Mun pillu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tullu, kunhan feikkasin. Mutta jatketaan kisailua. Makaat käyttökelvottomana ja hikisenä allani. Istuudun naamallesi, juot ahnaasti sisältäni valuvat spermat. Pieraisen. Innostut tosissasi ja alat nuolla persereikääni. Pian tunnen paineen ja ponnistamattakin suolestani laskeutuu avoimeen suuhusi lämmin, pehmeä yllätys. Se on paksu ja muhkea. Alat iloisena mässyttää lahjaasi ja pian olet unohtanut minut ja märän pilluni kokonaan. Lirutaan vielä kyytipojaksi kuumaa luonnonsamppanjaa, joka sulattaa pökäleen velliksi poskillesi.

Nousen päältäsi, käyn pesulla ja jatkan sukan kutomista. Mieheni tulee pian kotiin panemaan sinua perseeseen.

Ihana herätys aamulla, kiitos, tuli mulla ihanasti..... sä osaat panna mua... mutta anna vaan lisää... aikaa on jo kulunut ja haluaisin vielä...

No kappas, sattuipa sopivasti. Myös mieheni haluaisi vääntää naamallesi yllätyksen, jos sopii. Ja sen jälkeen käydä ahtaaseen koloosi. Mitä muuta haluaisit tehdä? Onko valokuvaus & videointi ok?

Huomenta vaan ittelles. Heräsin just ja nyt on perskarvat aivan liiskaantuneet ja takkuiset, täytyy mennä varmaan ammeeseen istumaan josko ne liukenis irti toisistaan. Mitä tästä opimme, aina kannattaa käydä pesulla hommien jälkeen. Palataan asialle kun löydän reiän karvaklimpin seasta.

Toivottavasti osaat erottaa feikki-virvet alkuperäisestä...

Sen sijaan mä alan hieroa sun kaluasi jälleen pitkästä aikaa. Ai että se onkaan ihana... mä haluun sitä taas.... Tunnen kuinka kätesi hieroo rintojani ja toinen matkustaa kohti kostuvaa pilluani....

Sitten tapahtuu jotain odottamatonta, sillinhajun alkuperä paljastuu kun kalanpyrstö heiluu häppäreiden välissä. Vedät sillin ulos sieltä ja homma jatkuu.

Osaan lukea oikeat.Joku on mun nimimerkil.Missä asut?Veikkaan että saaristossa siellä haisee silli.Sinulla taitaa pillu maistua silliltä.Nammm... namm...Haluun silliiiiiiiiii...Sen maku on jumalainen.

Status
Viestiketju on suljettu.