PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Viikon 15 piinailijat 7.4.:

sef........................tyttö 10/02........kp22/27*yk6
nöttiäinen...........esikoinen 07.......kp23/27-37*yk4
Pilkkis79.............poika 06/07.........kp24/28*yk7
rimata.................poika 09/07.........kp24/25-35*yk2
neiti21wee..........tyttö 02/07.........kp27/28-29*yk2
Tuisku -84-.........poika 08/06.........kp28/28-30*yk4
Wäinöliini............tyttö 03/07..........kp30*yk1

Pikkuhiljaa oireita kuulostelemassa myös
Torey...................tyttö 04/07.........kp20/27*yk5
Lumikuningatar...tyttö 12/04.........kp22/30-34*yk4
Nti Kesäheinä...........poika 07........kp23/30*yk3

Onnea maarunen oviksesta! :flower: Tosi hienoa, että kierto lyhenee :)
Juu, niin mä suunnittelin, että vaavi katselee kiltisti, kun äiti tekee pihahommia, älä nyt säkin riko meidän illuusioita :LOL: No, ei kai, isän täytynee katsoa vaavia sillä aikaa kun äiti laittaa pihaa. :)

Pikaiseen tulin käymässä..

Oireita ei oikeastaan mitään... Ainoastaan väsymystä havaittavissa (joka varmaan johtuu kellojen siirtämisestä) ja masun nippailut ja juilimiset (joten täti luultavasti kyläilee piakkoin). Testaan tiistaiaamuna, jollei menkat sitä ennen ala.

Nyt kullan kainaloon. :heart:

Ihanaa, Wäinöliini, kun tulit kertoilemaan tunnelmia, sä ootkin siellä ihan kärjessä jännäilemässä :) Mielettömät plussatoivotukset sulle :) Joo toi on tylsä, kun tuo ;) tulee aina kun laittaa sulun kiinni heti tekstin perään.

Tää lähtee kans kullan kainaloon, joten heipat ja mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! :)

Kiitos kaikille myötätunnosta,ootte ihania. :hug: Olo hieman sekainen täällä mutta katsetta jo uuteen kiertoon suunnattu. Odottelen vaan et mitenköhän pian sitä ovis saattais tulla tän km:n jälkeen...?
Testasin piruuttani ovistestillä tänään ja on niin vahva viiva että hyvä kun kontrolliin jäi väriä.. :ashamed: masentaa,kyllä sitä ehti sitä raskaushormoonia kuitenkin sen verran kehittyä että testit näyttää plussaa ja vahvasti. Raskaustestillä en oo testannu kun ei oo ja sekin olis turhaa pistää hukkaan,plussa se on kuitenkin,joka muistuttais vaan tyhjyydestä mun masussa. :( Vuoto on ohite jo, jään odottelemaan vaan sitä seuraavaa mahkua..
Hyvää illanjatkoa kaikille.

Sori, nyt ei mahu päähän nyt muuta kun huomisen klinikkakäynti..
jännittää niin hitsisti. Niin paljon että mutama yö on tullut huonohkosti
nukuttua ja sit sorruin tupakkaan.. :ashamed: |O
Tosin vetäsin vaan kahet savut ja voin todella pahoin loppupäivän. :x
Että eipä tarvii sitäkään enää harrastella B)
No, tuun sit kertomaan illalla että kuinka kävi. Öitä! :wave:

Kesis voit jättää mut pois viikon piinalistoilta, pysyn edelleen vaan tuolla päälistalla kp:tä seuratakseni mutta kun ei kerran värkit pelitä niin en piinaile enkä kyttää oireita. Edelleen vaan toivon tätiä saapuvaksi normikierron rajoissa, jos se sitten joskus sen hedelmällisyydenkin palauttaisi. Ennuste oli se 4 kk - 12 kk minipilsujen lopettamisesta eli jos hyvin käy, kesäkuusta lähtien ja jos huonosti käy, vasta ens vuoden tammikuusta lähtien alkaa munasarjat laukomaan.

Fenscalle iso hali :hug:

Iitukalle tsemppiä klinikkakäynnille!

Hei taas :wave:
Piinailijoille paljon peukutuksia ja plussia!!!

Päätin että tässä kierrossa en niitä oireita seurailis ainakaan sillä mielellä että olisin raskaana :ashamed: Sen sitten testi näyttää, jos on näyttääkseen... :attn: Tylsää aina pettyä oireisiin, jotka on vaan mielikuvituksen tuotetta. Ja muutenkin kun on niin pitkään jo ollu haaveissa toinen lapsi. Mutta sen puoleen olen kuitenkin tyytyväinen, että mulla kropan pitäs pelittää vaikka kierrot on hiukan venyneetkin viimeaikoina.

Iitukka koitahan selviytyä klinikkakäynnistä, ne ei aina ole niin mukavia.......

Fensca81 Toivottavasti kierto ei heittele vaan jatkaa "normaalisti". Mulla oli tammikuussa km rv 7+jotain, ja bongasin ovistestillä oviksen ihan hillittömän myöhään, joskus kp 30 tai jotain sinnepäin. Tsemppihalit sulle :hug:

iitukka Voin kuvitella että tämänpäiväinen käynti jännittää kovasti, onnea matkaan :heart: :)

Noppis voi tylsyys :headwall: On se kumma ettei ne menkat ala kun niitä toivoo ja sit taas kun ei toivo niin sieltä ne vaan tulee :kieh:

Blondie OK, lista muokattu!

sipuli81, ihan samat fiilikset täällä, mä yritän kans olla seuraamatta mahdollisia oireita niin tarkkaan tässä kierrossa. Tähän asti se on onnistunut, mutta saas nähdä miten on, kun kierto lähenee loppuaan :whistle:

Tsemppiä Kesis oireettomalle linjalle!!! :LOL: Vasta oikeisiin oireisiin reagoidaan.

Tyhmänä kysyn, mutta onko se ukon tavara kirkasta kun se esim. seuraavana päivänä valuupi pois, vai oisinko pongannu kunnon ovislimat? Ite kallistusin kyl enempi sille kannalle et se oli ukon tavarantoimituksesta ylimääräistä.. :LOL: :LOL:

Siinäpä se oireisiin reagoimattomuus, mutta tarkoitin kuitenkin lähinnä raskausoireita.

Onnea neiti21wee haamusta!!! :) :flower: Kyllä mun silmät tuostakin on erottavinaan ihan haamun!! :) Eikö siinä olekin väriä?? Viivanpaikoissahan ei ole väriä, jos olen oikein ymmärtänyt...? Millä testillä testasit? Mahtavaa! :)

sipuli81, tiedot muokattu! Mä en osaa sanoa, miten erottaa mikä on mitäkin tavaraa :/ Onko ketään limaeksperttejä paikalla? :wave: :LOL:

Iitukka Tsemppiä tämänpäiväiseen käyntiin!

Fensca81 :hug: Mulla on ollut kaksi peräkkäistä kemiallista raskautta. Ensimmäisen jälkeen kierto piteni muutamalla päivällä (mulla jo entuudestaan oli 36-38) 42 päivään. Ja nyt toisen jälkeen bongasin ovislimat eilen eli kp 19, joten vaikuttaisi, että nyt kierto olisi taas lyhyempi. Lääkäriltä kun näitä kyselin, kun olin ekan kemiallisen jälkeen gynellä niin sanoi, että periaatteessa kierto jatkaa ihan normaalina tälläisten jälkeen. Kemiallinenraskaushan on todella yleinen (oliko peräti jopa 85% :eek: ), yleensä vaan suurin osa naisista ei edes tiedä, että hedelmöittyminen on päässyt tapahtumaan kun täti tulee vain pari päivää myöhässä. Lääkäri myös sanoi, että yrittämistä voi jatkaa ihan normaalisti heti seuraavasta kierrosta. Kyllä noi kemialliset silti harmittaa ja paljon. Minä ainakin kun olen niin hätäinen testaaja niin ehdin iloitakin siitä plussasta muutaman päivän kunnes vuoto alkaa tai huomaan, että testiviiva vaan haalenee. :'( Jaksamista sinulle ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Kaikille piinailijoille tsemppiä, toivotaan paljon plussia!

Meillä sujuu tämä viikko pojan synttärikutsuja järjestäessä. Tänään poika sitten on virallisesti 1-vee! Ihanainen pikku poikani on jo "iso 1-vuotias". :'( :heart: Torstaina meille tulee pojan muskarikaverit äiteineen ja lauantaina sitten sukulaiset ja kummit. Onneksi tämä viikko menee varmaan nopeasti näissä synttäritohinoissa, niin sitten pääseekin jo piinailemaan. Olisi kyllä aika mahtavaa, että tästä oviksesta syntyisi pikkukakkonen, juuri pojan 1-vuotis päivänä. Sillä luulen, että ovis on tänään, kun sellaisia nippailuja on ollut. B)

neiti21wee kyllä siinä on minunkin mielestä haamu, tai et ihan sen siitä erottaa. Varovaiset onnittelut!!! :flower:

Nti Kesäheinä kiitos päivityksistä.

Tuskimpa noista limoista koskaan saapi varmuutta sen suhteen, et onko se mun vaiko miehen. Ainaka noin silmämääräsesti. :LOL:

HEI KESIS, voit laittaa etusivun listaan,et poika 05/07.

synttäreitä meilläkin juhlitaan kuukauden kuluttua =)
oli muuten vauvarokkoa se meidän pojan kuumeilu. ei olla vieläkään ihan terveitä ja limaa oksennellaan tosi paljon :x :x

eilen heti jo pistettiin homma käyntiin miehen kanssa. viimeksi kun oli yritys päällä, niin hommailtiin joka päivä varmuuden vuoksi. saas nähä kuin nyt keretään.

Onnea maarunen pojan ekan syntymäpäivän johdosta :heart: :flower: :)

neiti21wee eiköhän se sit ole ihan aito haamu kun kerran väriäkin on mukana =) Onnea vielä kerran! :heart: Laitoin sut muuten tuonne etusivulle haamuilijoihin. :)

Hani- tiedot päivitetty! Voi teidän poikaa, toivottavasti paranee pian :heart:

Täytyy sitten tunnustaa että sorruin ovis-testeihin :whistle: alun pitäen tämän piti olla totaalisen rauhallista "tulee jos on tullakseen" kuten viimeksikin. Silloin en edes moisista testeistä tiennyt. :)

Joka tapauksessa nyt olen sitten bongannut oviksen ja juu limaa vuotaa ja vasemmalle juilii oikein inhottavasti. Lauantai iltana lähetetty pataljoona on siellä väijyssä ja voisin kuvitella että illalla joutuu laittamaan vahvistusta joukoille. Vaikka toinen pataljoona hyökkäämään sivustasta :D :whistle:

Pahoittelut tädin riivaamille ja ferrarin poistuttua eikus uutta matoa koukkuun :p

neiti21wee onnittelut haamusta,toivotaan että vahvistuu! :flower:

Mä oon onnistunut yhen hyvän puolen tästä mun keskenmenosta,mä join sitä greippimehua nyt tähän kertoon 2 lasillista päivä ja tais se sitten tehota,vaikkakin ovislimat olivatkin minimaaliset. Eli taidan juoda sitä jatkossakin =)

Tää oli tällänen pikavisiitti kun mulla jauheliha tuolla käristyy pannulla ihan just!
Plussatuulia puhallan :whistle:

:wave:

Onnea oviksen bongauksesta peppipop :flower: =)

Mites iitukan hoitokäynti sujui? :heart:

Äh, odotin illan Täydellisiä naisia ja Neloselta tulee lätkää, mur. :kieh: Toivottavasti päivän jakso tulee pelin loputtua.

Olisko kellään mitään testauksia tai raskausoireita tunnustettavana?

Yhteistyössä