Heipsat tänne pinoon!
Mä testasin tänään aamulla vielä ja hiukan tuli tummempi viiva jo raskaustestiin,ei kovin tumma mutta tummempi kuin nuo edelliset haamut =) oli joku kotitesti.fi:n herkkä puikkotesti en tiedä sitten onko se 10 vai 25 herkkyydeltään. Testasin myös ovistestillä ja siihen paukahti myös kaksi viivaa,testiviiva kuitenkin hiukan haaleampi kun kontrolli. Kauhea toivonkipinä päällä nyt että josko sittenki... en usko ennenkun siihen kunnon viivat saan,jos saan. Kauhea miten mun mielialat vaihtelee nyt,on niin epävarma olo mutta toisaalta ei malta housuissaan pysyä.. Piru mun vasemmalla puolella käskee kailottaa kaikille,mutta hyvis enkeli on sitä mieltä että otetaanpa nyt rauhallisesti ja katsotaan mitä tapahtuu... (jos ootte sarjiksia lukeneet kun niisä on aina niitä pikkuolentoja esim.aku ankan pään molemmin puolin jos joku päätös vaikka pitäs tehä.) =) toivottavasti joku ymmärsi mitä ajoin takaa...
Kauheita aikoja siis elellään täällä,miehellekkään en oo kertonu ja ajattelin sunnuntaiaamuna vielä testata ja jos vielä vahvemmat viivat saan niin mies saa tietää myös.
:heart:
Täytyy vaan keksiä joku ylläritapa millä kertoa jos on kerrottavaa. Juu ja taas mennään niin lujaa pe..e eellä puuhun varmaan kun tälläsiä suunnittelen jo..
Toivottavasti
Lappitar saat avun gyneltä ja pikaseen! =)
Iitukka onnittelut sinulle luomuoviksesta,eikö oo ihana tunne kun tietää että kroppa toimii myös ilman avusteita,vaikakin satunnaisesti..
miul kokemusta myöskin ja naama oli hangon keksillä kun ekan oviksen bongasin ilman clomeja. Ihanata! :hug:
Ja karmeita uutisia olit kuullu,mä kans pyrin aina sopimaan riidat sun muut kun koskaan et tiedä mitä sattuu.. Nuori ihminen ja noin menehtyy yhtäkkiä :'( en voi edes kuvitella sitä tuskan ja ikävän määrää siellä perheessä nyt... :'(
Nyt lähen tuon neitin kanssa happihyppelylle ulos ja sitten oliskin siivousta edessä...pläääääh... joskushan sekin on tehtävä! =)