PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Negahan sieltä tuli niinku arvelinki :( Mut täytyy vaan ootella että millonkahan ne menkat meinaa alkaa että pääsis vähän kierroista kärryille..

Allusmamma meillä poika syntynyt 020207, eli aika lähekkäin =)
 
Kiitos pinokehuista kaikille, tässähän ihan punastuu :ashamed: :D B)

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, Joie ja Mamax, mukavaa että liityitte joukkoomme! :heart: :)

Pahoittelut kaikille, kenen pihaan täti ferraireineen on kurvannut :hug: Samoin Mamaxille pahoittelut negasta.

sunnuntailapsi kiitos kovasti :heart: varmaan harmittaa, jos tietää valmiiksi olevansa muiden nurkissa otollisina päivinä. ei muuta kuin kaikki mielikuvitus kehiin :D jos seuraavaa kiertoa edes tulee... B)

Jee jee, jotain kummaa, ihan kuin menkkoja enteilevää tuhruvuotoa pukkaa taas tässä osoitteessa. :headwall: Muuten hyvä mutta kp on 11 joten enpä tiedä mitä se on. :kieh: No, ihan sama, en jaksa muutenkaan vielä oikein kuumeilla täysillä, joten antaa tuon kierron nyt rellestää omiaan ja sitten kesän jälkeen taas perehdyn asiaan paremmin. :D
 
Voi miten hienoja uutisia heti aamusta, onnea kovasti nöttiäinen ja myymä plussista!! :flower: :) :heart: Minä lisään heti ensi töikseni teidän plussanneisiin =)
Tarrasukkia pikkuisille mukaan ja ihanaa odotusaikaa teille molemmille :heart:
 
Nöttiäiselle ja myymälle isot onnittelut plussasta!!! :flower: :flower:

Tädin yllättämille halit :hug:

Mulla on jäänyt palstailut melkein vallan nyt kun on ollut töissä tosi kiirettä ja lapsi oli sairaana, Jouduttiin tekemään kolmen yön sairaalareissukin, mutta ei mitään vakavaa kuitenkaan ja nyt on taas lapsi terveenä.

Äsken tuli melkein yhtä vahva viiva kontrolliviivan kanssa ovistestiin joten sieltä se ovis taitaa lähestyä kuten näinä päivinä pitäisikin. Kiitos kaikille jotka kommentoi noita ovistestejä. En tiennytkään tosiaan, että noita haamuviivoja voi näkyä aina :D Täksi illaksi onkin suunnitteilla miehen kanssa treffit josko saatais pikkukaverit matkaan :D
 
Onnea Nöttiäinen ja Myymä! :heart: :heart: Hieno sunnuntaipäivä plussata :)

Täällä menkkoja odottelen. Toisaalta ois kiva, että alkais äkkiä ja päästäis uuteen kiertoon. Toisaalta toivoisin, että tuo kierto alkais vähän pidentyä, tuo 23-24 päivää ei tunnu normaalilta vaikka oonkin ovuloinu. Gynekin sanoi keväällä että kyllä se kierto siitä pitenee. Sanoi tosin myös, että eiköhän se kohta tärppää, joopajoo :kieh:

Hyvä ystävä kävi eilen pitkästä aikaa kylässä, asuu Oulussa joten harvoin nähdään. Selvisi, että heillä esikoisen yritystä vuosi takana ja syksyllä miettivät hoitoonlähtöä. Jotakin oli uumoillutkin, mutta en ollut kehdannut kysyä. Kyllä nämä lapsiasiat on vaikeita juttuja :/
 
Olen jo tovin taustaillut täällä ja nyt ajattelin lähteä joukkoon mukaan.

Meillä on poika syntynyt 06/06 ja nyt olisi haave saada pienokainen aluille. Ensimmäistä odotettiin ainakin kolme vuotta. Menkat alkoivat eilen pitkän kierron jälkeen kp 40, joka on yleensä n. 30-32 pv. Ehdin jo testaamaan, mutta negahan sieltä tuli. Innostuin tänään tilaamaan ovistestejä, joita en ole aiemmin kokeillutkaan.

Innolla uuteen kiertoon ja suuret onnittelut plussanneille =)
 
Minäkin oon täällä välillä käynyt lukemassa teidän juttuja, joten jospa liityn mukaan :)

Meillä tyttö 05/06 ja vasta oikeastaan nyt viimeisen kuukauden aikana mulle on tullut vauvakuume. Olin nimittäin lähes 100% varma ennen juhannusta, että oon raskaana kun kaikki oireet viittas siihen. Testejäkin tein lähemmäs 10 :D No en sitten ollut, ja pettymys oli suuri, vaikkei oltu edes varsinaisesti suunniteltu uutta tulokasta; ollaan kuitenkin oltu tietoisia, että sekin mahdollisuus on.

Mulla epäsäänn. menkat, n. 35-40 (en nyt jaksa kalenterista tarkistaa). Oonkin miettinyt terolutteja, kun viimeksi ne toimivat mulla (kierto kaks kertaa 26 ja kolmannesta raskaaksi). Mut katotaan nyt hetki vielä..
 
Noppis
Moro pitkästä aikaa, meitsillä menkat tuli kp 42, eli muutaman päivän liian ajoissa oletettuun ovikseen nähden. Vuoto oli todella surkeaa ruskeaa tuhrua koko 5 päivän ajan. Raskaana en ole. Ei ne hormonit siis todellakaan toimi vieläkään, kuten arvelinkin. Päätimme nyt, että yritämme seuraavan kerran vasta loppusyksystä, niin että saan tämän seuraavan lukuvuoden opinnot suoritettua. Ei pää kestä tätä yritystä niin kauan kuin realistista mahdollisuuttakaan ei ole. Annan nyt siis rauhassa kroppani levätä seuraavat 4 kk, ehkäpä sitten... :p

Uskon, että näin on parempi, vaikka pienestä ikäerosta haaveilinkin, aina jokin tarkoitus asioilla on.

Käyn silti varmaan lueskelemassa teidän juttuja, eli voi pitää taustailemassa vielä.

myymä ja nöttiäinen oli ainakin plussanneet, PALJON onnea! :heart:
 
Voi Noppis :hug: Niin miekin yritän ajatella, että 10 vuoden päästä sillä ikäerolla ei ole mitään merkitystä ja tällä kaikella on jokin tarkoitus. Ehkäpä nyt voi keskittyä täysillä tuohon ykköseen ja sit on aikaa pikkuisellekin, kun toinen isompi :) Toivottavasti kaikki loksahtaa kohdalleen ja kroppakin lähtee yritykseen mukaan! Tsemppiä sinne!
 
PALJON ONNEA Nöttiäinen ja myymä kiva kun taas joku kauemmin palstailleista saa plussan :flower: :heart: :flower: :heart:

ON: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Menkat alkaa taas myöhemmin mitä viime kerralla :( koskahan nyt suvaitsevat saapua? taas varmaan kohta soitan lekurille ja kysyn et miten tää mun kierto koko ajan vaan pitenee.
 
Ilmoittaudumpa minäkin mukaan kuumeilijoihin!

Eli siis entuudestaan on 11/05 tyttö, ja toista lasta toivottais nyt tulevaksi. Kierukka on vielä paikallaan, mutta huomenna soittelen aikaa sen poistoon, jotta päästään tositoimiin ;)
 
|O |O |O |O Voi sun s*tana......... Sori kielenkäyttöni mutta nyt kyllä ottaa kupoliin. Ovis lähestyy, ja miehellä päällä vissiin raju ruokamyrkytys. Ainakin toivon ettei se ole vatsatauti! |O Varmaan sitten joutuu tekeen vauvoja niin että mies käy välillä oksentamassa... No eipä siitä sänkypuuhiin kyllä ole muutamaan päivään. Itkettää kyllä melkein.


Myymälle ja Nöttiäiselle huikeen isot onnittelut! :flower: :heart: :flower:
 
Onnittelut plussanneille! :flower:

Mullakin pärähti plussa, mutta tuli mutkia matkaan.. Siis vuodan aika paljon ja oottelen, että saisin tänään tai huomiseksi ajan ultraan. Näyttää kyllä samanlaiselta kuin viimeksi kun sain keskenmenon, että en oo kovin toiveikas.. Mutta sittenhän sen tietää! Ilmottelen kuulumisia myöhemmin.
 
siis täälläkin äippä jolla on 4-vuotias poika.. :heart: nyt aikeissa toinen lapsi ja yritystä ei oo viel takana kuin yks kierto mut tosiaan toivoisin hirveesti et onnistais... =) kiertoa takana 22/26 ja minä malttamaton pässi menin jo testailee ja negaahan se näytti... :/ toisaalta sellainen olo et menkat alkaa mut sitten taas ei.. :/ oon aikoinani testannu 4pvä ennen plussaa nii siks ehkä ajattelin et jos nyttenkin... oireina alaselkää juilii ja vähän heijastuu jalkoihin vähän niin kuin ennen kuukautisia ja nännit on arat ja vatsaa nipistelee välillä... :x et taidan joutua pettymään... :(
 
Onnea plussanneille!!! :heart: :heart: :flower: =)

Täällä on oviksen jälkeen vattaa nippaillu vähän väliä.. mistäköhän johtuu???
Ylihuomenna gyne jossa sit selvii vamaan kaikennäköstä.. varasin ajan, koska ennen esikoista mulla oli kystia ja miettisin jos niitä nyttenki on ja niin paljon ettei oo tilaa munasolun kiinnittymiselle.. tai jotain.. no malttamaton koittaa jaksaa sinne asti joskohan selvisi jotain, miksi ei oo tärpänny..!? Koko viikonloppu oltu huinimassa joka paikassa ja oon ihan loppu :whistle: :D en enään koskaan valvo niin pitkään, hohhoijaa *odottaa että esikoinen menisi päiväunille ni pääsis itsekin...*
 
AAM
Ensteks !! :flower: :flower: myymä & Nöttis :heart: :heart: :hug: rutkasti onnea !! IHANAA :) :) :) :) :)

Tervetuloa uudet kasvot kuumeilemaan Ninja, Viivi, pandis ja Mami87 .. :wave:

Kiva että plussia alkaa tipahtelemaan vihdoinkin jo niitä tuossa manailtiinkin...

Noppis & Hani- :hug:

Veera toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin ja se ei ole mitä luulet... ? :hug:

Cassy ukko töihin vaan... :kieh: halailkoon posliinia myöhemmin.. no ei ny !! vedätte semmoi kaniinipikakiksautuksia :LOL:

Hapamperi eiku hommiin vaan, eihän sitä nyt voi arvokasta ovista jättää hyödyntämättä... ;) :p
 
Suuren suuret onnittelut nöttiäinen ja myymä!! :flower:


Täti on vielä kylässä, mutta eiköhän kohta jo pakkaa laukkunsa. Innolla jo odottelen perjantaina tilaamaani pakettia, mutta tulee varmaan aikaisintaan keskivikkona, kun tulee ruotsista asti.

 

Yhteistyössä