Kesis Oot muuten oikeessa, mähän otinkin vähän etumatkaa. Sähän olit tarkkana, kiitos! Mut plussat napataan joo synkronoidusti! :heart: On se kiva kun oot täällä kaverina, vaikka luonnollisestikin olisin susta mieluusti luopunu tonne odotuspuolelle. :hug:
mamina Korjaisitko mulle, et mulla on menossa kp5? Kiitos! Mä olin kanssa esikoisen suhteen ihan varma et olen raskaana, jo ennen testiä. En tiiä, mistä semmonen olo kumpusi. Me onnistuttiin pitämään aika hyvin salassa esikoisen tulo sinne viikolle 12 saakka. Mä yritin elää hiljaisuudessa parhaani mukaan, eli en nähnyt kavereita, en soitellut enkä muutenkaasn ottanu yhteyttä. Mulla onnistu suht hyvin, kun suurin osa ystävistä asuu muualla, enkä ole kova soittelemaan. Molempien vanhemmille paljastettiin muistaakseni vko9 ja parhaille ystäville kohta sen jälkeen. Mä jäin töissä kiinni jo vko7 ja ne heitti mut suoraan erityisäitiyslomalle, se kyllä hankaloitti salaamista ystäviltä, kun kyselivät et miten töissä menee ym.. Tsemppiä vaan salailuun! :heart:
Tervetuloa Mamamin! Piti pariin kertaan tarkistaa, ettei tulis kirjotusvirhettä, teitä mam-versioita alkaa olla jo jos jonkunmoista, tämä emäntä ei meinaa perässä pysyä. :wave:
Luminka Kiitos halista, tekee aina hyvää! :heart: