PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Me ollaan lähössä viikonlopuks mökkeilemään. Huomenna on ystävän häätkin samalla suunnalla juhlittavana. Poitsu jää mun äitin kanssa mökille, kiva lähteä pitkästä aikaa kahestaan miehen kanssa johonkin. :heart: Miehellä alkaakin viikon loma samalla.. Päästään käyttämään laatuaika romanttisesti taloa remontoiden ja muuttaen sinne sitten loppuviikosta. :D Tää kierto taitaa mennä aika sukkelaan, kun on tätä puuhaa jos jonkin moista koko ajan.

Hani- Tsemppiä niagaran kanssa.. :D

Marijasu Tervetuloa! :wave:

Noppis Kiva kun päiväkoti vaikutti mukavalta, onhan sinne sitten kivampi viedä se oma pieni. Hyvä kun ei oo hirveen vanhoja lapsia samassa ryhmässä.

Nippailuita ym. on monella. Mulla ei pahemmin nippaile, eikä onneks kramppailekaan. Tänä aamuna meinasin kyllä oksentaa autossa.. :x Mulla on ollu nyt muutamissa viime kierroissa oviksen jälkeen aika paljon pahoinvointia, semmosta oksetusoloa just. Mitä lie sekin, aina vaan pukkaa negoja joka kerralla, vaikka aina elättelen pieniä toiveita, josko tää olis raskauspahoinvointia. Pah.. :LOL:

Kesis :hug: :heart:

Joo tulikin muutoksia työlistiohin, juhannuksena en olekkaa töissä enkä ensvloppuna. joten nyt sit vapaana ja laatuaikaa viettää oman perheen kans.
Ensviikolla on papanäyte aika. tarkistetaan onko kaikki ok. pelottaa ettei ole mitää tulehdusta tms. jos kaikki ok nii huoletta voidaa sit peittoja heilutella ja odottaa sitä kakkosta.

mitä tässä oikee tekis. ei tekemistä oikee.. ku neidin perässä juoksemista.aurinko ei paista :|

Onnea mantana, ihanaa! Onnea matkaan ja tarroja pienelle!! :heart:

Hani onnea niagarasta..

Pilkkis ei sitä tiiä jos vaikka oliskin SITÄ pahoinvointia. :)

).( Eilen siirrettiin mamman turviin yksi pieni vauvansiemen:D
Pakkaseenkin jäi 1+2 alkiota. Nyt sitten piinataan 16.6 asti
jolloin tehdään raskaustesti verestä.

Mukavan lämmintä viikonloppua kaikille ja suurensuuri plussapuhuri
perään+++ :whistle: :whistle:

-iitukka pp1-
(pp= piinapäivät eli päiviä siirrosta, vastaava kuin dpo päivät,
pp0 on siis siirtopäivä ja r-testi pp11 jos nyt tuosta kukaan mitään selvää
sai ;) )

Ihana juttu Mantana, hiiirmusti paljon onneaaaa! :heart:

Hirmuistesti pidän iitukka sulle tällä peukkuja pystyssä, jospa teillä nyt onnistaisi!! Ja voimia piinailuun... :)

Hyvä juttu Hani, että Niagarahanat aukenivat! :p

Nyt on tunnustettava, että menin eilen testaamaan vaikka KUINKA olin ittelleni vannonut että EN TESTAA ennen kp 40... :ashamed: Ja kuinka helposti sitten lankesinkaan :ashamed: . Bad me, bad me, bad me.... Ja tuloshan oli arvatenkin nega. Jotenkin on vaan alaselkää nippaillu ja huonoa oloa ollut. Ja kun selasin kalenteria johon olin merkannut fiiliksiä just ennen esikoisen plussausta, niin silloinkin oli tuntunut selässä. Ja mulla menkkojen alkaessa koskee normaalisti mahaan, ei selkään. No mutta negatesti siis tehty täällä ja ärsyttää :kieh: . Nyt en kyllä testaa ennen kun on kp:t reilusti yli 40 :saint: .

Positiivisia uutisia on se, että vaaka näytti tänään ekaa kertaa samaa kymmenlukua kuin ennen esikoista :D :D . Enää 2kg ja olen samoissa mitoissa kun ennen esikoisen odotusta. Mites teillä muilla, ootteko päässyt takaisin entisiin mittoihin ja kuinka helposti, vai onko jäänyt ärsyttäviä jenkkakahvoja eskikoisesta? Mulla on oikein liikuntainspiraatio meneillään. Täytyy ajatella postitiiviseesti että jos ei vielä tärppi käy, niin ehdinpäs sitten laihtua takaisin entisiin mittoihini ennen uuden raskauden alkua. ;) :wave:

Vielä muuten pakko kysyä kyssäri, joka on varmaan jo sata kertaa kysytty: miten saatte noita ihania hymiöitä ja kuvia liitettyä viesteihinne? Ja mikä olis hyvä, ilmanen ja turvallinen linkki josta noita kuvia löytää? Nimim. tahtoo kans :D

Noppis
Talvitie mulla on esikosta jäänyt vain kilo tai pari, mutta niitä kiloja oli kyl jo esikoista alulle laitettaessa vähän liikaa. :D Siis en taida olla virallisesti ylipainoinen, mut kuitenkin n. 6-8 kg mussa on sitä ylimääräistä. Niin ja mahaan tulee nykyään kaikki läskit, ennen esikoista lanteille.

Itse otan noita hymiöitä tuolta, joku ystävällinen tässä ketjussa on antanut vinkin. =)

tervetuloa messiin n 77

miehestä ei vieläkää kuulunut mitään, sais tulla jo pois sieltä saunaillasta. ;) Saunassa kävin yksin ja neiti nukkuu yöunia. Tylsää hieman nyt et mitä täs oikee tekis... :ashamed:
Noh jos menis telkkaria kattoon. :wave:

n 77, marijasu ja PojanÄiti-83 juokseeko teillä jo kp:t? jos niin voisin laittaa ne myös listaan.

Talvitie mulla ei oo esikoisesta jäänyt kiloja, mut olen nyt erimuotoinen lantionseudulta, et kaikki piukemmat housut kyllä kinnaa aika pahasti. mulla oli tyypillinen pallo poikamaha ja kaikki paino mitä tuli niin oli mahassa. noin 15 kiloa tuli ylimääräistä. noh nyt se on sit tollanen vyölaukku tossa roikkumassa :LOL: :LOL:

Onnea satatuhatta kiloa kaikille plussanneille ja kesakuun plussauslistan auki auraaville~!!!!! :flower:

Meilla tais menna taakin kuukausi pieleen, viime kuussa kuukautiset oli tosi heikot ja nyt mies oli oviksen aikaan toissa niin paljon, et jai se tarkein tekematta... :/

Tervetuloa kaikille uusille, hyva kun tulee lisaa sakkia, taalla on niin kovat plussapuhurit, et moni on menny jo vieraisiin ketjuihin... :D

Galluppiin- mulle on jaanyt sellanen 5 kiloa ja makin yritan ottaa tan ajan ennen raskautta (huomatkaa positiivinen ajattelu :D ) siina mielessa, et voi saada kropan kuntoon ensin! Teot vaan on jaanyt vahiin...

Iitukka- taalla ollaan peukut pystyssa!!!

nonii just kävin pyörähtää tuol keskustassa ku miehen vanhemmat lähtivät viihteelle nii nakkasin ne sinne nii eiköhän mies soittanut et hakee se nii sopivasti olin siin lähellä. miehellä oli paha olo et oksennellut. Omavika mitä joi liikaa ja mitä lie joikaan. Sille kun tuo viina ei sovi ollenkaan.
Varmaan aamulla kunnon krapula. Turha mulle kitistä pahaa oloansa ku mä en käskenyt sen mennä sinne. Ite halus ja joi ittensä tohon tilaan.

Mut nyt pitänee jotain keksiä ku ei nukuta ainakaan..

Hei taas pitkästä aikaa...

Kiva et uusia tulee remmiin mukaan! Tervetuloa vaan munkin puolesta ja onnea pikkukakkos projektiin itekulleniin.

Iitukka olen täälä peukut ja varpaat pystössä sun puolesta!!! Varmasti jännittää kovasti, hui.

Kesis voi sua raasua.. koitahan jaksella ja paljon onnea uusiin koitoksiin sitten kun siltä taas tuntuu!

Plussanneille hurjat onnittelut ja vauveliliimaa tuubi tolkulla masuun mukaan.

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Huomenta!

Taalla meilla ollaan jo hereilla, poika paatti et on tarpeeksi aikaista! Vasyttaa!!!!!
Ai jaa, meillä taas herättiin VASTA kahdeksalta, ja olin ihan onnellinen!!!
:xmas: Normaalisti meillä herätään klo 06. Tais tyttökin tietää että on viikonloppu. :D

Tänä aamuna tein Apteekin oman raskaustestin ja ihanan selvä plussa!!

(Kuva vähän kehno, ilman salamaa.)

Ihanaa aurinkoista kesää kaikille ja plussa tuulia teille kaikille paljon!! :heart: :wave:

Mantana ja meidän pikku "Toivo" rv.5+0 :heart:

mantana ONNEA JA IIISO HALI!! ihan selvä plussa on!joko olet neuvolaan varannut ajan?
ELi mantana taitaa olla kolmas plussannut tälle kuulle?

Jospa lisää ropisee plussia meille muille. nautitaan nyt kesästä ja testataan elokuussa tehäänkö niin? :LOL:

Ihanaa Kesäpäivää! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
n 77, marijasu ja PojanÄiti-83 juokseeko teillä jo kp:t? jos niin voisin laittaa ne myös listaan.
Joo kyllä ne jo juoksee :) tänään on kp10. Yk taitaa olla meillä sitten niinkuin km:n jälkeen yk4 ja todellinen sitten yk6 jos aatellaan vuodenalusta. ;)

Talvitie kyseli kiloista =) , täällä esikkoa odottaessa niitä tuli 9kg joista suurinosa jäipi laitokselle. Mutta jostakin kumman syystä (koko viime kesän uskoen siihen että imetys laihduttaa) ne kaikki kilo tuli takaisin...Nyt oon laskennu pointseja kahdeksan viikkoo ja vaaka näyttää tällä hetkellä -5,3kg vähemmän. =) =)
Toivotaan että se tois vaikkasta vähän tuota plussaonnea.

Pahoittelut keskenmenosta Kesikselle. :hug:
Ja Iitukalle sitten kovasti vauvaliimaa matkaan mukaan! =)
Mantanalle ja laa:lle kovasti onnea plussista! :heart:

Täällä ei muuten mitään ihmeellistä, ykkönen on päikkäreille, iskä kattoo leffaa ja äiti koneella. ;)
Ovista odottelen saapuvaksi jotta pääsis sen hyödyntämään ja toteamaan että onko foolihaposta ja greippimehusta apuja. ;) Silloin kun tikuttelin niin o oli kp16, mutta nyt juilii tonne alamassuun siihen tahtiin et taitaa tulla tähän kiertoon vähän aikasemmin.
Onko teillä muilla mitään "apuja" käytössä? Greippimehua, punaviiniä, tms?
Meillä se edellinen raskaus sai alkunsa ekasta mehukierrosta, joten toiveet on nytkin korkeella...Vai onko vaan sitten psyykkistä. ;) =)

Mukavaa Viikonloppua ja nauttikaahan auringosta!

Onnea kovasti mantana plussan vahvistumisesta :heart: :flower: =)

Pilkkis :heart: Mä toivon, että sun pahoinvoinnille löytyy erittäin hyvä syy :)

neiti21wee pahoittelut tädin tuppautumisesta :hug:

Hani- hienoa, että pääsit vihdoin uuteen yritykseen :heart: :flower:

iitukka hurjasti onnea matkaan pikku vauvansiemelle :heart: d :) b

Pahoittelut negasta Talvitie :hug: Mä pääsin melko pian synnytyksen jälkeen raskautta edeltäviin mittoihin takaisin, mutta kuinkas kävikään kun lopetin imetyksen :headwall: Vaaka näyttää ehkä 4 kg enemmän nyt imetyksen lopettamisen jälkeen... Mutta eiköhän ne tästä sporttailemalla lähde B)

Tervetuloa n 77! ja kiitos vielä Sipuli81 ja PojanÄiti-83 :heart:

).( Mulle kävi tosiaan sitten niin, että lääkkeellistä tyhjennystä ei sitten tarvittukaan, vaan sikiöpussi oli tullut ulos sen jättivuodon mukana, kuten arvelinkin... ja eilen ultrassa tilanne oli se, mihin lääkkeellisellä tyhjennyksellä oltais tähdätty. Päästiin sitten kotiin toipumaan ja lepäämään. Aivan ihanat hoitaja ja lääkäri sattui kohdalle, niin sympaattisia ihmisiä :heart: Lääkäri sanoi, että uutta voi yrittää heti, aiemmin on suositeltu yksien kuukautisten odottamista lasketun ajan määrittämiseksi, mutta enää ei tarvitse kun ultralla voi sen tarkasti määritellä. Lääkäri myös sanoi, että jos halutaan heti uutta yrittää, ja jos epäillään että olisin raskautunut, niin voin mennä suoraan gynepolille heille eikä tarvitse mihinkään neuvolaan soitella tms. Hoitaja puolestaan suositteli, että jos ja kun seuraavan kerran raskaudun, niin voisin jutella neuvolassa jos olisi mahdollista päästä ylimääräisiin ultriin näiden kahden keskenmenon vuoksi. Se vois kyllä rauhoittaa mieltä. Lisäksi varasin yksityiselle jälkitarkastuksen parin viikon päähän, jotta nähdään että kohtu on varmasti tyhjentynyt. Olotila vaihtelee aika paljon, hoitajakin sanoi että raskaushormonitkin vielä varmasti vähän läikähtelevät kaiken muun tunnemyllerryksen lisäksi. Uuden raskauden yrittäminen tavallaan pelottaa ihan kauheasti. No, näillä eväillä mennään rauhallisesti eteenpäin...

Yhteistyössä