Aurora; paljon paljon onnea! :heart: Samoin Elinamarialle! :heart:
Kärppis: no jo oli aikakin, että täällä ilmottaudut, aivan täällä saa huolehtia, että ootko meidät kokonaan unohtanut
Eternal: mulla on ollut niitä kipuja koko ajan, mutta kaikki vaikuttaa olevan ihan hyvin.
Kärppis, mulla on ollut nyt pari päivää niin, ettei ole enää ollut niitä kovia vihlontoja. Oonkin liikkunut melkein normaalisti, ja innostuin maalaamaan sienellä koko eteisen/lapsenhuoneen, meillä kun ne ovat yksi ja sama
Tänään sen sijaan on supistellut pari kertaa, eli taas huomaan, että pitää riehua hiukan vähemmän :ashamed:
Noista lääkärintodistuksista lentäessä: riippuu ihan yhtiöstä, että koska sellaista tarvitaan, useimmat yhtiät haluavat sen kuitenkin viikolta 24 lähtien, ja jos on tosiaan tuota mahaa, niin taatusti kysytään jo aiemmin. Itse ajattelin tulla Suomeen syyskuun lopulla, ja mietin just, että pitäisköhän se hankkia varmuuden vuoksi jo nyt. Vaan millä kielellä?
Kuka kysyi omega-3 -tableteista? Ne nimittäin eivät ole ainoastaan sallittuja, vaan jopa EU suosittelee omega-3 lisiä kaikille odottaville äideille. Ei ainoastaan paranna lapsen psykomotorista kehitystä, vaan vähentää myös ennenaikaisen synnytyksen riskiä ja synnytyksen jälkeistä masennusta. Englanniksi löytyy tosi paljon tietoa googlettamalla. Mutta huom! Siis kalaöljy, eli kalanMAKSAöljy. Kalaöljyt on muuten suodatettu niin hyvin, että niissä on vähemmän raskasmetalleja kuin itse kalassa! Itse vannon Orionin omegaliven nimeen, siitä on apteekin tädin mukan tutkittu myös hiukkaspitoisuudet, jotka olivat niin pieniä, ettei niitä saanut edes mitattua!
Nyt olikin eka kerta, kun paino ei ole viikossa noussut lainkaan, jipii! Mun jäätelölakko näköjään toimii
:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 16+2 :heart: