PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

moikka kaikille. nyt aletaan tekemään haaveesta totta kun menkat loppu tos muutoma päivä aikaa sitte. siis meillä poika 6kk ja nyt pikkukakkonen toiveissa =) onko muilla samanlisia pelkoja kun mulla tai ajatuksia, eka raskaus meni tosi hyvin ei oikeen mitään ongelmia mitä nyt kutinaa loppuvaiheessa. mulla siis kauhee menettämisen pelko ja jotenkin päässä pyörii kauhukuvia, en oikeen edes osannut pelätä ekassa raskaudessa. minulla on ollut yksi kohdun ulkoinen raskaus ennen esikoista ja se oli kamalaa. en oikeen osaa selittää noita tunteitani, miehen kans olaan puhuttu ja otin asian esille neuvolassa, ja onneksi neuvolassa oltiin ymmärtäväisiä. nonniin mutta nyt kaikille plussatuulia :heart:
 
Pojanäiti83 :hug: Ymmärrän kyllä fiiliksesi ja huomaan vähän samanlaisia piirteitä kun mun yrityksessä. Itse jaksoin noin puoli vuotta laskea päiviä ja miettiä laskettua aikaa jne. kun esikoisen yrittäminen vei sen neljä yk:ta. Sitten iski järjetön masennus ja itkut keväällä. Nyt taas olo aika seesteinen, kun kaikki mietityt virstanpylväät "sit mä ainakin oon raskaana" on jo ohitettu ajat sitten :/ Toivon totisesti, ettei teille tule tätä yk 12 vastaan, mutta tästäkin selvitään hengissä! JA mä kyllä surkuttelen itseäni aina menkkojen alkaessa ihan kunnolla, vaikka on tuo esikko olemassa ja huonomminikin voisi olla :)
Keväällä kävin yksityisellä gynellä noin 5 kk yrityksen jälkeen vaan tarkastamassa, että ei ole suurempaa vikaa, se vähän helpotti mieltä. Syksyllä sit lähdetään tutkimuksiin, jos tulee vuosi tuloksetonta yritystä. Toivottavasti ei :)

Hyvä Iines79! Toivottavasti viiva vahvistuu. ja Emmaa, kuulostaa hyvältä :heart:
 
voi maruzella älä lähde ketjusta pois!! en mä ole huomannut mitään huonoa sun kirjoituksissa. mäkin juttelin noista samoista asioista. kyllä täällä ketjussa saa kertoa hyvästä olosta ja ruikuttaa huonoa oloa (niin kuin mulla tapana :LOL: ) jääthän kanssamme vielä?!
 
Täällä ollis sit kp1 ja yk 7. |O |O :'( Arvatkaa vain ottaako päähän... |O Viime kierrossa menty kp:stä 14 kp29 enemmän tai vähemmän fiilaten ja höyläten niin et olo onku puusepällä konsanaan niin ei voi täti prkl pysyä poissa. Pitäsköhän niitä ovistestejä... ;)

Iines79 viivan vahvistumistuulia :whistle: ja muille suuren suuret plussapuhurit++++++ :whistle: :whistle:

Jään odottamaan tädin poistumista (ja ehkä käyn tilaan ne ovistestit ).
 
Joo maruzella ei mun takia täältä kannata poistua. Toin siis vain omaa näkökantaani esille, että kyllä niistä plussista saa aina iloita vaikka täällä onkin sitten myös välillä näitä surkeita hetkiä. =) Mutta sepä tekeekin tästä nettikirjoittelusta haastellista, että miten kukin aina viestin lukee. Tätä esim. kirjoitan ihan ystävällisessä mielessä. :wave:
Mutta nyt puurolle, hamppipesulle ja maidolle...

äiti ja poju

Ps. Koska ja miten teillä muilla on jätetty iltamaitopullo pois?
 
Täällä poika jo 1 v 8 kk ja vielä saa iltamaitopullon sekä maitoa ennen päikkäreitä!! Oppi tuttipullolle vasta 1 v, siihen asti imetin. Lomalla 3 viikon päästä ois tarkoitus opettaa pullosta pois. Sen jälkeen on vielä tuo tutti :headwall: Ihan mieletön tuttimaakari meillä! Mutta niin ihana :heart:
 
peppipop :hug: voi miten ikäviä uutisia :'( Olen niin pahoillani sun puolesta :'( Ei sitä soisi kenenkään kokevan, kun ensin saa iloita maailman suurimmista uutisista ja sitten se otetaan pois. :'( Kovasti voimia ja jaksamista teille :heart: :hug: Aika auttaa... :heart:
 
Noppis
peppipop voi itku. :'( Kamala miten paljon näitä keskenmenoja tähän pinoon tulee. :'( Voimia sinne, toivottavasti pian jaksatte taas yrittää uudelleen. :hug:

Kiitos kaikille minua tsempanneille, luen toki edelleen näitä teidän kuulumisia täältä, ja palaan tänne kiertopäivineni sitten kun tuntuu, että kroppa taas toimii vähän paremmin. Ehkäpä jo ensi kierrossa, katsotaan nyt milloin sellainen tulee...

Nyt yritän keskittyä hetken muuhun, kun on tuo opiskelukin alkamassa taas syksyllä. Olen onnistunut olemaan jo 2 päivää laihdutuskuurilla! Tämä on multa aika hyvä saavutus jo! :D

Erittäin hyvää kesää kaikille, ja kyllä minä täältä silmä tarkkana katson, miten kenenkin ovulaatiot ja nippailut edistyy... :D Erityistsemppaukset Hani-lle, toivottavasti sinunkin oviksesi pian alkaisivat toimia ja kantaisivat hedelmää, ja Kesikselle tietenkin. :hug:
 
Peppipop Olen pahoillani! :hug: Voimia!!

Noppis Taukohan saattaa tehdä mielellekin ihan hyvää, kun tulee mietittyä (ehkä) jotain muutakin. Pikaista palautumista edelleen toivon sun kropalle ja toivottavasti plussaat pian. :heart:

Kesis :wave: :heart:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja peppipop:
Meikäläinen on sitten taas pisteessä nolla. Kaveri ei pysynyt kyydissä ja tänään ultrassa todettu että mitään ei ole jäljellä. Pitäkää lippu korkealla poistun ainakin hetkeksi nuolemaan haavojani :'(
:hug: :hug: :hug: :hug: :'(
anna itsellesi aikaa Peppipop
 
voimia joilla kesken mennyt.. en jaksa seurailla et mitä tässä on tapahtunut.. vloppu meni ihan mukavasti. Itkuhan eilen tuli ku typy ja mies lähti... joutuu nyt olemaan erossa.. mut huomen illalla töiden jälkeen menen sinne anoppilaan yöksi ku keskiviikkona on vaan iltavuoro. nyt tää ja huominen on aamu-ilta vuoro eli pitkiä päiviä. :ashamed:

tässä saanut selvitellä asioita ja laskuja maksella tms... kirjastolla nyt ku olen.. pitää eväät käydä hakemassa sit töihin illaksi.. huhuh mitenhän jaksan... huomenna on7-15 sit 16-21 töitä et 1h vapaata.

voimia kaikille ja halauksia! plussa tuulia kaikille!! :heart: :wave:
 
Pikaisesti ilmottautumassa, kiirettä pitelee.

Peppipop: :hug:

Ja Iinekselle onnittelut plussasta!

En nyt ehtinyt lukea sen ihmeemmin, taidan olla vielä aika pihalla jutuista, mutta enköhän pikkuhiljaa pääse perille. Joku viisaampi vois laittaa mulle tohon etusivun listaan yk 3. Ja kierto on noin 30 päivää. Kiitokset etukäteen.

Sellanen kysymys olisi, että mitä ovis-tikkuja käytätte? Kun mä meinasin hinnasta pyörtyä, kun kävin niitä pälläilemässä! :eek:
Esikoisen yrityksen aikaan käytin jotain marketin fertestejä, kun olivat halpoja ja toimivat mulla, mutta nyt en sellasia löytänyt, onkohan niitä enää? Tietääkö kukaan? Ja mikäköhän olisi sellanen hyväksi havaittu kohtuu-hintanen, vai onko sellasta edes?

Mutta, nyt syömään ja pihalle! :wave:
 
ajattelin tulla huhuilemaan tuota listan loppupäätä ~~~~~ :whistle: pauko, tinjamin, maijuu tulkaapas kertoilemaan tilanteitanne B) B)

nyt sitten jännätään kahta haamuilijaa. ja plussia vaan sitten ropisee , vai mitä?!
mites muuten haamuilijat, jos plussa tulee niin haluatteko kesä vai heinäkuun listaan???
 
moi!
aattelin, että mut saa varmaan poistaa kanssa listoilta....kp:t huitelee aivan taivaissa, ja testejä menny jo kasa.masentaa.eikä ole edes mitään laskemista, tai jännättävää :( niin mitä ihmettä sitä listoilla roikkumaan.
heinäkuun lopulla menen vyöhyketerapiaan, jospa sillä ois jotain vaikutusta asiaan.
mutta hedelmällistä kesää kaikille!
 
Täällä edelleen haamuillaan. Pahuksen pahus, kun jouduin yöllä käymään pissalla (vaikka kuinka yritin pidätellä ) eikä se pissi ehtinyt rakossa olla kuin n. 4 tuntia :headwall: . Nyt shoppailin heti työpäivän alkuun nettikaupassa ja törsäsin Clearbluen digitaaliseen raskaustestiin. Sen pitäis olla helppo käyttää. Ja siinä on 3 testiä, joten saan tässä viikon ajan vielä testailla :whistle: .

Mut voi laittaa heinäkuun listaan. Mutta plussanneisiin ei saa vielä laittaa, kun haalean haalea viiva tuli tämän päivän testiin.

 
Noppis
Jopas te olette käyneet hiljaisiksi. Siis pitääkö mun sittenkin roikkua täällä, et edes joku hölisisi jotain. :D

emmaaa voi miten hienoa että sait haamun! Onko mitään uusia uutisia? :heart: Muistanko oikein et sullakin oli kemiallinen raskaus lähiaikoina? Toivottavasti pieni tällä kertaa pysyisi kyydissä.

Iines79 Mahtavaa, paljon viivanvahvistumistuulia! :whistle: Tuo yöpissatushan kuulostaa kyllä hyvältä. =)

Treelo useimmat kai käyttää netin ovistestejä. Eli esim. Mammaksilta. Apteekissahan ne on järkyn hintaisia. Itsekään en oo niitä Fertestejä nähnyt vähään aikaan.
 

Yhteistyössä