PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Nonniin, eilen onnistuneesti toimitettu pojat tyrkylle.
Ja tänään vielä uusinta varmuuden vuoksi.. :D

SadButTrue- Mulla limat tuli eilen, siis samana päivänä kun plussa testistä. Siitä toisesta erottaa limat sillä että lima on tosi venyväistä,
se pitää sormilla oikeen venyttää niin voi olla varma laadusta. :whistle:
Mutta toivon sulle viivojen vahvistumista ja usko pois, mä tiedän kuinka iloinen voi tuosta asiasta olla!

memmuli-mullakin muuttui menkat synnytyksen jälkeen.
Ovat nyt runsaammat ja pitemmät ja kivuliaammat. :/

Niin, tein tänää vielä varmuudeksi ovistestin ja nyt viiva oli ihan haalea.
Eli tänään olisi siis pitänyt irrota. Alavatsa on kyllä ollut vähän jännän tuntunen mutta sen voi helposti kuvitellakkin.
Onneks ens kuussa on se gynen aika ja sit ultrassahan sen oikeesti näkee että tapahtuuko siellä oikeesti mitään. Eipä tarvii sitten enää arvuutella.

Plussatuulia ja pupuiluintoa kaikille :whistle: :wave:
 
Ei juma miten pelottavaksi mun selkä on ruennut! Naksahtaa kun astun oikealla jalalla! IIks... Saattaa parikymmentäkin askelta naksahtaa ja sit ei mitään! Mulla oli ongelmia silloin raskausaikana jo viikoilta 10 suunnilleen. Iskiasta ja ihan vaan lanneselän kipua.. Mitenhän tää nyt alkoi temppuilemaan.. Oon varmaan raskaana! Hih... Oisinki! Paitsi tuli otettua alkoa silloin ku viime menkat oli. :/ Vihloo alamahaa ja se et ei oo ummetusta. No johan alkoi oireita tulla :whistle:

Mut kai tuo ovistesti näyttäs plussaa jos raskaana oisin? Vai miten teillä on ovisviivalle tapahtunut kun raskauduitte (siis jos sillo käytitte testejä ) ?

Muoks. tuohon selkää vielä et on varmaan pari viikkoa jo ollut et en tänään oo sitä keksinyt!

Hölmöä miten aloin nyt ajatella et onko tuuri käynyt :ashamed: Järki sanoo et ei voi olla mahdollista.. mutta kun 5% siitä järjestä on sitä mieltä et vois vaik ollakin... JOS oisin, niin jotain 6+ viikkoa et näkyis testissä jos nyt tekisin :D Sanokaa et kuvittelen vaan... :headwall:
 
SadButTrue, onnea oviksesta! :flower: Hienoa kun kroppa toimii kuten pitää! Mä uskon että kukaan tässä ketjussa ei pidä ketään hölmönä jos intoilee oviksen löytämisestä, päinvastoin =)

iitukalle toivotan tsemppiä matkaan pojille, heh B)

memmuli84, kun mä tein nyt viimeksi positiivisen raskaustestin, mä käytin mun 2 ylimääräistä ovistestiä noihin "tieteellisiin tutkimuksiin" :ashamed: kun olin kuullut että myös ovistesti saattais näyttää positiivista kun on raskaana. Vahvat viivat tulikin niihin, tosin ei yhtä vahvat kuin kontrolliviivat. Mutta siis heti oviksen jälkeen tuli vaan haalean haalea viiva, myöhemmin vasta ovistesti näytti "raskausplussaa". Toivotaan sulle parasta =)
 
Ainiin, oma ).( unohtui :saint: Tilasin uusia ovis- ja raskaustestejä ja ne saapuivat tänään :) Tosin ovis-rintamalla ei ole melkein kahteen viikkoon varmaan mitään jännitettävää, jos nyt ylipäätään kierto on yhtään normaali ja ovulaatio edes tapahtuu keskenmenon jälkeen. Päätettiin yrittää heti uudelleen raskautta kun sille ei ilmeisesti mitään estettä ole. Vuoto on ihan loppumaisillaan ja tänään tein herkän raskaustestin, eikä tullut haamun haamua, eli hcg-taso on onneksi varmaan aika nollilla tuon keskenmenon jäljiltä. :)
 
No, piti olla niin utelias ja tehdä r-testi :ashamed:
Oli aika suttuinen tulos kun punainen väri oli levinnyt siitä mihin viiva tulee. Kun pyöritteli ja kieritteli sitä valossa niin vois ehkä viiva olla. Mutta on niin epäselvä et ei voi varmaks sanoo. Liuskatesti siis kyseessä. Kattoo ny jos aamulla tekis toisen...

Onnea uuteen yritykseen Nti kesäheinä! :heart: Missä vaiheessa siis teit ne ovistestit?
 
Moi kaikille!

Täällä onkin oltu taas juttutuulella :) Minulle voipi sinne etusivulle laittaa että kp 1. Näinhän tämän pitikin mennä sillä se tero-kuuri loppui sunnuntaina joten vuoto oli odotettu. Nyt sit päästään tosimielellä katsomaan että toimiiko tää mun kroppa vai ei.
Memmuli kovasti toivotan vahvistuvaa viivaa sulle! Toivotaan parasta. Kierto sulla vielä siinä vaiheessa et voi hyvinkin olla ettei se vielä vaan kunnolla näytä plussaa.
Onnea munkin puolesta nti kesäheinälle uuteen yritykseen! Nyt en jutustele sen enempää vaan menen viettämään laatuaikaa ukkoni kanssa =) Hyvät yöt!
 
:hug: Torey sinulle!

Niin, sitähän tässä epäilen et jos viime tätin kyläily oiskin ollut valetta.. Vähän taitaa olla kaukaa haettua.. Mut alamaha on tosiaan outo.
Kun viimeks raskauduin niin olin varma testiä tehdessä et ihan turhaan ku ei oo oireita. Mut sit kun viiva ilmestyi, tuli selitys kaikille ihme tuntemuksille kuitenkin!

Joten kysymyksen taas heitän: Millaiset valemenkat on olleet? Muistan et joku kirjoitti aikoja sitten jotain omistaan. Et peräti 2-3 oli tullut raskausaikana?

Ja toisekseen, tytölle ei meinaa rinta kelvata. Tämä taas sekoittaa mieltäni entisestään! Pullosta jouduin iltamaidon antamaan, hirveä itku ja raivo oli kun koitin tarjota rintaa. On ollut jo vähän aikaa. Vai haluaako jo vierottaa itse itsensä.

Tässähän tulee ihan sekoksi! :headwall: Oispa nyt helppoa olla mies |O
 
Mahtuuko tänne vielä yksi toisesta haaveileva =) Ensimmäinen neitokainen on nyt 2v ja 4kk alkaa olla aika mainio ja kovasti tuolle kaipaisin siskoa tai veljeä. Mies ei ihan innosta hypi ajatuksen suhteen vieläkään mutta ei enää ole täysin vastaankaan.

Alussa ollaan vielä suunnittelunkin suhteen. Kierrosta ei ole hajuakaan varmaan jossain 24-32 välillä se pörrää. Ennen raskautta pystyi kellonsa tarkistamaan kun menkat alkoi. Se oli tasan 28 vrk ja klo 14.00 jälkeen. Ei ole enää :kieh: Noh katsellaan miten lähtee menemään. Ensi viikolla saisi täti tulla edellisen kerran kipaisi kylässä joulun alusviikolla. Odotellaan... plussapyörteitä kaikille :heart:
 
Memmuli, pidän sulle peukkuja ehkä se viiva siihen piirtyy päivän-parin päästä!

Peppipop, tervetuloa!

Nti Kesäheinälle onnea uuteen yritykseen!

).( alavatsa entistä kipeämpi, tuntuu aristeluna kävellessä. Jotain on nyt selkeesti siellä tekeillä. Turvottaa pirusti, onneksi löysin isommat housut kaapista aamulla, ja sen lisäksi joku hemmetin flunssa alkamassa. Tulis jo ne hemmetin menkat niin sais kierron kartalle! Cerazetten brosyyri sanoo että ovis tulee keskimäärin 7 - 30 pv pilsujen lopettamisen jälkeen. Mutta ei tää oo kyllä oviskipua, kun ei mikään virtaa. Pikemminkin kuiva kuin sahara.



:p :p :p
 
Memmuli - jokos testasit uudestaan? Miten niin minä utelias... :snotty: Hurjasti plussasäteitä sinne!!

peppipop - Tervetuloa! :flower:

Nti Kesäheinä - Onnea uuteen yritykseen!!

Tänään ovistestiin lähes yhtä vahva viiva kuin kontrolli :D . Ovis oireitakin alkaa olla ilmassa. Mahaa nippailee ja kosteus on selvästi lisääntynyt. Tosin maanantaina ostin kaupasta greippimehua ja olen sitä nyt juonut muutamana päivänä. Onpas muuten pahaa :x

Nyt pitää mennä tekemään lähtöä muskariin. Jos likka nyt malttaa lähteä kun kattoo ti-ti nallea niin hurmioituneena....
 
Tervetuloa mukaan vaan peppipop. Kiva kun tulee lisää porukkaa =)

Täälläkin peukut pystyssä memmulille d =) b

Onnea uuteen yritykseen Nti Kesäheinä:hug:

Onnittelut Empulle oviksen bongaamisesta :flower: ja eikun peitot heilumaan ++++++++ :whistle:

 
Äh, ei viivan viivaa kummassakaan testissä! Mutta tämähän oli arvattavissa.. :snotty: :D Ja tämä menee jo luulemaan et ois raskaana :ashamed:

Mahaa turvottaa, jos se ovis on tulossa kuitenkin! Vois niinku pikkuhiljaa alkaa tulemaan tai nuppi poksahtaa.. Liian malttamaton, ai minäkö? :LOL:
 
).( Viime yönä näin taas unia. Siis aivan ihmeunia ja yleensäkään aika harvon nään unia, nyt niitä oon nähny jo parina yönä ja useamman unenpätkänkin vielä. Aikaisemmin oli tosiaankin se uni, misä testasin plussan parihin otteeseen. Samana yönä näin myös unta, että ostin miehelle adidaksen deodoranttia (roll on) ja se makso 3 euroa. Myyjäkin nauro kamalasti, että onpa halpaa, että näitähän kannattais ostaa heti useampi. Ihan höntti uni :eek: . Viime yönä näin sitten painajaista. Siinä yks ukko ampu toisen ukon ja sillä ampujalla oli nimikin, mutta en muista enää sitä nimiä. Siinä unesa oli panttivankidraamaa ja meikähän tietysti pääosasa :/ ja siinä tapahtu vaikka mitä, mutten jaksa täsä alkaa kertoilemaan tän kummemmin, kun aika sekavat oli tapahtumat. Ja näin sitten muitakin unia, jotka aamusella vielä muistin, mutten enää. Ja meikähän tietysti laskee ton unien näkemisenkin yheksi raskausoireeksi :whistle: :LOL:

Nyt ruuan jälkeen tuli semmonen olo, kuin olis pala kurkusa. Ja välistä on kylläkin etova olo, mutta sitä en kyllä laske enää mikskään oireeksi, kun se on kuitenkin ihan vaan kuviteltua :| . Ja nälkä on, vaikkei maha kurnikaan ja just on syöny, lähinnä siis näläntunne. Tulipas taas seliteltyä :LOL:
 
Unista puheen ollen...
Näin toissa yönä unta et jouduin tilaamaan ambulanssin kun synnytys oli käynnistynyt! Ja vauva oli perätilassa kuten ensimmäinenkin. Se oli ihan outo. Eka tuli iso lava auto ja karjuin et en minä tuon kyytiin lähde ja käskin jonkun taas soittamaan. No, sit tuli amppari ja siinä oli takana rasittava nainen (höpötti kuin teinit konsanaan). Olinkin matkannut tunnin, mut en ollutkaan perillä vaan jollain pikku paikkakunnalla josta oli edelleenkin sama matka sairaalaan! Sit olin kattelemassa juna/linja-autoasemalla miten pääsisin perille! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Aarghh |O |O on tää niin piinaavaa kun ei voi nyt muuta tehä
kun odotella.. tärppiä tai tätiä.. :headwall:
Sitä niin kovasti toivoo että nyt olis luikahtanut "samppi syyläriin" :D
mutta toisaalta joku ääni tuolla aika vahvana sanoo että
eipä ole tälläkään kertaa. :'(
Mitähän tekemistä sitä keksis että unohtuis tuo asia..?
Vai voiko sitä unohtaa..

peppipop - tervetuloa joukkoon!
:wave:

emppu - kyllä se ovis varmaan sieltä nyt tulee.
Hurjasti onnea yritykseen!

memmuli - jospa se sinullakin ovista enteilee.. vaan sun kohalla
saattaa kyl imetyskin vielä sotkea kuvioita. Kärsivällisyyttä.. minä
paraskin puhuja :whistle: :whistle:

Onko teistä moni kertonut muille että "teette" pikkukakkosta?
Nimittäin me ei olla. Tää pino on ainoa paikka jossa mä voin vapaasti
tätä asiaa käsitellä. Ja siksi mulle kullanarvoinen. :saint:
Johan sitä pää halkeais jos ei vois itteään ollenkaan purkaa..
Joo, tietty ukolle mutta ei ole sama asia. Et kiitos vaan teille kun jaksatte minunkin valitusvirsiä lukea. :hug: :heart:

Pupuille intoa ja plussille myötätuulia ja piinailijoille kärsivällisyyttä! :wave: :whistle: :D
 
Täällä ollut aika hiljaista vähän joka saralla, paitsi tuon tytön kans. Välillä ollu aika kovaäänistäkin. Että ne osaa joskus niin rissata... |O

Tuli noista unista mieleen että viime yönä näin unta että mulla oli pikkunen vauva, jolla oli sininen lakki päässä. Semmosessa kantorepussa se oli ja jossakin matkoilla sitä oltiin tai ainakin lähössä matkalle. Oli siinä unessa kissanpentujakin kaksi, musta-valkee ja harmaa.

Ennenkuin aloin tyttöä oottaan näin unen että meillä miehen kans oli lapsi. Oltiin just lähössä johonki käymään ja tää muksu istu meän eteisessä haalari päällä valmiina lähtöön eikä sillä ikää ollu kun vajaa vuosi. Ja arvatkaas mitä... Kun tyttö oli noin vuoden ikänen niin me tosiaan oltiin lähössä johonki ja olin laittanu tytön eteisenlattialle istuun seinään tuettuna äitiyspakkauksen ulkohaalari päällä. Sillon tuli joku ihmeen dejavu -tunne, mut ei heti tullu mieleen että mistä se oli niin tuttu. Vasta kun kuvia oon selannu niin oon huomannu et se oli just niinku mun unesta. :D Onkohan ne sit enneunia?

Niin, me ei olla kerrottu kellekään et toista yritetään. Eipähän sit tuu mitään stressaavia uteluita. Kerrotaan varmaan vasta kun on "pullat uunissa" jossain viikoilla 12.

Eipä nyt sit sen kummempia. Tätiä ootellessa plussatuulia muille. :)
 
En oo ehtinyt tänne kirjoittelemaan, kun ollaan nyt keskitytty siihen, et miten sais tuon tyttösen nukkumaan paremmin. Ostin Pantleyn kirjan "pehmeä matka höyhensaarille" ja sen perusteella laadittiin sitten vähän suunnitelmaa. Tein melko tarkan päivärytmin ja iltarutiinit, ja kolme vaihtoehtoista nukutustapaa yöheräilyihin - ensin kokeillaan tassutusta, jos ei auta niin lyhyt imetys, jos sekään ei auta niin sit saa tulla hetkeksi viereen. Mä en ollenkaan kestä ajatusta minkään sorttisesta itkettämisestä, joten siksi näin, että menisi mahdollisimman mukavasti. Ea yö pärjättiin tassutuksella klo 9-3.30, sen jälkeen otin tissille. Tosi hyvä saavutus edellisiin verrattuna! Heräsi kyllä n. tunnin välein. Viime yönä oli vaippa falskannut (mies laittoi yövaipan :whistle: ) ja tytön sänky märkä, joten sai tai joutui sitten nukkua meidän vieressä. Mutta eiköhän tämä tästä.

Mä olen tässä pohtinut, että onkohan tärppi käynyt vai ei. Kaikenlaista oiretta sitä keksii, mm. palelu. En tosin ole varma edes ovulaatiosta, joten pitää vaan jaksaa odotella ja katsoa kuinka käy!

Pitää palailla paremmalla ajalla, plussatuulia kaikille!
 
Heippa kaikille!

Tervetuloa mukaan peppipop :wave: Meilläkin kesti vähän aikaa saada mies innostumaan kakkosesta, mutta syksyllä se yhtäkkiä muutti mieltään ja itse ehdotti toista lasta :eek:

memmuli toivotaan että sulla tulis viiva johonkin testiin :)

[/b]Torey pahoittelut tädistä, vaikka hyvä ettei tullut yllätyksenä. Uusi kierto, uudet kujeet :D

iitukka me ei olla tästä vauvaprojektista hiiskuttu kenellekään sanaakaan, voipi tulla raskautuminen aika moisena paukkuna kaikille :) . Me ollaan nimittäin jo vuosia toitotettu, ettei meille tule kuin yksi lapsi :whistle: . Onneksi sitä saa ihminen muuttaa mieltään :p

Noista unista tuli mieleen, että näin viime kierrossa sellaista unta, että olin raskaana ja maha oli sellainen läpinäkyvä, että sitä vauvaa pystyi katselemaan ihan tästä päältä päin. Kätevää :LOL:
 

Yhteistyössä