PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Laa niin sitä pitää, testionnea vaan ja tulehan kertoilemaan meille sitten tulos =)

Pilkkikselle mukavaa reissua vaikka taisit ehtiä jo lähtemään. Saas nähdä uskallanko mäkään testata vielä viikonloppuna kun meidän piti ne tandemplussat napata :whistle: :)

Onpas (ihanan) rauhallista, poju nukkuu päiväuniaan ja minä hörpin kahvia. Jaksaa taas myöhemmin touhuta kun saa välillä omaa aikaa :heart:

Heippa!

Hui kun tänne on tullu hirmusesti tekstiä,meni pari tuntia että sain päivitettyä teijän kirjotuksia. :)
Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille minunkin puolesta! =)

Mäkin huudan vielä HEP! ,hiukan myöhässä mut parempi sekin kun ei ollenkaan... :)

Tuohon viimesimpään galluppiin vastaan kans, meillä on huomenna 1v. hääpäivä, eli aika tuoreita naiskentelijoita ollaan :LOL: ,saa nähä muistaako ukko ollenkaan,taidan pikkasen korville veellä jos unohtaa... :kieh: yhessä ollaan oltu 8v joista 4v kihloissa.

Omaa napaa: Täällä on testailtu jo ovistestiin tummenevaa viivaa joten ovis saattaapi olla näinä päivinä käsillä. :heart: mies oikeen kyttää testien viivoja ja vertailee että onko jo tummempi kuin kontrolliviiva :D niin et kummallakohan meistä on se kovempi vauvakuume? :LOL: aika huvittavaa,onko muilla tällästä? Olisin luullu et sille tulee suorituspaineita kun ees tietää millon on ovisaika mut musta tuntuu et se vaan nostattaa sen haluja.. ;) mut en mie valita,en missään nimessä herttinen sentään! :D

Nyt tarttee mennä vaihtamaan vaippaa vissiinkin,haisoo meinaan aikasta pahalle tuo neiti tossa vieressä. :|

Huh, miten paljon tullut tekstiä!! Ei meinaa perässä pysyä.

Ollaan reisussa. Menkat on edelleen. Jospa se täti älyäisi kohta pakata kamansa ja häipyä.

Mutta eipä ihmeempiä. Tänään on tyttöjen ilta! jee! Mukava päästä pitkästä aikaa johonkin tuulettumaan. Kommentoin myöhemmin kun kerkiin paremmin lukea. Paaaaaljon plussausonnea kaikille!!

myymä Hieno juttu, että pääsette "virallisesti" yrittämään.
Laa negapahoittelut
Fensca81 Onnea 1-vuotishääpäivälle!:flower: Miten meinaatte juhlia?

Mulla näytti tänään aamulla ihan samanlaista haaleaa haamua kuin eilenkin. Eli jotenkin alan valmistautumaan siihen, että viiva ei vahvistu vaan täti tulee muutaman päivän päästä. :ashamed: Kovasti silti toivon, että tämä pysyisi kyydissä, mutta suhtaudun hieman skeptisesti sen vuoksi kun luulen, että se luteaalivaihe ei ole riittävän pitkä. Mutta vähän aikaa vielä kuitenkin on piinaa jäljellä! :D

Minä se meinaan olla malttamaton ja testata jo huomenna vaiks onki sit vast kp25... Mut kun jos vaiks kävis sellanen ihme, et sais ees hitusen pienen haamun ni sit laivareissu saa jäädä sellaseks hieman kuivemmaks.. :LOL:

Laa: harmi, et tuli nega :(

myymä
mama-84 Plussaonnnnea! :)
Mä testaisin jos ois testi :D onneks ei oo, ehkä parempi niin... Rahatkin on loppu ja haluan tehdä testin sitten mieheltä salassa... kinkkistä vai mitä :) Ehkä sitten ensiviikolla...

Mullaki polttelis tuo testaaminen. Viimekierto oli 27 pv, joka tulee täyteen näinä päivinä.. jospa sitä vloppuna ;) Laa :harmi negasta mutta niin kaun on toivoa, kun ei oo muutakaan tarjolla. mama-84 toivottelen sulle kuivaa laivareissua :LOL: Flunssa vaan ei ota hellittääkseen :snotty: ärsyttäää, kaks viivaa piristäs kummasti :whistle:

Niin sitä piti tarkoittaa tolla mielenmuutos-hommalla, että kyllä miekin ehdottomasti sitä vauvaa toivon niinku mieskin, mutta välillä vaan painaa huolet päälle, jolloin mietin vaan et oisko se kuitenkaan järkevää.. SILTI tähän tulokseen olemme tulleet yhteisen pohdinnan jälkeen (siis että vauva on tervetullut) :) välillä on vaikeeta muuttaa ajatuksia sanoiksi niin että toisin ajatusten oikeat piirteet julki :) :ashamed:

Tänne tulee nykysin niin paljon tekstiä, etten perässä pysy :)
Kivaa Myymä että mies sanoi noin :D ja eiköhän ne asiat (työhommat) suju ihan omalla painollaan. Itse uskon että niin tapahtuu kuin on tarkoitettu :)

Hyvä homma Lappitar, että pääset rauhassa lepäämään, kyllä on siihen aihettakin :hug: Toivottavasti ei ole mitään vakavempaa, hyviä lepäilyhetkiä!

HYVÄÄ HÄÄPÄIVÄÄ FENSCA81!! :flower: :heart: sekä onnittelut myös oviksen bongaamisesta :D

maarunen, siulle puhaltelen selkeempää plussaa ++++ :whistle: Ja muille testaajille myös!! =)

Miekin sain (siltä raskautuneelta kaverilta) yhden raskaustestin, jospa siihen plussat päräyttäs tossa viikon päästä :LOL: en aio päästää tätiä kylään, en sitten millään :LOL:
Se on UNISTEPin liuskatesti, kellään kokemuksia?

Hyvät viikonloput kaikille, ja niitä vahvoja plussapuhureita ++++++++++++ :whistle: :whistle:

myymä
mamina ITse myöskin ailahtelevamielinen ja välillä miettii et onkohan toisen aika sittenkään vielä mutta hitto kyllä tää vauvakuume voittaa sen järjen käytön :p

JA kaikille tiedoksi, nyt on ensimmäiset öttiäiset päästetty matkaan :D Josko niistä nyt enää mitään hyötyä on jos tässä jo oltaisiinkin raskaana (toivottavasti) .... Kääkkis! :)

Iltaa!

Voi kun maarunen sun haamunen vahvistuisi :heart:

Kovasti testionnea huomiselle, mama-84! Ja rimatalle kans jos innostut testaamaan =)

Pahoittelut tädin tulosta Heidsulle :hug:

mamina Mulla ei oo kokemusta siitä Unistepistä, mutta oisko se hyvä enne, että sait sen testin raskautuneelta kaveriltasi? B)

).( Mä en osaa päättää testatako huomenna (dpo 11) vai jättää sunnuntaille. Tavallaan tekis mieli jättää testauspuuhat sunnuntaille mutta toisaalta kyllä houkuttais testata jo huomenna. :/

Kiitos onnitteluista maarunen ja mamina =) No sen verran me juhlistetaan hääpäivää että viedään pikkulikka mummille ja mennään syömään jonnekkin kuulemma romanttiseen paikkaan (mies muisti! :heart: ) ja sit on vielä joku yllätys josta mies ei kertonut.. ja mä oon ihan täpinöissäni ku ootan huomista hulluna! =) =) Nyt olis paree tulla sen tärpin sitten kun oviskin sattuu ilmeisesti tulemaan näihin aikoihin. :D Voih,miten mä jaksan huomiseen.... :) nyt mä meen käpertyy tonne ukon sykkyyn soffalle,näkys olevan paikka just mulle siinä. :heart:

Voi että jännittää mua teijän testauspuuhatkin,hirmusti plussaonnea kaikille puhallan puuuuuuuuuh! :whistle:

Nti Kesäheinä Pahoittelut :hug:
Fensca81 Kuullostaa ihanalle teidän suunnitelmat ja vielä oviskin juuri nyt! :heart: Meillä oli noin kuukausi sitten hääpäivä ja vähän samalla kaavalla meni meidän hääpäivä. Pojan vahteina oli kummit ja me itse herkuteltiin meidän lemppariravintolassa. =)
mamina Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat pikkukakkkos pohdinnoilla. Niin minäkin aina välillä mietin, että miten sitten kaikki sujuu jos toinen tulee. Ja mehän ei vielä edes virallisesti yritetäkään. Mutta kyllä tämä kuumeilu vaan vie voiton aina ja haluaisin lapset suht pienellä ikäerolla. Ajattelen, että nämä rankat vauvavuodet ovat kuitenkin suhteellisesti niin lyhyet, että kyllä sitä sitten selviää. Mulla on muutenkin elämän asenteena, että kaikesta selvitään kun ei jää turhia murehtimaan.

Ja sitten omanapa:
Testasin jälleen haalean haalean haamun. Ärsyttävää. Kyllä sen viivan nyt olisi pitänyt jo olla vahvempi. Eli ei onnistu kiinnittyminen ei. :/

Heipsansaa!!!! Keväisissä tunnelmissa.... :LOL: lunta satanut yöllä TAAS!!! :headwall: Kp13/31 ja pupuilut tälle kierrolle tehostettuna ja munarikasta pääsiäistä tietenkin kaikille!! ;)
Tädin piinaamille paljon suklaamunosia ja paljon plussa onnea tähän kiertoonne! :flower:
En ole ehtinyt pinoa lukea pitkän aikaan.... :ashamed: Kaikille plussa onnea!!! :flower: :wave:
Pikainen piipahdus, eli en vieläkään ole luovuttanut, vaikka toivottomalta joskus tuntuukin! :headwall:
Beroccaa, greippimehuja, foolihappoja ym ja virvon varvon tuoreeks terveeks, jotta muna.... solut pienet tipusiittiöiset napsaisee!!!! :D :wave:

Kiitos maarunen, mamina ja Luminka :heart: Tuo Luminkan kommentti kyllä lohduttaa. =) On kyllä alavatsalla jo vähän menkkamainen olo :| Koko ajan myös tuntuu että jotain valuu mutta valkkaria vaan toistaiseksi. :whistle: Täytyy laittaa side varmuuden vuoksi. :/

Pahoittelut negasta kohtalotoveri-mama-84:lle :hug: Toivottavasti sieltä ilmaantuu kuitenkin plussa :)

Ja maarusellekin :hug:

mantanalla oli ihanan aurinkoinen ja hyväntuulinen viesti :heart: :)

Mä en tajuu tätä ihmeen elohiiri-tunnetta alavatsas... Tänään taas koko ajann ollu sitä. Viimeks oli pari päivää ovulaation jälkeen. Rasittavaa pidemmän päälle, sen oikeen niin ku tuntee ku laittaa käden alavatsalle!

NtiKesäheinä: Mäki kuljin pari päivää siteen kanssa kun oli sellainen tunne et kohta alkaa! Oli kahtena päivänä ihan kunnon menkkakivutkin ja olin jo toivoni menettänyt! Kuullostaa aika lupaavilta sun oirees! samoin tuo valkkarin valuminen! d :) b

Yhteistyössä