PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Huomenta!

Onnea menkoista, Lappitar! :flower: Hyvä että ne tuli sitten itsekseen.

).( Tuntuu, että tää kierto on mennyt ihan kauhean nopeasti, nyt jo kp 20. Viime kierrossa kp:t meni mun mielestä ihan tuskaisen hitaasti. Viime kierrossa olin olevinani niin kauhean raskaana, ja tädin kurvattua kylään totesin että mun on jatkossa ihan turha kuvitella mitään raskausoireita, kun ei ne pitäneet paikkaansa. Saa nähdä kuinka monta päivää menee vielä ennen kuin mielikuvitus kuitenkin lähtee laukkaamaan ja "raskausoireet" taas ilmaantuvat :LOL:

Voi mantana! :hug: Myötätunnosta :'(

Iitukka Taisit puhua ovistuntemuksista..? Harmi ettei teillä päästä hyödyntämään ahkerasti. :( Jos jossain välissä kuitenkin vähän pääsis pukille.. :D On se sunkin miekkosella raskas ammatti, siis koko perheelle. Täytyypä taas arvostaa tuota oman miehen työtä, kun on arkisin 9-17 vaan töissä. Molemmat ollaan tehty aina ennen vuorotöitä, jännältä tuntuu vieläkin tämmönen ennalta arvattava viikkorutiini, vaikka elokuulta asti on jo näin menty. Kamalat nuo uutiset sieltä kerhosta, en halua nyt edes kuvitella tuntemuksia siinä perheessä. Tekemistä tässäkin, kun käy koko ajan mielessään läpi veljen perhen tuntemuksia lapsen menettämisen jälkeen. Ei voi kuin toivoa voimia siihenkin perheeseen, kamalaa kun tämmöstä käy. :'(

Fensca Ihanaa, kun viivat vahvistuu. :heart: Varovaiset onnittelut!

Nti Kesäheinä Hauskaa, kun meillä menee tää kierto ihan samoilla ajatuksilla. Osaispa aina ottaa kierron näin rennosti, ni menis paljon nopeammin tämä aika. Eiköhän me tosiaan ens viikolla jo aleta olla malttamattomampia ja tosi oireisia.. :LOL:

Torey Voi sua, tiedän niin noi tunteet mitä sulla on ja ton stressin varsinkin. Toivotaan, että se on sen arvoista ja sut palkitaan plussalla!! Olis mahtavaa, jos vois ite säädellä tunteitaan tässäkin asiassa, mut eipä me näille kulloisillekin fiiliksille mitään mahdeta. Tän asian suhteen olis kiva olla mies.. :D

Tervetuloa uusille, jos en ole muistanut aiemmin toivottaa.. =)

Lappitar Onnea menkoista! =)

Kääk, mä suljen silmäni, jos täällä jaetaan ruokaohjeita raskautumiseen!! :LOL: Tietää stressiä tänne suunnalle.. Mulle riitti se yks greippimehukokeilu! :D

Tulin taas kattomaan tänne teidän kuulumisia!

Tätipahoitteluja laitan tulemaan niitä tarvitseville :hug:

Ja Fenscalle viivan tummentumista toivotan :heart:

Vaan eikös tytöt olekin ihanaa kun kohta on jo kesä!!! B)

Pilkkis79, sanos muuta, olis aika paljon kivempaa jos osais aina olla stressaamatta. :) Ja joo, tunnustetaan sit ihan avoimesti kun niitä oireita alkaa taas esiintyä ens viikolla ja kaikki turhan aikaiset testaukset kans :LOL:

Luminka kiva kun kävit! :) On kyllä ihan mahtavaa kun kohta on taas kevät, ja tää kevät tässä välissä on myös aika ihanaa aikaa, kun on jo melko lämmintä ja kohta luonto alkaa vihertää. Musta on ihanaa kun päästään ekaa kertaa laittamaan omaa pihaakin ja nauttimaan siitä tänä kesänä, kun keskustassa asuessa viherpeukalointi tarkoitti yhden huonekasvin ylläpitoa. ;) En mä siellä pihalla mitään osaa kyllä vielä tehdä mutta josko jonkun kukkasen saisi kasvamaan.

NtiKesäheinä: Ja eikö olekin kiva kun meidän "vauvat" on jo niin isoja et kesällä voi tehdä jopa jotain? Mulla meni ainakin viime kesä ihan hujauksessa, vei vauvan hoito imetyksineen niin paljon aikaa. Ja meidän häiden järjestely.. Huh, tänä kesänä vaan nautitaan olosta ja ulkona olosta! =) =) =) Ja sitä pihaakin on kivempi laittaa kun voi neidin ottaa vaikka rattaisiin istumaan niin ei tarvii perässä juosta =) Mitens teidän poitsu liikkuu? Meillä konttaa hirmu vauhtia ja kävelee tukea vasten...

Luminka, on kyllä mukavaa kun vauvat on jo isompia kesällä, viime kesä tosiaan meni muihin asioihin keskittyessä :) Meillä sama juttu, kontataan kovaa, välillä vielä ryömitäänkin kun laiskotuttaa :) Täällä myös kävellään innokkaasti tukea vasten, oli ne sitten huonekalut tai kävelyvaunu, tai kävelyttäjän kädet. Mä oon aina ihan sydän syrjälläni kun poika ei vielä osaa itse kunnolla laskeutua alas, niin ei voi oikein hetkeksikään jättää silmistään tai muuten kuuluu *kops* ja itku :|

Huoh :'( Täällä on nyt sit peli menetetty,kävin eilen lääkärissä kovien vatsakipujen takia ja kesken meni... :'( Lääkäri teki tutkimuksen ja sanoi että verta on niin paljon että ei usko että siellä mitään enää on,verikoe otettiin ja hcg oli noussut kyllä normaalisti mutta tälläinen veren tulo ei ole normaalia. No tänään on sitten tullut hyytymiä veren mukana joten se tästä kierrosta,mä tipuin nyt sit korkeelta. :ashamed:

Heipä hei kaikille ja aurinkoista kevättä. :flower:

Äsken kirjotin pitkän rimpsun ja ja sit se vain hävisi kun painoin vastaa nappia. Kummallista!! Ja nyt sit ei tietenkään enää muistä mitä sitä kirjotti.

:hug: kaikille tädin kanssa aikaa viettäville ja lämmin tervetulotoivotus uusille kuumeilijoille. Fensca :hug: :hug: :hug: Olen pahoillani keskenmenosta. mantanalle olisin jo plussa toivonut :hug:

En ole kerinnyt kirjotella kuulumisia kun viime viikolla lähettiin koko perhe kevätlomareissulle Lappiin. :) Sitä kun ei koskaan tiedä millon pääsee seuravaan kerran. Ilmat oli hienot B) paitsi launataina. Ainoa miinuspuoli koko reissussa oli se kun hukkasin vihkisormukseni. :( :'( Arvatkaa vain harmittaako. :'( Nyt sit ootellaan että isän pihasta lumi sulaa jos se sieltä sit löytyis. Jos ei niin pitää sit hommata uusi.

ON: Ovis tais olla sillon reissussa, vaikka sunnuntaina tuntuikin vasemmalla puolella pienen hetken menkkamaista kipua, mutta sitä se ei ollut. Maanataina sit tuntu oikealla puolella juilintaa. Greippimehua on litkitty päivittäin, mutta en ole huomannut mitään eroja limoissa. Saa sit nähdä toimiiko se. :D

Täytyy mennä hakeen tyttö tarhasta. Äiti tuossa soitti ja kysy tyttöä sinne viikonlopuksi. Kyllähän se minun puolesta sinne voi mennä. Täytyy vaan kysyä tytöltäkin.

Aurinkoista kevättä kaikille. :D

Voi Fensca81, olen todella pahoillani!! :'( Tosi ikävää, että siinä kävi näin :'( Lämpimiä halauksia sulle, ja voimia :hug:

Toivottavasti Lumikuningattarella greippimehu toimii :) Kurja juttu tuo vihkisormuksen katoaminen, mutta toivottavasti löytyy sieltä pihalta lumien sulattua.

Voi Fensca, olipa surullisia uutisia! Varmasti tuntuu hirveän pahalta kun oli jo ajatukseen uskaltanut luottaa. Voimia :heart: :heart:

Joo Pilkkis, olis siinäkin mielessä helpompaa olla mies että tuntuvat muutenkin suhtautuvan asioihin hieman suuremmalla kärsivällisyydellä :ashamed: Ainakin meillä. Eipä tuo ukko juuri ota pulttia turhista... No, olen nyt saanut sen verran taottua itselleni järkeä päähän että ei se maata kaada jos ei taas tärpännyt. Nyt vaan yritettiin tässä kierrossa paljon enemmän kuin ennen. Siitä kertoo sekin et heti oviksen jälkeen intiimielämä kuoli käsiin eikä ole vieläkään elpynyt :LOL: Meni vähän tekemisen puolelle tällä kertaa... No sithän tuon näkee kun nämä päivät tästä eteenpäin matelevat...

Lappitar , onnea menkoista!

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Fensca :hug: :'( voimia..

Tädin piinaamille myös :hug:

Joo Pilkkis tähän miehen työkuvioon sitten pitäis aikanaan ujuttaa
mun epäsäännöllinen kolmivuorotyö.. mihis lapsraukka sitten joutuu..
Mutta ne ukon työt on kumminkin sesonkitöitä, kesällä on -ehkä-
vähän iisimpi tahti ja meillä on yks palkattu työntekijä -renki-
niin kesällä on mahis enempi "lomailla". Mutta tähän on jo tottunut.

Luminka ja kesis luulette vaan että mukulat istuu kiltisti rattaissa kun äippä puuhastelee puutarhassa.. :kieh: Saatte huomata että rattaissa
ei istuta kun sekuntti, pitää päästä maailmaa ja sen
matosia tutkimaan =syömään. ;) Ja katsetta ei voi edes kääntää
hetkeksikään pois kun on jo vähintään kiviä suussa.
Nimim. kokemusta viime kesältä tytön ollessa vähän vajaa vuoden. B)

On: Eipä ihmeempiä, maanantaita edelleen odotellessa.
Öitä ja viikonloppuja ja plussatuulia! :whistle: :wave:

Fensca81 :hug: jaksamisia sulle paljon!! uusille kuumeilijoille :wave: ja tervetuloa remmiin :) Torey ja Nti Kesäheinä voin yhtyä tuohon ei-niin-romanttista-kerhoon, yritystä on ollut mutta kaikki turha ylimääräinen ympäriltä on kyllä karsittu :LOL: .

Täällä alamahaa juilii kummasti, niinku ois kylmä puukko alavatsaa vasten painettu (jos sitä tunnetta nyt näin vois kuvailla).. vähä oon kuitenkin epäilevin mielin. Tikkuun en saanut kiinni ovista ollenkaan :'( , joten siinäkään mielessä toiveet ei hirmu korkealla :| . Odottavan aika on pitkä, oli se sitten missä kohtaa kiertoa tahansa mutta kohtaa ollaan taas viisaampia!

Viikonloppuja kaikille :heart: ja oikein kovasti :whistle: +++

Fensca81 lämpöinen rutistus :hug: koitahan jaksella! Parempaa onnea seuraavalla kerralla. On se niin kurja et käy noin, kun oikein tosissaan haluais sen vauvelin.

).( hyvin rauhallista.

Ja aattelin samalla nostaa, kun tiputtiin toiselle sivulle...

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Huh kun on taas paljo kirjoteltu, kaikkee ees ehi lukee :D

Tervetuloa uusille kuumeilijoille :flower:

Ja pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Mä en ovistikuilla ovista bongannu mut kyl kivut ja limat oli että tota, mut onks nois kotitesti.fi:n testeis jottai häikkää ku moni muukin sanonu ettei niil oo saanu bongattuu?

Mutta tänne ei sen kummempaa.

ZiiliZeija mulla sama ongelma kotitesti.fi testien kanssa.
Ja ultrassa kumminki vahvistui että ovuloin vaikka testit ei mitään näyttänyt.

Käytiin tänään kattomassa tuttavien 2kk vauvaa. Ai kun se
oli niiiin ihana! Minäkin sain sylitellä. :D
Voi kun itelläkin kohta semmoinen nyytti tuhisis kainalossa.

Huomenta!

Sunnuntaita kaikille ja toivotaan että tuo ilma tuosta vähän kirkastuisi eikös? Me ollaan oltu täällä likan kanssa kahdestaan kun mies on viikonlopun taas työreissussa. Ostin tytölle kurikset ja oltiin eilen ekaa kertaa ulkona konttailemassa. Tytsy oli ihan riemuissaan, konttas kiljuen ympäri pihaa ja pysähtyi joka roskan kohdalle. Oli kuulkaa ihanaa seurattavaa! Ottipa tuo tyttö eilen myös ekat askeleensa! Harmittaa ettei mies ollut näkemässä. Ihan puolivahingossa astui kaksi askelta mua kohti. Ei tuntunut itse oikein tajuavan mitä teki. Niin että kohta tuo on sitten ihan virallisesti taapero. Ihanaa mutta myös haikeaa... :) (Kuuletteko korvissanne kuinka tää täällä huokailee? :LOL: )

Kohta on oviksesta viikko. Tässä kierrossa ei ole vielä ollut yhtään minkäänlaisia tuntemuksia. Aiemmissa kierroissahan mulla on ollut vähän jatkuvaa kipuilua ja jomotusta, siitä oonkin täällä vaahdonnut useammin kuin kerran. Nyt ne on hävinneet tuhka tuuleen. Ja täysin kuiva kausikin menossa. Kyllä se on outo tämä naisen koneisto. Ota siitä sitten selvää... :/

Rimata, toivottavasti tuo sun vihlontasi kertoo jostain mukavasta ettei tartte turhaan kipuilla!

Sunnuntaita!

En eilen ehtinytkään käydä kuin päivittämässä myöhään illalla kp:t, kun oltiin miehen kanssa viettämässä "vapaapäivää" :heart: Juu, iitukka, kyllä meidän kullannuput istuu ihan kiltisti rattaissa sillävälin kun äidit kuokkii maata, eikö niin Luminka? :D

Voi kurjuus rimata sun vihlontoja, toivottavasti niihin on erittäin hyvä syy, siis se ainoa hyvä syy B)

Torey täällä ehti aamulla vähän kirkastua mutta sitten veti taas harmaaks. Tekis kyllä hyvää käydä vähän pyörähtämässä ulkona. Mun pitäis kanssa ostaa jonkinlaiset mönkimishaalarit- tai varusteet meidän pojalle, mutta en yhtään tiedä minkälaiset niiden pitäis olla? Joo sun huokailut kuuluu kyllä ihan tänne asti :LOL: Toivottavasti teille tulee pian uusi vauveli kun vanhempi muuttuu taaperoksi :)

).( Mä en enää edes kehtaa kertoa mun tuntemuksista, kun ne ennenkin mukamas olleet niin lupaavat :whistle: Kauhean rauhallinen olo on kyllä edelleen, nautin ihan täysillä kun kerrankin pystyy olemaan miettimättä koko ajan näitä juttuja. =)

terve!

(.) mullakin on menkat ihan pian ohi. päästään kohta tositoimiin :D viimeksi mulla oli ovis noin 10 päivää menkkojen jälkeen, siitä kyllä on jo 2 vuotta aikaa :LOL: :LOL: et saas nähä kui käy.
mä taas innolla ootan et meijän vaavi jo rupeis kävelee. ihan vaan siksi ku inhoon niitä kaatumisia ja takaraivon lattiaan lyömisiä :| :| ja jos sais ton meijän poitsun joskus nukkumaan yönsä kunnolla.

palaillaan taas :wave:

Hani-, no niin, ei muuta kuin tsemppiä tositoimiin piakkoin! B)

Luminka, vauvakeinu on varmasti kiva, just puhuttiin miehen kanssa että pitäis meillekin sellainen hankkia.

Päivittelen tässä jo kohta listan huomiselle, ja samalla listan ensi viikon piinailijoista :)

Mun piti oikein kurkata etusivulta, että mitkäs kp:t on menossa, sillä tänään bongasin ovislimat! Jee! Nyt täytyykin heti tässä illalla hyödyntää. :heart: Uskomatonta "vasta" kp 19. Eli ehkä tämä kierto ei menekään siihen 40 päivään. Ja toiveissahan tietysti on että täti jäisi taas 9 kk:n tauolle. :kieh:

Torey Me ostettiin pojalle 1-v synttärilahjaksi vedenpitävä keväthaalari ja nyt ollaan pari kertaa myös ulkoiltu ja kyllä meillä myös on naama virneessä kokoajan. On se vaan ihanaa katsoa kun toisella on niin hauskaa. Meilläkin kävellään tukea vasten jo aika sujuvasti, mutta ei vielä kävellä ilman tukea. Niin se vaan kohta kuitenkin on jo taapero, joten nyt olisi hyvä hetki pikkukakkosen ilmoitella itsestään. =) Oliko se Luminka ja Kesis kun haaveilivat, että vauvat sitten istuvat rattaissa puutarhatöitä katsomassa? :LOL: Minä en voi kuvitellakaan, että meidän poika jaksaisi hetkeäkään liikkumattomissa vaunuissa olla paikallaan. Pikkuinen kun herää vaunu-uniltaankin niin, että on hetkessä jo vaunuissa mahallaan tai istumassa vaikka onkin vyöt kiinni. Sitä saa heti olla ryntäämässä vaunuille kun itkuhälyytin kerran hälyyttää.

Yhteistyössä