenkin mukaan miehellä on oikeus lähteä vieraisiin!)
-olla kotona lasten kanssa juuri sopivan ajan ja sen jälkeen töissä ettei vaan eläisi kelan tuilla (se sopiva aika lienee mysteeri, joistakin se on 10kk toisista 6v)
-olla sellainen äiti joka ei tuomitse muita ja ymmärtää jokaisen valinnat
-käyttää lapsillaan vain parhaiden merkkien ulkovaatteita (ja miksei sisävaatteitakin)
-
-
en muista nyt enempää, listatkaa te!!!