PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

Laa
mä oon teille kateellinen menkoista! tääl ei vaan ole:( tein tänään taas raskaustestin ja negaahan se näytti. Mitä seuraavaksi? odotanko menkkoja vielä vähän aikaa? vai pistäiskö soittaa jonnekin?
Mitä mieltä olette? :) :flower:

Laa sulla tosiaan on aikas pitkä kierto meneillään. Jos useinkin on näin, niin mä ainakin ottaisin jo yhteyttä jonnekkinpäin. En ite jaksais noin pitkiä kiertoja ku tuntu itellä et pää leviää jo vajaan viikon pitkittyminen kierrossa! :kieh:

Oman navan tiimoilla hyvin rauhallista. Nyt öitä :wave:

Torey ja Blondie ja muut pitkästä kierrosta kärsivät: Kuinka pian saitte terot yksityiseltä? Eli pitääkö yksityiselläkin olla vuosi yritystä takana ennen kuin mitään tehdään? Mullahan oli edellinen kierto päälle 40 päivää ja nyt joka kierto on vaan pitkittynyt edellisestä. Nää alkukierron päivät on niin turhauttavia kun tietää että noin 30 päivään ei vielä mitään tapahdu. En millään jaksaisi odottaa..

Tädin yllättämille pahoittelut! On se vaan joka kerta niin tylsää.

Mantanalle täällä on peukut pystyssä!

Fensca Voi kurjuus, jos täti on tulossa vaikka tuli haamu. Tiedän tunteen. Mulla on ollut nyt kaksi peräkkäistä kiertoa niin, että 8-10 pv oviksesta olen testannut haamun, mutta sitten täti on kuitenkin tullut. :hug:

Iitukalle Paljon jaksuja lääkärikäyntiin. :hug: Niinhän se vaan on, että naiset ovat tässä asiassa kyllä "kärsijän roolissa". Sen kun ne miehetkin vielä sisäistäisivät.

Meilläkin herättiin tänään 5.30 ja olen kyllä todella väsynyt, kun poika heräsi myös keskellä yötä ja hyssyttelin silloin noin puolituntia ennen kuin nukahti uudestaan. Yleensä poika heräilee seitsemän aikoihin. Nyt kyllä taitaa olla hampaita tulossa niin sekin varmaan vaikuttaa.

Mulla on itsellä hiukan turhautunut olo, kun haluaisin jo niin kovasti olla raskaana. Varsinkin kun mun kaksi kaveria juuri ilmoitti, että ovat plussanneet. Mutta näin alkukierrosta yleensä ärsyttääkin enemmän kun raskaaksi tuloa ei voi mitenkään edistää. Odotella vaan, että koska se ovis tulee ja sekin saattaa mennä siihen kp 30 tienoille.

Greippimehusta piti vielä kirjoittaa. Minä kuulun sitten siihen sakkiin, joka tykkää greippimehusta. Voisin juoda sitä aina! =) Olen siis jo ihan pienestä pitäen syönyt greippiä ja nyt kun on taas yritystä, niin kyllähän sitä tulee kotiin kannettua aikamoisia määriä. :)

Aurinkoista huomenta! B)

Wau Blondie, aika vaikuttavan repertuaarin noita kasaribändejä oot nähnyt livenä. Voin kuvitella että oot siellä Kissin keikalla ihan

neiti21wee, mulla lukee ovistestien ohjeissa myös noin kuten mama-84 kirjoittelikin, että ovistestiplussasta olisi ovis 24-48 tunnin kuluttua, ja tuona aikana olisi paras aika heilutella peittoja.

voi hitsi peppipop, toivottavasti täti ei oo tulossa!!

Laa, mä komppaan Sipuli81:ä, menisin itse jo varmasti lekuriin. Mutta en olekaan kärsivällisimmästä päästä B)

maarunen Voi että, tiedän tunteen, alkukierto on kyllä tylsää aikaa kun ei mitään voi tehdä raskautumisen hyväksi. Mutta kyllä ne mielialat sitten oviksen myötä nousee =) Tuosta greippimehusta tulikin mieleen, että tuolla Km:n jälkeen kuumeilevien pinossa yksi palstailija oli kuullut ravintoterapeutilta selityksen miksi greippimehu on hyväksi raskautumisen suhteen; se on kuulemma emäksistä mikä taas on hyväksi naisen hormoneille.

).( Täällä on nyt virallinen oviksen metsästyskausi avattu. =) Ovista odottelen ehkä vasta 4 päivän kuluttua, mutta aloitin testauksen jo eilen varmuuden vuoksi.

Huomenia täältäkin!

Peppipop ja Fensca tädinkarkoitusmanaukset täältä teille molemmille!!

Maarunen, mulla ei ollut pitkiä kiertoja silloin kun Terot sain, vaan oikeestaan ei minkäänlaisia kunnon kiertoja ollenkaan kun tiputteluvuodosta ei tullut loppua. Sain sen 10 päivän kuurin ihan heti ekalla käynnillä, tollasia lyhyitä määräävät vissiin aika helposti, pitempiin kuureihin varmaan sit painavammat syyt. Varmaan on raskasta tuollanen odottelu kun mullekin se 27 päivää on jo ihan tarpeeksi odottelua :LOL: Mene ihmeessä lekurille jos ei rupee kierrot lyhenemään.

Tyttö kutsuu, palaillaan!

Listataanpas tähän taas suurinpiirtein viikonlopun aikana mahdollisesti piinailevat kuumeilijat :)

peppipop.............tyttö 09/05.........kp24/25-28*yk5
Liisukkainen........tyttö 01/07..........kp29/28-30
Fensca81.............tyttö 02/07.........kp29/30-33*yk2
caffee81...............tyttö 10/05.........kp31/30*yk13
Lappitar...............poika 01/06........kp38/29-32*yk6
Laa.......................tyttö 08/07.........kp58

Ku tulin koneelle, nii katoin, että mitä ihmettä kello muka 9.. justhan se oli minuuttia vaille 8 :headwall: kato mennyt jotenki ohi mulla tuo kellojen siirto :ashamed: . jännääjille mulla täällä peukut vahvasti pystyssä :whistle: +++

Itellä ollu hiukan hiljasta tässä kierrossa, nyt ois menossa kp 16 ja tikkussa ei mitään merkkejä, limat on kyllä luupavia mutta jotenkin vaan "laiskottanut" ja turhauttanut koko homma. Ei oo kummosesti otettu lähikontaktia tässä kierrossa, jospa tänään panis paristaan :LOL: Eihän se tosiaan pyhästä hengestä..

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!! :heart:

Jos tääki tänne kirjottais=)

Mies painu töihin viidelt aamulla, nyt oottelen koska soittaa et pitäs mennä hakeen.
Toi kellojen siirto kyl sekotti ihan hyvin taas, just viikko oli sekasin mikä päivä ja nyt sekasin kellostaki jo.
Hevoset vähän ihmeissään kun ruoka tuliki aikasemmin, mut tuskin niitä haittaa :LOL:

Mitenköhän mun kannattais tota ovista alkaa tikuttelee kun viime kierto oli 24päivää? Kattosin siit pakkauksesta ni siin oli et kp7 pitäs alottaa.
Viime kierrossa ovis oli luultavasti kp9, koska silloin sellasii tuntemuksii.

Ja edelleen jännätään koska isosiskon vauva syntyy. :heart:

Ja caffee81: Täälläkin pidellään peukkuja sulle! Ja mulle jännääjille kanssa.

Nti Kesäheinä: Sää voisit vaik tohon mun etusivun tietoihin lisätä kierron pituus 24 vaikkei se nyt mikään vakiintunu ookkaan, mut olipahan edellisen pituus. =)

mä sain aamulla raskaustestiin selvän haamun :D Ei ole siis viiva ihan samaa luokkaa kuin toinen, mutta kuitenkin tosi selvästi näkyy. Voiko tämä olla totta?!?!?!? Olen ihan onnesta soikeana...Pitää vielä tehdä varmistustesti parin päivän päästä.

Höh, ei mun eiliset kirjotukset sit näköjään tänne asti tullutkaan..
Meillä on ukkelin kans ollut vapaapäivä ja yö, likka on ollut mummolassa
yökylässä. Ja kukaanhan ei arvaa mitä me puuhattiin.. :whistle:
Ihanaa olla ihan rauhassa kahdestaan välillä. :D
Mulla ei tosiaan ole hajuakaan kp:stä, enkä ole sitä tarkistanutkaan.
Tää kierto saa nyt olla semmonen välivaihe. Ei siis käytössä
tikkuja eikä mehua. Jotenkin vapauttavaa sitten kuitenkin kun
ei tarvi kytätä otollista hetkeä tai mahollisia raskausoireita.. :snotty:

Mitäs kuuluu caffeelle tänään? Vieläkö täti pysynyt poissa?
Ja entä mantana,mitä sulle kuuluu?
Niin ja kaikille piinailijoille onnea matkaan :hug:

ZiiliZeija jos sulla viimeks ollut ovis kp9 niin kyllä mä alottasin
tikuttamisen jo aiemmin ku kp7, ehkä kp5-6

Jep, täytyypi kohtsillään lähtee likkaa hakemaan,
vaan saiskohan tuon ukon vielä kerran pikaseen uusintamatsiin kun
himottas niin pirusti :p :ashamed: B) :wave:

Siis ihan mieletöntä, mielettömästi onnea caffee81 haamun johdosta!!!

Ihan mahtavia uutisia, mä olen todella onnellinen sun puolesta!! :heart: :) Laitetaanko sut haamuilijoihin vai plussanneisiin? B) Tosi mahtavaa! =) :flower:

ZiiliZeija, tiedot muokattu :)

juu rimata ei se meillä tavallisilla pulliaisilla taida pyhästä hengestä tai pelkällä toivomisella onnistua :LOL:

iitukka on varmasti kiva kun on tuo paineeton "välikierto" ja voi mennä ihan fiilispohjalla. :)

Heippa taas! Hiljaista taas tänään täällä, mutta viikonloppunahan niin usein onkin.

Ihan outoa kun on pitkästä aikaa harmaa "sää" ulkona, on niin tottunut siihen ihanaan auringonpaisteeseen... ).( Täällä oviksen metsästys jatkuu, viiva oli jonkin verran tummempi eiliseen verrattuna, veikkaisin että ylihuomenna olisi ovisplussapäivä. Tässä kierrossa olo on jotenkin rauhallisempi aiempiin kiertoihin verrattuna, olisinkohan mä nyt tosiaan saanut päähäni taottua sen "tulee kun on tullakseen"-asenteen :saint:

Yhteistyössä