pillu märkänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiimainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Missä oot iltojeni ilo,päivieni pelastus,jos olisi siellä niin nuolisin sun napaas ihan ensin ja sitten siirtyisin hieman alaspäin kielellä koko ajan kututellen...

Tule tänne ja istu mun ison kovan kullini päälle. Luulisi pillun tykytykset lähtevän. Mistäs päin olet? Itse tumma komea ja isokullinen mies...

Hyvä, että palstalta löytyi joku naispuolinen jolla samat harrastukset! Itsekin lueskelen näitä viestejä ja samalla vetelen esinahkaa edes takas. Nyt on tosi tarve, kulli sykkii innokkaana, voimakkaana. Näkisitpä sen nyt. Välillä hyväilen pusseja, kuvittelen sinun sormesi kaluni ympärille, puristat lujaa. Nauttisin katsoa kun runkkaat minua alasti, rinnat värähdellen, nännit kovina. Välillä suutelemme ahnaasti, kurotan käteni pakaroillesi ja lähestyn hyväillen kuumana tykyttävää pilluasi. Kätesi ote tiukkenee varren ympärillä sitä mukaa kun minun hellät sormeni nousevat reisien sisäpintaa.... Miten jatkaisit tästä? Kerro, minä jatkan kaluni hierontaa, olen tosi kiimainen!

Olen pk-seudulta. Jatkoa: Runkkaan sinua nauttien jokaisesta liikkeestä.. Tunnen sormesi lähestyvän pilluani hitaasti.. Haluaisin sinun koskevan heti! Runkkaan sinua pitkään, kunnes melkein laukeat. Sitten nuolen kalusi märäksi ja imaisen sen suuhuni.. Imen hellästi ja samalla hieron pallejasi, ja tunnen kuinka sormesi löytävät märän pilluni.. Hierot klitoristani ja upotat sormesi sisääni. Samassa laukeat suuhuni valtavalla voimalla ja nielen kaiken, kiltti tyttö kun olen ;) mistäs päin sinä..?

En todellakaan tekis sulle yhtään mitään. Et ole panon arvoinen,sen tosiasian kertoo jo se että sinun täytyy kerjäämällä kerjätä jotta saisit edes jonkinlaista seksuaalista mielihyvää.

Status
Viestiketju on suljettu.