J
joskus laiskottaa
Vieras
Meillä on tasan 1-vuotias lapsi, joka on nyt alkanut syömään suunnilleen samoja ruokia kuin me itse. Makaronilaatikkoa ja kiusauksia on maistellut muiden muassa. Mietin tässä, että jos joskus antaisi esim. kaupan pinaattikeittoa (Saarioisten einestä), tai vaikka niitä Knorrin kasvissosekeittoja jotka on tetroissa. Ihan vaan kiireisempinä päivinä tai kun en jaksa laittaa mitään erityistä ruokaa. Tai jos pakkasestakaan ei löydy.
En siis ole antamassa mitään eineslasagnea tai muuta, vaan ihan noita keittoja mietin. Tuossa pinaattikeitossakaan ei näytä olevan lisäaineita, eikä niissä tetrakeitoissakaan. Ootteko muut antaneet noin pienelle tuollaisia eineksiä?