PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Onnea plussanneille! :flower:

Kirjoittelinkin eilen pitkän viestin, mutta tämä sivusto kaatui ja viesti katosi bittiavaruuteen. :/

Menkat on nyt ohi, täti pakkasi eilen laukkunsa. Illalla tuntui vähän menkkamaista jomottelua ja ajattelin, että yöllä tulisi vielä vähän vuotoa, mutta ei. Ei kai se nyt näin aikaisin jo tule ensimerkit oviksesta? Mulla alkaa ovisoireilu yleensä viikkoa ennen ovista. Siihen kuuluu ne limat ja juuri tuollaiset lievät menkkamaiset jomottelut.
 
heips... täällä tosiaan kp 28 mun laskelmien mukaan eikä merkkejä tädin tulosta vielä. Jännäillään kovasti. vloppuun mennessä varmaan alkaa tai ei.

neiti alkaa olla väsynyt ja levoton... joten koht lähettävä tääl kirjastolta...

täällä sataa vettä ja välillä aurinko pilkistää.. :|

mitä muuta täs osaa kertoo ei mitää ku neitiä pitää täs vahtia vähä välii
 
Muutaman päivän olen ollut poissa koneen äärellä, ja mitäs ihmettä, täällähän on plussattu! Eli oikein paljon onnea myymä, Nöttiäinen, Latte!!

Sunnuntailapsi, Rusty, Mami87: Halit tädin yllättämille :hug:

Veera : Olen niin pahoillani :'( :hug: Vaikea on ymmärtää miksi luonto järjestää tällaisia kommervenkkejä.

Aurinkoinen äityli: Huuii, jännittää minuakin sinun puolestasi! Toivotaan että plussa tärähtäisi sinullekin, lupaavalta kuulostaa tuo "menkkamerkittömyys" :) . JOko olet testannut tai milloin meinaat testata?

Huoh. Että osaakin olla kova vauvakuume! Mä oon koko viimeisen viikon ollut suurin piirtein satavarama, että raskaana tässä ollaan. Ja ensi viikolla tiputaan sitten ja korkeelta. :/. Mutta kerrankin on mitä jännätä, kun ovis tuntui (jä näkyi tikussa) ekaa kertaa ja lemmensiemeniä kylvettiin runsaasti h-hetken molemmin puolin :heart: . Sitten olen tietysti kehitellyt kaikenmoisia oireita, kuten turvotus, lievä etova olo ajoittain, ja flunssainen ja tukkoinen olo. Nyt jos menkat ensi viikolla alkaa niin tämä tyttö tippuu kyllä niiiiiiiiiin korkealta pilvilinnoista. Täytynee alkaa henkisesti valmistautumaan. Oviksen mukaan menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon tiistain paikkeilla, eli kierrosta pitäisi tulla 38-39 päivää. Oon päättäny että testaan aikaisintaan keskiviikkona.

Tämmöstä tänne. Ei kellään olis hyviä vinkkejä miten tän vauva-asian vois ees hetken verran pitää taka-alalla ajatuksissa?? *tulee pian hulluks*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvitie:
Ei kellään olis hyviä vinkkejä miten tän vauva-asian vois ees hetken verran pitää taka-alalla ajatuksissa?? *tulee pian hulluks*
Muakin vois kiinnostaa nää vinkit. :whistle:

KP15 ja edelleen puhtaat negat ovistestissä. En oikeen tiiä mitä tässä ajattelis.
 
Sanokaas muuta talvitie ja cassy :LOL: Musta ei olis tjottailijaksi.

Mutta minun mies kysy multa eilen illalla että "Millos sulla on ne hedelmälliset päivät?" :eek: :D :whistle: :p :wave: Mitä mitä, mie oon luullu että mie oon ainoa joka niitä oottaa ja miettii lasta koko ajan!!!! No pietin siinä sitte puheen että mies tais tajuta että tämä ja ens viikko pitää pupuilla ja lujasti :D

Toivottavasti satelis lissää nuita lussia ko alku jo ollu nii lupaava :heart:
 
Meillä on miehen kanssa ollut puhetta että toinenkin lapsi meille mahtuisi 3-vuotiaan tytön kaveriksi. Mulla loppuu pillerilista tän kuun lopussa niin meinattiin ettei uutta alottaisi enää.
Mua vaan hirveesti mietityttää kaikki asiat etukäteen... Tai lähinnä sellaiset että miten tyttö sitten hyväksyy uuden tulokkaan eikä koe jäävänsä vähemmälle huomiolle yms... Ja että kun tyttö on jo niin iso ja reipas ja hänen kanssa on niin helppo olla ja mennä miten mieli tekee niin entäs sitten kun tulee vauva? Jaksaako sitä sitten kahden kanssa samalla tavalla? Tai jos on kovin itkuinen tai kovasti vaatii huomiota niin jotenkin säälittäisi sitten isomman puolesta...
Joo onhan tämä kai vähän hölmöä miettiä tälläisiä etukäteen mutta kuitenkin pelottaa että jos tyttö kokee vauvan tulon negatiivisena asiana... Vaikea selittää.. Onko kellään muulla ollut vastaavanlaisia mietteitä vai luottaako kaikki siihen että asiat menee parhain päin?

Oho, tulipahan aika pitkä viesti vaikka piti vaan pikaisesti kirjoittaa. :whistle:
Ja mä lupaan ensi kerralla kirjoittaa vähän positiivisempia juttuja enkä vaan "valittaa" =)
 
Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille ja tarrasukkia kanssamatkustajalle. :heart: :flower: Uudet kuumeilijat toivotan lämpimästi tervetulleiksi (näky niitäkin olevan ) :wave: Tädin kanssa aikaa viettäville :hug: ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon.

Mä päätin vielä tässä kierrossa olla hommaamatta niitä ovistestejä. Heinäkuu on kuitenkin sen verran kiireinen kuukausi töitten ja reissujen kans etten kuitenkaan kerkeis säännölisesti ovista testaamaan. Ens viikonlopuksi lähetään miehen kans Pelloon ja tyttö menee mummolaan. Huomisesta alkaen ollaan sit loppuviikko nettipimenossa. Onkohan sit kamalat vieroitusoireet kun ei pääse lukemaan teidän juttuja... ;)

Laskureiden mukaan ovis pitäs ajottua just ens viikonlopulle, joten voi olla että jää hyödyntämättä kun ollaan siellä reissussa. Ei ainakaan vielä ole tuntunut mitään ovisoireita, mutta en ole kerinnyt niitä oikein kyttäämäänkään kun ihan vain sillon tällön. Nyt taidan siirtyä telkun ja ukon seuraan.
:wave:
 
Polkadot Itellä ihan samoja mietteitä ku sulla. Esikoinen on kuitenki päästäny meät vanhemmat aika helpolla, että mites sitte käy jos tulee vauva ja onki kovin itkunen. Ja osaanko antaa huomiota tarpeeksi myös esikolle...välissä suren niitä asioita etukäteen. Suren myös miestäni, hällä on sydänvika ja jaksaminen välissä todella hiekkoa. Muistan ko tytöllä oli vauvana todella itkunen kausi ja ei rauhottunu muuten ko kantamalla, mies kanto välissä ja kanto sitte nii paljon että jalat lähti alta ja konttas oksentaan :ashamed:
Kuitenki molemmat haluaa toisen lapsen nii uskottava se on että kaikki menee niin hyvin ko on tarkotettettu :) Päivä kerrallaan! Nii ja tervetuloa kovasti! Et tosiaan oo yksin nuitten ajatusten kans :hug:
 
Onnea Latte! :heart:

Vauvakuumeesta eihän siitä eroon pääse, mutta melkein vuoden yrittäneenä ei ole enää joka päivä mielessä. Puoli vuotta jaksoi laskea kaikki kp:t, nyt mennään kuukausi kerrallaan. Ja ollaan onnellisia, ettei olla ekaa yrittämässä...
 
sunnuntailapsi: Hullukshan siinä tulis, jos koko ajan laskeskelis kaikkee... mä kans aikani jaksoi koko ajan tuijotella niitä. Tein ovistestejä ja käytin kaikkii poppakonsteja. Enää ei todellakaan jaksa, kun yritystä on jo yli puolitoista vuotta takana!
 
jos mää sit tännekin....

Cassy mä en onnistunu saamaan plussaa ovis testillä millään. Aina tuli enempi tai vähehpi haamuja. Koska oot alottanu tikuttamisen?
jos ovis on menny tai sit on tulossa.

Viimex vaikka munasolu ultrattiin ja sain lääkäristä ajan et koska alottaa testaaminen niin tais mennä ainakin se viis päivää. En nyt ihan varma oo muistanko oikein... mutta kyllä se hermoja vaatii.

No jos ei halua et vauvat on koko ajan mielessä niin kannattaa tää kuumeilu palsta kiertaa kaukaa :LOL:
ää on mulle ainakin kaikkein pahin....
 
No nyt tuli se niin odotettu paketti eli testit ja pre-seedit. Ihan mielenkiinnolla odotan tuon jälkimmäisen kokeilua.

Luulin jo tädin kokonaan häipyneen, mutta iltaisen touhuilun jälkeen heräsin aamulla verilammikosta (no ei nyt ihan lammikosta kuitenkaan). Mitäs kummaa?!! Jospa sinne oli jäänyt vaan vähän jotain. Oli kyllä ihan kirkkaan punaista eikä sellaista "vanhaa" verta.

Vauvakuume on kyllä harvinaisen vaikea saada pois mielestä. Kiire on ehkä paras lääke, ja tosiaan - tän palstan kaukaa kiertäminen :LOL:
Töissä kun on tarpeeksi kiire, niin aika kuluu ihanan äkkiä. Mulla on onneksi seuraava viikko tosi kiireinen. Töitä normaalin viikon lisäksi nyt tulevana viikonloppuna. Kun on 7 päivän aikana töissä 64 tuntia + työmatkat ja samaan aikaan koittaa järkätä tupareita, niin ylimääräistä aikaa ei varmasti jää.
 
Tervetuloa polkadot!

Minen saanu vieläkään aikaa kierukan poistolle, eilen soitin, ja sanoivat että pitää soittaa aamulla ja toivoa parasta jos ois vielä aikaa jäljellä :/ Tänä aamuna oli tarkotus soittaa, mutta nukuin niin lahjakkaasti yli siitä ajasta jolloinka olis pitäny soittaa, että menee sitten huomiselle. Parhaassa tapauksessa saan kierukan jo huomenna pois, huonoimmassa tapauksessa menee yli ensiviikonkin vielä. Toivottavasti ei nyt niin pitkälle kuitenkaan. Tahtoo jo päästä masuilemaan kovasti. Ainut asia mietityttää että mitenkä sitä jaksaa olla koulussa sitten alussa, kun on pahat olot ja väsymykset päällänsä. No, onhan sitä tähänkin asti pärjätty, joten kaipa asiat järjestyy jatkossakin.
 
siis ei mulla vielä menkkoja oo kuulunut.. kp tosin 25/25-27 et kai ne sieltä sit alkaa jos alkaa... en jaksa stressata... onnea tosiaan kaikille ketkä plussaa..:) itse nyt odottelen alkaako ne tosiaan vai ei... mutta en viitsi kauheata stressiä ottaa.. onko jollain kokemusta kun alavatsaa sattuu ajoittain oikealta ja vasemmalta puolelta... eilen sattu oikee ja tänään näymä vasen..:S sit nipistelee välillä... et jos jollain on jotain aavistusta niin kertokaahan..:)
 
Heips!

Minäkin täältä yritän taasen jotain huhuilla.
Ensiks onnea Latte!!!!!!!Ihanaa vauva uutisia!!!Vauvaliimaa ja enkeleitä matkaan mukaan! =)

Sitten pahoittelut taasen tädin kohdanneille. :'(

Sunnuntailapselle ja mama84:lle erityis rutistukset. :hug:

Uusille tervetuloa mukaan kuumeilemaan!!! :flower:

ON:Täällä menossa kp22/28. Oviksesta alkaen olen vuotanut jotain, aikasemmin kuiva kuin sahara. Tällä viikolla ollut jotenkin erityisen huono olo, en tiedä miksi. Mutta en tahdo antaa itselleni vielä liikaa toivoa. Illalla olo on kuin omenalla...Mietityttää, mutta viime kierrossa tulin alas liian kovaa ja liian korkeelta, enkä halua uusia arpia entisten päälle... :ashamed:

Viikonloppu nettipimennossa, joten palataan taas alkuviikosta! =)
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Allusmammalta piti kysyä, kumpiko teillä on suomenruotsalainen? Meillä mies, joten meidänkin tytsästä tulee kaksikielinen.

Täällä kp14. Tosin sitä ihmettelen, että ovistestit on nyt 3 päivää näyttäny jotain haamujen haamuja, mahtaako sitä koko ovista tullakaan. :(
Cassy tsorgen jorgen !! mä oon ihan ignorerannut tän sun viestin ! :) :hug: most humble apology. Siis mä olen supisoomalaanen ja miäs o svensk hookan... onpas kauniisti sanottu.. :ashamed:
yritän pojalle suomea puhua mutta ruotsi on oikeasti niin paljon helpompaa älkää kysykö miksi ? :LOL: enempi mulla on aina ollut kieli- ko matikkapäätä mut se että äidinkieli ei mene yhtä hyvin jakeluun pojalle kuin ruotsi.. no mun vika sitten ! :| tiedän pitää olla johdoinmukainen ja puhua yhtä kieltä.. :kieh:

myös mulla on ongewlma noiden ovistestien kanssa... David`s ja one step nimisiä käytän ja kertaakaan en ole kunnon viivoja saanut... vain niitä pirun haamuja ja nytkin yhden taas mutta kp oli 9 vai oliko se peräti 8 ??
taidan jättää ketun tikuttelut ja siirtyä luonnonmukaiseen yrittämiseen stressaamisen sijaan... :)
 
Moro taas! Eli mun juttu olikin sitten kohdun ulkopuolinen raskaus, johon sain piikin hoidoksi. Eli nyt sitten seuraillaan monta viikkoa hormonien laskua, että kaikki alkas menemään paremmin. Mutta raskautua ei saa 3-6 kuukauteen! Mutta nyt vaan toivotaan, että mihinkään leikkaukseen en joudu..
 
Voi Veera, olen tosi pahoillani. Toivotaan tosiaan että mitään suurempia kommervenkkejä ei tule. :hug:



Mulla kp17 ja NYT äsken tuli melkein tasavahvat viivat ovistestiin. Ehkä sitä toivoa ovulaatiosta vielä on, tarvii katsoa mitä testi huomenna sanoo.

Niin ja netskuli! Sä et siis koskaan ykköstä yrittäessäkään saanut mitään ovisplussia? Toihan on ihan hyvä tietää, ettei nega välttämättä tarkoita sitä ettenkö ovuloisi. Tervetuloa joka tapauksessa jos tähän pinoon tulet. Olis kyllä niin siistiä olla taas maha pystyssä yhtä aikaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Voi Veera, olen tosi pahoillani. Toivotaan tosiaan että mitään suurempia kommervenkkejä ei tule. :hug:



Mulla kp17 ja NYT äsken tuli melkein tasavahvat viivat ovistestiin. Ehkä sitä toivoa ovulaatiosta vielä on, tarvii katsoa mitä testi huomenna sanoo.

Niin ja netskuli! Sä et siis koskaan ykköstä yrittäessäkään saanut mitään ovisplussia? Toihan on ihan hyvä tietää, ettei nega välttämättä tarkoita sitä ettenkö ovuloisi. Tervetuloa joka tapauksessa jos tähän pinoon tulet. Olis kyllä niin siistiä olla taas maha pystyssä yhtä aikaa. :D

sain sit plussan kun eka ultrattiin munasolu ja sit lääkäri sanoi koska alotetaan tikutus. Mut siloinkin meni monta päivää ennenkun tuli.
mun mielestä ei tullu edes niin selkeetä. Et oli tumma mut ei mun mielestä yhtä tummia viivooja ollu...

muuten en oo koskaan saanu ees mitään noihin testeihin. Ja aikapaljon testailin ennen lääkäriä.
 
Pinoutuisin tänne teidän kans jos mukaan mahtuu viel? :)
02/08 syntyi poika ja sille nyt kovasti (ja pikaisesti) toivottais kaveria! Menkat alko 2 kk synnytyksen jälk ja siitä saakka (3 kiertoa nyt) yritetty...
 

Yhteistyössä