Nonniin, eilen onnistuneesti toimitettu pojat tyrkylle.
Ja tänään vielä uusinta varmuuden vuoksi..
SadButTrue- Mulla limat tuli eilen, siis samana päivänä kun plussa testistä. Siitä toisesta erottaa limat sillä että lima on tosi venyväistä,
se pitää sormilla oikeen venyttää niin voi olla varma laadusta.
Mutta toivon sulle viivojen vahvistumista ja usko pois, mä tiedän kuinka iloinen voi tuosta asiasta olla!
memmuli-mullakin muuttui menkat synnytyksen jälkeen.
Ovat nyt runsaammat ja pitemmät ja kivuliaammat. :/
Niin, tein tänää vielä varmuudeksi ovistestin ja nyt viiva oli ihan haalea.
Eli tänään olisi siis pitänyt irrota. Alavatsa on kyllä ollut vähän jännän tuntunen mutta sen voi helposti kuvitellakkin.
Onneks ens kuussa on se gynen aika ja sit ultrassahan sen oikeesti näkee että tapahtuuko siellä oikeesti mitään. Eipä tarvii sitten enää arvuutella.
Plussatuulia ja pupuiluintoa kaikille :wave:
Ja tänään vielä uusinta varmuuden vuoksi..
SadButTrue- Mulla limat tuli eilen, siis samana päivänä kun plussa testistä. Siitä toisesta erottaa limat sillä että lima on tosi venyväistä,
se pitää sormilla oikeen venyttää niin voi olla varma laadusta.
Mutta toivon sulle viivojen vahvistumista ja usko pois, mä tiedän kuinka iloinen voi tuosta asiasta olla!
memmuli-mullakin muuttui menkat synnytyksen jälkeen.
Ovat nyt runsaammat ja pitemmät ja kivuliaammat. :/
Niin, tein tänää vielä varmuudeksi ovistestin ja nyt viiva oli ihan haalea.
Eli tänään olisi siis pitänyt irrota. Alavatsa on kyllä ollut vähän jännän tuntunen mutta sen voi helposti kuvitellakkin.
Onneks ens kuussa on se gynen aika ja sit ultrassahan sen oikeesti näkee että tapahtuuko siellä oikeesti mitään. Eipä tarvii sitten enää arvuutella.
Plussatuulia ja pupuiluintoa kaikille :wave: