PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

nyt minäkin uskaltaudun mukaan teidän pinoonne. esikko on nyt 11kk ja mulla alkoi eilen vihdoinkin menkat. kakkosesta ollaan haaveiltukohta puolisen vuotta, mutta nyt päästään kunnolla toimiin :D :D
eli yrityskerta on nyt sit eka.
en ole ehtinyt hirveästi lukea juttujanne, mut tästä eteenpäin yritän pysyä hiukan perässä.
nyt hoitamaan poikaa joka sai tänään ekaa kertaa kuumeen itselleen
:(

Laa
No nyt sitten soitin neuvolaanki ja täti sanoi, että kannattaa vielä oottaa ainaki kuukausi. Ellei menkat sillo ala ni aloitetaan kuuri. Mulla ois viel yks raskautesti kaapissa, en tee sitä vielä, koska edellisesta on varmaan viikko. Oottelen tässä vielä pari viikkoa ja teen uuestaan. Toivottavast menkat alkais eikä tarvitsis syyä mitään pillereit, mitä lie onkaan!:)

Ainii,
Tervetuloa uusille!

Aurinkoista iltapäivää!

Lämpimästi tervetuloa Hani-! Ja onnittelut menkoista :flower: Tästä lähtien ne saakin sitten jäädä tulematta, eikö niin? B) Ollaankohan kirjoiteltu samassa ketjussa odotusaikana, mä kirjoittelin vähän aikaa esikoisen alkuraskauden aikana kesämassut 2007- (tai jotain sinnepäin) nimisessä pinossa? Sun nimimerkki vaikutti tutulta. :) Sittemmin palstailu jostain syystä jäi, kunnes nousi pikkukakkoskuume.

Pilkkis79, täältä löytyy aina ymmärrystä ja "kuuntelevaa korvaa" :heart: :)
Joo sanos muuta, tää stressittömämpi versio yrityksestä tuntuu paljon mukavammalta. Mulla oli viime kierrossa kans ihan sellainen olo, että pakko saada plussa nyt :kieh: Mutta ehkä se vähän rauhoitti kun teki kaiken voitavansa eikä plussaa tullut, niin jotenkin tajusi että voi tosiaan yrittää parhaansa, mutta loppupelissä tää homma on sit "muissa käsissä".

buffo Hienoa, että teillä tärppäsi esikoisen kanssa heti ekasta inseminaatiosta, varmasti huojentavaa mahdollista tulevaa hoitoa ajatellen :heart: Epäilemättä luomuplussa olisi kaikin puolin helpompi, mutta ihanaa että apukin on tarvittaessa lähellä :)

Peukut on pystyssä Wäinöliinille =) ja onnea Mamaminille peittojen heilutteluun :D

Laa, toivottavasti saat tädin kylään ilman kuureja! Ellei sitten tietysti salamatkustaja olisi tarttunut matkaan. :heart:

Tervetuloa Bianca ja Hani munkin puolestani!

Nyt ei ehdi paljon kirjoitella mut muutama kommentti kuitenkin ;)

Pilkkis, joo piinaillaan sit yhtä aikaa. Mä voin ottaa ne ressit sun ja Kesiksenkin puolesta, nyt on täällä nimittäin vähän sellainen "nyt tai ei koskaan"- meininki. Se on tietty ihan tyhmää mut en voi nyt sille mitään, eli kovaa ja korkeelta putoaa tämä eukko jos huonosti käy. Mut ei se mitään, aina on uusi yritys ja uusi kierto!

Mama-84 onnea oviksesta ja mukavaa iltaa!

Hani, meilläkin tyttö nyt 11kk. Ja täälläkin ollaan kuumeessa, tosin meillä johtuu rokotuksesta. Mutta paranemisia teidän poitsulle :heart:

Ja öitä kaikille!

mama-84, onneksi olkoon ovisplussasta! Sopivasti saat sen miehenkin kotiin.
:D

No voi Torey, sä oot sitten ottanut meidänkin stressit osaksesi. Mutta eipä näissä kuumeiluasioissa loppujen lopuksi kauheasti järkipuheet tai -ajatukset auta, sitä tuntee mitä tuntee. :) Mutta jospa sä nyt kuumeilet pikkukakkosta viimeistä kertaa ja lopussa plussa seisoo :D

Moikka kaikille :)
Täällä edelleen myöhässä... mutta,raskaustesti haamuilee vaan.:( Mä ite oon sillä kannalla etä mulla on joku kohdunulkoinen tai tuulimuna tms. Kauheeta nippailua alavatsassa ja iteasiassa molemmin puolin välillä. Rusehtavaa ihan pikkipikkiriikkistä vuotoa on välillä ja pyyhkiessä sit ei mitään. Rasittavaa.. mä soitan huomenna jos ne kiirehtis sitä mun lähetettä et pääsisin gynelle. Mä jo toivoin että olisin ollu raskaana mutta vahvasti näyttää siltä että en olekaan. Viivat olis jo vahvistunu tähän mennessä. Ja lämmötkin ovat laskeneet jo normiin.

Onnittelut caffee plussasta! :flower: Mites mies reagoi kun kerroit että vaavi tulossa? tai miten kerroit? =)

Tervetuloa uusille kakkosvauvakuumeisille,aina mukava saada porukkaa lisää. :)

Nyt mä painun pehkuihin,oon ollu niin väsyny että mä meinasin nukahtaa rattinkin tänään. Ja kaiken lisäks mä sain muuten sakot prkle eilen! Ylinopeudesta 40 alueella napsahti 58 lasissa mulla joten 115e maksettavaa |O oppiipahan tääkin ajamaan rajotusten mukaan,vaan kyllä v'''tti!

Eipä muuta täällä,paskaa saavista ja lisää tod.näk tulossa jahka lääkäriin pääsen.
Hyvät yöt kaikille! :wave:

Fensca81 :hug: Jaksamista sinulle. Voihan harmi noita sakkoja. Ja toivotaan, että sun haamuilut on vaan ollut samanlaisia kuin mulla. Eli varhainen keskenmeno (hedelmöittynyt munasolu on yrittänyt kiinnittyä mutta ei olekaan onnistunut), ettei olisi mitään kohdun ulkoista tms. Itseasiassa olen kuullut, että yleensä kohdun ulkoisessa nousisi hcg todella nopeasti, eli yleensä pitäisi tulla todella vahvoja viivoja. No mutta tietysti näitäkin voi olla erilaisia. Samoiten kuin tuulimunankin pitäisi näyttää ihan normaalit viivat raskaustestiin, sillä tuulimunassa syntyy istukkahormoonia ihan samalla tavalla kuin normaaliraskaudessakin.

Hani- Tervetuloa!

Mama84 Onnea ovisplussasta! :)

Heh, oon tainnut bongata ihan luomuoviksen.. ihan
kun olis alamaha arkana ja limatkin liikkeellä. =)
Mutta eipä sitä nyt hyödynnetä. Se on nääs kevät ja lumimiehestä
on tullut nyt harjamies ja sitä hommaa riittää ainakin kuukaudeksi
ja pitkää päivää tietty. NO, ei edes harmita.
Ja maanantaina sitten klinikalle. B)

Kuulin hiljattain aivan järkyttävän asian. Samassa kerhossa
käyvän äidin ja lasten 3 ja 1,5-v nuori kolmekymppinen isä oli kuollut
kesken työpäivän. :eek:
Ihan yllättäen, ei ollut sairautta vaan sydän petti eikä mitään
ollut tehtävissä. Mä oon aivan järkyttynyt :'(

Fenscalle :hug: kyllä se sunkin tilantees siitä selviää joskus.

mama-84 onnea oviksesta!

Uusille tervetuloa! :wave:

Hui kun te ootte ahkeria kirjottelemaan! Juuri ja juuri sain luettua kaikki ennen kuin pitää taas rientää... Se on puppupuhetta että meillä täällä Lapissa ei ole koskaan kiire :/

Sain eilen vihdoin ja viimein ajan Gynelle, ja ihan kunnalliselle puolelle, jee!! Laittoi terkkari hoitoonhakeutumisen syyksi "ei onnistu raskautuminen" joten josko vaikka vihdoin joku osaisi meitä auttaa... Kiertopäivät kohta 50 joten kyllä jossain nyt mättää!

Kauheeta Iitukka että tollasta sattuu! Sen takia minäkin aina yritän illalla nukkumaan mennessä olla sovussa kaikkien kanssa, koskaan ei tiedä jos aamulla ei herääkään enää. :ashamed:

Taas täytyy mennä... Plussaa kaikille testaaville!!

Huomenta!

No voi harmi, Fensca81, että edelleen näyttää haamua :hug: Miten herkällä testillä testasit? Onko se viiva yhtään vahvistunut viime kerrasta? Toivottavasti siellä olis kuitenkin pikkuinen kyydissä. :heart:

Onnea iitukka luomuoviksesta B) vaikka ette pääse sitä hyödyntämään :/ Mutta hyvä uutinen se on silti :) Tosi kauheita uutisia olit kuullut sieltä kerhosta :'(

Hienoa, Lappitar, että pääset sinne gynelle! :)

Heipsat tänne pinoon!
Mä testasin tänään aamulla vielä ja hiukan tuli tummempi viiva jo raskaustestiin,ei kovin tumma mutta tummempi kuin nuo edelliset haamut =) oli joku kotitesti.fi:n herkkä puikkotesti en tiedä sitten onko se 10 vai 25 herkkyydeltään. Testasin myös ovistestillä ja siihen paukahti myös kaksi viivaa,testiviiva kuitenkin hiukan haaleampi kun kontrolli. Kauhea toivonkipinä päällä nyt että josko sittenki... en usko ennenkun siihen kunnon viivat saan,jos saan. Kauhea miten mun mielialat vaihtelee nyt,on niin epävarma olo mutta toisaalta ei malta housuissaan pysyä.. Piru mun vasemmalla puolella käskee kailottaa kaikille,mutta hyvis enkeli on sitä mieltä että otetaanpa nyt rauhallisesti ja katsotaan mitä tapahtuu... (jos ootte sarjiksia lukeneet kun niisä on aina niitä pikkuolentoja esim.aku ankan pään molemmin puolin jos joku päätös vaikka pitäs tehä.) =) toivottavasti joku ymmärsi mitä ajoin takaa... ;)
Kauheita aikoja siis elellään täällä,miehellekkään en oo kertonu ja ajattelin sunnuntaiaamuna vielä testata ja jos vielä vahvemmat viivat saan niin mies saa tietää myös. :) :heart:
Täytyy vaan keksiä joku ylläritapa millä kertoa jos on kerrottavaa. Juu ja taas mennään niin lujaa pe..e eellä puuhun varmaan kun tälläsiä suunnittelen jo.. :(

Toivottavasti Lappitar saat avun gyneltä ja pikaseen! =)

Iitukka onnittelut sinulle luomuoviksesta,eikö oo ihana tunne kun tietää että kroppa toimii myös ilman avusteita,vaikakin satunnaisesti.. ;) miul kokemusta myöskin ja naama oli hangon keksillä kun ekan oviksen bongasin ilman clomeja. Ihanata! :hug:
Ja karmeita uutisia olit kuullu,mä kans pyrin aina sopimaan riidat sun muut kun koskaan et tiedä mitä sattuu.. Nuori ihminen ja noin menehtyy yhtäkkiä :'( en voi edes kuvitella sitä tuskan ja ikävän määrää siellä perheessä nyt... :'(

Nyt lähen tuon neitin kanssa happihyppelylle ulos ja sitten oliskin siivousta edessä...pläääääh... joskushan sekin on tehtävä! =)

Tervetuloa kaikki uudet!

Fensca81lle hurjasti +++++ :whistle: viivanvahvistuspuhuria!
Ja varovaiset onnittelut haamusta! :flower:

Meillä poitsulla yrjöily loppus mutta kuume jatkuu. Onneksi yön jo nukkui, sai itsekkin huilattua. Tänään taas iltapäivällä fysioterapia, sähköhoitoa selkään. Navanpuolella ei tuntemuksia, selkäkipu peittää pienet nippailut allensa jos niitä nyt ollenkaan onkaan. Ns. kierto näyttää olevan jo +20 joten siitä olen iloinen, ei jäänyt alle 20 pv tällä kertaa. Kunhan nyt lorahtais ennen kuin on taas +50 pv mittarissa.

Ihanaa, Fensca81!! =) Tosi hienoa, että viiva on vahvistunut, toivottavasti jatkaa vahvistumistaan :heart: :flower: :)

Hui, Blondie, sähköhoitoa? :whistle: Toivottavasti ei ole niin hurja kokemus kuin miltä asiaan perehtymättömän korvaan kuulostaa ;) Hyvä että pääsit nyt 20-etapin yli! :flower:

Mantana, sinulle jo sen plussan soisi :heart: Kovin pahoillani olen minäkin täällä puolestasi!

Fenscalle onnittelut viivan tummenemisesta :flower:

Lappitar toivottavasti asiat selkeytyy gynekäynnillä! Inhottavaa kun ei tilanne ratkea suuntaan eikä toiseen.

Ja Blondielle pikaista paranemista ykätaudista!

Nti Kesäheinä, mulla kierto ollu 28-32pvää, et 30 varmaan sellanen keskiarvo :)

Ootte hirmu ahkerasti kirjotelleet, kiva kun on aina uutta lukemista ku käy kurkkaamassa :)

Ootteko lukeneet uusimmassa Kauneus&terveys- lehdessä olleen jutun "Ruokavaliolla raskaaksi?" ? Aikalailla sen ohjeiden mukaan oon kyl aina syönykin, et ei suurempaa ruokaremonttia täällä edessä :D

Meillä neidillä eka korvatulehdus ja ehkä virtsatieinfektio, siitä en varmuutta saanu kun lääkäri sano ettei 10kk ikäselle tule vti:ta?! :eek: no onneks hoituu samalla antibiootilla sekin kun korvatulehdus...

Just löysin eilen kaappeja tonkiessa yhen raskaustestin, siis käyttämättömän. Ostin sillon kun esikoisesta testasin ilmeisesti tuplapakkauksen. Heti alko sormet syyhyymään, tahtois jo testailla :D Josko maltan vielä tovin ja toivotaan et n. 4vko päästä sais testata :)

Sellasia, nyt iltapala salaattia popsimaan ja jos vaikka vähän Vauva-lehteä lukasis :)

jee, kp 1 :D Gynelle meen kyllä silti, sillä kyllä tää 44päivän kierto on hieman liian pitkä... :headwall: Saatiimpahan luonnollisesti siirrettyä vauvantuloa niin, ettei ainakaan jouluvauvaa pitäis olla tulossa... Jos siis n. kk päästä tärppää, laskettu aika menis jo tammikuulle... Kylläpä se vauvankaipuu osaakin olla kova! Omaa pikkuvekaraa katsoessa soisin hänellekin jo sisaruksen.. Nyt siis yk 7 ja näillä mennään...

Yhteistyössä