** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Rauhaisaa taikka vauhdikasta joulua kaikille pikkukakkosen kuumeilijoille, kullekin mieltymystensä mukaan :)!

(.) puoli vuotta yritystä takana ja masentaa. Mies ei halua seksiä ikinä, oviksen tienoilla saan muistutella että kröhöm, pitäis varmaan tehdäkin jotain sen toisen lapsen eteen eikä vaan jaaritella.. Kerran kuussa siis meillä, tai siis ovisviikolla kolme-neljä kertaa ja se on sitten siinä. En mä vaan kelpaa näköjään, en kiinnosta tuota miestä yhtään enää :(. Nytkin olisi oiva tilaisuus nautiskella toistensa seurasta punkkulasin kanssa joulukuusta ihaillen vaan mitä tekee mies: istuu koneella eikä sano sanaakaan mulle. Välillä oikeesti mietin pitäiskö meidän erota vaan, kun ei sitä kiinnosta mun olemassaolo pätkääkään. Haluisin niin että olis joku joka tykkäisi minustakin.

No, säästyypä hyvät punkut kun ei tuon jurottajan kanssa tule juotua enkä yksin viitsi avata pulloa :). Tosi tylsää tää loppukierto kun ei ole mitään mahiksia edes päästä jännäämään. Vielä parikin viikkoa voi mennä, hohhoijaa.
 
Matildalla jännät ajat siellä menossa :)

kinkula
Ootko ottanu miehes kanssa puheeks sen miltä susta tuntuu?


Mulla ei oikein sen kummempia ole ku kiertoki vasta niin alussa... Joulua täällä laiteltu ja piti tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu...

Oikein ihanaa joulua kaikille! :xmas:
 
**********PERJANTAI 24.12.2010**************


MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10..................... kp 68/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09..................... kp 39/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08................... kp 36/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05................... kp 29/30 *yk 5
kikka89.................. tyttö 08/09.................... kp 25/26-29
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 24/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 24/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 23/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 22/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 21/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 21/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 21/28-31 * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 20/29-31 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 19/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09................... kp 17/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 13/27-28 *yk 2
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 13/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 13/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 8/24-36(44)*yk 2



PIINAILIJAT
kikka89................. dpo11
matilda-08............ dpo11-12
mirage................. dpo10
kamomilla-81.........dpo5
salaisiahaaveita......dpo5
Danone81............. dpo4
onnenkipuna..........dpo2

TAUSTAILEMASSA:
ellen-......................poika 11/09
nessu86.................tyttö 09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Pikaseen tulin kertoo et ultrassa kohtu oli tyhjä ja hcg määrityksessä hormooni alle 1, joten varhainen km. Harmittaa, mutta minkäs teet..ei muuta kuin eteenpäin.

HYvää joulua kaikille siltikkin:xmas:aijon nauttia joulusta ja syyä itteni läskiksi:LOL:!
 
AJ
Mukavaa joulua kaikille:)

tyty86: Sulla on oikea asenne. Mäkin syön itteni läskiksi:)

Mä luulen, että taisin bongata elämäni ensimmäisen kerran ovisoireet. Päivät täsmäis ainakin, eli te taidatte tietää miten meillä loppuiltaa vietetään ja sitten vaan toivomaan parasta:)
 
Toivottavasti massut ovat täynnä hyvää ruokaa, lahjat olivat mieluisia ja joulurauha löytyi sydämeen :)

kinkula meneekö teillä muuten hyvin vai onko tuo miehen haluttomuus ainoa ongelma? Mietin vaan, että josko haluttomuudelle löytyisi ihan syykin jonka voisi ratkoa puhumalla? Lohtuhali sinulle :hug:

tyty loistava asenne! Nenä pystyyn ja kohti seuraava kiertoa, jolloin vaihdat sen läskimassun vauvamassuksi ;)


AJ onnea oviksen bongaamisesta, nyt sitten piinailemaan :cool:

Minä myöskin bongasin oviksen, ei itse asiassa voinut olla huomaamatta :LOL: Halut kaakossa, eikä voi sanoa että olisi ollut kostea keli vaan oikeasti suorastaan ällöttävä niagara koko eilisen päivän. Pupuiltu on ihan urakalla ja nyt on kyllä toiveet niin korkealla ettei tosikaan :saint:
 
**********LAUANTAI 25.12.2010**************




MUKANA
:

Hannaliina..............tyttö 05/10..................... kp 69/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09..................... kp 40/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08................... kp 37/27-34 *yk 5
Jarenah..................poika 10/05................... kp 30/30 *yk 5
kikka89.................. tyttö 08/09.................... kp 26/26-29
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 25/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 25/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 24/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 23/25-28 *yk 5
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 22/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 22/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 22/28-31 * yk 2
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 21/29-31 *yk 6
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 20/28-34 *yk 2
Äippää....................tyttö 06/09................... kp 18/28-31 *yk 2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 14/27-28 *yk 2
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 14/28 *yk 3
AJ..........................poika /08.......................kp 14/? * yk 2
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 9/24-36(44)*yk 2



PIINAILIJAT
kikka89................. dpo12
matilda-08............ dpo12-13
mirage................. dpo11
kamomilla-81.........dpo6
salaisiahaaveita......dpo6
Danone81............. dpo5
onnenkipuna..........dpo3

TAUSTAILEMASSA:
ellen-......................poika 11/09
nessu86.................tyttö 09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2)

Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitsit jarenah , pidät meidät kaikki muutkin nyt sitten jännityksessä :D Loistavaa ettei täti ole tullut, jospa pukki olisi vienyt tädin jonnekin ihan muualle vierailulle! Onkos oireita? *jännittää sormet ja varpaat solmussa* Plussapuhureita!
 
Tytylle haleja ja toivotaan et seuraava pitää kiinni kynsin ja hampain!!!
Kinkula sama täällä,puoli vuotta yritystä mut yritetääs alkuvuonna plussailla!!!olisi varmaan hyvä ottaa puheeksi miehen kanssa jos asiat noin ovat...
Vouhis tattis!kyl täs on aina hyvin päässy käymään koneella sillo ku äitee ja muut on jossai muussa huonees :D
Täällä hirveitä vilunväreitä,vihlomisia ja lämpö oli reilut 37...hmm saako alkaa jo toivoon ensi viikolle kahta viivaa:D ja ku katotaan tota kuorosotaa nii mie meinasin alkaa itkee ku siinä näytettiin sitä suvin hyväntekeväisyyskohdetta...!!
Alakerta on niin kipee ja haavaumilla et ei haluta paljoo vessas käydä :kieh: seksi ei käy mielessäkään ja edellinen krt taitaa ollaki sillo ovisaikaan =( eikivaa!!!ma soitan kyl tk:hon et ottaa ne hiivatestit et mie en ala turhaan tunkee itteeni enempää lääkitystä ku pakko!viimevklla lääkäri määräsi minulle diapamiaDIAPAMIA(kun siis olen mielialalääkkeen vähentäny ja kaameet vieroitusoireet) mut enhän mie nyt sitä ota,just tollasta tuo nykyajan palvelu,yrität jostain lääkkeestä päästä niin ei muuta ku uutta pukataan,ottaa niin aivoon!joten mie sit kärsin....ja lääkäri oli kyllä sellanen et huh,olis pitäny sanoo et haista paska ja hyvää joulua!
juu mut sellast,illalla taidan avata punkkupullon ja nauttia siskojen seurasta =)
 
Huijui Jiimii miten lupaavat oireet! Voi jospa tällä kerralla viimeinkin tärppäisi ja pääsisit aloittamaan uuden vuoden aivan uusin kuvioin :) Totta tosiaan kyllä noilla oireilla saa sitä kahta viivaa alkaa toivomaan!

On se kumma miten lääkäreillä tuntuu olevan joka oireeseen oma nappinsa :mad: Diapami on kyllä niin nopeasti koukuttava lääke ettei kyllä mun järkee mahdu miten ihmeessä sitä kannattaisi ottaa toisen lääkkeen vieroitusoireisiin :confused: Tuloshan on päivänselvä - pääset yhdestä lääkkeestä eroon vain tullaksesi toiselle riippuvaiselle. Toivottavasti löytäisivät kunnollisen avun nyt sitten edes tuohon alakertaasi, kuulostaa ihan kamalalta moiset haavaumat...
 
Viimeksi muokattu:
Huhhahhei, tulikos paljon lahjoja lapsille ja/tai itsellenne? Meidän poitsu sai tosi kviat lahjat ja sukulaiset kunnioittivat toivettani eikä meille ilmestynyt yhtään kiljuvaa muovihirvitystä. En tajua miten voin olla niin allerginen niille mitä hirveimmille mekkalaa pitäville leluille :D. Eikä poikakaan oikein välitä sellaisista missä on kova ääni, kyläpaikoissa kun tietty niilläkin on leikkinyt. Sen sijaan tänne pukki toi Brion junarataa, rakennuspalikoita, palapelin, oman pikku repun ja tarpeellisia vaatteita ja jättiläis haipehmolelun. Palapelit on ihan hitti vaikka ei motoriikka aivan riitäkään niiden tekemiseen vielä. Itsekin sain tosi paljon lahjoja, pari paitaa, lahjakortin vaatekauppaan, Muumi-mehukannun ja villasukat, niin, ja käsilaukun mieheltä :).

Muuten meillä menee ihan hyvin miekkosen kanssa, mutta tuo ei ole ikinä ollutkaan mikään tykki tuolla pedin puolella. Se mielummin urheilee tai pelaa pleikkaa :D.. itselle taas seksi on aina ollut aika tärkeä osa elämää ja siitä me otetaankin yhteen tasaisin väliajoin. Mutta minkä teet jos toista ei kiinnosta niin eikiinnosta! Tietää kyllä miltä musta tuntuu mutta ei oikein osaa tehdä asialle mitään, ja minäkin olen vjo vähän "luovuttanut" ja tyytynyt isihen että edes sillä ovisviikolla saa kun on "pakko" :D.

Menis jo ohi tää loppukierto. Meillä on imetyksen lopetus edessä ensi viikolla, ans kattoo kuinka käy.. Poika on jonkun viikon täsä syönyt tissiä enää yöunille mennessä eli hyvin pikkuhiljaa on lopeteltu. Toiveet on korkeella että sopeutuu hyvin tissittömään elämään, äidistä ei olekaan sitten takeita :D... mun pikkuvauva... se on iso poika jo :), tänään 1v 3kk tasan!

No, jos tästä menis vaikka vähän syömään taas jotain, ihan älytöntä mättämistä tää joulu kyllä on.

Tytylle vielä iso tsemppihali ja JiiMiille vahvuutta lääkevieroitukseen (tiedän miltä tuntuu lopettaa psyykelääkkeitä, itsekin vaikea-asteisen masennuksen sairastaneena)!
 
Ihania lahjoja teille tullut kinkula . Kiva kuulla että muuten parisuhde toimii vaikka tuo seksi onkin aina tavalla tai toisella iso osa sitä. Mulla on ekaa kertaa niin etten ole itse alkuhuuman jälkeen muuttunut haluttomaksi - päinvastoin ;) Aiemmissa suhteissa se on muuttunut pakkopullaksi suht nopeastikin vaikka muuten suhde onkin ollut kunnossa, tiedä sitten mistä johtuu.

joululahjat poika sai stereo-dvd-yhdistelmän, legoja useamman pakkauksen, transformers-hahmon, bagukaneja ja koulutarvikkeita yms. Itse sain jo aiemmin uudet talvirenkaat autooni mieheltäni ja nyt sain häneltä yöppärit sekä rannekellon, ystäviltäni ruokaresepti-vihkosen, lahjakortin Seppälään, suklaata ja aivan mielettömän upean itse tehdyn valollisen ovikranssin=)
 
Piinailijoille toivotan onnea, jospa siellä tulisi toivottu tulos! :)

Itsellä tuli ne toivotut menkat. Nyt alkaa meillä yritys ihan oikeasti sitten :) JiMii, kun ehdit päivitellä, niin lisäile sinne listaan esikoinen 3/09 ja mulle kp 1/30 on tänään. Täytyy tässä kierrossa olla ahkera ja usein pupuilla miehen kanssa, jospa ei menisi niin pitkään kuin viimeksi raskautumisessa. tyttöä aloin odottaa reilun puolen vuoden yrityksen jälkeen. Toiveet on korkealla kyllä tulevan kierron suhteen :)

Lahjoja tuli tytölle paljon, mutta kivoja lahjoja. Sai lego-maatilan, legoja, Brion junaradan, vaatteita, Muumi-talon, kirjoja, pari Muumi-DVD... Itse sain yökkärin, keittiöön kattilaa ja paistinpannua... Kivoja lahjoja kuitenkin, vaikka sanoin ettei mitään tarvitse ostaa. Meillä kun on 4 viikkoa häihin enää aikaa :) Vähän voi alkaa jo jännittää sitäkin jo. Sitä ennen jännittelen opiskelun aloitusta :)
 
Vouhis: Kyllähän mä saisin oireit "kehiteltyä" jos viitsisin.. :D Ihmettelen ku täällä on kp:t 30/30 mut ku kokeilin tätilaskuria netis ni se väittää et 30 tulee täyteen vast huomen/ylihuomen?! :O WOOT!?!? :D
 
eiku hups. :D ehkä mun kannattaa tarkistaa alkaako siin täti kalenteris vkot maanantail vai sunnuntail.. :D joten sen mukaan joko tänään tai huomen pitäis täti kurvata... MÄ SEKOOON!
Tähän ei nyt selvästi oo muuta lääkitystä ku sohva,uudet tohvelit,viltti ja suklaalevy! :)
 
Voi Jarenah :LOL: onneksi sulla on loistava sotasuunnitelma siellä! Jospa se auttaisi siihen ettet sekoiaisi siellä :D Mäkin onneksi pääsen kohta kotiin nukkumaan vähäksi aikaa, puuh, inhottava työpäivä ollutkin. Ei ole kyllä tippakaan enää joulumieltä kyllä tämän jälkeen jäljellä..
 
Juu, kuulkaa, kyllä piinailija osaa oireita kehitellä vaikka ihan tyhjästä. Nytkin on koko joulun yli väsyttänyt ihan tolkuttomasti, niin eikö vaan mun mieleni ajattele sen niin että tottahan tässä paksuna varmaan ollaan... Ja tissejä tulee kopastua vähän väliä, josko ne olis edes vähän kipeät. No ei ole.
Mä niin tiedän miten tässä taas käy.
Viikon kuluttua alkaa ne menkat ja mä petyn ihan sikana.
 
Huomenta ja hyvää tapania kaikille!

Jarenah saunan kautta sohvalle vei tieni illalla =) Mites onkos täti ymmärtänyt pysyä poissa? Mä tulisin varmasti sinuna ihan sekopäiseksi ja ajaisin vaikka 100km hakemaan testiä :p

kamomilla voihan se väsymys ollakin r-oire :cool: Peukut on kuule kovasti pystyssä, ettet tällä kertaa joutuisi pettymään!

nessu oikein kovasti onnea ja tsemppiä piinailuihin, toivottavasti et joudu kauaakaan tällä palstalla olemaan ennen siirtymistäsi odotus-puolelle :)
 

Yhteistyössä