pillereiden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinu

Vieras
Hmm... äskeinen viesti hävisi bittiavaruuteen, toivottavasti ei tule tuplana.

Kuinka nopeasti teillä on kierto normalisoitunut (tai olette tulleet raskaaksi) pillereiden lopettamisen jälkeen?

Olen itse syönyt pillereitä reilusti yli kymmenen vuotta ja jos lasken kp:t tyhjennysvuodon alusta, niin nyt olisi kp 37. Suunnilleen kp 12 - 20 alavatsaa jomotti ja seksihalut palasivat kuin taikaiskusta. Hieman myöhemmin tuli pahoinvointi. Nämä ylimääräiset oireet ovat sittemmin hävinneet, paitsi valkovuoto on tosi runsasta.

Ennen pillereitä mulla oli suht epäsäännöllinen kierto, jos oikein muistan niin 26-40, joten vaikka nyt ei ole kuukautisia kuulunut, en jaksa uskoa, että olisin raskaana kuitenkaan... ehkä viikonloppuna aikaisintaan testaan. Jos kuukautisia ei kuulu, niin kuinka pian pitäisi mennä lääkäriin?

Mitä pillereitä olet käyttänyt? Itseltä jäi kanssa reilu viikko sitten pois ja pelkään finnejä, kun olen syönyt Diane Novaa. Vielä ei kuitenkaan muutoksia ihossa.

Hei,
Mulla oma hormonitoiminta heräili vasta puoli vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen. Kierto ollut koko ajan viiden päivän sisällä säännöllinen, mutta puoli vuotta lopetuksesta ilmaantuivat näpyt ja jalkojen yltiöpäinen hikoilu.
Että sellasta.
Mulle ei kyllä niitä myrkkyjä enää koskaan!

Söin pillereitä 8-9v lopetin viime heinäkuussa ja lokakuun alussa tärppäs heti eli ei montaa kiertoa ehtinyt olla,tossa sitten kolmisen viikon päästä on laskettuaika:)IHANAA!!!!!!!
Minulla oli heti pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot tasottunu jotain ne tais olla 28,31,29 et helposti oli oviskin laskettavissa,vaikka kierrosta josta raskaaksi tulin kuvittelinkin et se vain venyy testin tein kp 35 haaleat viivat ja sit viikon päästä siitä oli jo selkeät vahvat viivat!!!Kerroppa sitten kuin kävi kun olet testin tehnyt:),peukut pystyssä odotetaan täällä!!!

Yhteistyössä