PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

neiti21wee Mulla kanssa ovistestit näyttää aina aika selkeääkin haamua. Oviksen aikaan sitten olen testiin saanut kyllä tasavahvat viivat ja ne viivat on mulla kestänyt ainakin kolme päivää. Tosin sen tiedän, että joillain ovistestiin ei tule mitään ennen kuin ovis on ja sitten heti oviksen jälkeen testi voi olla taas kunnon nega. Eli aika paljon vaihtelee lh hormonin taso eri ihmisillä. Jos haluat päästä selville oman kroppasi toiminnasta, niin sitten pitäisi tosiaan pari kiertoa testata päivittäin ohjeiden mukaan. Mutta toivotaan, että sulla olisi ovis tulossa! :)
 
Noppis Voihan niinkin olla käynyt.. Olin kyllä bongaavinani tutut ovislimat samoihin aikoihin kuin ennenkin, mut mistä niistä tietää. Ajattelinkin eilen, et jos se kuolema ja järkytys jotenkin vaikutti tähän kiertoon, mutten jaksanu mitään tietoa ettiä asiasta.

Kiitos linkistä Kesis! Ja kauniista sanoista, taas kerran. :hug: Tuli ihan itku ku luin toiseen kertaan sun jutun. Sä oot ihana! :heart:
 
tässä koululla oon ja pitäis kirjotella koneella tätä ens viikon näyttöä varten juttuja. Just syömässä kävin. Taukoa on tässä et pääsin tääl käväseen.
Onneks pian on ohitse. Mut olis jo vloppu. Sais olla vapaalla. :ashamed:
 
hirveetä vauhtia tänne tulee tekstiä, vaikka kivahan se on. ostin kaappiin pari halvempaa testiä ja harjoituksen vuoksi piti yksi niistä tehdä :LOL: :LOL: negaahan se tietty näytti, eikä tässä vaiheessa kiertoa voi muuta näyttääkään(luultavasti).
esikostakin tein yhden vahvan negan vaikka ekasta tärppäsikin. :wave: tunnustaudun kanssa testien suurkuluttajaksi.

en kyllä tiiä mitä tuolla mun sisuksissa tapahtuu kun eilen jä tänään on sillai pakottanut kummaltakin puolelta yms. voiskohan se olla sit ovista en oo kyllä bongannu yhtään limaa, paitsi jotain kirkasta mikä on ihan yleistä tietääkseni. mut tarviiko aina tulla limaa vaikka ovis oliskin??
mä oon kyllä niin pöhkö näissä asioissa. ovistesteistä en ymmärrä hölkäsenpöläystä :LOL:
 
Vielä kerran onnea kesis ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan! :hug:

Toreylle myös :hug: oon kanssa ihan varma että sun vuotos
ihan vaaratonta ja pikkuisella kaikki hyvin!

Uusille tervetuloa! :wave:

Aika jännää että jos kaikki menee hyvin niin minä piinailen noitten testien
kanssa siinä jussin tienoilla! :D
Ja jos joku ei vielä tiedä niin meillä olis kesäkuun alussa ICSI.
Muuten ei meille lasta aikaan saada, ollaan senverta viallisia
molemmat, minä ja ukko.
Toivottavasti täällä kaikki muut sitten sais sen nyyttinsä
ihan ite aikaseks, en haluais samaa "kohtaloa" kelleen.

 
Onnea Kesis!! :heart:

Uusille tervetuloa!

Toreylle jaksamista!

Jep, jep. Täällä ei menkkoja edelleenkään näy ( kp38 ). Eli kierto sitten taas pitkittyy. Kiukuttaa! Raskauden mahdollisuuteen en enää usko.

Ja sitten, sain elämäni mätkyt ä-rahasta! Ja luulin että mulla oli iso prosentti. :kieh:

 
tunnit loppui juuri. nyt saan nörttäillä ennenkuin töihin taas illaks menen. Mut huomenna sit aikaisin nousu harjotteluun. Onneks tää piina kohta loppuu.
mitähän posti on tälle päivää tuonut varmaan taas jotain stressattavaa. Noh eikai tässä.

Mut vloppuna viimeistään keskustelen miehen kans et mitä tehdään et jääkö ehkäisy pois ja antaa vauvan tulla sit ku tulee joskus. B)
 
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, miiuska84! :)

Kiitos ihan kauheasti onnittelijoille, te ootte kyllä kaikki niin ihania!!! :heart: :) Ihanaa, kun täällä on niin paljon myötäeläjiä :) :heart: Luminka noi sun pandat on ihania B) Ja kiitos vielä kaikille kun saitte mun toivon ja uskon heräämään jo haamutestivaiheessa :heart: :D

Pilkkis79 Ei ku sää oot :) Voi sua herkkistä (no olen minäkin kyllä :ashamed: ) ei ollut tarkoitus pistää itkemään :heart: :) :hug:

Wäinöliini kurjaa ettei mitään näy tai kuulu. :| Ja mätkytkin vielä! :headwall:

iitukka voit olla varma, että Kesis täällä seurailee sun piinailuja kesällä :D

Hani- hmm mä en kyllä tiedä noista, kulkeeko limat ja ovis aina käsikädessä, mulla kyllä aina enemmän tai vähemmän. Ehkä toisaalta on tullut havainnoitua paremmin koska oon käyttäny testejä, en tiiä. Eli tästä mun kommentista ei nyt ollut mitään apua. :D

aurinkoinen äityli onnea viikonlopun "neuvotteluihin" B)

Lumikuningatar mulla kans on nenä valunu ennen testin tekoa ja testin jälkeen, ja palelu on tosiaan mukana kuvioissa. Peukut on pystyssä sulle. :heart: :)

Äh nyt täytyy taas mennä, tai ruoka palaa uuniin. :wave:
 
Kenetkäs kesis meinaat ottaa seuraajaksesi? :D Enkös minä sanonut et tästä kierrosta raskaudut? ;)

On se vaan niin mahtava se päivittäjän homma
Kilpailut pystyyn ja jokainen kehuu itseään et sais homman (ja raskauden) itselleen :LOL: =)
 
kesis;no kai sitä sit voisi ajatella, että yk1,vaikka ei me olla mitään ehkäisty ton esikoisen jälkeen.
huoh* perhekerhossa käyty kärryttelemällä ja kengät kyllä kastu ihan kivasti |O
noh,kuivempia asvaltteja odotellessa...
täällä ei olla vielä toistaiseksi koskaan kajottu noihin ovistesteihin,joten no comments!eikä mulla oo varmaan kajoomistakaan,koska kierrot on ollu tosiaan ilman pillereitä aina jotain väliltä kaks kuukautta- vuosi.hohhoijjaa.mut nyt kaalilaatikolle :p
 
Ei taida olla ketään vielä ilmottautunut innokkaaksi Kesiksen seuraajaksi? Luulis että olis tunkua.. :) Mä en oikeen kaiken tän aikaansaamattomuuden ja väsymyksen keskellä jaksais lähteä päivittäjäks.

Kesis Eipä tuo itku pahaa tee. Mä oon pari vuotta ollu semmonen itkuntihrustaja, isän kuolema sillon teki herkäks. Millon sitten itken ilosta ja millon surusta.. Toisaalta ihanaa olla tunteellinen, mut ohan se rankkaakin välillä.

Meillä tuli vast isännän veroehdotus tänään, koskahan mulle mahtaa tulla..
 
Ruoka pelastettu. :)

Luminka Kyllähän sä mulle sitä raskautumista lupailit työhön liittyvänä luontaisetuna, mutta en mä silloin sitä ihan uskonut :D Ja tämän pestinhän luovutan ilomielin kenelle vain, joka siihen haluaa ryhtyä. B)

ok maijuu, päivittelen yk1 listaan :)

Pilkkis79 Totta puhut, ei itku kyllä pahaa tekään, päinvastoin :hug: :heart: :) Meitä verokarhu muisti jo viime ja edellisviikolla, oli tosi positiivinen yllätys kun en yhtään muistanut miten viime vuoden veroasiat meni. Mutta niinhän se siis meni, että äitiysloman alettua en jaksanut perehtyä ja muuttaa veroprosenttiani, joten ensimmäistä kertaa elämässäni pääsen nauttimaan mojovasta veronpalautuksesta (yleensä pyrin pitämään palautukset nollassa). :eek:
 
Kesis Ihanaa, saatte siis jotain muutakin kivaa kuin pikkuisen jouluksi. :heart: Mä en kans yhtään muista, miten mun veroasiat meni viime vuonna. Miehelle ehdottivat mätkyjä, mut matkakorvaukset helpottaa ja toivottavasti tulis plussan puolelle.

Jos täällä ei muuten olis polla kireellä, ni tuo meiän toinen kissa kyllä kiristää sen tosi tiukilleen. Kevään myötä tää on yhtä mouruamista, vaikka leikattu onkin. Ei tiedä miten päin olisi ja siksi kiertääkin ympäri kämppää ja huutaa minkä jaksaa. Noh, puolentoista kuukauden päästä kissaveljeksille koittaa kesäloma ja pääsevät meiän äitin kaveriks mökkeilemään. Kyllähän niitä palleroita jo sitten aika nopsaan alkaa kaivatakin täällä, kun eivät olekaan syliä illalla lämmittämässä.
 
Kiitos myötäelämisestä kaikille!
Täällä on tullut tänään pari kertaa vähän ruskeaa tuhrua. Neuvolaankin soitin ja sain kuulla ettei tosiaan mitään hätää ellei ala kunnolla vuotamaan ja tule hyytymiä ja kovia kipuja. Eli nyt siis päätin etten ole huolissani (no joo... :LOL: )

Ihana juttu Kesis, teillekin jouluvaavi! Jokos tsekkasit laskettua aikaa? Tuutko masua kasvattaan tuonne joulukuisiin?

Pilkkis mielelläni olisinottanut sutkin mukaan :'( :heart:
 
Torey Helppoahan se tosiaan on olla huolehtimatta, senkun päättää vaan. :D Toivotaan, että tuhruttelut jäi siihen ja kaikki menee jatkossa hyvin. :heart: Mä en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon, tänäänkin oli NIIN etova olo. Tunnetustihan toivoa on niin kauan ku tätiä ei näy. *huokaus* :whistle: Nimeän itseni peptimistiksi. Hetkittäin kun sitä voi olla niin optimisti ja hetken päästä taas pessimisti.. Eihän SNL:a voi unohtaa!!


 
terve taas. kävin lukemassa googlesta(luotettavista lähteistä :LOL: ) tietoa ja tulin siihen tulokseen ,että mulla on nyt ovis :D :D täytyis vaan saada mies kellistettyä. noh ei se varmaan pahaa tee jos yksi päivä jää välistä :ashamed: sielläkin neuvottiin et hommailee 2-3 päivän välein


mun nimikirjaimet on muuten HCG, niinkuin se hormooni :D
mäkin voisin olla kiinnostunut päivittäjän pestistä, mut en varmaan kyllä oikein osaa. kesis on laittanut meille nyt niiiiin hienon pinon tänne.
 
Moi!

Täällä eikäynyt sitten niin hyvin kuin olis toivonut,kohdunulkoinen raskaus oli kysessä. :'( oon tosi vahvalla kipulääkityksellä nyt kun pistivät mulle sitä solumyrkkyä joka kuivattaa sen alkion tuolta munatorvesta pois. Todella kipuinen olo ja tokkurainen myös.. :( ei ole todellakaan mitään herkkua tämä. Arvoja seuraillaan ja katotaan että miten lähtee laskuun. Mä jo jotenkin noista tuhrutteluista ja muista oireista vähän arvelin mutta ikinähän ei voi tietää mitä tulee. Mutta jotenkin oli sellaien olo että kaikki ei ole hyvin. Katotaan nyt sitten et mitä jatkossa,mut nyt mä vetäydyn tältä palstalta pois,en voi kuvitellakkaan toisen lapsen haaveilua tai hankkimista tämän kivun ja pettymyksen jälkeen. Jos koskaan enää. Onnellinen olen tuosta meidän yhdestä prinsessasta jota ilman en olisi tätä kestänyt.

Kiitos kaikille tuesta ja muusta,ja onnea teille vauvan hankintaan. Ja onnea paljon nyt jo raskauneille,tarrasukkia matkaan.

Hyvää kevättä ja tulevaa kesää teille pikkukakkostelijat,tää neiti siirtyy muille laitumille.

Terveisin Fensca
 
Fensca81 :hug: Kovasti jaksamista.

Tuhruttelijoille tsemppiä ja paljon pikkuiselle tarrasukkia että pysyvät kyydissä.

Kävin sitten äsken lastenvaatekutsuilla ja ja sainkin ihan lahjakkaasti menemään rahaa :whistle: (tää oli sitten tällaista pientä lohdutusta ja piristystä noitten mätkyjen takia, heh ).

Pilkkikselle kestämistä kissojen kanssa. Meillä kaksi kappaletta ja etenkin ton toisen kanssa välillä hermo kireällä kun aloittaa aikaisin aamulla kovan ravaamisen ympäri huushollia ja törmäilee oviin jne.
 
Fensca Suuren suuri :hug: Jaksamista ja voimia toivon sinulle! Varmasti rankkoja aikoja käyt läpi nyt. Mutta ihanaa, että teillä todella on se pikkuprinsessa.

Wäinöliini Kuulostaa tutulta.. :) Ison ajan nuo on aivan ihania elukoita, mut välillä tosiaan kilahtaa hermot.

Iitukalle Oon unohtanu aiemmin jo todeta, että kiva että sä oot täällä kuitenkin. Mä oon niin hitaasti lämpeävä uusien tuttavuuksien kanssa, et kiva kun on vanhoja tuttujakin täällä. Tosin kivampihan se olisi jatkaa tonne odotuspuolelle yhessä.. :D Mutta kaikki ajallaan.

Täällä edelleen sama tilanne jatkuu..
 
Fensca 81 Pahoittelut täältä myös ja voimia teille! :hug:

Toreylle ja Kesikselle onnittelut, on tuo päivittäjän pesti tosiaan aina hyvin toiminut onnen tuojana, kuten nyt Kesiksellekkin.

Meillä tuli veroehdotukset tänään, jännityksellä odotin myös kun viime vuoden olin lähes kokonaan kotihoidontuella, mutta pari sataa tuli palautusta joten olen enemmän kuin tyytyväinen ja isännälle myös palautuksia, joten saa vähän jouluekstraa laitettua. Tai jos vaikka lähikuukausina tärppäisi niin voisi sitten palautuksista tehdä vauvatarvikeostoksia =)

Kävimme tuossa risteilemässä perheen kesken, kovasti pikku-neiti tykkäsi ja oli ihan kiva olla kun oli sopivasti porukkaa eikä paatti ihan tupaten täynnä. Pieni irtiotto arjesta.

Nyt mukavaa viikon jatkoa kaikille. Niin ja uusille tervetuloa mukaan joukkoon.
 

Yhteistyössä