**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Joo, täälläkin jännitetään Briannan puolesta! ++++ puhalletaan :whistle:

MT79 :hug: negasta... Mutta mikäänhän ei ole varmaa, ennen kuin täti pyyhältää paikalle.

waakalla jännää kipua. Ihan hyvin vois olla kiinnittymiskipua jos sulla ovis olikin hiljattain. Sulla tosi pitkä kierto... Joko testailit? Plussatuulia sinnekin! :whistle:

Itselläkin oli jotain outoa vatsakipua, ja heti toiveet nousi josko olis kiinnittymiskipua. Mutta kyllähän se selkeesti pitäis tuntua kohdun paikkeilla eikä alavatsassa. Eli parempi kun en herättele liikoja toiveita.

Novelle78: sulla kyllä hyvät oviksenbongaus menetelmät. Pitäsköhän itekkin alkaa mittaileen lämpöjä.. On tää kyllä vaikeeta, kun ei sitä oikeesti tiedä milloin se on. Limoistakaan ei oikein osaa sanoa, kun niitäkin tulee monta päivää. Ja ei sitä joka ilta jaksa hommaillakkaan, alkaa muuten puuduttaa se touhu.

 
tervetuloa uusille kuumeilijoille :flower: Kiva kun tulee lisää porukkaa, kun täällä niitä plussiakin satelee tasaseen tahtiin ja porukkaa siirtyy odotuspuolelle.

mimia85 ajattelitko kohta testailla?

kukkaiskeiju sulla varmaan ovis meneillään jos tuli kunnon limat. Eli nyt miehen kellistämiseen =) Eikös se oo niin, että ovulaatia on viimeisenä limapivänä? Eli kun liman tulo loppuu, niin ovis on juuri ollut. Näin luin jostain. Mutta eihän nuo limajutut mitään varmoja merkkejä oo. Kyllä se varmaan ihan vaan TUURI mikä ratkaisee.
 
Kiireisen työpäivän jälkeen päivän paras hetki - tyttö käymässä nukkumaan ja hetki omaa rauhaa minttujäätelön kera :D

Briannan tulosta miekin tulin jännäämään, mie niiiiiin toivon että ois hyviä uutisia :heart:
 
Toivottavasti Briannalla on kaikki hyvin!

Waakalla kuulostaa kiinnittymiskivuilta. Minulla oli samanlaisia esikoisesta. En minä silloin tiennyt mistään mitään ja painelin alavatsaa ja tuntui "patti". Vitsailin miehelle, että minulla on syöpä. Joo, todella huonot vitsit, tiedän :ashamed: , mutta jäi mieleen.

Kiva, kun täällä saa jännätä muiden puolesta, kun omaa jännäämistä ei ole. Tätiä odottelen ensi viikoksi. Onnea matkaan kaikille jännittäjille!

Ensi kierrossa minäkin aion bongata oviksen ekaa kertaa elämässäni. Ajattelin yrittää ihan kotikonstein. Tikut otetaan käyttöön vasta syksymmällä.
 
Ai niin, toivoin mieheltä synttärilahjaksi sipulikampaa ja kerroin mikä se on ja että lähi-Prismasta varmaankin saa. En saanut sitä enkä mitään muutakaan. Vaadinko liikoja? :) Ostaisin itse, jos vain vihdoinkin muistaisin.
 
Huomenta!

Mä olen ollut niin väsynyt ja ärripurri ettei ole tullut edes luettua koko ketjua. Mä idioottina aloitin polttaa jälleen maaliskuussa kun olin ollut savuton jo 2v ja 4kk että kyllä näitä tyhmiäkin päätöksiä tulee tehtyä vielä tässäkin iässä. Nyt sitten taas katkolla siitä sunnuntaista asti ja nyt on alkanut olotila helpottamaan. Tuntuu kyllä vähän helpommalta kuin sillon kun ruvettiin tuota esikoista yrittämään, liekö syynä se ettei savuttomasta elämästä ole kuin pari kk vai se että tietää että parin päivän tuskan jälkeen rupee helpottamaan. Mites muiden tilanne tällä saralla?

Toisestakin paheesta oli ollut puhetta eli juomisesta. Mä kyllä olen elänyt ihan normaalisti vaikka yritetään lasta ( = juhannuksena kunnon kännit ) Mulla on se ajatus että niin kauan kun ei testeissä mitään näy niin ei voi mitään vahinkoakaan saada aikaan. Sitä paitsi vauvahan rupeaa oliko se rv5-6 ottamaan ravinnon äidin verestä että ennen menkkoja eletyllä elämällä ei siinä mielessä voi kovinkaan haittaa olla. Sitä ennen oli se ruskuaispussi mistä ottaa ravinon.

Mä ajattelin testata huomenna kun tuli kutsu terassille B) :D Lauantaille meinasin että menkat olis alkamassa. Alkuperäinen suunnitelma oli testaukseen sunnuntai aamu mutta väliäkös tuolla. Kaason viran myötä mennään ensiksi sovittamaan pukua ja sitten terassille oluelle / limsalle riippuen testin tuloksesta.

 
Moikka!
Mahtuuko mukaan yksi kakkosesta kuumeileva?

Olen 27 vuotta, mies 32 ja meillä on puolitoista vuotias tyttö.

Tiistaina loppui minipillerien syönti ja nyt odotellaan että menkat alkaisivat jotta saisin selville missä kiertopäivässä mennään. Minipillereiden kanssa mulle ei tullut menkkoja ollenkaan. Kierto on kyllä aina ollut tosi säännöllinen muuten (28-30pvä) Esikoista yritettiin 10 kiertoa joten en lähde tässä mitään ihmeitä kovin nopeasti odottamaan, mutta tosi mukavaa on pelkästään kuumeilla :)
 
************* Torstai 1.7. **************

MUKANA:




Lulun......................tyttö 08/08...................kp 63/27-31* yk 1
waaka...................esikoinen 09/08...............kp 55/72 *yk 4
Dakota Paws.........esikoinen 08.....................kp 55/31-40* yk 3
Onkovaikeeta.........poika 04/03.....................kp 49/27 *yk 2
MT79...................esikoinen 10/08................kp 39/28-39* yk 8
Manna K................poika 07/09....................kp 37/29-31*yk 2
Jopatu.................esikoinen 12/09................kp 34/28-32* yk 2
dada....................tyttö 09/09....................kp 32/32-40* yk 3
Koiramamma..........poika 09/08....................kp 26/29 *yk 1
mimia85................poika 02/09....................kp 24/25-28*yk 2
Novelle78..............poika 10/08....................kp 23/27-29 *yk 6
sirpaleina..............tyttö 07/09.................... kp 22/33-57* yk 4
juuri.....................tyttö 04/08....................kp 22/28-32 *yk ?
Pössi.....................esikoinen 12/08.................kp 22/25-31 *yk1
Kamomilla -81........tyttö 12/08.....................kp 20/42 *yk 9
empompii...............poika 07/08....................kp 19/28 *yk 3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09....................kp 19/? *yk1
sofku....................tyttö 04/08...................kp 19/31 *yk 2
Meep....................esikoinen 02/09............... kp 18/24-26* yk1
Minsku82...............poika 09/04....................kp 15/29 *yk 31
Kuukai....................esikoinen....................... kp 10/28 ja * yk1
Niiskunenä-78........poika 01/09.....................kp 9/28 *yk2
snowball................tyttö 05/09....................kp 5/34-35* yk 6
mensku.................esikoinen 02/10...............kp
Brianna.................tyttö 06/09....................kp
Heathy..................esikoinen 12/08..............kp
Memmu86..............tyttö 03/08....................kp
maria-08................esikoinen 12/08...............kp
ina21.....................poika 6/07.....................kp
2Ruusis...................esikoinen 12/05.............kp
yllätysvauva...........esikoinen ??/07...............kp
Hyzenthlay..............tyttö 06/09....................kp
spica.........................................................kp
Auneli....................tyttö 12/08....................kp* yk1

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
Kristen
nereida

HAAMUILIJAT




Brianna 26.6.


PLUSSANNEET :



2010

Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina (yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1), manna-(yk?)mimma86(yk2),Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)







 
Koiramammalle tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Mä poltin kanssa joskus kauan sitten ja lopetin kertaistumalla häämatkan lopuksi. Tehtiin miehen kanssa sellainen diili naimisiinmenon kunniaksi :) Ja ihan hyvin on pitänyt, vaikka vielä edelleen joskus tupakansavu haisee hyvälle, mut enää ei tosiaan ole vaaraa et alkais polttamaan taas. Aikaa lopettamisesta kohta 6v.

Briannaa jännäillään täälläkin, toivottavasti kaikki hyvin!

Auneli, tervetuloa!! Lisäsin sinut listalle :) Meillä onkin miltei saman ikäiset esikoiset.

Juomisesta on ollut puhetta. Mulla on vähän sellainen linja, että ovis-menkkojen alkuaikana en alkoholia juo, tai ehkä lasin viiniä/oluen, mutta sillain ettei tunnu yhtään humalaiselta. Menkkojen aikaan saatan sitten juoda parikin lasia sitä viiniä, mutta eipä ole kännejä tullut juotua viimeseen 2,5 vuoteen :) Ja sitten jos se plussa pärähtää, niin sitten ollaan nollalinjalla. Tosin viime raskauden aikana saatoin joskus (ehkä 5x raskauden aikana) juoda juhla-aterian yhteydessä tosi pienen lasin viiniä (n.8cl).

ON: Täällä on täti häipynyt onneksi ja nyt odotellaan sitä ovista saapuvaksi :) Täytyis vaan aloittaa nuo harjoittelupuuhat piakkoin :saint: On vaan ollut muuta harmia tässä nyt, ettei ole jaksanut, mutta onneks on ovis vasta tulossa jossain vaiheessa.
 
Jeccika juu plussa on vahvistunut ja 2 digi testiä tehty jossa on lukenut RASKAANA. Plussanneisiin olen jo siirtynyt mutta lähinnä käyn vakoilemassa täällä tulisko tuttuja tuonne maaliskuisten pinoon. Lähden kyllä viimeistään kun huhtikuun pino avataan... +++ :whistle: :whistle:
 
eihän tosta limojen seuraamisesta voi olla haittaa?! kun eilen bongasin vielä oikein JÄTTI-ovisliman, ja sit aloin miettiä, että jäiköhän sinne yhtään sitä limaa, kun sillähän on kuitenkin tehtävänä kuljettaa niitä siittiöitä eteenpäin siellä! Ne ei siis tullut housuun, vaan mielenkiinnosta kokeilin kohdunnapukkaa niin ne jäi sormeen...kiva... :D

Juomisesta
:
Mä tykkään joskus ottaa illan ratoks vaikka tosiaan yhden baileysi. Vaikka tässä yks ilta kyllä meinasin, mutta jääkaappiinhan se sitten homehtu, pieni lasillinen :D Oon oikeasti onneton ottamaan. Käytiin siskon kanssa yläkaupungin yössä kun meillä oli siellä esitys, niin meinattiin ihan mennä yksille, mutta otettiinkin sitten vaan yhdessä puokkiin yks lonkero...Eikä saatu sitäkään juotua :LOL:

Toivottavasti Briannalla kaikki kunnossa!

Tervetuloa Auneli! :wave:
 
Kiitos Niiskunenä kun lisäsit mut listoille. Meidän neiti on syntynyt 12/08 vaikka häntä odottaessa laskettua-aika oli tammikuun puolivälin jälkeen :)

Dindeille onnittelut.

juomisesta mä en oikeastaan ikinä juo maun takia, vaan jos mä juon niin juon yleensä kunnolla, tätä harvinaisuuttakin tapahtuu ehkä 3krt vuodessa :) joku muuten sanoi että jos yrittää raskaaksi kannattaa juoda ovulaation jälkeen joka ilta lasi punaviiniä, auttaa kuulemma kiinnittymisessä, mutta tiedäppä tuota. Raskaana ollessa en juonut pisaraakaan, mutta en tuomitse sitä jos joku muu niin tekee (siis juo tyyliin lasin viiniä ruuan kanssa jne)

 
Juomisesta kun olette täällä kirjoittaneet, niin rupesin ihan laskemaan omaa alkonkäyttöä. Noin kaksi kertaa kuussa tulee ehkä otettua olut jos toinenkin. Pojan syntymän jälkeen (eikä raskaana ollessa) ole tullut nautittua melkein lainkaan alkoa. Yhden kerran olen ollut baarireissulla.

Taitaa olla tuo punaviinilasillinen oviksen jälkeen taikauskoa, mutta eihän se mitään haittaa jos nautiskelisi viinilasillisen. Punaviini on hyvää. Mies jäi nyt lomille ja aikoo varmaan ostaa viiniä, ei ole kuitenkaan ollut tapana liikaa käyttää, ottakoon siis lasillisen tai useamman. =)

Ovis lähenee, mutta ei näyttäisi vielä edes limat kunnolla lisääntyneen. Täällä jännään nyt siis lähinnä teidän muiden tilanteita, eli innolla taustailen.
kukkaiskeiju, luulisin ettei tuosta seurailusta mitään haittaa ole, eiköhän siellä riitä "kuljettajia" , luonto hoitaa siis limanerityksen.

dindei onnea, toivottavasti seuraasi liittyy täältä pian myös iso liuta meitä muita

Poika alkaa heräillä tuolla uniltaan. Täytynee jättää kirjoittaminen nyt tähän.
 
Tervetuloa Auneli! Toivottavasti visiittisi jää pikaiseksi :)

Briannan kuulumisia minäkin tulin kyttäämään :attn:

Täällä ei edelleenkään menkat oo alkaneet, mutta niin mahdottoman pahalla tuulella oon ollut, että ei epäilystäkään etteikö ne kohta ala... Mies on saanut huutia ja vähän poikakin :ashamed:

Meillä on toista päivää tutti pois käytöstä ja nukuttaminen muuttunut painajaismaiseksi. Eilen huusi suoraa huutoa 1,5 tuntia, tänään 45 minuuttia päiväunille mennessä... Josko huomenna enää 22,5 minuuttia... Ei oikein tunnu lomalta, kun mies on vielä töissä ja omat päivät menneet pojan huutoa kuunnellessa.
 
MT79, meidän pitäisi kanssa saada aikaiseksi tuo tuttiasia. Tulee vaan koko ajan siirrettyä sitä epämiellyttävää tekoa. Ja nyt on nukkumaanmeno ollut viikon ajan muutenkin tosi tosi hankalaa, joten ehkä ei just nyt lisätä harmeja. Mites muut olette onnituneet tässä?

Koiramamma, tesmppiä tumppaamiseen! Täytyy tunnustaa, että kun menin töihin takasin, siellä on tullut polteltua vähän, sellasta muutama tupakka/viikko, ei siis kovin paljon, mutta liikaahan ne on jokainen. Pitäis lopettaa se vähäkin, koska ei se ainakaan auta raskaaksi tulemista. Riippuvuus on enemmän henkistä kuin fyysistä. Ja joo, tosi tyhmää, kun itsekin oli taas jo 2,5 vuotta kokonaan ilman. Että piti kaivaa taas esille tuo vanha tapa!

Alkoholia käytän satunnaisesti. Jollain työmatkoilla meillä on aika railakkaitakin baari-iltoja, mutta kotona otan vaan yhden siiderin ehkä kerran kahdessa kuussa.

Auneli, tervetuloa mukaan!

Huomenna enää töitä, ja sitten pääsen lomalle!
 
Jeccika juu eli viikkoja olis tänään 4+6 ja LA 4.3.11 Eli perässä tullaan karvan verran :LOL:

Toivotaan kovasti että täältä tosiaan liutallinen lähtisi tonne odotuspuolelle ja mieluiten jo maaliskuisiin. Tai no sehän on selvää että kaikki sinne ennemmin tai myöhemmin pääsee mutta kun tulis täältä ryöpyllä kaikki :flower:

Dindei + pikku2 4+6
 
Meillä on otettu pojalta tutti pois sillä seurauksella, että syö sormiaan. Öisin ja päiväunilla saa edelleen tutin. Ei tässä mitään järkeä ole, oli se tutti parempi, mutta hammashoitaja ja tarhantäti käskivät vierottaa ennen elokuussa alkavaa päivähoitoa.

Minä olen käyttänyt alkoholia ihan normaalisti yrityksestä huolimatta. Eihän se sikiö tosiaan ole edes napanuoran varassa ennnen kuin joskus viikolla 5+. Harvemmin sitä nykyään tulee ryypättyä, mutta monesti otan saunakaljan tai parikin tai voidaan juoda viinipullo lauantai-iltana, kun poika on mennyt nukkumaan. Heti jos/kun joskus plussaan, olen sitten taas absolutistina.

Kukkaiskeiju, sipulikampa on sellainen teräksinen kampa, jonka avulla voi leikata sipulia tosi hienoksi ilman, että se leviää käsiin. Sinänsä turha, mutta minusta kätevä. Minulla oli sellainen ennen, mutta joku kämppis kai vei sen vuosia sitten. En minä oikeasti ole möksis, vaikken saanut synttärilahjaa. Ukko keksi, että sain lahjaksi uudet lattiat. Hän laittoi ne lomallaan. Ja asiasta toiseen.. En minäkään usko, että limojen seuraamisesta oikein haittaa voisi olla. Kyllä sinne varmaan jäi vielä limaa jäljelle.

Tsemppiä kaikille tupakoinnin lopettajille!

Auneli, tervetuloa!
 
Heip kaikki.

Te ootte kyl ihanii :heart:
Kaikki on hyvin, oon vaan ollut töissä koko viikon ja iltaisin ihan puhki ja on mua toi testijuttukin ketuttanut.

Elikkä apteekin testi näytti puhdasta negaa, molemmat kaks mitkä tein. Toisen aamulla toisen illalla.

Todella kummallisia noi liuskat joita siis tein ihan urakalla ja se viiva tuli joka testissä samaan kohtaan, kolmena päivänä vahvistui ja 4 pvänä katosi. Ja testasin yhdellä liuskalla muksun pissillä, eikä siihen tullut väriä mihinkään kohtaan.
Joten ite ajattelen niin, että jokin siellä eli hetken aikaa, mutta imeytyi takaisin ennen kuin oikeastaan olikaan olemassa. Mitään vuotoja ei oo tullut. Anoppi on terveydenhoitoalalla ja sehän sanoi, että noita hedelmöittyneitä munasoluja imeytyy neljännes eikä ns. keskenmenoakaan tule.

Mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa. :)

Tervetuloa uusille

Kauheasti olitte taas jutellut ja yritin lukea koko ketjun läpi, kuitenkaan kovin paljoa ei päähän jäänyt...

Kovasti porukoilla on testipäivät ihan näillä näppäimillä, plussia odottelen! Testejä kehiin naiset!!

Tutista otte jutellu,ja meillä on tutti tiukasti menossa mukana. Hyvä kun saisin rinnasta irti... :x
Iltaisin jä päikkäreille mentäessä on tutti saatava, enkä oo sitä edes vielä ajatellut ottaa pois.

alkomahoolia käytän ihan normaalisi, eli tuskin koskaan :LOL: Ja sitten kun käytän niin tolkuttomasti...

Pössi kyseli matkarattaita, meillä on emman BMX:t ja oon ollut ihan tyytyväinen. Pieneen tilaan kasaantuu, mutta voisivat olla kevyemmät lykätä. Yhdistelmät on emmaljungat ja eron kyllä huomaa.

Mutta eipä tässä muuta, palaan kun ehdin, sillä välillä PLUSSAONNEA kaikille!!!
 

Yhteistyössä