PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Laa
voi vitsi ku teidän juttuja lukee, nii itelleni muodostuu kans vauvakuume :D meil on tyttö syntyny 08/07 ! :) ajateltii et yritetään kesän jälkeen tekemään toista.. mulla ei ollut ku yhen kerran menkat synnytyksen jälkeen ja nyt ne on pari viikkoo myöhäs.. lienee kierto epäsäännöllinen? en oo uskaltanu tehdä testiä, jännittää :>

Heippa Laa ja lämpimästi tervetuloa vaan tänne kuumeilemaan! :) Jospa tuo Luminka vähän yllyttäis sua tekemään testin ;) =)

Taitaa olla kevättä rinnassa kun täällä on meidän kuumeilijoiden joukko kasvanut viime aikoina hyvää vauhtia :heart: :)

Herran jesta, ku tääl on taas suhina käyny, ku tunniks kääns selkänsä!! :D

Hyvä Luminka, hienosti yllytetty! :LOL:

Nti Kesäheinä Mulla saattaa toi testaaminen itseasiassa venähtää pidemmällekin, jos täti ei seurakseni saavu. Ollaan lähössä huomenna mun äitin luo viikonlopuks ja äiti tulee sitten vielä tänne pariks päiväks.. Eli vasta ke-aamuna olis testausrauha.. |O Jos sitä tätiä ei näy, ni saatan mennä pikkasen pähkinöiks viikonlopun aikana. :LOL: Sekös se sitte auttaa, etten pääse taas nettiinkään muutamaan päivään. :headwall: Mitähän tästäkin tulee.. :LOL: Meillä on lauantaina kaverien kanssa pitkään suunnitellut iltamat, muakin vähän pelottaa, et täti pärähtää viimeistään sinne paikalle.

Tervetuloa Laa! Testaamaan, testaamaan!! :p

Heissan!

Laa, laitetaanko siut listoille :D ?

Maarunen!! Aikas jännät paikat siulla, näyttää uhkaavasti siltä että teit seuraamme vaan pikavisiitin ;) Noh, hyvähän se vain olisi! :heart:

Pilkkis ja Kesäheinä, tehän ihan rempseiksi heittäydytte, että ihan tandemplussat :D Kuulostaa hyvältä!! Luminkan tavoista poiketen mie vähän toppuuttelen testien tekemisessä, ite aattelen et parempi oottaa siihen päivään kunnes tädin pitäisi tulla. Eipähän tuu turhaa masennuttua negoista jotka voi kuitenkin vielä plussiksi muuttua kun malttaisi hetkosen oottaa.
Mutta kuten useat, myös mie ite kuulun toisaalta niihin todella malttamattomiin, joten se testi jos ois mein kaapissa ni varmasti polttelisi siihen malliin et tulis testattua etuajassa. :p :LOL: AIKAS KAKSPIIPPUNEN JUTTU :D :ashamed:

Ja taas pukkaa tällästä kyselyä, eli onko kellään mieli niin tuuliviiri, että jopa päivän aikana saattaa mieli muuttua vauvaprojektista? Miuta on nimittäin käyny mietityttämään et olisko kuitenki vielä liian aikasta ''saada alkaa odottamaan'' toista.. Mietin et miten esikoinen suhtautuu, ja miten kaikki muutkin asiat lähtis rullaamaan.. Esim yhden lapsen saa tarvittaessa hoitoon aina jollekin tutulle, mutta ottaako kaikki kahta pientä hoitoon samaan aikaan..
JA miulla kuitenkin on koulutus-suunnitelmia vielä, niin sit pähkäilen kaiken välillä, et hakisinko nyt kuitenkin kouluun, vai vasta toisen lapsen "jälkeen".. Ai kun kaikki ois niin yks'selitteistä ja olisi helppoa tehdä päätöksiä. Miehen mielestä toinen lapsi on tervetullut, mutta hän ei jotenkin osaa kommentoida asioihin joiden kanssa mie painiskelen.. :/

täällä saa urakalla lukea, että pysyy kyydissä =) mulla vaan flunssa pahenee mutta toiveet korkealla, alamahassa nipistelee.. Pilkkis ja Kesäheinä tandemplussat molemmille, eli tuplat, mitäs siihen sanotte =) Tervetuloa Laa sääkin kuulut syyskuisten vauvoihin 2007

Joo, kun päivän on täältä pois niin johan on juttua
tullut niin ettei perässä enää vanha pysy.. :eek:

Tervetuloa siis uudet ja vanhat kuumeilijat.
Tätipahoittelut tai valinnaisesti onnittelut tädin kohdanneille.
Ja nyt ne testit kehiin tytöt että saadaan niitä plussia!
Muita voin yllyttää mutta ite en testaa ennenkun menkat
on viikon myöhässä..
Niin ja morsiamille paljon onnea!

Galluppeihin vastausta-
Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja siitä naimisissa viisi vuotta.
Ja vauvaprojektin suhteen mulla ei kyllä se mieli muutu-
minä haluan sen vauvan! En ole miettinyt minkälaista
se toisen kans sitten on mutta siitäkin varmasti selvitään.
Turhaa on etukäteen liikaa ajatella.

Laa
ainii galluppeihin: ollaa oltu yhdessä vuodesta -06, kihloihin mentiin 03/07, eli koht on kihlauspäivä ;) ja naimisiin mennää kolmen vuoden sisällä :D ja kyllä me toista vauvaa haluttais, asiat omalla painollaan-asenteella :)

Täällähän oli eilisen jälkeen käynyt aikamoinen kuhina. Oli heti kerrallla luettavana monta sivua kun ei muista mihin viimeksi jäi.

Luminka näyttää taas olevan vauhdissa. Yllyttää viattomia kuumeilijoita testaamaan... :)

Oltiin eilen koko perhe siellä lätkämatsissa. Ennen peliä olin äidin kannettavalla täällä lukemassa juttuja ja kas kummaa, äiti sattu just sopivasti selän taakse. En sit tiiä näkikö missä olin, mutta tuli aika rumasti sanottua ja nyt kaduttaa. :ashamed: Miten sitä anteeksi pyytäis ilman että paljastuu tämä meidän pikku projekti? Ei haluta kertoa yrityksestä vielä ettei tule niitä turhauttavia kyselyjä. :/

Gallupiin: Me ollaan oltu jo 12 vuotta yhdessä, suurinpiirtein saman verran kihloissa ja 070707 mentiin naimisiin. :heart:

Ja sitten ).( Ei edelleenkään mitään oireita mihinkään suuntaan. Etova olo jatkuu. Aamulla kun menin töihin niin siellä oli joku kumma haju, joka pahensi oloa entisestään. Ei pystynyt keittiössä olemaan pitkiä aikoja kun piti käydä toisella puolella mutka että pääsi siitä hajusta.

Testejä mulla ei ole kaapissa valmiina. Jos olis niin olisin varmaan jo testannu sen kymmenen kertaa. Sormet kyllä syyhyäis testaamaan, mutta se testausrauha olis vasta maanantaina. Aattelin et jos huomenna kävis testin ostamassa ennenku menee töihin.

Uusille kuumeilijoille tervetuloa :wave: ja kaikille tasapuolisesti öitä. :) :wave:

Huomenta!

Lumikuningatar Kylläpä kuulostaa oireelta tuo hajuherkkyys!! Ja maanantaihin asti pitää malttaa! Kääk! Tsemppiä! :hug:

Meilläkin vauvapäätös pitää, ei vaihtele. Ne jutut mietittiin tosi tarkkaan ennenku tehtiin päätös tästä "rojektista". Loput epävarmuudet karisi tammikuussa, ku olin kuukauden veljen nurkissa ja pärjäsin siellä yksin 3 lapsen (joista 2 oli pieniä) kanssa. :D Meillä tämä esikoinen on todella "helppo" tapaus, ni sekin varmaan valaa uskoa, et kyllä tässä toisestakin selviäis, vaikka tulis vähän vaikeampikin. Järjestelykysymys..

Jaahas, nuori herra heräilee.. Halimaan! :heart:

myymä
Noniin, tänään mies aikas lailla vihjas aamulla et voitas rupee jättää ehkäsyä pois! KÄÄÄKS! oishan se hitsin ihanaa mut piru kun tää työjuttu on nyt tiellä... Toki mut vakinaistetaan ens kuussa mut silti... Jos mä vielä sen kuukauden malttaisin...... Kun olis espanjan reissuskin huhti-touko vaihteessa tulossa! :)

Kylläpä te jaksatte kirjoitella! =)

Mulla ei oo MITÄÄN oireita, joten kyllä tämä kone on tainnut sakata jo aikoja sitten... Ei ollut myöskään mitään ovisoireita joten eiköhän se täti kurvaa paikalle ensviikolla. :headwall:

Jouduin sitten sairaslomalle, koko ensviikko :eek: Huimausta on edelleen ja verenpaineet oli eilen 105/150... Pulssikin kova, mutta siitä eivät niinkään olleet huolissaan.. Onko muita, joilla on verenpainetta seurattu? Tää on sinänsä omituista, koska oon ihan normaalipainoinen enkä myönnä harrastavani mitään paheita liikaa. Tupakkaa en polta, alkoholia oon juonu pari kk sitten viimeksi, herkkuja syödään kohtuudella ja liikuttuakin tulee jo pelkästään tuon lapsosen takia.. :/ Kummallista. Ottivat tänä aamuna kaikenlaisia kokeita (kilpirauhas- kolesteroli ym) ja ensviikolla sitten selviää. Meen siis vasta pääsiäisen jälkeen töihin! Poika on hoidossa koko ajan, kun lääkäri määräsi. En saa rasittaa yhtään ylimääräistä itseäni, joten pojan on parempi olla sitten päivät siellä päiväkodissa. Tuntuu vaan niin tyhmältä maata täällä kotona ja istua tietokoneella kun oma lapsi on hoidossa... :ashamed:

Galluppeihin vastauksia: Ollaan oltu yhdessä kohta 4v, siitä kihloissa 3v ja naimisissa 2,5v :D Meille tällainen nopea toiminta on sopinut hyvin! En oo varma kyselikö joku ikääkin mutta täällä siis mamma vm82 ja ukko vm83. Vauvaprojektia mietittiin huolellisesti ja kuume vaan yltyy mitä pidempään se "helmi" antaa odottaa itseään... Mies sanoi viimeksi kun kemiallisesta raskaudesta toivuttiin että "sen ei kuulunut tulla vielä, sen pitää olla helmi". Ja minä itkin ja vollotin :'( :heart:

Tekaskaapa joku se plussa, niin saadaan eloa tänne! Voisko luminka käydä taas yllyttämässä viattomia niin alkais tapahtumaan! :D

Huomenta!

Pilkkis79, että keskiviikolle jäisi testaus?! Siihenhän on ihan ikuisuus :eek: ;) Mä yritän nyt ehkä sitten sunnuntaina testailla ellei puolukkapäivät ala huomenna dpo 11, viimeksi ne alkoi just 11 päivää oletetun oviksen jälkeen, mutta nehän olikin vasta ekat km:n jälkeiset, niin saattoi kierto heittää.

Täälläkin ollaan jo niin vauvakuumeisia ettei se mieli ole muuttunut sen jälkeen, kun annettiin pikkukakkoselle lupa tulla :) Meillä on kans ollut tosi helppo vaavi tämä ensimmäinen, niin uskoisin että pärjättäis ihan hyvin kahden pienen kanssa vaikka uusi tulokas olisi vähän tempperamenttisempikin. ;)

rimata joo huh, "tuplaonnessa" oliskin vähän enemmän tekemistä sitten =)

Lumikuningatar Hyvältä kuulostaa oireena tuo etova olo, tsempitys päällä täälläkin :)

myymä Hienoa että mies näyttää vihreää valoa siellä :)

Jestas Lappitar sun verenpainetta :hug: On varmasti paljon parempi että poika on hoidossa, niin saat rauhassa levätä. Lasten kanssa se lepo ei oikein onnistu. ;)

Heh, kaikil iskee testihimo päälle :LOL:
Mä ootan innolla että pääsis testailee :D tosin nyt vast kp 2 nih... ja miettisin täs et millo ees kannattaa, ku nyt on kuiteski eka kierto pilsujen jälkee, ehkä sit kp40+.

Meikä heittäytyi nyt oikee amikseks, asentelin vahvistinta ja subii autoon B) Tai kaveri kävi eile laittaas alkuun sen homman ja mää nyt viimestelin.

Lappitar :hug: Jaksamisia sinne. Ja toivottavasti normalisoituvat nuo paineet pian.

myymä
Niin pitimän lisätä, että mulla on siis tänään menossa 36/28 että ei hyvältä näytä kun testi oli vielä pari päivää sitten nega :( voi pirun piru! Tää tietämättömyys on kaikista raivostuttavinta!

Kolme tuntia gyneen ja täti ei oo vielä ainakaan saapunu.. :whistle:

Luminka Et sä oot pahamaineinen!! :heart: Hyvä vaan ku yllytät aina.. :D Kiitos puhurista, kunpa osuis meihin..

Lappitar Yritä unohtaa huono omatunto lapsesi suhteen ja keskittyä itseesi. Kun saat itsesi kuntoon, jaksat entistäkin paremmin lapsenhoitoa. Ei muuta ku lepoa mielelle ja keholle, toivotaan että paineet laskee! :hug:

Nti Kesäheinä Keskiviikkoon tosiaan on ikuisuus.. :eek: Mut eipä tuu sitte ainakaan tuhlailtua testejä.. Tajusin tän tilanteen vasta eilen illalla!! Mä pidän sulle sunnuntaina kovasti paljon peukkuja ja tuun sitte illalla kattomaan täältä tuloksia, kun tullaan kotiin. (Varmuuden vuoks voin pitää peukkuja myös huomenna ;) ) Olis ollu kiva testata samaan aikaan, mut nyt ei auta muu. Kovasti pelkään tädin saapuvan, mut se pieni vihreä ukkeli (tai luultavasti akkeli..) tossa olkapäällä kuiskuttelee koko ajan, et mitä jos kuitenkin.. :whistle:

myymä Kiva, kun miehesikin nyt innostui. Testaa nyt jo uudestaan!! :D

myymä
ZiiliZeija Sanoppa muuta! Meillä tosin minä oon ollut tähän asti aika ehdoton tuosta asiasta mutta nyt sitten oon miettinyt ja vauvakuumehan tässä pukkaa päälle. Mietin vain että mahtaakohan mies olla enää halukas niin olihan se :)

Hyvä Laa! Toivotaan plussaa!! :)

Tää lähtee nyt sitten reissuun viikonlopuks! Sunnuntaina toivottavasti pääsen hiipimään tänne lukemaan paljon plussauutisia!!

Oikeen hyvää viikonloppua kaikille!! +++++++++++++++ :whistle:

Päiviä!
Onkos kaikki nyt testaamassa kun on hiljaisen puoleista
täällä? B)

Lappitar no on sulla aikamoiset paineet.. että ihan
hyvällä omallatunnolla lepäilet nyt siellä itseksesi!

Mulla nuo paineet tuppaa olemaan liian alhaset "paras"
tulos tais olla 90/ 63 ja tämä työpäivän jälkeen viel mitattuna.. :eek:
Lääkäri vaan totes että matalapaineisuuden kanssa pitää
vaan oppia elämään. Ja suolaa voi syödä vähän reilumminkin.
Oireena mulla matalista paineista on huimaus ja
silmissä välillä pimenee. Raskausaikanakaan ei nousseet juurikaan.

Jaahas tytteli tais herätä.. nukkuhan se jo reilun tunnin..
täytyypi mennä! :wave:

Yhteistyössä