Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900538:
Edelleenkään en puhu edes kirjoitustyylistä, Freya juttu oli yks esimerkki. Ja säpäleellekin jo vastasin. Mua vaan vituttaa kun ootte tollasia sinisilmäsiä idiootteja jotka ei näe totuutta vaan jaksaa joka vitun kerta ärsyyntyä häppärin ja sen miljoonien multipersoonien jutuista. Tekee yksinkertaisesti mieli vaan ravistella teitä ja sanoa että valoja päälleeeeeee!!!!!
No tuohan on taas ihan eri juttu. Samat jutut täällä saavat toistuvasti ihmiset ärsyyntymään, oli niiden takana sitten yksi ja sama tai useampi nimimerkki.
 
häppärityypit
Mitähän sä ite oot tehnyt tässä viimeiset kolmekymmentä sivua? :D

Mutta okei, jätän sörkkimisen omalta osaltani tähän, kun olet selkeästi ihan pimahtamispisteessä. Rauhaa bro.
Nyt hajosin kyllä ihan vitusti :LOL: :LOL: Joo oon vähän ärsyyntynyt tästä jutusta mutta kun mua ihan oikeesti ärsyttää jos joku ei näe totuutta!! Kyllä mä naurankin näille jutuilla ajoittain, mutta silti vähän kyrsii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29900708:
Painu Echo vittuun. Oot aiheuttanu ihan tarpeeks vitutusta niillä sun homojutuillas että Echo kiintiö on ihan täynnä.
Hei, mä alankin etsiä sua niistä ketjuista että mikä harmaa olet. :D Ja kiitos, en painu vittuun koska olen hetero.
 

Yhteistyössä