PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Blondie Ihana diagnoosi, ja resepti myös!! :heart: Saivatpahan päikkärin tädit nenilleen ja ihan varmana meet tanssimaan sinne voitontanssia! :LOL:

Noppis Koiran vieressähän ois kiva kelliä, lämpönen paikka! :LOL:

Sipuli Ei yhtään huomaa, että oot innostunu hymiöistä! :LOL: Mä en vielä oo opetellu niitä laittamaan. Mä puhun mesessäkin melkein pelkästään hymiöillä, yritän täällä vielä ilmasta itseäni kirjoittaen. :D

Tänään käytiin 10kk neuvolassa. Oli helpottavaa nähdä, et paino ja pituus on kehittyny hyvin, vaikka tässä viimesen kuukauden toi soseitten syöminen on ollu hirveetä väkisin tahkoamista. Ei tarvi siis olla siitä nyt huolissaan. Kävin myös tänä aamuna hakemassa rannelastan itelleni. Liukastuin kaks(!!) kertaa viime viikolla kotosalla ja molemmilla kerroilla kaaduin oikean käden päälle. Ranne on nyt sitte melkosen kipeä, mut murtumaa siellä ei ilmeisesti ole. (Sanoi tk-lääkäri paineltuaan sitä muutamaan kertaan..) Lepo tuntuis auttavan, mut eipä pienen lapsen äiti oikeen voi jättää oikeaa kättä käyttämättäkään. :| Tää tuki on helpottanu kipua vähän, which is nice.
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja rimata:
Noppis miten teijän pikkunen voi? Toivottavasti parempaan päin :heart: ja kyllä, tuijottelen testejä yli "sallitun" ajan jos ne vaikka johonkkin suuntaan muuttus. Viimeks ku kallistelin ja kattelin valon läpi testiä nurjalta puolelta :ashamed:, nii mun mies sano, että eikö se viiva kuitenkin sinne etupuolelle ruukaa ilmestyä ihan tavallisessakin valossa.. sei aina oikein ymmärrä tätä mun testien tarkkaaa tutkailua :LOL: .
Pikkuinen voi ihan hyvin lukuunottamatta MASSIIVISTA räkäongelmaa. :snotty: Mutta jaksaa se näköjään uutta opetella kipeänäkin, katsoin että kohta lähtee neiti jo konttaamaan vaikka ei vielä ryömi, siihen tahtiin pylly nousi vaikka oltiin muka päikkäreillä yhdessä. :LOL: :heart:

Kehtaako tässä kertoakaan, että minä myös tutkin niitä testejä valon läpi. :LOL: Tosin mun mielestä se tulos kyllä näkyy paremmin siellä etupuolella. :D Harmi vaan että tällä kertaa (eilen) se tulos oli pelkkiä naarmuja muovissa. :ashamed:

Pilkkis Pikaista paranemista kädelle, ei varmaan tosiaan oo helppoa. :hug:
 
aaai niin pohjoisessa =) me ollaan täältä vähän etelämpää vielä,50 kilsaa.jotenki sitä vaan laskee täänkin oulun esikaupunkialueeks, ku sinne on kuitenki aina lähettävä, jos jotain erikoisempaa kaupunkiasiaa on.koulua oon käyny siellä, synnyttäny jne.
ootko pilkkis oikeekätinen? mulla ei onnistuis varmaan oikeen varominen yhtään :whistle: oon niin sählä.paranemisia! :flower:
nyt me lähetään oikeesti sinne ulos!
 
maijuu Juu, oikeakätinen olen. Tosi avuton olo on, mut eiköhän tää tästä pikkuhiljaa parane. Täytyy yrittää vaan tehä pakolliset asiat kivun kanssa ja muuten lepuutella.

Täällä on vissiin Helsinki-Turku-"pohjonen"-akselilla paljon väkeä. Jos sieltä pohjosesta päin kattoo, ni onk se kans niin, et Turku ja Helsinki on samassa nipussa? Siis samalla tapaa, ku ite tulee liian usein mietittyä, et Oulu, Rovaniemi ja Inari on kaikki siellä samassa nipussa.. :ashamed:
 
moikka.. juu kiitos kaikille. koitan jaksaa ku tosiaa harjottelua viel pari päivää mut näitä mun oikeita töitä on vielä 4 päivää ja jatkosta ei vielä tietoa.
viime yöki oli iha pyllystä. typy heräili vähä väliä koko yön ja itki en tiedä mikä sillä oli. tutti ei kelvannut välillä se vaa itki tms. mut just aamuyöstä rauhoittui ku kelloki herätti pian nii sillo neiti veti sikeitä tyytyväisenä mut pakkohan neidin oli pukea ja viedä hoitoon. Mä oon pirun väsynyt yöstä.

Huomenna ei tarvii aikaisin herätä. Mulla iltavuoroon meno.

Joo pillereitä syön vielä 6 päivää eli 6 pilleriä vielä.
 
Blondie Hieno juttu, että kaikki oli kunnossa. Pääset kyllä näyttäämään pitkää nenää päiväkotiin! =)

Sipuli Minä olen kyllä niin kärsimätön kuumeilja, että käytän kaikki konstit hyväksi mitkä vaan tiedän. :LOL:

Noppis: Ja joo, kyllä minäkin vääntelen ja kääntelen niitä testejä enkä heitä roskiin lukuajan jälkeen. :D Olenkin tällainen kuumeiluhullu. Mies tosin kauniisti ilmaisi, että menen aina kaikkeen täysillä mukaan, niin ei ollut kuulemma yllätys, että höyrähdin tähän kuumeiluunkin. :)

Pilkkis Kivoja neuvolakuulumisia! :flower: Paranemisia kädelle! :hug:

aurinkoinen äityli Jaksuja ahertamiseen! :hug: Kohta pääsette jo tosi toimiin. B)

Mulla on tänään kp 4 eikä mitään ihmeellistä kerrottavaa. Vuoto on hieman helpottanut, joten odottelen jo kovin, että päästäisiin harjoittelemaan ovista varten. =) Tänään tuli postissa ovistestit, toivottavasti huomenna tulisi ne dropit. Ääh, ja se tietysti ärsyttää, että eilen tuli veroehdotus ja mätkyjä olisi tulossa. :( Melkein neljä sataa!! :$ En kyllä tiedä mistä rahoista ne maksetaan. :headwall:
 
Oli taas kiitettävästi ilmaantunut luettavaa muutaman päivän aikana. Olin "nettipimennossa" kun käytiin tytön ja äitini kans mun siskon luona kyläilemässä. Onhan mun systerillä netti, mutta ei siellä voinu käydä lukemassa, etteivät vain ala kyseleen. :)

:hug: kaikille neganneille ja tätiä pois odottaville. Noppis ikävää kun ensimmäisestä flunssasta noin karmeat kokemukset saa. Hyvä kuitenkin että teillä voidaan jo paremmin. :) :heart: Blondie jopas teille annettiin sopiva resepti. Ei kun toteuttamaan sitä vain. Kumma vain että päiväkodissa noin diagnosoivat. Meille vain sanoivat kun tyttö siirty kesken vuotta isojen puolelle että on joskus reippampi kun moni vanhempi sillä puolella.

Jotain gallupia oli siitä mistä on ja mitä tekee työkseen. Me ollaan Meri-Lapin alueelta ja olen grillimyyjä. Sillä niitä yövuoroja aina välillä on. Onneksi se joka tekee listat ei niitä kovin montaa mulle kuuhun laita.

ON:Täti alkaa vissiin pikkuhiljaa pakata kamppeitansa ja häipyä. Halut ja himot ei kyllä ole järin korkealla. Tuli näet muistoksi reissusta kamala räkätauti sekä mulle että tytölle. Nosit eilen illalla tytölle kuumeenki. Pakko oli kuitenki tänään tulla kotiin kun on huomenna töihin. Täytyy vielä mitata uudestaan lämmöt tytöltä. Pitää sit hakea saikkua jos on vielä lämpöä. Tässä oottelen että mies tulee kotiin niin pääsee käymään ruokakaupassa.

Nyt menen kuitenki tytön kans pelaan palapeliä. :wave:

PS: Uusille kuumeilijoille MOI! :wave:
 
Kovin hiljasta ollu täällä palstalla tänään. Joka päivä käyn teijän jutut lukemassa täältä :) Ikinä ei mulla vaan tunnu olevan mitään asiaa.

Kauheesti tekis mieli jo testata, kp 25 nyt taitaa olla. Mut ei mitään oireita, nii en millään viittis turhaa testailla, se nega kun aina tuntuu niin pahalta. :/ Ens ma tai ti pitäs tädin tulla, ke testaan jos ei punasta näy. Senkään takia en nyt viitti viel testata et JOS se sattuis olemaan haamu, en osais pitää turpaani tukossa kun mennään mun äidin luo viikonlopuks :whistle: Enkä missään nimessä halua ihan heti kertoa kaikille. He, niinhän mä nyt ajattelen... :snotty:

Ammateista oli jotain juttua, mulla ei vielä ammattia ole, vasta viime keväänä sain yo-lakin. Suunnittelin että jos ja kun kohta puoliin tärppää tuo kakkonen, niin sit kun hän on reilun vuoden niin sit lähtis jonkun ammatin lukemaan. Noh, pitäähän sitä suunnitelmia olla :)

Mie oon nykyään täältä itä-suomesta, varmaan ainoona tästä porukasta? Kohta olis se muutto edessä, ei yhtään kiinnostais pakkaaminen :/
 
Noppis
Luulenpa, että se kemiallinen saattoi löytää tiensä tännekin.

Nyt kahteen päivään ei oo ollut yhtään enää sellainen olo, että olisin raskaana. Kysyin mieheltä nyt aamulla, näkeekö se siinä tiistain testissä mitään (siis eihän niitä saa katsoa 2 päivän jälkeen, mutta kuitenkin...), ja se väitti näkevänsä erittäin erittäin erittäin haalean viivan. Saman näen itsekin, mutta luulin että se on vain minun mielikuvitustani. Tänään oli sittenkin pakko tehdä uusi testi (vaikka lupasin tehdä sen vasta lauantaina) :ashamed: , ja se on kyllä aivan puhdas nega vaikka 2 päivää kulunut ja tämän päivän testi oli aamupissasta, tiistain ei ollut. Ja juuri sellainen on kyllä fiiliskin tosiaan, että ensin oli raskausfiilikset, ja nyt ei ole. :'( :'(

Eli jos mulla alkaa menkat viikonloppuna, todnäk näin on käynyt, että hedelmöityminen tapahtui, mutta raskaus ei jatkunut. Jos taas ei ala niin 1) olen sekopää joka kuvittelee omiaan vaikka koko kierto ei ole edes vielä palautunut ja 2) Biocard-testit antaa vääriä viivoja jotka miehetkin kykenee näkemään.

Toivon siis erittäin kovasti että ne menkat alkaisivat, koska en haluaisi olla ihan pöpi päästäni. Mä oikeesti tunsin raskausoireita. :'(
 
Noppis :hug: Kurja tilanne teillä.. Piinaavaa odotella. :(

Halfcafnonfatlatte Jopas sulla on nikki! :D Tervetuloa mukaan kuumeilemaan.

Omassa navassa hiljaista. Pikkuhiljaa alkaa noita kp:ä kertymään ja josko sitä kohta pääsis taas tositoimiin. Halut on jostain syystä ihan nollissa, saa nähdä alkaako oviksen myötä maistumaan. Jotenkin sitä on ihan älyttömän väsyny päivästä toiseen.
 
Noppis
Pilkkis79 kiitos halista. Erittäin paljon kyllä juilii mahaa, ja purskahdin aamulla itkuun kun olin vahingossa jättänyt neidin antibiootin huoneenlämpöön, että, olisko ne puolukkapäivät nyt sit tulossa. :xmas: Mulle on aika tyypillisiä tuollaiset itkukohtaukset ennen menkkoja.

Vähän kyllä harmittaa kun anoppi tulee tänään meille viikonlopuksi, ja tässä nyt sit tietenkin pitää olla niin myötäelävän onnellinen miehen siskon raskaudesta. Siis tokihan mä oon onnellinen, mutta... kelpais se pikkukakkonen meillekin. :'(

Ja toisaalta oikein ärsyttää itseänikin, miten joku voi olla näin lapsellinen että nurisee näin turhasta, herrajumala sentään, me ollaan yritetty helmikuusta asti, ja oletettavasti eka kierto vasta menossa... Ei kun pitäis saada kaikki heti! :headwall: :headwall: :headwall:
 
Noppis Kyllä tässä kuumeillessa väkisinkin iskee se malttamattomuus, vaikka järki sanoiskin muuta. Ja tuleehan tässä itse kukin nurisseeksi millon mistäkin.. Sikshän me täällä ollaan, et saadaan purkaa ajatuksia, jos välillä vähän hölmömpiäkin keskenämme. :heart: Toisaalta jos se täti sieltä pärähtäis paikalle, ni sit pääsisit vähän hahmottamaan pikkuhiljaa kierron pituutta ja ainakin tietäisit, et kroppa toimii. Mä kävin eilen itkemään, kun en löytäny pojan neuvolakorttia mistään.. Meillä naisilla on oikeus itkeä kierron missä vaiheessa tahansa ja ihan kuinka vähäpätöistä asiaa haluamme!! :LOL: Tiiän myös miten vaikeaa on välillä olla vilpittömän onnellinen toisen raskaudesta, kun meinaa räjähtää kateudesta. Minkäs ihminen luonnolleen mahtaa.. Parempi tietty purkaa niitä fiiliksiä täällä, kun että näyttäis olonsa asianosaiselle. Kyllähän sitä kuitenkin just siellä sisimmässään on onnellinen läheistensä onnesta, vaikka kuinka välillä vihertäis. Kyllä teillekin (ja tietenkin meille kaikille muillekin) vielä se päivä koittaa, jolloin saatte iloita kasvavasta masusta ja loistaa onnea. :hug: Mulla on näin malttavaisia ajatuksia tässä vaiheessa kiertoa, mut oottakaapas, ku ehdin tonne loppukierron puolelle. Se on sitte taas kaikki mulle heti tänne!! :LOL:
 
Moi, mulla on epäilys et olen raskaana. ku maha ruvennut kasvamaan ja jotku luulee et olen pieniin päi! ÄÄKK :| :headwall: En ole tuntenut mitää liikkeitä tms eikä mitää oireitakaa ole ku miehelle jotai mäkättänyt. Jospa tilaukseen pistää testit et tekee sit varmuus testin et olenko vai johtuuko et pillerit mua turvottaa. :ashamed:

miehen kans tänää ja eilen riitaa. eilenki mies heitti "mä otan eron susta" mä menin nukkumaan sit ja yöllähän mies oli tullut sänkyyn nukkumaan kuitenki ja aamulla otti mut kainaloon ja hänen teki mieli ;)
miehellä tänää on joku tentti. 12-15 on tuol toisella paikkakunnalla tekemässä tenttiä. näitä sähköalan juttuja. Mies lähti koulun penkille et silloin tällöin on koulutuksia ja tenttejä. aikoo suorittaa jotain jotta saa lupia tms.en tarkkaa tiedä mitä.
 
tervetuloa Halfcafnonfatlatte sulle täytyy kyl keksiä joku lempinimi :D :D

haluatko etusivulle tietoja?? mikä kp on menossa ja yk olis varmaan eka. sit voit kertoa onko poika vai tyttö ja koska syntynyt.

(.) ei oo oikeastaan mullakaan mitään ihmeellistä kerrottavaa. kokoajan enemmän tuntuu siltä, että en ole raskaana. ihan pelottaa et koska seuraavat menkat alkaa. siis ihan sen takia et kierto on varmasti tosi sekaisin ja voin joutua odottamaan tooosi kauan :snotty:

mitäs mahtaa kuulua loppupään kuumeilijoille? esim Laalle? entäs tuulia ja Wäinöliini, ootteko testaillu??

viime aikoina ollut vaan oikeastaan huonoja uutisia, et niitä vauvauutisia kaivattais.
 
Noppis voi kurja. Tiedän sun tunteen todella. Ja minäkin testaan myös siksi yleensä niin aikaisin kun haluan "testata" sen, että keksinkö itse ne raskausoireet vai ovatko ne totta. Ja nyt on joka kerta kyllä olleet totta. Tavallaan se on helpottava tietää, että tuntee oman kropan. Mutta onhan se raskasta kuitenkin kun haalea plussa vaan haalistuu ja muuttuu negaksi. Mutta olen lukenut, että kemialliset ovat todella yleisiä ja niitä tapahtuu paljon, mutta suurin osa naisista vaan ei tiedä sitä. :hug:

aurinkoinen äityli Kurjaa jos riidellessä otetaan mukaan tuo eroamisesta puhuminen. :( Onneksi kuitenkin saitte sovittua! :hug:

Pilkkis Minä olen myös sellainen, että jos joku oikein paljon harmittaa niin usein sitä tulee muutama kyynelkin. Ja sitten jos joku on oikein hyvin tai ihanaa niin itken silloinkin. Eli olen varsinainen itkupilli. :LOL:

Halfcafnonfatlatte Tervetuloa! :wave: Alkoi heti tekmään mieli lattea.. :D
 
Mä haluaisin pillerit jättää jo nyt. vai mitä te ootte mieltä. syönkö lopppuun liuskan?

Mitä veikkaatte kauan menis et tärppää mulla? mä epäilen et menee ööö 3kk? :p kuitenki pilleteitä syönyt ja vaihdeltu et seki voi sekoittaa elimistöä.

juu saatii sovittua. Harvoin me riidellään onneks. et ei jokapäiväistä ole.

Nyt pitää lähtee harjotteluun iltavuoroon. Huomenna ois PIIIItkä päivä |O elikkä harjottelua 7-14 ja mun iltatyöt 14-21 et ei olekkaa vapaata!Hui..!kui mä jaksan huomenna.
 
Miiuska ihanaa!!!!


voi vitsi. oiskohan mullakin vielä mahdollisuus kun sama kp meillä kerran. meen kyl heti kauppaan ostaa lisää testejä :kieh: :kieh:
onko sulla jotain oireita nyt ollu viimeaikoina???

aurinkoinen äityli mä oon aika varma et teillä tärppää heti. kaikilla mun tuttava piirissä minä mukaanlukien on tärpännyt heti pillerien loettamisen jälkeen, vaikka ois syöny tosi kauan ja vaihdellu merkkiä. munasarjat on pillereiden syönnin aikana jonkinlaisessa lepotilassa ja on todella hedelmällinen lopetettuaan pillerit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
Miiuska ihanaa!!!!


voi vitsi. oiskohan mullakin vielä mahdollisuus kun sama kp meillä kerran. meen kyl heti kauppaan ostaa lisää testejä :kieh: :kieh:
onko sulla jotain oireita nyt ollu viimeaikoina???

aurinkoinen äityli mä oon aika varma et teillä tärppää heti. kaikilla mun tuttava piirissä minä mukaanlukien on tärpännyt heti pillerien loettamisen jälkeen, vaikka ois syöny tosi kauan ja vaihdellu merkkiä. munasarjat on pillereiden syönnin aikana jonkinlaisessa lepotilassa ja on todella hedelmällinen lopetettuaan pillerit.
no välillä mulla on ollu sellanen vähä etova olo,ei varsinaisesti huono olo mut sellane ällö.. ja välillä tulee hirvee hiki päälle! saa nähä vahvistuuko tuosta vai alkaako menkat =) hae vaan niitä testejä,mullaki on vielä pari, aattelin taas aamulla kokeilla :D
 
Noppis
miiuska onnea haamusta! Toivotaan että vahvistuu! :heart:

).( Voihan turskan munat, nyt se olematon viiva sit näkyy tänkin päivän testissä! :headwall: :headwall: :headwall: Mä VIHAAN raskaustestejä!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :D Mikä lie viivanpaikka, ei se ainakaan vahvistunut oo. :ashamed: Kyl maar sen pitäisi jo näkyä paremmin jos olisi oikea viiva.

No joka tapauksessa, joudun valitettavasti pysymään pois palstalta muutaman päivän kun se anoppi tosiaan tulee kylään, eikä me oo sille kerrottu edes että kuumeillaan. Joten plussaonnea tytöt, ja romanttisia hetkiä oviksen odottelijoille! :heart:
 
Onnea miiuska! :)

Mäkin testasin sit aamulla vaikka kuinka uhosin etten sitä tee. Ihan puhdas nega tietty tuli... Ei oo mitää oireitakaa, paitsi mahas juilii just niinkun muutamaa päivää ennen tätiä kuuluukin. Ja naama kukkii taas! :kieh:
Noh, ei se ollu kun eka yk vasta, mut tosiaan se malttamattomuus, se malttamattomuus.... :ashamed:

Nyt oon lyhyen ajan sisään nähny kahtena yönä unta et meille tulee kaksoset :eek: se olis varmaan mun kohdalla mahdollistakin, mun äiti on kaksonen. Jostain luin et kaksosuus hyppää yhen sukupolven yli? Ja yhtenä yönä näin et testiin tuli kaks vahvaa sinistä viivaa. No eipä tainnu ainakaa enne unia olla :(
 

Yhteistyössä