Lehmä
Tässä oon tätäkin palstaa välillä lueskellu ja miettiny et mihin pinoutuis.. Tullu vaan koko ajan vastaan sellasia jotka mua pidempiä ja 30 kg vähemmän painoa.. ja sit tuskastellaan etta miten pitäs saada nää "hirveet läskit" pois.. Siinä sitten kiva pinoutua jos 55kilonen on hirvee läski...mikäs sitte ite on? Eli ajattelin jos tekis ihan oman pinon paljon ylipainoisille... Eli minä 165cm ja paino reilu 90kg. Eli ei ihan pelkkää raskautta voi enää syyttää... Painoa kun oli tullu jo ennen raskautta.Ekalla neuvolakäynnillä meinasin tippua vaalta kun terkkari ilmoitti painoksi 85kg. Viimeisestä punnituksesta oli kyllä aikaa, mutta sillon oltiin jossain 70kg tienoilla ja siitä pari vuotta aikasemmin oli vielä 60kympin puolella.. minne olis haaveena vielä joskus päästä.. Just eilen käytiin vaakoja kaupassa kattelemassa, kun sais vielä ostettua sellasen ni laittaisin sitte tarkan painon tänne.. Jos sais ittensä niskasta otettuu kiinni jos tilittäis sitä viikottain tänne.. Jos nyt tavoitteeks ottais esin että -10kg jouluksi.. Vielä imetän osittain ni en ihan tosissani vielä aloita, mut herkut voi jättää pois.. Ja imetyksen loppusuoralla ollaan.. vauva nyt 8kk.
Eli löytyiskö muita reilusti ylipainoisia tähän pinoon?
Eli löytyiskö muita reilusti ylipainoisia tähän pinoon?