Pinaattia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippari Kalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippari Kalle

Vieras
Saako antaa pinaattia 1v3kk nappulalle? Huomenna olis pinaattikeittoa ruokalistalla ja mietin, et voisko sitä antaa myös lapselle?

Kiitti etukäteen! :flower:
 
Pinaatissa lienee nitriittiä, mutta yli vuoden vanhalle voi ihan hyvin antaa. Meillä kyllä avattiin suu äkkiä ja pullautettiin ihmevelli ulos eikä toista kertaa suostunut maistamaan.
 
Voi antaa, meillä 1v2kk tyttö ja tykkäs ihan älyttömästi. Lounaalla kokeilin että sai mun annoksesta itselleen ja meinasi äiti jäädä ilman :D

Terveellistähän tuo kun ei aivan valtavia määriä anna, laita lisäksi leipää ja lapsen lemppari päällisiä. :heart:
 

Yhteistyössä