**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Mua mietityttää tosi paljon tämän kierron ovulaatio....
Eli siis yleensä limoja tulee monta päivää, ensin muutaman päivän tulee vähemmän, ja sitten yhtenä päivänä tulee paljon sellaista paksua limaa ( anteeksi näin yksityiskohtainen selitys )
Mutta....
Tässä kierrossa kaikki oireet olivat tuttuja, kiukutus, mahakivut, yms.
Limoija vaan tuli 2 päivää ja melko vähän.
Toisena päivänä harrastimme miehen knassa parisuhdeliikuntaa, ja seuraavana päivänä ei tainnut enää limoja näkyä : /
Eli siis tarkoittaakohan tämä että en ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, vai olisikohan mahdollista että munasolu hedelmöittyi ja siitä johtui limojen loppuminen :confused:
Toi jälkimmäinen vaihtoehto kyllä kuulostaa paljon toivottavammalta, mutta on varmaan ihan vaan toiveajattelua...
 
DD: :hug:

Kikka89: Anteeksi kun utelen, mutta tekö tulittekin siihen tulokseen että pikku kakkonen olisi tervetullut ? :) Noihin limoihin en kyllä osaa vastata.

Esikonen tärppäs yk1, tai ei varsinaisesti yritetty, oltiin sovittu että saa siitä eteenpäin tulla jos on tullakseen, ja hetihän oli tullakseen ! ;) Ja kesällä raskauduin myös yhdesta kerrasta, ja joo myönnän, siks odotinki et ois viimekierrosta heti tärpännyt, tosin ei kyllä pupuilti viime kierros oikeen "oikeeseen" aikaankaan..
 
Huomenta kaikille.. kävin tos toissaviikolla lääkärillä ja se ultras samalla olihan sielä pieni jolla sykki sydän.. ja sitten juteltiin lekurin kanssa siitä heinäkuisesta keskenmenosta. lääkäri totes että ei se ole mikään raskaus tai saatikka keskenmeno ollutkaan. viikkoja on ollu aivan liian vähän siihen nähden.. eli viikkoja olis ollu jotain 3-4 joten se on ollut joku joka on yrittäny hedelmöittymään. eli ei ees vielä rasakus. ja sitten lekuri painotti että ei pitäs oikeesti tehdä testejä ennen kun kuukautiset ovat myöhässä sen viikon koska joillekkin voi nousta ns raskaushormoonit sen verran että näyttää positiivistä raskaustestissä. kertä mulla alko viikko sen jälkeen kun olis pitäny alkaa oikeesti menkat niin ei ole mitään km.. okei.. : /

onnea kaikille plussanneille ja paljon plussa tuulia tänne jokaiselle.. no mitään ns neuvoja en osaa antaa kun itekkin 33kierto odottelin plussaa.. niin pitkäjänteisyyttä ja jaksamista yrityksille.. pääsen 10.11 ultraan taas moikkaamaan masuasukkia eli tärppiä
 
Kiva kulla Minsku että sydän sykki hienosti :)

Tuli tossa mieleen, että niillä joilla on esikoinen tärpänny heti ekasta kierrosta, niin on varmaan ollu aika hedelmällinen olo :D Mulla ainakin olis ollu :) Mutta meillä tärppäs yk 5 tai 6 en ihan muista, niin ei kyllä yhtään ollu. Lähinnä mietin jo sillon että kuinka se raskautuminen niin kauan kestää. Toivottavasti nyt ei menis ihan niin kauan...
 
**********Lauantai 23.10.2010**************

MUKANA:

Collins....................tyttö 12/06................... kp 59/27 *yk2
MonalizaQ...............poika 08/09................. kp 58/28 *yk2
Annemari................tyttö 07....................... kp 48/? *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09................... kp 39/32 yk 3
Kristiina81...............poika 11/08................. kp 32/36 *yk 2
tyty86.....................tyttö 08/09.................. kp 30/29-34 *yk2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 29/30-40 *yk 8
Milja-85..................poika 12/08................. kp 28/30-31 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08................. kp 27/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.................. kp 25/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05................. kp 24/30 *yk 3
Tinttu.....................poika 11/08................. kp 21/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 20/27-28 *yk 13
Kinkula....................poika 09/09................ kp 19/28-34 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................. kp 18/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08................... kp 14/28-30 *yk2
skorpioni07.............poika 06/08................. kp 8/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08................. kp 7/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09................. kp 7/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 6/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03................. kp 5/29 *yk1
Dirty Dancing..........esikoinen 07................. kp 2/26-32 *yk 7
hemari...................tyttö 10/09................... kp 1/32 *yk3
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1), Brianna (yk 5)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Voi harmi DD :hug: Toivottavasti oli mukavaa bilettämässä ja sait oikein kunnolla tuuletettua ajatuksia.

Minsku82 aivan loistavia uutisia, onnea oikein kovasti! Itselleni sanottiin esikoista odottaessani rv. 6, että kun sydän jo sykkii niin km riski on paljon pienempi :cool: Olen itsekin kuullut että näitä "keskenmenoja" on huomattavan usein, nainen ei vain edes tiedä niistä. Paitsi tietenkin silloin jos tikuttelee jo etukäteen, mutta kukapa sitä malttaisi vauvakuumeessa pitää näppinsä niistä testeistä erossa ;)

Hemari suurkiitos päivityksistä, sieltä alhaalta minäkin jo alan nousta.

).( vuoto alkaa loppumaan, mutta vielä pitäisi viikon verran odotella josko tuntisi oviksen ja voi miten monta viikkoa onkaan vielä jäljellä, että tietäisi on pikkuinen tulossa vai ei... Viime yönä en nukkunutkaan kuin muutaman tunnin ja nyt sitten silmät ristissä koitan jaksaa tehdä töitä. Mies ei ymmärrä mun intoiluja ollenkaan, hänen mielestään vauveli tulee kun on tullakseen, blaah tylsä mies :p Onneksi on tämä palsta niin voi jakaa tämän kuumeisen odotuksen ja elää mukana toisten kuumeiluille :flower:
 
Pahoittelut tadeista DD ja hemari :hug:

Ovistikuttelijat: onko teilla se testiviiva vahvempi vasemmassa reunassa ja vaalenee hieman oikealle? Tein eilen ekan testin enka ole ihan varma miten sita katsoisin..Se testiviiva on tumma vasemmalla ja hieman vaaleampi oikealle siirryttaessa. Jos katsoo testi- ja kontrolliviivoja kauempaa niin testiviiva vain aavistuksen kontrollia vaaleampi, melkein samanvarinen. Se ihan vasen reuna testiviivassa on samanvarinen kuin kontrolliviiva. Innolla odotan illan testausta etta paasen tiiraamaan etta onko edistysta tapahtunut! Ei kylla voi olla niin hyva tuuri etta ovis olis juuri ovella : /

Kylla oli mullakin aika hedelmallinen olo esikoista yrittaessa...Paatettiin 4.11 etta heitetaan kumiukot norjaan, ovis oli 10.11 kivuista paatellen ja plussasin heti 22.11. Jotenkin sillon tuli semmonen olo etta tah, olishan tassa voinut kauemminkin jannailla. Tyhma-ajatus, mutta tuli vain sillon mieleen. Ehka en ehtinyt sulatella tarpeeksi kauan ajatusta mahdollisesta raskaudesta. Ehkapa senkin takia nyt tekee mieli tehda nuita testeja roppakaupalla :D Vaikka jotenkin tuntuu etta tata kakkosta joudutaan varmaan sitten odottamaan esikoisenkin edesta :( Tulis nyt ne menkat ensin!!!!:| Hii, huomenna tulee 2v kun menkat alkoi viimesen kerran, olisipa aika hauskaa jos alkaisivat huomenna...Heh ja viela hauskempaa olisi jos tulisin raskaaksi ja la olisi sama kuin pojalla :D No joo, ERITTAIN epatodennakoista! :LOL:
 
Pikaseen täälläkin käymään,anteeksi kun on jääny tää puoli hieman seuraamatta ku olen lähinnä tuol toisel palstalla..mutta,
Onnea:flower: plussanneille ja :hug: tädin kylään saaneille..
Danone81 mulla ei ainakaan ollu ihan niin tumma mut kyl se aika tumma oli,siis kontrolliviiva oli hieman tummempi mut ku tikuttelin aikaisemmin niin eron huomasi kuinka oli tummentunu..ja seuraavana päivänä näky enää haamu..kivut alko kylläki jo 2-3pv ennen ovista,eli olen ennen luullut noita kipuja ovikseksi,joten toivottavasti nyt olis tärpänny =) mulla siis oli ovis kp17/30(ja plussasin kp16)...laitan viel kuvaa niin näet...

Aijaa.com - 6919922.jpg

nyt tää jatkaa herkkupäivää ukon kans :popcorn: tehdään illaksi poron ulkofilettä konjakkikastikkeella,vihanneksilla ja valkosipuliperunoita,ja ruokajuomana punaviiniglögiä ;) NAM =P

Kivaa lauantai-illan jatkoa =)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kuuluu kummia... : / Täällä ollaa nyt sitten jo varmaa 10pvää kärsitty joko pahastaolosta,närästyksestä,alamahan paineesta ja viimeisin "oire" on tuo suolen liian vilkas toiminta! :ashamed:
Viel ku tietäs et mistä täää kaikki johtuu!!:headwall:
Muuten yritetty elää normaalia elämää poitsun kans joka muuten täytti viikolla viis... :heart:
Tänään luvassa lötköttely-ilta poitsun ja siskon kans kera hyvän ruuan ja leffan..Äijä karkas eilen sukuloimaan 400km päähän.. No huomenna onneks kotiutuu jo.. ;)
Mites muitten v-loput on alkanut??

Täällä mennää kp24/30 yk3.

Onnea plussanneille!:heart:
:hug: tädin kohdanneille!
 
Kiitos kovasti Jiimii82 kuvasta! :) Taman paivan testi nayttaa aika samalta kuin eilinen, saattaa olla hitusen tummempi. Nayttavat ihan samalta kuin nuo sinun kp 16 kuvat. Tietysti onhan nuo lh maarat aika yksilokohtaisia, jospa mina tarvitsen oikein tumman viivan...ikuinen pessimisti!! Nyt kylla tuikkii vasemmalle alamahaan hieman lupaavasti. Mene ja tieda...Onneksi sain kellistettya miehen eilen illalla ja pitanee yrittaa ottaa uusinta tanaan...:whistle:
 
DD ja hemari, voi harmin paikka! Tyhmä täti..

Mullakin ovistestin viivan vahvuus on sellainen liukuvärjätty melkein aina, oli sitten vaaleampi tai tummempi testiviiva kyseessä. Olen ollut välittämättä asiasta. Mutta voihan olla, ettei ovulaatiota ole kertaakaan tämän yrityksen aikana ede tapahtunut, kun olen tikuttanut.

(.) imetyksen vähennys ei suju ei sitten millään. Poika herää vähintään kaksi kerta ayössä ja mikään muu ei kelpaa kuin tissi. Ja mä olen aika väsynyt kun en koskaan saa nukkua.. Siinä väsyssä sitten tungen vaan tissin suuhun että pääsen pian takaisin nukkumaan - ja tämä ei lopu ennen armeijaan lähtöä tätä menoa :D.

Mutta nytpä on tässä kierrossa kylvetty siemenet päivinä 15, 16, 17 ja 18!! Jes! Ovistestiin sain (ehkä) plussan kp 17 eli mikäli ovis tapahtui niin on ainakin tehty kaikki mikä tehtävissä on. Ovisoireet eli limat ja vatsakivut täsmäävät testin kanssa.. Ei muuta kuin odottelemaan pari viikkoa.. Hyvät olisi mahdollisuudet, tällä kertaa tulen kyllä tosi korkealta alas jos ei tärppää.
 
Jarenah: kuulostaapa oikein lupaavilta noi oireet, millonkas meinasit testailla? Mulla oli koko viime raskausajan maha loysalla, ihan alusta asti. Ei tarvinnu karsia ainakaan ummetuksesta!

Jospa kinkula kuitenkin ovis tapahtui eika sen imetyksen lopettamisen kanssa olisi niin kamalaa hoppua. Tietenkin mukavaa lopetella hyvissa ajoin ennen kuin tulee uusi asiakas =) Jos minulla olisi tulleet menkat ja muuten olisi kroppa toiminut normaalisti, olisin ehka viela jatkanut imettamista.

On nyt illan ihan kunnolla koskenut sinne alamahaan vasemmalle kavellessa. Tein piruuttani toisen testin illalla ja se on sitten nega, viiva vaalenemaan pain. Saattoi olla pissakin hieman laimeampaa kuin aiemmin (vajaat 3h rakossa). Vai nayttaakos se viiva tummaa ennen ovista ja vaalenee jo itse oviksen aikana ja sen jalkeen kun lh taso laskee?
 
Danone Niinhän ne vaikuttaa joo mut hiukan on ollut epämukava olo ku millon mitäki "vikaa".. :D Mut kunnialla ne kärsitään mikäli siellä masussa se kakkonen olis.. :) En tiiä koska uskaltais testailla vai odottaisko ihan suosiol sen 6pvää kun tädin pitäs saapua.. Jos sillon ei saavu ni sit..
 
Danone...Hih,sait mut hymyileen tolla tikutuksella silmään:D
..joo ja juuri noinhan se mullaki tuos kuvas on et kp17 haalee viiva (nega)joka meinas just sitä et OVIS,eli viiva tumma ennen ovista joka tapahtuu 12-24h tummasta viivasta =) tuon jälkeen en enää ees testaillu.Eli onnee,nyt sit dpo1 jos toi ovis on eilen tapahtunu..päästään jännäileen tuottiko tulosta ;)
Mulla edelleen vihloo välillä tota vasenta puolta(itellä dpo3) ja tosiaan varsinki töissä huomaa et oliskohan se nyt kohdunsuu missä se tuntuu,niin sieltä tuntuu sellanen puristava tunne joka kestää sekunnin pari...toivotaan et jotai siel olis tapahtunu...:D
 
Heissan!

Mahtuuko mukaan pinoon? Meillä on ihana tyttö 07/09 ja nyt toista rakasta toivotaan :heart: Nyt on menossa yk 1 ja kp 20/28-32. Ihan hirmuisen suuria toiveita ei tässä kierrossa ole, koska ei oltu kovin aktiivisia, tosin tärppipäiviin osuttiin aika hyvin. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta, eli vähän on sulatteleminen sen asian kanssa, että tää ei välttämättä ole ihan yhtä helppo homma :)
 
Tervetuloa Heinäkuu :wave:

Joku kyseli Prismojen ja Citymarketeiden testeistä, niin mä ostin niitä heti kun täti tuli kylään ja tänään aloitin tikuttamisen siinä toivossa ettei olis yhtä pitkä kierto kun viime kuussa. Samanlaisia kun muutkin , mut jos nyt löytyis oviskin =)
 
Heips taas ja tervetuloa Heinäkuulle :flower:

Täällä taas tylsää oottelua, vielä jotain viikko (yritän olla vahtaamatta päiviä) menkkojen alkuun. Huoh. Miten tän ajan sais kulumaan?
Meillä oltiin koko perhe kipeenä, itsekin tänään vielä viimesellä saikkupäivällä. Onneks nyt aletaan taas olla terveempiä! Miehellä alkaa huomenna uusi työ, joten sitä(kin) tässä jännäillään nyt sitten.

Tänään sattui muuten hassu juttu, mun äiti oli käymässä ja yhtäkkiä kahvipöydässä sano, että nyt tuli sellanen olo että ootko raskaana?! :O Meidän vauvahaaveista ei tiedä kun pari mun läheisintä ystävää ( teidän lisäks tottakai :D ), joten en tiiä mistä tuo äidin kommentti oikein tuli. Voitte varmaan kuvitella miten hankala tilanne siinä oli olla ja selitellä ja kaadella lisää kahvia kuppeihin :D No, jospa äidin tuntemukset ois nyt sitten sattunu oikeeseen!

Plussatuulia meille kaikille :whistle:
 
Tervetuloa Heinäkuu ! :) Kiva saada lisää porukkaa tänne !

Tänne ei ihmeempiä tänään kp 15/28-30 ja alamahaa juilinut eilen ja tänään jonkun verran joten oletan että ovis on lähettyvillä ( en tikuta ovista ) ! :)
 
Kiitos tervetulo toivotuksista :wave:

Mulla on varmaan vähän sama homma kuin typyllä, pelkään, että saan tän homman stressaamalla pilalle. Mutta toisaalta, stressasin kyllä ekankin kohdalla kun olin sata varma, että pitkän pillereiden syönnin jälkeen ja epäsäännöllisellä kierrolla en ikinä raskaudu. Mut nyt on kierto melko säännöllinen ja toisaalta työ joka saa ajatukset välillä muualle. Mut on tää kuumeilu hassua, luulin et toisen kohdalla ei edes miettisi koko asiaa näin tunnollisesti, mut tässä sitä ollaan :D

Tinttu, kun odotin esikoista niin sain samanlaisia kommentteja, vaikka en edes silloin tiennyt olevani raskaana. Vuodin rajusti alussa ja luulin, että meni kesken. Oli joulunpyhät ja pienet viikot niin asialle ei tehty mitään. Silloin yksi perhetuttu oli kysynyt mun äidiltä, että olenkohan raskaana, vaikka todellakaan mitenkään niin en käyttäytynyt, että olisin antanut ajattelemisen aihetta :) Toivottavasti äitisi "vainu" on oikeassa!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Heinakuu!! :wave:

Ja toivotaan Tinttu etta aiti on oikeassa! Kyllahan ne toiset nakee oliko se nyt silmista etta on raskaana?! :confused:

Ja kylla se nayttaa silta etta ovis oli eilen illalla. Tamankin paivan testi on haalea viiva enaa ja haaleampi kuin eilen illalla ollut nega. Ja se kipuilu kesti sen 3-4h niinku aina ennenmuinoin. Ja kyllapa osasi ottaa pattiin kun tietysti tuo pojannappula paatti toimia ehkaisyna illalla, ei sitten millaan nukkunut sangyssa ilman minua sen jalkeen kun herasi joskus puoli yhdentoista jalkeen. Nukutaan yhdessa...Kyllapa keljutti aika kovasti!!!! :mad: Noh, onneksi tuli heiluteltua peittoja myohaan ed. iltana ja tanaan kahden jalkeen kun poika vihdoin nukkui paikkarit, toivotaan parasta! :cool:
 

Yhteistyössä