Pinoon kaikki mitä TÄYDELLISEN ÄIDIN pitäisi tehdä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perfect mom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä taisin just eilen tavata yhden tälläisen täydellisen äidin kun katto huuli pyöreänä miten mun epätäydellisen äitiyden kasvatti uhmasi ja minä yritin kaikin mahdollisin keinoin saada lastani edes vähän syömään (yrittämättä edes niitä vihanneksia)... ja lopulta sorruin näyttämään lapselleni videon että söisi siinä samalla EDES.

Tämä on tietenkin hyvin epätäydellisen äidin käytöstä,
täydellin äiti ei IKINÄ näytä lapsilleen videoja tai TVtä.

täydellisen äidin lapsi on myös kokonaan kuivaksi opetettu viimeistään puolitoistavuotiaana.

Istua koko yö tietokoneen edessä maalaamassa pikkuruisia koiran kuvia.
Sen jälkeen istua aamu tietokoneen edessä maalaamassa pikkuruisia koiran kuvia.

Sitten joku tökkää ruokalautasen nenän alle.. siihen tietokoneen eteen.

Suihkuun meno on suositeltavaa, mutta ei pakollista.

Täydellinen äiti on taloudellisesti riippumaton sekä yhteiskunnan tuista että miehensä rahoista ja samalla hoitaa lapsensa kotona tasan tarkkaan 3-vuotiaiksi asti.

Täydellisen äidin lapset ovat täydellisen menestyneitä, hermonsa hallitsevia ja hyväkäytöksisiä, joka tilanteessa, poikkeuksetta.

Täydellinen äiti kasvattaa lapsensa sukupuolineutraalisti.

Täydellisen äidin lapset ovat kaikkiruokaisia.

Täydellinen äiti ei koskaan tarjoa lapsille eineksiä, saati pikaruokaa.

Täydellinen äiti ei koskaan anna lapsille karkkia, hampurilaisia tai muita herkkuja, vaan tekee kaiken itse. Ehkä lapsi joskus saa yhden luomumaitoon leivotun pullan. Televisiota täydellisen äidin lapset aivät katso eivätkä edes halua. Täydellisten äitien lapset ovat omatoimisia ja osaavat pukea/riisua jo heti kun oppivat kävelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täydellisten äitien lapsilla ei ole uhmaikää. Uhmäikähän johtuu vain huonosta kasvatuksesta.

Eikä myöskään koliikkia, ADHD:tä, syöpää tai muuta huonon kasvatuksen tulosta, joita ennen ei ollut

Yhteistyössä