Pinnallinen kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:ashamed:

Kertokaas tunnetteko KETÄÄN aikuista naista joka on näyttänyt isältään pienenä, mutta on kasvanut ihan siedettävän näköiseksi?

Tai toisinpäin, poikaa?

:ashamed:

Kun meijen lapset on kuulemma just niin...

Poika on mun näköinen ja tyttö isän.

JA ainut nainen kenet mä tiedän joka näytti lapsena isältään, MUTTA oli nuorena kaunis, on NYT ihan miehen näköinen.

Joo ja MYÖNNÄN et tosi pinnallinen ja tyhmä kysysmys. :ashamed: :/

mä tiedän monen monta tyttölasta tällä hetkellä jotka muistuttaa tosi paljon isiään. Ei siinä kai mitään pahaa, eiköhän niistä ihan naisia kuitenki kasva ;)

Tunnen ja tiedän. Jokainen on omannäiköisensä vanhemmistaan huolimatta oli ne ns. kauniita tai ei. Tiedän myös ns. vähemmän kauniita lapsia/nuoria joista on tullut todella kauniita ihmisiä. Kaikki varmaan tietää tarinan rumasta ankanpoikasesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä en ymmärtäny :D

meillä mun sisko on ihan isän näkönen,mut ei se silti mieheltä näytä :D

Öh siis se että se nainen näyttää ihan isältään nyt. :ashamed: :|

Ja mulle iski typerä ajatus, että jos toi typy näyttää sitte 30v mieheltä... :o :ashamed: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Ja mulle iski typerä ajatus, että jos toi typy näyttää sitte 30v mieheltä... :o :ashamed: :xmas:

Anteeksi, ei sais nauraa eikä millään pahalla :D
Eihän se sitä tarkoita, että mieheltä näyttäis.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:

Niin ei kai EHKÄ, mutta MUN ainut kokemus on toi... :ashamed:

Ajattele nyt naista joka näyttää vaikka Matti-Esko Hytöseltä. :ashamed: :D

:laugh:
Ei nainen voi naisen geeneillä selkeästi mieheltä näyttää. Ja kyllä, ajattelen juuri miltä näyttäisi Matti-Esko Hytösen näköinen nainen :laugh:

Yritän myös miettiä sulle esimerkkiä jostain julkkistyypeistä, jotta ymmärtäisit ;)

Mun tyttö on enemmän isänsä näköinen kuin mun, jotkut ovat sanoneet tyttöä isänsä siskon näköiseksi. Kauniimpaa katseltavaa tytön isä ja tämän sisarukset ovat kuin mä.

:laugh:
Ei nainen voi naisen geeneillä selkeästi mieheltä näyttää. Ja kyllä, ajattelen juuri miltä näyttäisi Matti-Esko Hytösen näköinen nainen :laugh:

Yritän myös miettiä sulle esimerkkiä jostain julkkistyypeistä, jotta ymmärtäisit ;)

Paas ettien sit... :D

No tuota...mä oon aikalailla isäni näköinen, siinä mielessä että lapsina ollaan oltu samannäköisiä.
Enkä vielä tähän 37v ikään mennessä oo muuttunut miehen näköiseksi :D En omasta, enkä kyllä kenenkään munkaan mielestä.
Mulla on myös useita ikäisiäni (ainakin 3 tulee mieleen) ystävättäriä jotka ovat kovin isiensä näköä ja ihan naisina ovat pysyneet.
Mun faijapuoli on sitten taas ihan mummun (äitinsä ) näköinen ja ihan papparaiselta näyttää :)
Että en kovin huolehtis asiasta...

Naishormooni vaikuttaa siten, et selvästi isänsä näköiselle tytöllekkin tulee naisellisemmat piirteet, kuin jos hän olisi poika. Nenä jää sirommaksi, samoin leuka, korvat, kädet ja jalat jäävät sirommiksi.. Meillä sisaruksista veljet äidin näköisiä ja varsin komeita nuoria miehiä ovat, sillä mieshormoni on muokannut piirteitä miehekkäämmäksi. Pienin veli on kyllä vielä aika soma pojaksi, kun ei tota hormoonitoimintaa 8 vuotiaalla niin kamalasti ole. Itse taas olen enemmänkin isäni näköinen, eikä kukaan rumaksi vielä ole sanonut.

Mä olen aina ollut isäni näköinen ja monet tunnistaneet minut siksi koska olen kuulemma ihan *Esko Veijosen* näköinen... :D
Mä ja veljeni,mua 4v. vanhempi...luultu kaksosiksi.. :ashamed: :D

Mut en mä KAI mieheltä näytä...Ainakin aikoinaan kovasti pyydelty malliksi ja missikarkeloihin!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Esim. Ruotsin Victoria on aivan isänsä näköinen. Ja tunnistaa kyllä naiseksi =)

Musta se on kyllä ihan ilmetty äitinsä..

Niin me nähdään eri tavalla =)

Mun mielestä Madeleine on enemmän äitinsä näköinen ja Victoriassa on kummankin näköä

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Ettekös ole kuulleet sanontaa, että isänsä näköisistä tytöistä tulee kaikkein kauneimpia! Mulla myös toinen tyttö isänsä näköinen.

No tää nainen olikin NUORENA tosi kaunis.

Mutta...

En tiiä.

Ootte kai saanut mut ylipuhuttua... :laugh: :D :xmas:

Minä?

Tosin mielipiteet 50-50 isän ja äidin puoleen. Mutta nykyään olen kovin kaunis, mielestäni kyllä aikalailla äitini näköinen, nenä kyllä on isän suvulta.

Yhteistyössä