PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

iitukka! No sillä lailla, onpa outoa, ettei ollut saatavilla!! Helpottavaa varmaan päästä sinne tutkimuksiin, tai ainakin tietää että on aika sinne, vaikka siinä jonotuksessa sitten kestäskin.. No toivotaan ettei tarvitsisi sinne asti edes mennä ;) :hug:

maarunen, jospa se täti kuitenkin jättäisi tulematta, niin kauan saa toivoa ennen kun se kaartaa paikalle d :D b

Mammukalle suuret onnittelut!!!

Nyt ois sitten viikonlopusta, laivareissusta ja tämän päiväsest tappotyövuorosta selvitty ja kaks vp:tä edessä, ihanaa!!! Tädin pitäs tulla huomenna kyläileen, ja kovasti on tänään jo oireillut siihen suuntaan, mut jaksan siltikin vielä pitää pientä toivoo yllä, et josko kuitenki.....

Ihanaa odotusaikaa Mahtavaa!!! Onnea ja miljoona pientä tarrasukkaparia pikkuiselle matkaan!! sinulle! :hug: :flower: :flower: :flower: :wave:

Omaa... kp16/31 ja kait se ovis oli ja meni taas, nyt sitten odotellaan ja toivotaan! :headwall: :wave:

Tädin piinaamille :hug: ja plussa onnea tähän kiertoon! :flower: :wave:

Torey ja kaikki muutkin, mulla vielä toivo elää. Mutta eiköhän se ferrari kaarra pihaan sopivasti pitkäperjantaina... Ihan kuin se päivä ei muutenkin ois jo tarpeeksi synkkä... :headwall:

Tännekin laitan saman kysymyksen kuin tuonne apuja tarvitsevien pinoon, minkähän verran nuo hoidot maksaa? Siis jos käyn yksityisellä ekan kerran ja määrää jotain lisätutkimuksia niin mennäänkö sitten konkurssiin vai tuleeko yhteiskunta vastaan? Vai ootankin kiltisti että tulee vuosi täyteen ja sitten kunnalliselta puolelta jonoihin?? Ei muuten mutta esikon takia on melkein pakko saada ruokaakin pöytään, sama se meille, tän takia vois olla syömättäkin :LOL:

Paljon halauksia tädin piinaamille!! Uskomaton tyyppi kun kerkee niin moneen paikkaan yhtä aikaa! :kieh:

Nyt on kahvia juotu enemmän kuin laki sallii ja akut ladattu päivää varten, onpas virkeä olo! :) Aurinko paistaa ja olo on mitä mainioin - ihan kummallista ottaen huomioon että sitä tätiäkin pitää viihdyttää jo kolmatta päivää. :D Tosi hyvä fiilis tästä uudesta kierrosta, lisääntymisstressi on karistettu pois ja hyvillä mielin uuteen yritykseen. :heart:

Heidsulle tsemppiä koulunkäyntiin :heart:

Voi harmi maarunen että siellä elellään vieläkin epätietoisuudessa. :/ Se kropan kuulosteleminen on kyllä rankkaa puuhaa :| Toivotaan silti vielä parasta :heart:

Siis ei oo iitukka totta, clomit loppu?? Voin vaan kuvitella sun järkytyksen :hug: Ootko ehtinyt vielä soitella sinne klinikalle ja varata aikaa?

Katselin tuota meidän kuumeilijoiden listaa, tosiaan monella on jännittävät päivät ihan pian!! :heart: Plussatuulia vaan kaikille =)

Täällä ollaan mukana matkassa. Ei ole päässyt kirjoittelemaan, kun tytölle ei ole päikkärit maistuneet. Torstaina täti tulee kylään tai sitten ei. Mitään oireita ei ole kuten viime kierrossa.

Esikoinen on tyttö. Toisesta samanlaisesta haaveillaan.

Ei oo totta, mamina =) =) =) Siis kyllä tuo mun mielestä on haamujen haamu!!! =) Eikö viivanpaikat olet värittömiä?? Itse en ole kylläkään koskaan sellaista saanut Mun mielestä tuossa on aavistus väriä!! Siis nyt meni kahvit väärään kurkkuun!!! =) :) Mutta mun mielestä ei se kyllä mikään viivanpaikka ole vaan tosiaan haamujen haamu!! =)

Mä voin sit ilmoittautua vapaaehtoiseks tuohon pinon päivittäjän paikalle jos mamina karkaa odotuspuolelle :LOL:

Nti Kesäheinä! KIITOS, piristit päivääni, itse en vielä meinannut innostua, mutta jos sit ihan vähän kuitenkin :D Nyt hirveellä tarmolla lattioiden pesuun :)
Aika maineikkaaksi taitaisi tosiaan tää päivittäjän pesti nousta jos tässä näin pian plussattaisi =)

No kyllä vain, jos mä olisin tuollaisen testannut niin en kyllä pöksyissäni pysyisi, enkä meinaa pysyä nytkään kun sä olet siellä testaillut! =) :heart: Ihan mieletöntä!! =) Meinaatko jaksaa odottaa perjantaihin uuden testin kanssa? :D

mamina mamina kyllä tuo on haamu,sen näkee niin selkeesti ja punertavaa väriäkin on! Mä uskallan jo onnitellakkin sua :flower: voi että ihanaa :) :heart:
Kyllä tossa päivittäjän paikassa on näköjään jotain mikä saa raskautumaan. =)
Voih,saisinpa itekin tuollaisen testin vielä tehtyä. :)
Ja tietysti kaikki muutkin kuumeilijat :D Tehhäänkö tytöt tästä ja seuraavasta kierrosta niin plussakkaat että päästään kaikki kuumeilijat tuonne odotuspuolelle masujamme kasvattelemaan? =) Tsemppiä kaikille miljuunasti! :)

No niin aika varattu klinikalle 7.4 :D eipä tarvi kauaa
odottaa! Nyt kun sais tuon ukkelin toimittamaan näytteensä
ens viikolla niin olis tulokset sitten valmiina odottelemassa.

Mitäpäs mamina täällä on touhunnutkaan.. haamun! :heart:
Jipii, ihanaa! Ja toivon todella viivojen vahvistusta!!

ONNEA mamina! Eikös ollutkin kannattanutkin ottaa päivittäjän virka vastaan! Tämä taas todistaa että päivittäjät raskautuu nopsaan :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt täällä alkaa hirmu taistelu kuka jatkaa maminan hommaa!!! :D :heart:

Mamina Tuohan on ihan selkeä! Kyllä tuo jo tarkoittaa, että raskaushormonia on! Nyt vaan toivotaan, että viiva vahvistuu. Ihanaa ja onnea! =)

iitukka Kiva, että sait ajan. Toivotaan, että sitä kautta homma lähtee käyntiin!

Minä tilasin eilen testejä, mutta ne eivät tuleetkaan tänään, vaikka olivat jo eilen toimitettu tilassa. Ärsyttävää. :( Jotenkin alan jo miettimään, että kaikki oireet ovat vain mun keksintöjä.. :headwall:

pikasesti komukan kautta kotoa; selkä meni taas ja olen jalaton (11/2007 välilevytyrä, nyt iskiashermo neuropaattinen kipu ja pinnetila)

Iitukalle tsemppiä luomukiertoon, uskomatonta että Clomit loppu!
Maminalle onnitteluhali plussasta. Muille peukkuja, tarrasukkia, pinnaa ja tsemppiä tarpeen mukaan.

).( eipä ihmeitä. täti meni jo pois. selkälääkityksellä ei saa raskautua joten ei tuu tästä kierrosta mitään. Mulle olis "plussaa" jo se että lähtis kierto toimimaan luomusti ja oikeen pitusena.

kyselit terokuurista; mulla oli helmikuussa, 10 pv kuuri ja menkat tuli sillä (kierto tais olla 56+pv)mensut tuli +4pv vikasta pilsusta. niukat. seur kierto oli vain 18 pv ilman teroja. viikon runsaat mensut. sivuoire ennennäkemätön finnipaljous olkapäillä, loppua ei vieläkään näy. pahempaa kuin teininä koskaan! ja se prseeseen ammuttu karhu-fiilis... toista luomukiertoa nyt "käyn".

myymä
Nonni, johan siitä terolutista kerettiin syödä 2 tablettia ku menkat päätti tänään alkaa :D Soitin sitten tänään lekuriin ja kysyin että syönkö nyt tän viikon kuurin vielä loppuun vai lopetanko ja aloitan vasta sitten 16-25 kp:nä. Kuulemma voin lopettaa ja aloittaa sitten uudestaan kp 16 :)
Eli mulle vois laittaa kp 1/28(-39) ja yk 1 :)

mamina ONNEA ONNEA ONNEA :) Selkeä haamuhan tuossa aiemmassa testissä oli :)

Yhteistyössä