**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Huomenia ja onnea plussanneille!
Täällä kp13/26-33 menossa eikä ovistesteissä vielä plussaa. Eli tämä kierto vaikuttais normaalimmalta kuin edellinen, jolloin sain vissiin kp10 ovisplussan vaikka menkat oli 33pv!

Meidän esikoisella vaikuttaa tulevan ihan järkky uhmaikä, on ihan mahdoton välillä :( En oo kellään tutulla nähnyt vastaavaa.. Huh! Jos meille tulee vauva niin saa olla kyllä toooosi tarkkana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teargas:
Huomenia ja onnea plussanneille!
Täällä kp13/26-33 menossa eikä ovistesteissä vielä plussaa. Eli tämä kierto vaikuttais normaalimmalta kuin edellinen, jolloin sain vissiin kp10 ovisplussan vaikka menkat oli 33pv!

Meidän esikoisella vaikuttaa tulevan ihan järkky uhmaikä, on ihan mahdoton välillä :( En oo kellään tutulla nähnyt vastaavaa.. Huh! Jos meille tulee vauva niin saa olla kyllä toooosi tarkkana.
meilläkin pojalla uhmaa pukkaa synt 09/08. Odotan vain kauhulla kun se jysähtää kerralla päälle. Nyt on melkoista raivoamista ja koettelua ja öisin suoraa kurkkua huutoa. :kieh:
 
Taitaa menkat täälä alkaa pian.....

Tahtois niin kovin jo et toiveet toteutuis. Ja ku asiaa miettii niin helpompi olis ku joku tulis ja sanois et toista ei teille tuu niin ok eletään sillä mitä on, mut nyt on yhtä toivomista, pettymystä, pelkoa ja jännitystä :ashamed:

Onneks reilun viikon päästä aika gynelle joka erikoistunut lapsettomuuteen.... notain positiivista siis :D
 
Annsku onnea plussasta!
Tänään piti vuodon alkaa, eilen vuoti jo ihan "kunnolla" mutta loppui yön aikana, muutenkin kn oli vetäytynyt ylös ja suulla oli paksua valkkaria :eek: Lämmötkin oli vielä 37!
Täytynee ehkä tehdä testi, jollei vuoto nyt kunnolla ala, on tämä niin ihmeellinen tilanne...

muoks* Ei se ainakaan komen tunnin pidättelyn jälkeen päiväpissasta plussaa antanut. No, tein testin ajatellen, että nyt se vuoto ainakin alkaa :D
 
täälläkään ei mitään uutta,ei näy eikä kuulu tätiä. :LOL: joten ehkä siis toivoa on.nyt kolme päivää myöhässä,mut ei toissapäivänen testi näyttäny mitään.voihan se tosiaan olla et on kierto myöhässä.sellasia repäsykipuja on alamahalla välillä ylösnoustessa ja venytellessä,mut ei mitään muuta...toisaalta oon jo jotenki asennoitunu siihen että ei tärpänny,mut eipä niitä menkkoja vaan silti näy.. :headwall:
 
ja jotenkin en osaa ees oottaa et mulle raskaustesti näyttäs plussaa,kun en oo itelläni sellasta ikinä nähny.ekassa raskaudessa kotitestit näytti negaa,koska kierto oli sillon myöhässä kun testailin,ja sitten plussatulos tuli kun kävin terveyskeskuksessa alamahakipujen vuoks ja ottivat sitten siellä sen testin,joka näytti plussaa.en osaa edes miettiä mille se plussa tuntus kotitestissä :attn:
 
noniin onnea annsku plussasta :)
Käytiin vähän tuulettumassa perjantaina miehen kanssa ja neiti oli ekkaa kertaa yökylässä (7kk) ! Nyt sitte oottelen että huomena tulis postissa ne ovistestit!! pääsis ensviikola testaileen.. millähän kiertopäivällä kannattee alottaa se testailu? ennen puoltaväliä varmaan kuitenki..
 
Jeccica Se riippuu aika lailla, minkä mittanen sun kierto on, ja onko se kuinka tasanen :) Paketeissä on säännöllisille kierroille aika hyvä ohje...

Nyt on alkanut vääntää mahasta niin, että eiköhän se vuoto sieltä viimein kuitenkin iltaan mennessä ala... Muuten ei kyllä edelleenkään mitään merkkiä vuodosta. Mutta aloin miettimään, että jos ov onkin ollut myöhemmin, ja siksi ei menkat ala, eikä vuoto, eikä testi näytä plussaa, en kyllä mitenkään voi olla raskaana, koska en ainakaan muista, että meillä pahemmin mitään petipuuhia olisi edes ollut... koko viikonkin ollut vieraita :(
Noh, kunhan se vuoto viimein alkaa, taidan suunnata nettikauppaan testejä tilaamaan... Saapi taas jännätä kuinka pitkälle seuraava kierto venyy.
Hivenen muuten jännittää, josko se tosiaan oli kemiallinen raskaus, joka viimeksi venytti kierron päälle 70 päivään, koskahan tämä päättyy :whistle:
 
Huomenta

Mun tilanne on nyt jo sellainen, ettää haluaisin hypätä muutaman päivän eteenpäin. Siis eilinen päivällinen clearblue antoi roskishaamun parin tunnin jälkeen. Tänään apteekin oma antoi roskishaamun parin minuutin jälkeen (tai kyllä siinä jotakin näkyi jo testiajalla, mutta selvemmin vasta parin minuutin jälkeen) Mistäs minä nyt tiedän, onko tää uutta nousevaa plussaa, vai vanhan kemiallisen rippeitä???
Lämmöt edelleen koholla (37,17) eikä vuotoa näy mailla eikä halmeilla... Voih
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teargas:
Waaka: meillä poika 08/08, ai tätä ihanaa ikää :$
Vauvana oli suht.helppo ja hyväuninen, mutta kuviot muuttui noin vuoden iässä ja pahenee koko ajan. Hirveitä raivareita ja kiukkua..
niimpä.sitäpä se on. tuntuu joteski niin turhauttavalta kun sukulaisten lapset on NIIN rauhallisia. Ei kaupassa kiukuttelua tms yleensä,tekee niinku äiti tai isi käskee mutta entäs meijän poika? minä itte kausi on alkanut. wuhuu. yöt nukutaan tunnin pätkissä kun poika herää huutamaan. :kieh: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Huomenta

Mun tilanne on nyt jo sellainen, ettää haluaisin hypätä muutaman päivän eteenpäin. Siis eilinen päivällinen clearblue antoi roskishaamun parin tunnin jälkeen. Tänään apteekin oma antoi roskishaamun parin minuutin jälkeen (tai kyllä siinä jotakin näkyi jo testiajalla, mutta selvemmin vasta parin minuutin jälkeen) Mistäs minä nyt tiedän, onko tää uutta nousevaa plussaa, vai vanhan kemiallisen rippeitä???
Lämmöt edelleen koholla (37,17) eikä vuotoa näy mailla eikä halmeilla... Voih
kannattis varmaan ootella? aika vaikia tilanne. mulla oli tuo kemiallinen juttu muuan vuosi sitten. ihan täpinöissään ku tuli plussa mutta sitten alko vuoto ja näky vielä pari-kolme päivää testeissä ja sitte ei enää näkyny. :ashamed: :'( noh. kyllä se siittä. <3
 
waaka :hug: Mäkin loppuvuodesta yhden kemiallisen kokeneena... Tosin mulla ei alkanutkaan vuoto vasta kun joskus kp 70+ lääkkeellisesti, vaikka tuon kemiallisen plussan sain jo joskus kp30 tietämillä... Se tässä vähän hirvittää, jos taas on vienyt vuodon, muttei kuitenkaan kiinnittynyt kunolla :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
waaka :hug: Mäkin loppuvuodesta yhden kemiallisen kokeneena... Tosin mulla ei alkanutkaan vuoto vasta kun joskus kp 70+ lääkkeellisesti, vaikka tuon kemiallisen plussan sain jo joskus kp30 tietämillä... Se tässä vähän hirvittää, jos taas on vienyt vuodon, muttei kuitenkaan kiinnittynyt kunolla :(
toivotaan parasta sulle sinne :heart: mua ei niin hirveesti satuttanu tuo kemiallinen, mutta varsinainen keskenmeno satutti tai siis tuntui henkisesti pahemmalta. :heart: :'( :flower: mutta se mitä elämä antaa, siitä pitää olla onnellinen ja pitää kii. Niin kauan on voimia yrittää kun on uskoa ja toivoa.
 
Eilis ilta ja tää päivä ollu tosi omituinen olo. Hieman etovaa oloa,mutta se voi johtua räkätaudinpoikasesta. Alavatsaa on kyllä turvottanu mutta tuskin siellä vielä mitään tapahtuisi jos ovulaatio ois ollu muutamia päiviä sitten ja jos ois sattunu tärppi käymään. Eilen muuten tuntu semmonen outo "raavinta" tuolla oikealla puolen alavatsaa. Paljolti samanlainen tuntui tässä taannoin,en muista montako päivää sitten tais olla perjantaina. outoa. :whistle: varmaan jotaki "ite" kehittämiä oireita taas. blaah. :kieh:
 
Onnea Annsku!

Pahoittelut MT79, samoissa meiningeissä täälläkin. Ei paljoo lohduttelut auta tai kiinnosta, kurjaa kaikin puolin.

KS09, mulla tänään siis kp 1/26. Propsit siitä, että kierto on palautunut ennalleen synnytyksen ja vuoden imetyksen jälkeen - selkeä ovis ja 14 päivän luteaalivaihe. Kivan lyhyt kierto, uusi ovis siis tiedossa jo ensi viikon perjantaina. Muuta hyvää tässä ei sitten olekaan. :snotty:
 
heathy ja memmu :hug:
Mulla tänään kp37 menkat olis pitänyt alkaa kp 35, mutta ei alkanut. Tänään havaitsin ruskeaa valkkaria kn:lla joten eiköhän se vuoto siitä nyt viimeistään iltaan mennessä ala. Tuleepa ratkaisu tälle showlle ja päästään aloittamaan oikeasti tutkimukset mikä on vialla
 

Yhteistyössä