Mitä äidin kuuluu tehdä leikkipuistossa kun lapsi kiipeilee telineissä tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
lehdenlukeminen kertoo kuinka ylpeä äiti on kyseessä. Tuo vinkki annettiin Meidän Perhe lehdessä |O

Voisko joku suomentaa tämän? Eli jos äiti lukee lehteä, hän on ylpeä ihminen? Vai mitä tuolla nyt tarkoitetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lehdenlukeminen kertoo kuinka ylpeä äiti on kyseessä. Tuo vinkki annettiin Meidän Perhe lehdessä |O

Voisko joku suomentaa tämän? Eli jos äiti lukee lehteä, hän on ylpeä ihminen? Vai mitä tuolla nyt tarkoitetaan?

täälläkin vai pitääko ostaa lehti häh.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

täälläkin vai pitääko ostaa lehti häh.

niin, siinä artikkelissa vai mikä ikinä onkaan annettiin ymmärtää, että jos äiti lukee lehteä tai kirjaa puistossa niin se tulkitaan jopa ylpeeksi. :|

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Vastuutonta!! Etäisyys lapseen saa olla maksimissaan ikävuosien verran metrejä ja jos kiipeilee on oltava ottamassa koppia, ihan iholla.

:D Mä haluisin nähdä miten tää toimii. Varsinkin jos on useempi lapsi mukana, yhteen suuntaan metri, toiseen kolme... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Vastuutonta!! Etäisyys lapseen saa olla maksimissaan ikävuosien verran metrejä ja jos kiipeilee on oltava ottamassa koppia, ihan iholla.

:D Mä haluisin nähdä miten tää toimii. Varsinkin jos on useempi lapsi mukana, yhteen suuntaan metri, toiseen kolme... :laugh:

Pitää olla sen verran auktoriteettiä että onnistuu, mikäs siinä on vaikeeta. Narulla vaikka jos ei muuten.

Ai kauhistus! Ma oon kai sit ylpee jonkun mielesta, kun mielellani luen lehtia ja kirjoja puistossa, uinnissa ym... Joskus on 'evastakin' mukana... :D

No, minusta se riippuu pitkalti lapsesta ja lapsen iasta, mita siella mammat tekee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras pohtii:
Mites sitten kun mulla on useampi lapsi? Pitääkö 3 ja 5-vuotiaan vaan kiltisti odottaa minun vieressä kun 2-vuotias kiipeilee telineessä, vaikka he haluaisivatkin liukumäkeen, joka on ainakin 10 metrin päässä siitä missä minä olen 2-vuotiaan kanssa?

Tietysti, millainen äiti oikein olet?

Pitää olla sen verran auktoriteettiä että onnistuu, mikäs siinä on vaikeeta. Narulla vaikka jos ei muuten.

:D ok. Kiitos vinkistä! :flower:
Huomenna pakkaan narut mukaan.

:D ok. Kiitos vinkistä! :flower:
Huomenna pakkaan narut mukaan.

Hienoa, sä olet hyvä äiti :flower: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Ai kauhistus! Ma oon kai sit ylpee jonkun mielesta, kun mielellani luen lehtia ja kirjoja puistossa, uinnissa ym... Joskus on 'evastakin' mukana... :D

No, minusta se riippuu pitkalti lapsesta ja lapsen iasta, mita siella mammat tekee...

Oot aikamoinen Diivailija :D

Suoraan sanottuna mulla ainakin on tajuttoman tylsää, jos ei ole aikuista (ja mukavaa) juttuseuraa paikalla. Toi lehtien lukeminen vois olla ihan jees juttu, ainakin näin kesällä.

Oon aina vähän ihmetellut esim. naapuriani, joka on kotiäiti ja aamusta iltaan seisoo pihalla tuijottaen mitä lapset tekee.. Kun kuulemma pitää ulkoilla yli 4 tuntia päivässä :o
MÄ en jaksais... (huono äiti siis..)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Suoraan sanottuna mulla ainakin on tajuttoman tylsää, jos ei ole aikuista (ja mukavaa) juttuseuraa paikalla. Toi lehtien lukeminen vois olla ihan jees juttu, ainakin näin kesällä.

Oon aina vähän ihmetellut esim. naapuriani, joka on kotiäiti ja aamusta iltaan seisoo pihalla tuijottaen mitä lapset tekee.. Kun kuulemma pitää ulkoilla yli 4 tuntia päivässä :o
MÄ en jaksais... (huono äiti siis..)

samoin, emmä jaksa roikkua siinä lapsen kintereillä. Hyvä jos lapsi oppii leikkii myös yksin eikä äiti norkoile siinä vieressä. Ja toisaalta jos niitä kolhuja tulee niin se on vaan elämää.

Yhteistyössä