Pinnallinen kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Ettekös ole kuulleet sanontaa, että isänsä näköisistä tytöistä tulee kaikkein kauneimpia! Mulla myös toinen tyttö isänsä näköinen.

No tää nainen olikin NUORENA tosi kaunis.

Mutta...

En tiiä.

Ootte kai saanut mut ylipuhuttua... :laugh: :D :xmas:

JES!!!!

Voi hyvänen aika. Miksi ihmeessä tyttö ei voi olla kaunis, jos on isänsä näköinen. Vai onko isä jotenkin susiruma ihmiseksi? :)

Mieheni on todellakin paljon enemmän äitinsä näköinen. Äitinsä on kaunis nainen, mutta mieheni on silti miehekkään näköinen ja kokoinen. Että ota nyt tästä sitten selvää.

Kun olin pieni niin sanottiin, että kyllä sä oot sitten isäs näköinen, johtui varmaan osittain siitä, koska oon isältä periny vaalean ihon sekä pisamat.Kahdella muulla siskolla ei ole pisamia. Ja kyllä olen vieläkin kuullu, että oon isäni näköinen ja että isästäni ei voi erehtyä :)
Ei mulle kyllä partaa ole kasvanu eikä muutakaan miehistä ja oon mä nyt vaimoksi/äidiksi kelvannu ja täytän loppuvuodesta 25v =)
Eikä mua kyllä itseäni ole koskaan haitannu, vaikka isältäni oon piirteitä periny..

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Voi hyvänen aika. Miksi ihmeessä tyttö ei voi olla kaunis, jos on isänsä näköinen. Vai onko isä jotenkin susiruma ihmiseksi? :)

Mieheni on todellakin paljon enemmän äitinsä näköinen. Äitinsä on kaunis nainen, mutta mieheni on silti miehekkään näköinen ja kokoinen. Että ota nyt tästä sitten selvää.

Eikun mun pointti oli siinä, että näytti mieheltä... :xmas:

Yhteistyössä