PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Kesis Oot muuten oikeessa, mähän otinkin vähän etumatkaa. Sähän olit tarkkana, kiitos! Mut plussat napataan joo synkronoidusti! :heart: On se kiva kun oot täällä kaverina, vaikka luonnollisestikin olisin susta mieluusti luopunu tonne odotuspuolelle. :hug:

mamina Korjaisitko mulle, et mulla on menossa kp5? Kiitos! Mä olin kanssa esikoisen suhteen ihan varma et olen raskaana, jo ennen testiä. En tiiä, mistä semmonen olo kumpusi. Me onnistuttiin pitämään aika hyvin salassa esikoisen tulo sinne viikolle 12 saakka. Mä yritin elää hiljaisuudessa parhaani mukaan, eli en nähnyt kavereita, en soitellut enkä muutenkaasn ottanu yhteyttä. Mulla onnistu suht hyvin, kun suurin osa ystävistä asuu muualla, enkä ole kova soittelemaan. Molempien vanhemmille paljastettiin muistaakseni vko9 ja parhaille ystäville kohta sen jälkeen. Mä jäin töissä kiinni jo vko7 ja ne heitti mut suoraan erityisäitiyslomalle, se kyllä hankaloitti salaamista ystäviltä, kun kyselivät et miten töissä menee ym.. Tsemppiä vaan salailuun! :heart:

Tervetuloa Mamamin! Piti pariin kertaan tarkistaa, ettei tulis kirjotusvirhettä, teitä mam-versioita alkaa olla jo jos jonkunmoista, tämä emäntä ei meinaa perässä pysyä. :wave:

Luminka Kiitos halista, tekee aina hyvää! :heart:

Testaa ihmeessä mamamin!!! Mä testasin eilen, ku ois pitäny tädin tulla kylään. Täti on viel toistaseksikin pysyny poissa (vaikkakin kyllä vaan sen takii ku jännitän ja jännitän ja sit viel kauhee stressi päällä...)

Tänne tulee juttua niin ettei perässä meinaa pysyä.
Tervetuloa uudet! :wave:
Tädin yllättämille :hug:
Ja testaajille plussaonnea! B)

ON: ei mitään tuntemuksia mihinkään, tätiinkään.
Mutta viikonlopuksi vasta eukkoa odottelen, pääsiäisen kärsimysnäytelmäksi.
Ja ens viikolla sitten toimitetaan miehen näyte.
Ihan suunnattomasti kyllä helpottaa että asiassa päästään
edes vähän eteenpäin. Ihan uutta toivoa tuli heti tähän yrittämiseen.
Jospa sitä jo kesän aikana raskautuisi.. :D

Peppipop on paikalla ja seurailee ahkerasti joka päivä. Ei vaa ole jaksanut rapsuttaa mitään kun iltaisin käy niin myöhään että selaa vaan kaikki läpi ja sammuu sitten :ashamed:

Ihan hyvää kuuluu. Täti tuli ja meni ja nyt on kp jotain pitäis varmaan etusivulta tarkistaa. Koiran pentuset pitävät kiireisinä eikä tuo tyttökään varsinaisesti iltoja rauhoita. Kalakeiton laittoon pitäiv lähteä.

Onnittelut plussaneilla ja plussatuulia jännääville. Kai sitä mullakin käy joskus vielä tuuri :p

:hug: kaikille tädin tavanneille ja sen seurasta kärsiville. Onnea maminalle plussasta. Jos se siitä vielä vahvistuis.

Täällä vietetään tädin kans laatuaikaa ja ei jaksais millään odottaa että pakkais taas kimpsunsa ja lähtis. Pääsis sit taas tositoimiin, vaikka voi olla että tämä kierto menee sit harakoille kun ollaan lähössä reissuun loppukuusta. :/

Ette siis ikinä arvaa, mitä tuli sit ostettua eilen kaupasta... No sitä paljon puhuttua greippimehua. :) Miten sitä tulikaan nyt juoda? Oliko se yks vai kaks lasia päivässä? Tänään join lasillisen, eikä se nyt niin pahaa ollu... :| Hieman hymyilytti kun mies ei tiiä et minkä takia sitä mehua on siellä jääkaapissa ja tänään se sit ruuan kans otti lasillisen sitä. Kakisteli siinä aikansa ja sit tuumas mulle että et viittis laittaa tähän vähän vettä. :LOL: Miten te ootte kertonu et mitä mehua se on? Tuntuu ettei sitä voi noin vain tuumata et se on limamehua...

Mukavat illan jatkot kaikille. :wave:

moikka Lumikuningatar, mie join sitä siis lasillisen aamuisin, luulen et sekin varmasti riittää. Ja kerroin miehelle ihan suoraan sillon et huomenna lähen kyl ostaa greippimehua, jospa sit tästä kierrosta tärppäis. Sanoin et 'oon lukenu tuolta foorumilta, et se parantais tärppiä' :LOL: :LOL:
Niin ja kiitos onnen toivotuksista, perjantainahan se nähdään miten käy..

Tervetuloa Mamamin!

Tänään tuli testit ja testasin nyt ihan puhtaan negan. Ja mitään ei jäänyt arvailujen varaan kun seuraavalla vessareissulla alkoi tuhruvuoto.. No tämähän olikin odotettavissa. Eli nyt siis KP1. Nyt vaan toivon, että tästä kierrosta tulisi vähän lyhyempi ja kierrot alkaisivat normalisoitua vähitellen.

Voi että sitä tätiä kun löytää tiensä niin moneen paikkaan yhtä aikaa :kieh:

Mullekin vierailu varmasti suoritetaan pian, varmasti pääsiäisen aikana. Ellei "pääsiäisen ihmettä" sitten tapahdu ja sunnuntaina tuleekin plussa :heart: Toiveajattelua ja tipun varmasti korkealta ja kovaa... :headwall:

niin ja huomenta vain kaikille tasapuolisesti! Mitäs suunnitelmia muilla on pääsiäiseksi? Meillä ei mitään erikoista, mies saattaa lähteä helsinkiin American Carshow:hun. Varmaan ihan "normaalia" viikonloppua vietetään, onneksi kuitenkin pidennettyä sellaista :D
Jospa meille pääsiäispupu jättäisi kultaisen munan ;) en malta odottaa huomista =)
Kirjotelkaanha jotain, tylsää täällä, aika ei kulu niin millään.

Yhteistyössä