PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Kiitos :hug: kaikille! Ja Lappitarelle hurjasti oneea matkaan sinne toiselle puolelle. :)

Tuossa oli jotain gallupin tapasta. Esikoisesta mä en jäänyt ollenkaan makoilemaan, enkä ole jäänyt nytkään kun tätä toista yritetään. Täytyy vain olla positiivinen ja uskoa että se plussa sieltä vielä kolahtaa.

Pitäs kohta lähtä tytön kans kaupungille. Mies oli yön kotona ja aamulla meni takas sairaalaan. Jotain kokeita ottavat. Olo hällä on kuulema niin hyvä että vois jo töihinkin mennä. :) Täytyy sitä vähän toppuutella . Huomenna pitäs sit taas töihin ite raahautua.

Mulla on nyt viime viikonlopulla alkanu ettei tavarat tahdo pysyä kädessä ja unohtelee kaikenlaista. Monen kertaan saa miettiä että mitä tässä nyt pitikään tehdä. Kaikkein paras oli eilen kun tytön kans tultiin kotiin. Mulla kädet täynnä tavaraa ja tytön kun sain sisään niin laitoin vain oven kiinni sen kummempia ajattelematta. Jonkun ajan päästä lähettiin hakeen miestä sairaalasta ja kaikki vaatteet puettu päälle. Ulko-ovelle kun pääsin niin katoin että missä on mun kotiavain. Yleensä se roikkuu oven lukossa sisäpuolella kun meillä pidetään ovi takalukossa. Koira hyppää kahvaa vasten ja jos ei olis lukossa niin sehän aukeais. Kaikki taskut kaivoin ja huoneet kuljin moneen kertaan niin ei missään. Katoin sit postiluukusta puuterirasian peilillä että onko jääny sinne ulkopuolelle lukkoon niin siellähän ne. Eihän se auttanu muu kun soittaa serkulle että tuutko päästään meidät ulos täältä kotoa kun ei ite päästä. Yleensä sitä lukitsee itsensä ulkopuolelle, mutta meillä lukitaankin itsemme sisään. :LOL:

Mut nyt menoksi. Mukavaa päivänjatkoja ja plussatuulia+++++++ :whistle:
 
Nyt jelppiä jelppiä noitten ovistestien kanssa. Eli ekaa kertaa tikuttelen. Aloitin sunnuntaina ja eiliseen asti se oli joka päivä hiukan tummunut entisestä, mutta ei vielä ollut läheskään yhtä tumma kuin se kontrolliviiva. Nyt tänään kun testasin oli haalentunut. Mistä tämä johtuu?? Vai onko noilla edes tapana pikkuhiljaa tummentua kun ovis lähenee vai miten... *tyhmä kyselee*.
 
Wäinöliini Mulla ainakin tummenee ja tullut selvästi kontrolliviivan värinen tai tummempi viiva kun ovis tulossa. Mutta joillakin tutuilla LH-piikki niin nopea, että aamulla ollut haalea viiva, illalla selvä plussa ja seuraavana aamuna jo nega. Itse kuitenkin testaan vaan kerran päivässä ,yritän tehdä suunnilleen samaan aikaan.
 
Huomenia kaikille! Ja onnea uusille odottajille!

Galluppiin sen verran, etta ma en oo koskaan makaillut jalat ylhaalla ja nopeesti raskauduttiin ainakin viime kerralla! Ovistesteista en tiia mitaan, mut kuvittelisin, et se viiva tummenee sita mukaan, kun hormoonit kasvaa?! Meilla mies ei voi uskoa tuuriaan, kun seksia on nain usein! :D
 
" Helikopteri

11 ihmistä roikkui köydessä helikopterin alla, 10 miestä ja yksi
nainen.

Köysi ei ollut tarpeeksi vahva kantamaan heitä kaikkia, joten heidän
täytyi päättää, että yhden on päästettävä irti köydestä, muuten he
kaikki pian tippuisivat maahan. He eivät kyenneet nimeämään henkilöä,
kunnes nainen piti hyvin liikuttavan puheen.

Hän sanoi, että hän voi vapaaehtoisesti päästää irti köydestä, koska
naisena hän on tottunut luopumaan kaikesta miehensä ja lastensa
hyväksi, tai yleensäkin miesten takia, eikä ole koskaan odottanut
saavansa mitään
vastapalvelukseksi.

Heti puheen jälkeen kaikki miehet alkoivat taputtaa käsiään... :)

LÄHETÄ TÄMÄ ÄLYKKÄILLE NAISILLE JOTTA HEILLÄ OLISI JOTAIN HYMYILEMISEN
AIHETTA TÄNÄÄN!!!"

Hyvää päivänjatkoa kaikille teille fiksuille palstakavereilleni!
 
Huomenta päivää kaikille! :)

Gallupiin: Esikkoa kun tehtiin en jäänyt makoilemaan. Nyt tätä kakkosta tehdessä pötköttelen jonkin aikaa mutta en nosta jalkoja ylös.

Sitten sellasta että onko teillä minkäänlaisia vippaskonsteja käytössä? Mie tässä mietin että jos jotain keinoja olis että helpommin tärppäis :kieh: Mutta tosiaan jos olis keino jolla tärppäis helposti niin me täällä sitten roikuttais :LOL:
 
Mä taisin makoilla esikkoa yritettäessä jonkun aikaa. Sillon tärppäs toisesta kierrosta heti. Nyt oon välillä makoillut ja välillä en, jalkoja en oo pitäny ylhäällä. Useimmiten käyn kyllä aika saman tien pesulla, ku iltasin usein annetaan pupuille kyytiä. Usein on aika väsy kuitenkin jo, niin kiva päästä nopeesti nukkumaan.

Mulla on tässä kierrossa viimeistään semmonen olo, et tää yritys on vähän semmonen harrastus, jota jatketaan kuukaudesta toiseen. Siis rutiininomainen juttu, ihan tavan vuoks paneskellaan aina viikko joka kuussa.. :LOL: Pystyyköhän tätä lopettamaan, jos joskus tärppääkin!? Viimeset pari kiertoa on kyllä ollu kivampia ku aiemmat, ku meinas mennä tosiaan ihan tekemiseks ja miehelle tuli hirveet suorituspaineet. Nyt ollaan onnistuttu nauttimaan toisistamme ihan kunnolla.. :heart:
 
Täällä siirrytään pikkuhiljaa tulee, jos on tullakseen vaiheeseen. Tuntuu, että tässä esikossakin on tarpeeksi tekemistä. Päälle vielä taloudelliset vaikeudet ja miehen sairastelu, johon ei löydy syytä niin ei oikein vauva ole ensimmäisenä mielessä. Seurailen kuitenkin palstan tapahtumia ja ilmoittelen mikäli meille on pikkukakkonen tulossa.
 
Blondie :LOL:

Wäinöliini Ovistestien toiminta on käyttäjäkohtaisia. :) Eli joillain ei tule ikinä muulloin testiviivaa kuin vain oviksen aikaan ja joillain tulee sitten aina jonkinlainen viiva. Mulla viiva vahvistuu kun ovis lähenee ja on oviksen jälkeen yleensä vielä monta päivää plussaa. Mutta joillain testi on plussaa vain sen yhden päivän. Jostain luin, että kun alkaa käyttämään testejä niin kannattaa aloittaa testaaminen jo suht ajoissa, niin oppii huomaamaan miten oma keho käyttäytyy. Testaaminen kannattaa tehdä joka päivä aina samaan aikaan ja jos saa melkein tasavahvan viivan kontrolliviivaan verrattuna, niin sitten kannattaa testata uudestaan jo aikaisemmin. Eli jos testaa aamulla niin tekee uuden testin jo illalla. Näin ei jää sitten lh-huippu huomaamatta. Tsemppiä testailuun! :)

Minä sain tänään ovisplussan! Nyt vaan odottelen iltaa ja pojan nukkumaanmenoa! ;) :whistle:
 
haluan jo pikkukakkosen. Ketuttaa nii et mies möykkä et tienaan surkeasti. sit mököttää et sen pitää olla kotona lomallaan tyttönsä kans et missää ei voi käydä ku ei autoakaa oo. keskustaan on matkaa 20km ainaki.
Miehelle tulee huomenna hyvin palkkaa sekä lomarahat. Saa nähdä saanko äitienpäivänä mitään? Nytkää oo saanut mitää huomiota enkä seksiä!! :'(

missä kaikki oikeen on?hiljaista jopa mesessäkin :( voi kurjuus.. pitääkö nukkumaan mennä sit yksin :'( :headwall:
 
Vihdoinkin perjantai!

Mulla on ollut vaikea viikko, jotenkin on ollut ikävä käydä töissä. Ehkä se on tää malttamaton mieli, joka kärsii vauvakuumetta ;) .

Mä vastaan tuohon gallupiin heti ekana. Esikoisesta jäin tärppikierrossa aina touhujen jälkeen puoleksi tunniksi jalat pystyyn, tyyny pepun alla. Ja tosiaan siitä kierosta tärppäsi (silloin oli yk 2). Nyt ajattelin tehdä samalla tavalla, katsoo nyt sit onko siitä mitään apua.

Tänne ei kuulu mitään uutta. Toiseen ketjuun kirjoittelinkin jo, että mies naureskeli tänä aamuna mun pupuilu-aikataululle. Suunnittelin ääneen, että tästä illasta aloitetaan, joka toinen päivä touhutaan, jotta simpat on tasalaatuisempia. Nyt on kiireen takia hiukan jäänyt tuo touhuilu, on ollut vähän harvakseltaan, joten ilmoitin miehelle, että tänään on "tyhjennys", niin saadaan huonot pois. Mies lähti naureskellen, ehkä hiukan hämmentyneenä töihin.
 
sentää joku varmaan saa pupuilla iha mielin määrin välillä. mut mä en. mies ei oo antanut. koittanut sitä houkutella mut ei :'( typyki heräs just. ruveta syömää :ashamed: aurinkoinen päivä on ja lämmintä ainaki vielä. En tiedä muuttuuko päivällä kylmemmäks vai miten. Toivon et pysyy lämpimänä. Pitäis kotona käydä haravoimassa pihaa loppuun ku sunnuntaina ois talon näyttö.
 
aurinkoinen äityli Onko miehesi ihan yhtä innolla kuumeilemassa kun sinäkin? Miehet kun eivät aina osaa sanoa mitä ajattelevat ja useinkin näyttävät fiiliksiään enämpi tekojen kautta. Tuota pihtailua vaan mietin. Mahdollisen tulevan kakkosen kannalta olis tosi tärkeää, että molemmat todella haluatte vauvaa.

Käytettiinkö maarusella eilisilta tehokkaasti hyödyksi? ;)

Tuulia79 Voimia raskaaseen elämäntilanteeseen! :hug:

helinä-keiju Meillä kans isäntää naurattaa mun aikataulut.. :D Ihan tyytyväisenä on kyllä ollut aina niihin aikoihin, ei ole vastaan väittänyt. Jossain vaiheessa tosin alko tulla turhia suorituspaineita, ni viime kierroissa en oo enää ääneen puhunu aikatauluista. :heart:
 
Pilkkis: no sitäpä tässä just murehdin, että eilen ei tapahtunut mitään. :headwall: Miehellä oli maha kipeä ja närästys. En tiedä auttaako peittojen heiluttelu enään tänään. HÖH, ärsyttää ihan suunnattomasti. :x
 
On se vaan niin väärin. Ukko lähtee taas työporukan kanssa juopottelemaan ja katsomaan lätkää ja minä jään taas pojan kanssa kotiin. Mielellänihän minä pojan kanssa olen mutta en ole vähään aikaan käynyt yksin missään. Ja tänään olis ollu hyvä päivä heiluttaa vähän peittoa. Ei oikein innosta yöllä kännisen kanssa pupuilla :(

Sori, oli pakko purkaa näitä fiiliksiä jonnekin kun ei jaksa ukollekaan valittaa.
 
maarunen Voi harmi! :hug: Sanoisin kyllä, et peitot vaan heilumaan vielä tänään, jos vaan mies on paremmassa kunnossa jo. Heiluttelitteko etukäteen yhtään?

emmmaa Täällä me ollaan sitä varten, että saa kukin purkaa omia olojaan. Kurjaa, että ukkelisi lähtee iltaa viettämään muualle. Sitten vaan nostat kissan pöydälle ja kerrot, että säkin kaipaisit omaa aikaa. Sovitte jonkun päivän, jolloin säkin pääset tuulettumaan. Taitaa olla useimmiten niin, että se oma aika on itse "vaadittava", harvat miehet tajuaa sitä ite ehdottaa. Ei oo kyllä tosiaan kiva pupuilla humalaisen kanssa.. :(
 
emmaa :hug: Joo, jotenkin se on helppo vaan miehen lähteä. Sitten kun itse jotain yrittää niin pitää monta päivää etukäteen sanoa ja pyydellä miestä jäämään lapsen kanssa.

Pilkkis Täytyy tosiaan vielä tänään yrittää. Pari päivää sitten kyllä harjoiteltiin ovista varten, mutta en tiedä onko siitä jo liikaa aikaa. No, ehkä kuitenkin pääsen vielä piinailemaan..
 
joo kyl mä vähän sitä pelkäsin et porukat on kuitenkin aika paljon jääny makoileen ja nostelee jalkoja. mahdankohan mä enää ees tulla raskaaks ku meillä ei todellakaan ole aikaa ees kovin paljon hommailla, saatikka sit et jäisin makoilee ja vielä se puol tuntia ois kuulemma suositus.
meidän poika vaan on niin vaativa tapaus |O :'( |O

arvatkaa onko homaa riittäny ku poika täyttää huomenna vuoden!!!!!!!!
 
maarunen Huhupuheiden mukaan simpat voi säilyä hengissä jopa viis päivää, et onhan sitten toivoa. :) Ja kun vielä varmuudeks vähän paikkailette tänään, ni eihän se pahaa ainakaan tee.. :whistle:

Hani- Eiköhän se kuitenkin ole tärkeintä, et simpat pääsee matkaan, jäät sitte köllöttelemään taikka et. Kyllä ne sitkeimmät pysyy matkassa, ihan varmasti. Ihan varmasti on tärppimahdollisuudet teilläkin. :hug: Synttärionnittelut pojalle huomisen johdosta! :heart: Toiset on vaativampia kun toiset, eikä sille hirveesti mahda. Saisitteko järjestettyä kahdenkeskistä aikaa vaikka isovanhempien avustuksella? Jos sais oletetun oviksen tienoilla vaikka päiväksi hoitoon, niin saisitte rauhassa puksailla ja tekee niin hyvää parisuhteelle semmonen aika muutenkin. Eihän sitä tarvi isovanhemmille kertoa, mitä varten haluatte omaa lomaa.. ;)
 
joo miestä vaa kyrsii rahatilanne tms. mies sanoi sit et katotaan sit äitienpäivänä. Se sano et olen kitissyt muka koko ajan jotain? :eek: Mä mitää oo kitissyt. Vaa halunnut peittoja heilutteleen. Paskat mitää tapahdu. Mies välillä muuttaa mieltään et josko myöhemmin tulis se kakkonen ja välillä et haluaa sen vauvan tms. Kohta mitää järkeä tässä touhussa! |O
Munki mies illalla lähtee kaverinsa luo laittaa meidän autoon jotain tiiviste juttuja ku öljyä valskaa tuo auto.
Hemmetti ku toi typy tulee häärää tähä ja poistaa tekstii ja kirjottaa sian saksaa tähä et /kohta ajatus katoo et mitä pitää kirjoittaa.
Yksin tosiaan oon illan tytön kans tai siis tääl anoppilassa. EI oo kavereita minne mennä tms. Yhtä kaveria kysyin et voiko mennä käymään mut se on koko vlopun menossa. kohta äitienpäiväki on nii eipä sillai huvita lähtee minnekkään oikein. Kotoa pitää haravoida!

:ashamed:
 
neiti21wee :hug: voimia ja jaksuja!Plussa vielä koittaa! ELkää luovuttako.

Pieni vinkki mutten tiedä tehooko tai onko asialla vaikutusta mut kumminki: Älä mieti liikaa tyyliin näin "tulispa tärppi nyt ku siittiöt sisälle pääsevät ni heti kierron lopulla testaan". Pitäis vaa nauttia eikä miettiä ylimääräisiä samaan aikaan ku pupuillaan.hirveetä stressiä ottaa siitä. vaikka unohtaiski sen että yritetään lasta nii se voipiki vielä yllättää.

en pakota ketää noudattaa tätä mut ite tän esikoisen aikaan pyrin tähän ku aluks oli et mä mietin jatoivoin et raskaaks tulisin.
 
nyt kp 17 jos nyt olen laskenut oikein mitä viimeks sanoin jne. voi kurjuus ku tylsää. Mies yhä edelleen siellä jossain huitsin nevadassa eli ei hajua missä seikkailee :ashamed: Laittaako sitä meidän autoa vai avustaako sen kaveria jossain hommissa?

nyt tää menee saunomaan..
 
Hei kaikki kamut!! :wave:

Tulin kurkkimaan kuulumisia ja puhaltelemaan valtavia plussapuhureita tähän pinoon ++++ :whistle: Täällä on tänään nähty pikkukakkonen ja hänen pieni läpättävä sydämensä alkuraskauden ultrassa, viikko sitten ehdin pelätä jo pahinta kun ultrassa näkyi vain sikiöpussi. Mutta kaikki näyttäisi olevan täällä hyvin. :heart:

Kovasti plussaonnea kaikille, ja nähdään pian odotuspuolella! :wave: :heart:
 

Yhteistyössä