PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Kiitos kaikille tsemppauksesta, kyllä se häntä tästä taas nousee :) Ensi kierto on kyllä hankala, kun ollaan lomilla ja paljon vieraiden nurkissa. Meinasin sitä "yrittämistä" siis :LOL: Kun tuo poikakin tahtoo yleensä meidän kanssa saunaan...

Kesis kovasti stemppiä sinne, ei tuollaisilta peloilta voi varmasti välttyä :hug: Itse kai ajattelen vähän samalla tavalla, että jos tämä ei olekaan huonoa tuuria vaan on jotain vikaa. Täytyy nyt vain elää päivä kerrallaan ja ihailla tuon esikon toilailuja :)

Nyt on Hanilla puuhaa, kun pieni mies on lähtenyt kävelemään :D Toisaalta meillä kyllä helpotti elämää kummasti, on niin vilkas tuo poika että viihtyi paremmin, kun oppi kävelemään.

mama-84 :hug: voiko tuohon enää muuta sanoa :/
 
myymä
Pah, se niistä lupaavista oireista :( Testasin eilen illalla hätäpäissäni negan ja kierrosta tulee näköjään pitkä! Että harmittaa!
Mulla tosin eilen vasta tod. näk. dpo9-10 joten ei välttämättä vielä näkyiskään mutta en jaksa uskoa että enää plussaksi kääntyis. alkais nyt ne menkat vaan ni pääsis yrittää taas!!!

mama-84 :hug:

 
Kattelin tota vanhaa pinoa ja oiskohan nti kesäheinä kyselly et raskauduinko luomustui 1.5 v yrittämisen jälkeen. Niin,joo kävin siinä kierrossa vyöhyketerapeutilla kerran ja siitä napsahti.
Ois lähetty sille kesälle tutkimuksiin,jos ei ois tärpänny. Toiset lähtee vuoden jälkeen mut me vaan uskottiin et kyl se sieltä joskus tulee. Vaikka välillä se usko oli kyllä toooosi heikolla! Sekä se yrittäminen maistui niiiin puulta ja tekniseltä suorittamiselta.
Tietty toivon et tulisin raskaaksi nyt nopsemmin mut oon valmistautunut taas puurtamaan!
Tsemppiä ja

:hug: kaikille!
 
mama-84 :heart: :hug: . n77 kuulostaa kyllä niiin tutulta :LOL: (jos tälle nyt jälkeen päin voi jo nauraa) mutta puurtaminen kuvailee silloista toimintaa kyllä tosi osuvasti. Me välillä tuijotettiin kattoa mietittiin, että ku pitäs ryhtyä toimiin mutta ei huvita ja perunatki kyllä on kohta kypsiä, jos sitte illalla.. :LOL: Nyt on vielä eri meininki mutta ajatus jyskyttää mulla jo takaraivoa :headwall: . Mieheltä vasta kysäsin, että ressaako se tätä kakkosta, nii ei todellakaan, koska meillä on jo ykkönen :heart: .

Viikonloppuja kaikille, lähen pojan kanssa kamulle yökylään =)
 
Äitikompleksi: Olen ainakin ymmärtänyt, että kp 1 on vasta se päivä, kun hanat aukeaa kunnolla, eli sitä tuhruttelua ei vielä laskettaisi.

n 77: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!

mama-84: Pahoittelut myös sinulle :hug:


Oma napa: Taas tuli vähän käytyä testiostoksilla. Tilasin pari raskaustestiä ja ovistestejä. Lisäksi mukaan lähti se viime aikoina joka paikassa paljon puhuttu liukastusvoide. Tooosi harvoin kyllä mitään liukastusvoiteita edes käytetään, kun liukastusta on ihan tarpeeksi omastakin takaa, mutta kokeillaan nyt edes kerran.
Greippimehua ajattelin taas kokeilla pienen tauon jälkeen. Samoin vitamiineja.
 
Tervetuloa Joie! Sulla onkin kunnon arsenaali noita taisteluvälineitä :) Mulla joka toinen kierto tuntuu siltä, että menköön omalla painollaan. Mut tähän kiertoon taas ostin litroittain greippimehua ja Donna sylkiovulaatiotestin. Mutta eipä näytä tuottavan tulosta. Nyt aattelin käydä apteekista niitä glandin-25 ravintolisätabletteja, niillä kuulemma raskautuu varmasti :D Minäkö epätoivoinen...
 
sunnuntailapsi: Kävin tuossa postireissun yhteydessä kyselemässä tuota glandin 25:sta. Luontaistuotekaupasta olivat loppu ja apteekissa sanoivat, ettei sitä enää valmisteta. Antoi tilalle Efamolia, joka on kuulemma vastaavaa. Siinä on helokkiöljyä ja E-vitamiinia. Jos tuon omega-6 lisäksi pitäisi syödä vielä omega-3:sta, niin tuo E-vitamiini on vähän ongelma, kun sitä on sitten molemmissa valmisteissa, joita olen ostanut. Apteekissa ehdottivat, että söisin niitä vuoropäivinä.
 
mul on sellanen hullu fiilis, kun tän esikon kanssa ollaan opeteltu ja panikoitu hirveästi,ni jos saisin vielä vauvan ni nauttisin vain kaikesta. voi ku ois ihanaa. täytyy vaan sinnikkäästi toivoa et jos vielä joskus......
mun kaveri sano et älä ajattele sitä vaan hommailkaa vaan ni sit tärppää, mut hän ei oikein ymmärtänyt et kun ei kroppa toimi ni toi tjot meininkikään ei voi toimia.

++++++++++++++++ :whistle: plussatuulia täältäkin paljon. on hyytyny vähän viimeaikoina toi "tilasto" :D
 
Rimata,useastikin jäi se yrittäminen sit väliin,kun ei vaan kiinnostanut tipan tippaa. Ollaan onneksi voitu nauraa jälkikäteen niille kerroille,kun tv kiinnosti enempi ja suoritus tehtiin maksiminopeudella. =) Kauanko teillä kerettiin puurtaaa?
Plussapuhureita kaikille!
 
AAM
n77 & Mama-84 :hug:

mä kans yritän jos nuita nappeja popsis vähän :D gladinit oli meidän hyväolo kaupassa loppuneet lupasi tuoda viikolopuksi lisää joten huomenna haen niitä ja foolihappoja tuleeki jo b-vitamiinien kanssa mukana.. greippimehu jahas *lisää ostoslistaan* :D

Anskuliini1 ihanaa... :heart: meillä tuo poika sanoi eilen uuden sanan. Ankka. :) olin kans ihan liikkiksenä ko ollaan kakskielisiä niin sanat tulee hitaammin... =)

Joie :wave: terses täälätkin päin...

nyt mulkkaamaan telsua... :wave: ei mee koko ilta konella.. ;)
 
Elikkäs meillä on yksi lapsi ennestään 02/07 ja kova kuume päällä! :) Pillerit lopetin juhannuksen tienoilla, muistaakseni. Ja nyt on menossa ensimmäinen normaali kierto pillereiden jälkeen. Menkkojen olisi pitänyt alkaa to pilsukierron mukaan, mutta mulla on ollut pitkä kierto normaalisti ennen. Ja pillereitten jälkeen voi ilmeisesti mennä aikaa ennekuin kierto normalisoituu..? Ei vaan malttais millään olla testaamatta, mutta toisaalta en uskalla ettei joudu pettymään :/ Mites muilla, miten on alkanu menkat tulemaan pillereitten lopetuksen jälkeen? Ja kovasti peukutusta kaikille joilla on jännät paikat!! :D
 
Heipä hei ja hyvää iltaa! :wave:

Täällä lomalta palattu, kivaa oli! =) Hienon uuden pinon ootte meille avannu täällä silläaikaa, sovitaanko nyt kaikki sitten että juuri TÄMÄ PINO ON PLUSSAPINO! =) B)

Hirmuusti halauksi niitä tarvitseville, elämä on välillä niin epäreilua. :hug: Mutta musitakaa kaikki että onneksi meillä jokaisella on jo nuo ykköset jotka kantaa eteenpäin sitä kakkosta toivoessa. :hug:

Täällä ovis luultavasti tuli, oli ja meni. Kauheesti ei tullu panostettua tähän kiertoon kun taas muut asiat mielessä, yritän siis olla kuvittelematta yhtään mitään ja ladata toiveita seuraavaan kiertoon. :whistle:

Muuten ei muuta ihmeellistä, paitsi että se meidän pieni persuksiin ammuttu karhu on tehnyt 8 hammasta :eek: kahdessa viikossa, joten kai sitä saa olla välillä vähän kiukkuinen. :heart: Vähän oli taas äitin typeryyttä kun ei oikeen oo koskaan valittanu noita hampaita niin en osannu edes ajatella, pönttö äiti :headwall: .

Nyt suihkuun ja uinuun, nuo samperin allergialääkkeet väsyttää aivan toluttomasti! |O |O |O
 
Tervetuloa mamax! Mulla kierron pituus pilsujen lopetuksen jälkeen huitelee 38 päivässä, nyt siis jo kolmas kierto aluillaan. Jos ei minun elimistö ole vielä normalisoitunu. Toivottavasti tämä kierto olis normaalipitusempi ko oviski on vissiin aika heikoilla jos on nuin pitkä kierto. Toivotaan että olisit hyvin hetelmällinen ja raskautunu jo :D :heart:

Peukutusta ihan kaikille, varsinki että alkas nuo pitempään yrittäneet jo lussailla :heart: :heart:

Täälä mies on kalastamassa yötä ja toivon että tulis jo huomena kotiin nii pääsis pupuileen ko ei tätä kuumeilua yhtään auta tää minun notkuminen täälä ja esikon vauva-ajan muistelu ja kuvien kattelu :whistle:
 
Tää odottaminen on vaan niiiiiin inhottavaa.. :x Kohta en enää jaksa odottaa vaan teen sen testin, vaikka oonki ihan varma et se on nega ja mun kierrot on vaan ihan sikin sokin niitten pillereitten jäljiltä :/ Esikoistakin tjottailtiin varmaan vuosi ennekuin tärppäsi, ja sitäkin ennen oli 2 keskenmenoa. Että ei uskalla tässä kovin luottavaisilla mielin vielä olla.. =)
 
AAM
:wave: Mamax meillä on samanikäiset lapsukaiset :) 070207 on meitin poika syntynyt.

Juu nyt kävi sit tää taas luontaistuotekaupassa hakimassa jotai nappeja.. mitähän se mulle myi.. melbrosia.. ? anyone has heard ?
se eukko sanoi että tää on niinko kierron heittelyihin auttava ollut jo aika kauan markkinoilla ja toimivaa tavaraa... en mainunnut sen enempää että mitä varten varmaan arvas :D mutta kokeillaan.. maksoiko joku 25 euroa ja päälle sai vielä jotai muita normikalakapseleita :x .. saa ukko syyä sitten siinä sivulla ne loput.

piti olla sadepäivä ja aurinko paistaa.. B) taidetaan illaksi lähteä korkiasaareen apipapinoita katselemaan... se o mo :wave: !!
 
Tervetuloa Mamax!

Kiitos Nöttiäinen tarjouksesta. Taidan olla niin malttamaton, että haen kuitenkin tänään sitä Efamolia apteekista että pääsen aloittamaan heti. Sellainen olo on, että menkat voi alkaa jo huomenna :/
Muutenkin pitää kipaista apteekkiin, kun pojalle iski illalla taas kauhea flunssa, yskii keuhkot pihalle. Se on tätä hoitolapsen riemua, 3 kk perhepäivähoitoa ja kolmas kuumeflunssa, mutta joskushan ne on pidettävä. Jos ens kesänä ois sit äippälomalla hoivaamassa molempia :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja häntä pystyyn mammat!!
 

Yhteistyössä