pinaatista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nitraattia/nitriittiä (en ikinä muista kumpaa), sitä siinä on liikaa ja sitä suositellaan vältettäväksi alle 1-vuotiaalla. Sama homma oli silloin uusista perunoista, nauriista jne...

Eli voi antaa jo 1,5 vuotiaalle!
 

Yhteistyössä