pinaatista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luultavasti voi ainakin välillä . Pinaatissa on nitraattia, joka on alle 1v. vaarallista, mutta kyllä meidän 1v1kk poika on jos syöny mm. pinaattilasagnea. Tosin siinä on vähemmän pinaattia kuin pinaattikeitossa. Kannattaa kokeilla tykkääkö, itse ainakin oon ajatellu antaa jonkun ajan päästä.
 
meillä poju 1v1vk sai oikein neuvolan luvan syödä pinaattikeittoa ja on syönytkin ja tykkäsi ihan mahottomasti, ei tosin syö joka viikko vaan ihan sillon tällön, eikä siitä minun mielstäni ole mitään haittaa
 

Yhteistyössä