PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Joo Luminka, tai ehkä jopa Nti Heko Heko :LOL:
Huh huh, täytyy varmaan tästä lähteä treffeille nukkumatin kanssa... Hitsi kun ei voi pistää väsymystä raskausoireiden piikkiin vaan ihan kellonajan piikkiin vaan :whistle: Nyt en muuten enää ala tunnustelemaan tai kuvittelemaan mitään raskausoireita :saint: Nythän mulla oli jopa sellainen "tunne" että oli tärpännyt ja oireita vaikka muille jakaa. Ihan kiva että kaikki olikin vaan vilkkaan mielikuvituksen tuotetta, uups :ashamed: :kieh: :)

Öitä!

Voi voi kun se tätsy on noin monen taas löytänyt.. pahoittelut
kaikille tasapuolisesti! :hug:
Ja eiköpähän tuo tännekkin viikon sisään löydä, onpi semmoset
tuntemukset mahassa.

Ja menkoista puheen ollen.. synnytyksen jälkeen ne on tulleet
säännöllisesti. Aikasemmin tuli tosi harvoin.
Kipuja on samaan malliin kun aikasemminkin, siis luomukierroissa.
Nyt clomien aikana sit eri juttu. Ja oviksestahan mulla ei ole
koskaan ollut mitään tuntemuksia mahassa.

Pahoittelut tädin vierailuista kärsineille!!! :hug: Tekaskaapa nyt joku jo se plussa, ettei mene tääkin kuukausi ns. harakoille. :LOL: Oma ).( tekee kyl tosissaan temput mulle. En enää tiiä et mikä nyt on, ku kauheat venyvät kirkkaat limat pukkas täs vaihees kiertoa... :eek: ??? Kylmä mulla on ollu nyt kokoajan ja hirmunen nälkä sekä ällötystä. Otappa siitä selkoa.. :kieh: Oviksenko se nyt vasta pukkaa päällensä, vai mitä tää on? Onko muilla ollu vastaavia kokemuksia? Nyt hyvät yöt. :wave:

sipuli81 : Kuule ku mulla on vähän samaa ollu, mut mul on kyl toi kiertoki sit ihan mitä sattuu varmaa, ku tää on eka kierto pilsujen jälkee.
Kauhee ällö olo koko aika, kylmä ja tissitki kipeet=( Mahaan on sattunu viikon ajan millo mitenki, nyt kyl menny suhkoht ohi jo.
Ovista en osaa kyl itteltäni ees bongata.

Meinasin täs et jos nyt täs kierros ei tärppää ni koitan ovistikkui ens kierros, toki toivon ettei tarttis :D Mistä aknnattais tilata? Ja jos noit raskaustestei samal, ku ei oo ku kaks kaapissa ja sormet syyhyy jo, ni neki sit menee varmaa kuhan kp:tä on joku reilu 30 :LOL:

Mikä ihmeen houkutin niiski mahtaa olla, ne oikeen huutaa että testaa testaa :p

Huomenta ja isot halit kaikille niitä tarvitseville :hug: Mullakin alkaa varmaan se yk7 pikku hiljaa, tällä viikolla melko varmasti. Tuntemuksia ei edelleenkään ole MITÄÄN, on sitten hyvä tai huono merkki..

Torey Mulla on samanlainen tilanne tuossa kierrossa kuin sulla, koko ajan kaikenlaista remppaa, ja oon melko varma, että joku asia on vinksallaan, nimittäin ennen Joonan syntymää ei mitään "ylimääräisiä" vaivoja ja kipuja ollut, oli vaan menkkakivut ja that's it. Mutta nyt tosiaan jomottaa ja kolottaa ja vihloo millon mistäkin ja valkkarii tulee miten sattuu, epäilen ainakin, etten tosiaankaan ovuloi joka kuukausi.

Silti jotenkin nyt on sellanen levollinen olo, tärppää sitten kun tärppää, mitäpä tätä ressaamaan kun on "ylemmän" käsissä kuitenkin. Ja enskuussa ei ees kauheesti yritetä (jos siis se täti nyt kohta tulee) kun mies ei missään nimessä halua jouluvauvaa. Joonan laskettu aika oli 24.12 ja syntyi onneksi vasta tammikuussa. Sen verran kurja joulu ja uusi vuosi meillä kuitenkin oli, että ei kiitos toista kertaa. :/ Sitten hmm, toukokuussa, uudestaan. Mutta minuahan se ei tietenkään haittais, jos "vahinko" kävis jo enskierrossa :LOL:

Mulla verenpaineet tuntuu olevan koko ajan koholla, kahvia ei oikeen viitti juoda kun sen jälkeen ainakin alkaa huimaamaan. Niskat on ilmeisesti tosi jumissa ja oon saanut lihasrelaksantteja mutta ne ei jotenkin mulla auta, toivoton tapaus :headwall: Joka tapauksessa mulla on tarkoitus aloittaa sauvakävely tän viikon sairasloman aikana, että sais tuota verta kiertämään päässäkin, nyt hissi ei nouse ihan kymppiin asti :LOL:

On välillä vaikeaa tää naisen elämä :kieh:

Tervehdys teille kanssasisaret,

Pyörin täällä pikkukakkosta toivovissa jokunen kuukausi sitten, mutta jättäydyin taka-alalle, kun tuntui että ajatukset ei muussa pyörineetkään kuin "yrityksessä". Mutta nyt voin ilokseni kertoa, että viikonloppuna tein testin ja selkeä plussahan sieltä tuli. Yritystä meillä on takana 9 kk, joten ihan riittävästi. Mutta ihanaa, nyt vaan toivon että kaikki sujuu hyvin ja matkustaja pysyy kyydissä loppuun saakka. :heart: :heart: :heart:

Jatkakaa vaan sitkeästi yritystä, kullä se yrittäminen palkitaan... Tsemppiä teille kaikille ja paljon plussatuulia ++++++ :D

Minusta kyllä tuntuu et meille tulee nyt paussi tossa lastenhankinnassa.. koska olen kouluun hakenut niin jos nyt sen kävisin..joten sitten sen jälkeen jos alottas yrittämisen..keskustelen tänään vielä miehen kanssa ja tuun ilmottamaan asiasta jos ketään kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Kesäheinä:
mamina Toivottavasti ei täti löydä sinne vaan jää jumittamaan tänne tämän viikonlopun tätien kokoontumisajoihin. Voi olla pinon päivittäjähommaan kyllä tunkua jos nyt plussaat, kun Luminkakin plussasi päivityshommissa :LOL:
Heh, Kesis, noin jos kävisi olisin itsekin todella vaikuttunut päivittäjän "palkasta" :LOL: :LOL: varmasti tunkua riittäs hommaan joo!!

Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle mammukka75! vaikken sinuun ookaan tutustunut, vasta vauvakuumeisiin liittäydyin :D mutta aina on ihanaa kun joku edes plussaa, tässä pinossa ei varsinaisesti näköjään plussailla :kieh: :LOL:

Heidsu.. Koulunkäyntikin voi olla ihan fiksu idea, ja mistäs sitä tietää vaikka se vauveli yllättäisi kun sitä vähiten odottaa :heart: :hug: Ja tottakai kiinostaa, mehän ollaan sitä varten kaikki täällä, 'kuuntelemassa' + jakamassa omat sekä toistemme ilot ja surut jne. Te teette niinkuin teistä parhaalta tuntuu, ja varmasti miehesikin ymmärtää! Tulehan kertomaan keskustelun tuloksista meillekin! :)

Lappitar ja Iitukka, ei täälläkään oo mitään oireita mistään, joten eiköhän se täti päivittäjän pestistäni huolimatta kaarra paikalle viimeistään viikonloppuna.

Heissuli veissuli!
Jahas mitäs tänne? mammukka onnittelut plussauksesta! :flower: kyllä niitä jo meijänkin pinoon sais tulla pika pikaa nuita plussia :D

Pahoittelut tädin piinaamille :hug: katse vaan uuteen kiertoon,kyllä sen on pakko jossain kierrossa napsahtaa! Sanoo hän joka epätoivoon vaipuu tädin kolkutellessa....

Nyt on täällä simoset laitettu matkaan ja jäämme seuraamaan saadaanko tulosta aikaseksi. Kyllä toiveet korkeella on kun tunsin oviksenkin niin voimakkaana ja tietty sen testillä varmistin vielä ;) ja olis se romanttista ajatella että pikkukakkonen olis saanu alkunsa meijän 1v hääyönä,uijui... :D no katotaan,parin viikon päästä mä itken täällä... :kieh:
massu on ihan järkyttävän kipeä,juilii sun muuta,turvottaa ja sitten on tollasia kouristuskipuja tai oikeestaan äkkiä jos nousen sohvalta niin saattaa nipistää oikeen ikävästi. :( mut toivotaan et joku yrittäis siellä löytää paikkaansa. :heart:

Mutta nyt meen laittaa isännälle ruokaa,palailee töistä tuota pikaa,heipat teille :wave:

Tulin pikavisiitillä täällä käymään. On nimittäin tuo tytön kummi käymässä.

Onnittelut mammukalle plussasta ja tarrasukkia pienelle.

).(Se oli sit siinä. :| Olis ollu niin mukavaa kirjottaa että plussa tuli, mutta ei kun ei. :( Just kun olin kaivanut testin kaapista ja valmistuduin testaamaan niin se samperin puusilmä päätti kurvata paikalle. |O

Täällä siis kp1 ja yk4. Jos voisit mulle sit mamina pävitellä kpt 30-34. Se 28 oli nimittäin ensimmäinen kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja oli siks vähän lyhkäsempi. Ei nyt sit tän enempää.

Tädin poislähtöä odotellessa plussatuulia teille muille +++++++++ :whistle:

No voi sun tätä meidän sakkia! On vissiin käynyt toi tätikin lueskelemassa näitä meiän juttuja ja ottanut meidät ihan silmätikukseen, kun ei nyt näytä noita plussia tulevan... :| Eli siis...
...Suurensuuret pahoittelut "Kesis", Pilkkis ja Lumikuningatar :hug:

Onnittelut puolestaan mammukalle :flower:

Koitetaan me Lappitar kipuilla vastedes jostain mukavasta syystä, jos kerran kipuilla tarvii. Mulla kyllä tällä hetkellä täällä sellaset täti-jomotukset ettei varmaan enää kauaa mee kun padot aukeaa...Onneksi tuli ostettua niitä tarjoussiteitä maxi-pakkaus :LOL:

Hyvät yöt kaikille! Ja plussatkaa nyt edes joku sentään!!

myymä
Noniin, nyt on käyty yksityisellä gynellä menkkaongelmista ... Gyne ultrasi ja kaikki hyvin alakerrassa :) Sain nyt sitten Terolutkuurin ja näillä mennään! Jos jollain kokemusta terolut kuurista niin olisi kiva kuulla kokemuksia...

Kiitos sympatioista :hug: :heart: =)

Ja suuret pahoittelut Lumikuningattarelle tädin seuraan joutumisesta :hug: Ja tärppionnea uuteen kiertoon :heart:

Paljon onnea mammukka75:lle vaikkei tunnetakaan =) :flower:

Mulla on ihan kauhea väsy, ei silmät meinaa pysyä auki joten täytynee luovuttaa kommentointi tältä illalta ja siirtyä telkkarin eteen katsomaan Täydellisiä naisia.

:attn: :attn: Tässä tädinestopuomit piakkoin jännäileville :attn: :attn: =)

Juu kyllä miehen kanssa ollaan yhtä mieltä sitten että laitetaan tuo vauvaprojekti jäihin siihen asti että ite saisin koulun käytyä :) Vaikka harmittaahan se :/
Taustailen siis täällä edelleen ja kattelen muitten kuulumisia :)
++++++ tuulia kaikille :)
:hug: :heart:

myymä
Heidsu Ei voi kun hattua nostaa, että edes jollain vauvakuumeen keskellä pysyy järki päässä!! Mä en moiseen kykenisi....

:flower: Et sitten jätä meitä... :) Kuumeilla aina saa vaikkei tositoimiin ryhtyiskään!

myymä! hyvä että on asiat kunnossa siun alakerrassa :D

Ja Heidsu! Hieno päätös, yhdyn myymän sanoihin! onnea ja tsemppiä koulunkäyntiin! Saako olla utelias, että ootko käynyt vielä mitään koulua, siis meinaan et onks siulla jotkin opinnot kesken? vai menetkö ihan ekaa kertaa ammattia lukemaan? =) Itselläni on yks ammatti, mutta sillä ei töitä näytä saavan.. sos.terv. kiinnostaisi, jos sinne menis, aik.koul.puolelle.--niih sit joku päivä :)

Lumikuningatar!! Mitä ihmettä teki se puusilmä!!! voi voi!! ISO halaus siule mokomasta tädistä! entistäkin kovemmalla tarmolla sit seuraavaan kiertoon! :hug:

Onnittelut Mammukalle :flower:
Heidsulle tsemppiä opiskeluilhin! :wave:
Hienoa, että myymällä oli kaikki kunnossa. On se hyvä käydä välillä tarkistuttamassa. Minäkin kävin gynellä sen viimeisen kemiallisen jälkeen.

Ja isot halit kaikille tädin yllättämille, joita näytti nyt olevan harmittavan paljon. :hug: :headwall:

ON: Minä täällä ihmettelen kaikenlaisia oireita, vaikka eilinen testi näytti mielestäni vielä haalempaa viivaa kuin lauantaina. Ja kuivuttuaan viiva oikeastaan katosi kokonaan. Joten kyllä kummastuttaa mitä nyt on tekeillä. Voinko vaan kuvitella palelun, närästyksen, repäisykipuja, paineentunnetta yms. Alkaa jo tosissaan ärsyttämään. Voisi se täti tulla jo tänne, en jaksaisi enään kuullostella kroppaa kokoajan. Ja kierrot venyy kyllä ihan älyttömän pitkiksi. Nyt on menossa siis kp 46! :/

Siis meikän tsägällä tämäkin oli vielä koettava..
Menin apteekkiin hakemaan clomeja valmiiks viikonloppua
odottamaan ja mitä, mitä, clomit on loppu koko kaupungista
ja tukusta myös!! :eek: Meinasin itkuun purskahtaa siinä tiskillä.. :headwall:
Että se on luomukierto edessä.
No, huomenna kyllä soitan sinne klinikalle ajan ja aletaan ne tutkimukset
sitten jo nyt. Tai kuin pitkät jonot niillä sit onkaan.

Yhteistyössä