Pilsut+vuotoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilleristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pilleristi

Vieras
Mikähän tässä nyt on? Oon syöny samaoja e-piilereitä vuosia. Nyt sitten viime aikoina kun oon syöny 2-3 laattaa putkeen, niin joskus jo tokan laatan aikana (ja aiankin kolmannen viimeistää) saattaa tiputtaa pientä vuotoa semmoset 3-14 vrk!! Aargh...

Onkohan syytä vaihtaa merkkiä vai onko tuo joku "merkki" siitä et syöpäs tyttö vaa 1 laatta kerrallaa :-(

Ei kai niitä toistuvasti ole hyväkään syödä putkeen useita?
Minun pillereitten siinä vihkosessa ainaki varoteltiin välivuodosta jos syö enempi ku yhen laatan.. ja eikö seki oo sitä varten jos niit jostai syyst pitää saaha hetkeks siirrettyy tai on unohtanu pilsun pahaa aikaa??????

Alkuperäinen kirjoittaja Pilleristi:
Mikähän tässä nyt on? Oon syöny samaoja e-piilereitä vuosia. Nyt sitten viime aikoina kun oon syöny 2-3 laattaa putkeen, niin joskus jo tokan laatan aikana (ja aiankin kolmannen viimeistää) saattaa tiputtaa pientä vuotoa semmoset 3-14 vrk!! Aargh...

Onkohan syytä vaihtaa merkkiä vai onko tuo joku "merkki" siitä et syöpäs tyttö vaa 1 laatta kerrallaa :-(

Et silleen, jos katsoisit ne ohjeet ensin kuinka käytetään. Kyllä kai se elimistö reagoi jos yrität lakkauttaa sen mikä on vielä sinussa toimivaa oikeasti.

Öö. Ihan lekurien nykysuositus jopa on, että syö jatkuvasti monta laattaa putkeen ja esim. 4 kertaa vuodessa tulee kuukautiset.
Jotenkin sillee meni, että ei ole luonnollista et tulee joka kk menkat, koska ennen muinoin naiset oli "koko ajan" raskaana/imetti, eikä heillä ollu siis joka kk menkkoja...