Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Kassu: Onnea todella paljon :flower:

Teisku: Menin aika sanattomaksi tuosta sun kertomastasi.. :hug: Jaksamista ja onnea seuraavaan yritykseen!

Tribal: Mites muutto meni? Saitteko kaikki tavarat ehjänä perille :)

Tuossa aikaisemmin kerroin, että ollaan jätetty tuo yrittäminen tän kierron ajaksi... no, näköjään yksikin kerta riittää, sillä tein tänään positiivisen testin!! Tänään on siis kp 35 ja testiin tuli sen verran vahvat viivat, että erehtymisen vaaraa ei ole. Itkin ihan avoimesti kun tuloksen sain ja vieläkin itkettää kun ajattelen asiaa :heart:
 
Onnea lentää :flower: :flower: :flower:

Mulla saattaa olla sama tilanne kuin sulla mutta en ole vielä testannut! Ihmettelen tässä vain myös että missä menkat kun mielestäni oviksen aikaan ei ollut mitään toimintaa tässä kierrossa. No, parin päivän päästä testaan jollei menkat ole alkaneet.
 
lentää ei me olla vielä muutettu kokonaan vaan tämän kuun aikana..Mutta ollaan jo pari autollista viety tavaraa =) Mie lopetin viime vklla työtki ja nyt kämpillä työttömänä, mutta onneksi ei lopu tekemiset, kun pitää pakata. Nyt ois jo 3 päivää menkat myöhässä kuten viimeksiki..Kaks testiä tehny, mutta eipä ole kahta viivaa piirtyny :ashamed:

Onneksi olkoon plussan puolesta :heart:


 
Hipsistä!
Mahtuisko mukaan yksi kuumeilija lisää? Minä, kun en oikein osaa liittyä taustojeni kanssa noihin muihin pinoihin, niin kainona koputtelen pinonne ovea. :)

Meidän perheestä löytyy jo yksi 4,5-vuotias tyttö. Näin pitkälle olemme tulleet ennen kuin vauvakuume todella iski. Esikoisemme on ollut melkoisen vaativa temperamenttinen ja siihen lisäksi vaikeat allergiat ja astma, niin on pysynyt vauvakuumeilut poissa. Kuumeilu merkitsee todennäköisesti sitä, että meidän perheen on tullut arki sairastelujen kanssa ja yötkin nykyään nukutaan. Jipii sille!

Miehen kanssa suunnittelimme jo hyvin vakavasti, että lapsilukumme on tässä, mutta näin vaan kävi tepposet ja kuume pääsi tarttumaan. Vähän kyllä hirvittää, että onko sitä oikeasti valmis, jos tuleekin yhtä haastava tai haastavampi lapsi, mutta kummasti se haave vain saa jalansijaa myös miehessä.

Tosin ei taida olla ihan päivän selvää uusi raskaus, kun kierto on tällä hetkellä 40-54 päivää. Jätin pillerit pois viime kesäkuussa sairauksieni vuoksi ja kierto on ollut ihan pyllyllään. Yritystä ei ole oikeastaan vielä ollut, kun kuume vasta on herännyt vuoden vaihteessa. Nytkin täytyy vielä odotella kumien poisjättämistä kunnolla kuukauden ajan (mitä nyt pieniä lipsahduksia on ollut :p ). Meillä on ainakin ensin alkuun varovaisesti ajatuksena, että tulee, jos tulee.

Tämmöisten mietteitten kanssa liikkeellä flunssainen vauvahaaveilija, joka pohtii ehkä liiankin kanssa uskaltaako vaiko ei.
 
Tervetuloa syyshortensia :wave: :flower:

Salama83 - Pittääpä ostaa joku kerta tota mehua =)

Tein eilen aamulla tosiaan tuon toisen testin ja ei ainakaan sillon 5 min aikana piirtyny toista viivaa ja illalla ko katoin uuestaan (vaikka testejä ei sais kattoa myöhemmin) niin siihen oli piirtyny se toinenki viiva aika haaleasti.. :snotty: Mutta mulla oli jo viimeks kolme päivää menkat myöhässä ja nyt on jo neljä päivää..Ja tänään tulee viies päivä, mutta tuntuu, että menkat ois tuloillaan... |O ARGH! 6kk ollaan jo peittoa heiluteltu vauvanteko mielessä :heart:
 
Onnea SantaMaria!!

Taas nähtiin todeksi tuo niin kovin ärsyttävä hokema, että vauva tulee kunhan lopettaa yrittämisen.. (itse siis vihaan tuota "sanontaa" yli kaiken..) Me varmaan nähdään tuolla lokakuisten pinossa odotuspuolella kunhan sinne siirrytään =) ite en oo vielä edes uskaltanut käydä siellä katsomassa, ehkä jossain vaiheessa.

Tribal: älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tsemppiä :hug:
 
Kiitokset onnitteluista! Minä myös inhoan tuota hokemaa että lopeta sen vauvan ajatteleminen ja yrittäminen, ja tulee kun on tullakseen! Eihän vauvakuumeinen voi muuta kun ajatella kaiken aikaa raskautumista! Mutta ikävä kyllä siinä taitaa olla jotain perää... eräs entinen työkaverini yritti kuumeisesti raskaaksi noin vuoden verran, sitten heittivät "kirveen kaivoon" ja päättivätkin mennä ensin naimisiin. Muutama kuukausi hääsuunnittelua ja kas, morsian oli häissään erittäin raskaana! Ja itse tosiaan odotin ihan tosissaan menkkoja tulevaksi... kyllä elämä on ihmeellistä. :hug: kaikille plussaa vielä odottaville!
 
Kiitos mukaan pääsemisestä ja tervetulotoivotuksista!

Hurjan paljon onnea plussanneille! Toivottavasti masut kasvaa hyvää vauhtia. =)

Mies eilen totesi, että kumeja ei enää käytetä. Jes! On tämä vauvakuume jännää. En olisi uskonut mieheenkin vielä iskevän moisen. Mutta edelleenkin näyttää kierto pysyvän pitkänä. Raskaus ei voi olla mahdollista vielä ja kp 35 menossa. Saas nähdä mihin pituuteen venyy tällä kertaa.
 
Ihania uutisia täällä, ONNEA Lentää ja SantaMaria!
Syyshortensialle tervetuloa mukaan!
Tribal: kyllä se plussa voi vielä tulla! Oottelehan rauhassa.

Keskiviikkona tuli 4 viikkoa edellisestä menkoista ja pientä raskausoiretta on havaittavissa. Vielä en ole testiä käynyt ostamassa,ehkäpä ensi viikolla. Tosin tuo kiertokin on ollu viimeaikoina niin pitkä ettei vielä kannata innostua.
 
Kiitos lentää :flower: Ja saathan sie täällä roikkua niin kauan kuin tahot =)
Eiköhän tää tästä..Sais tän muuttohomman alta poies ja muutaki tekemistä kun olla työtön työtön työtön..... :snotty:

No onneksi mun murheet on vielä pieniä, kun toisilla voi olla asiat huonomminki :wave:

=)
 
Meille tuli PLUSSA toissa iltana. Oli vaan pakko testata kun oireita oli ja aattelin että sama se on testata se nega jotta ne menkat pääsee alkaan. Oli kyllä tosi iso ylläri.

En oikein vieläkään kyllä käsitä että tässä raskaana olisin. Koko ajan odotan että menkat alkaa. ja toisaalta haluaisin huutaa kaikille että plussa tuli. Etovaa oloa on aika ajoin, toivottavasti ei mene tämän pahemmaksi.

Kai sitä pikkuhiljaa olis siirryttävä tonne odottavien puolelle.
Kovasti plussatuulia kaikille !
 
onnea kovasti paljon kaikille plussanneille :flower: =) todella ihana asia!!

täällä ei kait edelleenkään mitään erikoista. viikon päästä joskus pitäs kait tulla menkat. olin pongaavinani oviksen ja jotain touhuakin oli, mutta en oikein jaksa uskoa että tärppäis. näillä mennään taas.

myöhästynyttä ystävänpäivää kaikille!
 
Onneksi olkoon peppimamma :heart: :flower:

Ihana kuulla taas plussa uutinen =)

Mie en oo kerenny täällä oleileen kun ollaan muutettu ja on ollu paljon muuta tekemistä.. Ja ei jaksa paljoa koneella kyykkiä nykysin :D

Oikein talvenraikkaat plussatuulahdukset kaikille ja näkyillään taasen.. :wave:

 
Heips :wave:

Täälläpä olisi yksi kuumeilija(yllättäin??) TERVEHDYS KAIKKI!!

Kesällä tulisi plakkariin 44v. ja nyt siis yllättäin mahdoton kuume iskenyt-vauveli sellainen =)

Muksuja entuudetaan: v.-87 ja iltatähtönen v.-04

Ensimmäinen raskaus meni hyvin ja vauveli kivan painoinenkin 3.7kg..syntyi n. 15pv:ää ennen laskettua aikaa.

Iltatähtönen syntyi rask.v. 33+4 ja oli raskausmyrkytys&raskausdiabetes..pikku miesi painoi 2010kg.

Hän oli kuitenkin terve ja kasvoi huimaa kyytiä :) nyt jo iso poikanen..äiskän pikku miehiäinen..

Siis: Onko päänuppini mennyt nyt aivan sekaisin vai onkohan jo menopaussi tuloillaan??..

;) ..tiedä häntä mutta KUUME ON JA KOVA!!..saiskohan sen mieheeni tartutettua..

Sen verta vielä terveydestäni:

Minulla on marevan lääkitys ja jos raskautumisesta haaveilen niin lääkitys olisi vaihdettava heti hepariiniin(ns. napapiikki) jota pistellään päivittäin vatsaan..IIIIKK!! |O ja minä kun niin tykkään tuosta pistelystä..mieheni pisti koko edellisen raskauteni ajan, itse en millään kyennyt..

Kyllä olisin valmis kaikki kivut ja kolotukset kestämään..mutta mietin jotta..olisiko todella suuri todennäköisyys synnyttää jollain tapaa sairas lapsonen?

..pää ihan sekaisin ja varaankin lääkärille ajan ja keskustelen tarkkaan riskeistä..järkevästi kun mietin niin onhan meitä jo siunattu lapsosilla..mutta silti..silti..tiedättehän tunteen?

..pakko hieman oli purkautua..

Terkuin. mur-mur
 
Moi vaan kaikille!

Täällä olis yksi kuumeilija lisää tänne tyrkyllä.. oon aina silloin tällöin käyny katsastelemassa taustalla ja nyt aattelin tuppautua seuraan jos huolitta?

Olen 32-vee nainen, naimisissa ja lapsia on kolme -97, -02 ja -04. Eli neljättä kuumeillaan tyylillä tulee jos on tullakseen (en itse kans ymmärrä enkä jaksa ihan joka kierron päivää ja muita kuvioita ihan kalenterin kanssa kyttäillä) mutta niinkuin varmaan jokainen tietää niin on se niiiin vaikeeta pitää pää kylmänä. Joka puolella vilisee raskaana olevia naisia ja vastasyntyneitä vauvoja ja ... "Pahin" kuumeen nostaja on kyllä ehdottomasti nää sivut ja samanhenkiset ihmiset ;)

Enkä itse olisi voinut kuvitella enää itseäni täältä löytäväni, meidän lapset piti olla tehty jo kaikki, mutta mieheni sitten puhui mut ympäri ja tässä ollaan, enemmän kuin tosissaan kuumeessa :wave: Viimeinen raskausaika oli todella vaikee, kaksosraskaus muuttui ykköseksi n rv 11, ennenaik suppareita jo ennen raskauden puoliväliä ja pakkolepoa riittämiin (helppo yhdistelmä toisen vaippaikäisen ja vähän vanhemman lapsen kanssa), ja kaikkee muuta.. synnytykset kyllä sujuneet nopeesti ja ihan ok.
Vanhemmat lapsukaiset olleet aika iisejä tapauksia vauva-aikanaan vaan tämä kolmas oli kyllä kaikkea muuta (koliikki, korvakierre alko ennen 3kk, lisäks sitte muuten vaan todella tempperamenttinen luonne hänellä)...

mutta, tulihan tuossa asiaa.. lisää kirjoittelen aina välillä.

Onnea kaikille plussanneille minunkin puolesta, ja onnea kaikille sitä ihanaa uutista vielä odottaville

toivottelee myllerispyy
 

Yhteistyössä