Pikkukakkosta toivovat VOL.2

Onnea kovasti Aamulle!

Mä oon keskittyny nyt täällä ihan vaan taustailuun ja peittojen heilutteluun.. :LOL: Melkeinpä joka päivä käyn kyllä lukemassa, mut eipä oo tullu kirjoteltua.

Esikoisen (ens viikolla 5kk) imetyksen lopetin viime viikolla, saa nähdä alkaako pahat päivät kuinka nopsaan. Kierrosta ei tosiaan ole mitään hajua, joten makuuhuoneen puolella on pidetty ihan vaan hauskaa, tuurilla mennään. Viikonloppuna tein raskaustestin kertaalleen, vielä ei ollu osumaa.

Täällä tulee räntää, ei niin jouluinen fiilis.. :LOL:
 
Aamulle hurjasti onnea plussasta! :flower: :heart: Ja oikein pitäviä tarrasukkia :D

Saa nähdä uskallanko pian liittyä seuraksesi varmasti plussanneiden joukkoon. En nimittäin malttanu oottaa, vaan tein tänään päivällä toisen testin ja kyllä siihen vähän selkeempi viiva ilmesty kun eilen! :D Vaikeeta vaan vielä uskoo, että sitä oikeesti olis, tai on, raskaana. Joten varmistus testejä teen varmasti vielä monta :/

Mutta nyt pitäis lähtee ruokaa laittamaan. Tai onneks se tarttee vaan lämmittää.

Ei oo täälläkään mitenkään joulu fiilis, kun on niin mustaa ja märkää :(
 
ei sada mitään...joulu fiilis erittäin kaukana :LOL:

Pilkkis ja fosfori ihanaa kuulla teistä! :heart: :hug:

Ja fosfori mä todella ymmärrän sun ärsyynnyksen!oikeesti mitä varten noi tk:t oikeen on?!Ikinä ei saa aikoja ja just ensiapuun neuvotaan... |O Eipä sitä ittelläkään oo hääppöstä olla tois jos monta viikkoa yskää,sama se on lapsella hoidos,ei aina pitäisi oottaa sitä kuumetta...Nimim. hoitotätinä 4 vuotta ollut!!!

omaan oloon...väsy on ollut tänään ja eilen ihan mieletön!!ja äsken tuli kamalan ällö olo!siis oikee oksetti :eek: toiveet nousee :D pitää tilata palolaitokselta turvaverkko,koska jos täti tulee niin täälä kolahtaa korkeelta :LOL:

Jaksuja kaikille!!!
 
Huh, nyt on sitten vauvakuume tartutettu mieheen :D Tällä kertaa ei mennyt siihen kovin kauan. Entistä kuumetta sain potea sellaiset puoli vuotta. Nyt kun vauvakuume iski jälleen, (tapahtui tuossa 2-3? viikkoa sitten) niin sainoi tuossa äsken et seuraavan kerran vois jo olla ilman ehkäisyä =) =) =)
Oon täs onneni kukkuloilla :heart:
Nyt vaan toivoa et alkais ovulaatio joskus tulemaan. En haluais imetystä jättää sen takia, no jospa vois tehdä vähän aikaa molempia. Sit kun odottaa ni vois vasta lopettaa tissittelyn... Toinen on aina niin onnessaan kun pääsee maitotankilla käymään ;)
 
caffee81hienoa ,kun sulla oli antoisa lääkärikäynti.

änkkäpöö:lle oikeasti ONNEA :flower:

fosfori onpas teillä "hyvä" palvelu tk:ssa. Täälläkin ne aina kauheena tenttaa ,että mikä hätänä, mutta aika nopeasti saa ajan ,kun vaan kehtaa vaatia.

Täällä päivät kuluu vaudilla. Juoksen tytön kanssa päivisin tarjouksia kyselemässä ja tavaraa ostamassa ,kun rakennamme taloa. Illat olenkin töissä yrityksessäni. Onneksi jotenkin voi olla tuossa rakennus projeksissakin mukana ,kun tytön kanssa en itse raksalla viitsi olla tai ei siitä mitään tulisikaan. Kaupoissa hän tykkää mukanani kulkea. Usein on vielä mummo mukana ,jotta voin paremmin tapettikirjoja selata ja laminaatteja katsella. Nyt näyttäisi sille ,että päästään jo helmikuussa muuttamaan. Jihuu.

Ei nyt pitää kompiä vällyihin ,kun huomenna aamusta pankkiin ja sitten kerhoon askartelemaan isäinpäiväkortteja.
Hyvää yötä kaikki ja plussapuhureita+++++++++
 
memmuli ihanaa ku oot saanu kuumeen tartutettua mieheenki,kivempaa yhdes kuumeilla ja toivotaan et ovis tulee pian :hug:

sininen uni...täälä mietin ihan samaa,et koskahan tohtis testiä koittaa...taidan jättää su/ma...tuntemuksia on,mutta niin ku sulla kaikki voi selittää tädin tulolla... :headwall:

omaan napaan ei kummosempia...su odotellessa...mun aivot on ihan pysähtyny,en ajattele enää mitään muuta ku tuota sunnuntaita ja tuleeko täti vai ei...huoh...odottavasn aika on piiiiitkä :/

jaksuja kaikille :hug:
 
änkkäpöö: kyllä se nyt plussalta vaan näyttää, onnea!

sininen uni ja nasuliini: jospa se plussa teillekkin paukahtaisi..
mulla raskaus alkoi juuri rinnoista, ne tuli justiinsa tuollasiks omituisen tuntusiks ensin.

Täähän käy jännäksi odotella että kenellä tärppää. =)
 
Moiks!

Paljon onnea plussanneille! :heart:

Täällä menossa kp 10. Aloitin oviksen tikuttelun tänään ja haalea viiva pärähti tikkuun. Makkarin puolella on myös vilkasta, joten toiveet on korkealla, että tästä kierrosta jo tärppäisi :)

Todella hurja juttu se Jokelan ammuskelu! Me asutaan Järvenpäässä eikä tästä meiltä ole paljolti matkaa. Meno on kuin Amerikoissa konsanaan!

Muutamilla kuulosti oireet erittäin lupaavilta ja teille plussaus tähtipölyä.

// Jennip ja kp10
 
elämme jännittäviä aikoja.. ovis pitäisi ehkä olla lähellä, toivottavasti ei ole jo mennyt, minä kun en suostu ainakaan toistaiseksi noita tikkuja ostamaan.. katotaan vaan niin parin kuukauden päästä oon edelleen täällä ja niin vain on tikkuja iso kasa vessassa odottamassa :LOL:
Mies on suhtautunut näihin "sydänpäiviin" tyynen rauhallisesti ja todennut että voi aina antaa mulle yhden siemenen jos kauniisti pyydän :) Eli viikonloppuna peittoja heilutellaan sitten ahkerasti. Mitään oviskipuja en tosin ole tuntenut vaikka yleensä tunnen ainakin jotain mutta eihän se välttämättä kipuile? Eihän :ashamed:

Meillä täällä kaukana pohjoisessa (Inarissa) on jo täystalvi että jouluista fiilistä pukkaa jo kovasti :xmas: Viime yönä oli -17 ja lunta on nyt n. 15cm.. kynttilät palaa ja esikko aina iltaisin oottaa milloin äiti laittaa kynttilämeren taas palamaan . Tosi nätisti on antanut niiden olla joten oon uskaltanu aika hyvin matalillakin pöydillä polttamaan. Tosin johtuu ehkä siitä että kerran jo näppinsä poltti :/

Eipä tänne kummempia, jännää kaikilla! Onnea kovasti kaikille plussan saaneille! :flower:
 
pitipäs tulla katselemaan kuulumisia. taustalla olen lueskellut kuulumisia ja peukuttanut teille kaikille.

itelle sen verran että kauan toivottu plussa saatiin tossa 6.11 ja nyt toivotaan masumatkustajan kyydissä pysymistä.

tsempit kaikille!! :flower: toivotaan paljon plussia teille jokaiselle!!!!
 
Kolmannen testin tein äsken ja kait se on nyt itelleki myönnettävä että raskaana sitä ollaan, niin vaikee kun sitä onki uskoo! :/ :x :D Viiva oli nimittäin taas paljon selkeempi kun eilen ja tuli nopeempaa. Joten kiitos nasuliini kun olit jo askeleen edellä :) On jotenki ihan epätodellinen olo, kun ei tässä oikeen ees ehtinu alkaa yrittään!

Ja onnea vaan hannamammallekin plussasta :flower: Toivotaan että nämä kaverit pysyy mukana ensi kesään!

Pikkuhiljaa alkaa ne menkkamaiset oireet helpottaa, välillä vähän jomottaa mahaa, mutta ilmeisesti raskausoireita alkaa tulla tilalle. Tänään jo huomasin sen, että huono olo tulee aika äkkiä jos ei oo muistanu syödä! Esikoista oottaessa tähän meni sentään pari viikkoo. Toivottavasti vaan ei se sama haju yliherkkyys tule kun sillon. Oli nimittäin vaikee miehelleki löytää pesuaineita ja tuoksuja mitä vaimo kestäis haistella! Ja työlästä vaihella niitä vähän väliä kun joku alko öklöttään :/

Jännät paikat tuntuu olevan monella. Toivottavasti ovikset "löytyy" ja muutaman viikon päästä saadaan monta plussaa lisää :D

Sininen uni ja nasuliini erilaisen tuntusista rinnoista se mullakin lähti liikkeelle tämä raskauden epäily. Jännä sinänsä, että esikoiselta ei rinnat muuttunu näin piukeiks ja uhkeiks vaan nännit vaan oli tosi hellänä. Hyvä että suihkussa kärsi käydä. Nyt taas ei sitä oo oikeestaan ollenkaan. Toivototaan kovasti että pian saatte plussat :heart:

Mutta nyt kaiveleen kaapista jotain pikku syötävää ja sitten kattoon Housea. Jotain samaa tässä ja esikoisen alkuraskaudessa onnkes on: mitään makeeta ei tee oikeestaan ollenkaan mieli ja se on hyvä se!

Onnea tuovia plussapuhureita kaikille! :wave:
 
Ihanan paljon plussanneita, kovasti onnea kaikille! :flower: Ja nasuliinilla oli jännä viikonloppu tulossa. Olisi kyllä varmasti mahtava isänpäivälahja.

Minä ihmettelen omia menkkojani, menkat oli aikas normaalit, mutta tuollaista ihme tuhruttelua vaan jatkuu. Vaikka pitäis alkaa jo kohta oleen ovis niin tuollaista ruskeaa pientä vuotoa vaan tulee joka päivä. No menee nyt hieman yksityiskohtaiseksi kuvailuksi taas mutta kun on hieman ärsyttävää ja kiva kulkea puoli kuuta joku suoja pöksyissä. No mutta toivottavasti pian jo loppuisi.
Minullakin joulumieli heti heräsi kun sitä lunta sen muutaman päivän oli maassa, mutta nyt täällä taas ihan mustaa, toivottavasti pian tulisi edes vähän. Olisi niin paljon valoisampaa eikä tarvisi koiraa koko ajan pestä.

Mutta nyt mukavaa loppuviikkoa kaikille ja lisää plussia vaan
=)
 
Jennip laitoin sut kans tohon listaan,nii oliko sulla nyt yk 1??

Hannanmamma hirmuisesti onnea :flower: :flower: ja tarrasukkia lähettelen vinot pinot :heart:

juuh,tosi jännät paikat rupiaa olemaan,menkka jomotusta edelleen...saa havaata mitä tästä tuloo...

Änkkäpöö toivotaan ettei mitään hirmu kamalaa pahoinvointia tuu!

Joonanäiti,jestas teillä tosiaan on jo oikee kunnon talvi päällä!!!ihanaa!!!!oikee kunnon pakkasiaki jo...*hrrr*

juuh,ei kummosempia!!! :wave:
 
kiitokset teille onnitteluista :) :heart:

Onnea myös muille plussaajille ja plussaonnea piinailijolle! :)

jennip joo oli tuo kauhea tuo jokelan tapaus,jotenki enoo vieläkään oikein käsittäny tapahtunutta.Olo vaan kurja omaisten puolesta ja muutenkin. :(
oon itekin meinaa järvenpäästä ja tästä meiltä ei oo kun semmonen 10km sinne koululle..

omaa ).( täällä on nyt sitten pahoinvointi alkanu ilmeisesti.. yököttelyä pitkin päivää ja aamulla mies laitto dödöä niin multa lensi oksennus.Onneks ehdin vessaan. :ashamed: viikkoja olis 6 kasassa ja näillä viikoilla mulla alkoi kyllä esikostakin pahoinvointi et saa nähdä kauanko nyt kestää sitten. Laskurin mukaan la olis 4.7.2008 että saas nyt nähdä senkin sitten =) tarkemminhan tuo selviää sitten ultrassa.
Täytyy mennä haukkaamaan happea välillä,siivouspäivä kun tässä olis vielä edessä. Heipati kaikille ja lissää plussia tänne ketjuun toivotellaan! =)
 
hannamammalle onnittelut!

JoonanÄiti: ei mulla ole minkäänlaisia tuntemuksia mahassa oviksen aikana, niin tai tietty mulla oletetun oviksen aikana.
Sen sijaan tietynlaista limaista vuotoa on josta ajankohdan päättelen.
Mut kuten sanottu, mulla munasolu ei varmaankaan irtoa, "oireista" huolimatta.

Jep, tuota limaa on nyt alkanut tulla eli toivottavasti meillä ollaan viikonloppuna aktiivisia.. :whistle:
Vaikka mulla kyllä kohdistuu ne odotukset vasta seuraavaan kertaan.
Et jos tää olis vielä harjotuskerta. ;)

Muistakaas hellitellä isukkeja! :D
 
Onnea hannamannalle ja änkälle :heart: :flower: Alkaa tuleen niitä plussia tännekin :D Voi, kun tulis tänne meillekin :ashamed: Ehkä se joku päivä, kun on sen aika =) Tänään muuten bongasin aikas hyvät limat :D :saint: :p
Pirun ukko kävi tossa naureskeleen mun limakirjotuksille :kieh: Se ei ymmärrä kuinka tärkeitä asioita nää on :LOL:
+++ ja hyvää viikonloppua :heart:
 
Ai nii, sitä piti kysyä kun joku kirjotteli että jo puolen vuoden yrittämisellä voi saada ne clomit(??)..Miten on mahdollista? Eikös se alaraja ole vuosi.Mä en niistä mitään tiedä..Mitä niillä saadaan aikaan?? :snotty:
 
änkkäpöö ja hannamamma Paljon onnea plussasta :flower: :heart:

Mullakin kyllä mieltä painaa kovasti tuo Jokelan tapaus... Mekin asutaan tässä ihan lähellä ja Jokelasta on paljon tuttuja... Siis todella surullinen tapaus...

Omaa napaa... Ilmeisesti limoista päätellen ovis alkaa olla käsillä! Mies potee kotona jo kolmatta päivää flunssaa, mutta armoa ei ole täältä suunnasta löytynyt :D Eilen likan päikkäri aikaan vällyt sai kyytiä ja tästä kohta painutaan saunaan kunhan saan värin pois päästä! Ehkäpä saatasi vaikka vauvan siemeniä itämään... Mies tossa tokasi että onkos ne tyrkky päivät käsillä.... :LOL:

Huomenna esikon kanssa pitää mennä hakemaan influenssa - rokote... Kurja juttu kun pistetään pientä, mutta hyvä jos onnistutaan tuokin tauti välttämään....

Eli tästä pitänee sinne saunaan lähteä! Ihanaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
jennip En usko et asennolla on väliä raskautumiseen! Tosin jäin ite aikoinaan sänkyyn makoilemaan vähäks aikaa. Mut piti sitäkin tehdä 4-5kk ennen kuin tuotti tulosta :D

Onnea plussan saaneille :flower:

Itel on tässä ollut omituisia tuntemuksia, nenän tukkoisuutta, alaselkäsärkyä, väsymystä, "kuivuuden" loppumista... Ja mitähän vielä? Heti sitä alkaa luulemaan et ois raskaana. Erittäin epätodennäköistä se ois, imetän ja lisäks viimekerralla viel kumia käytettiin.. Mut toiveessa on hyvä elää, vai mitä ;)
 

Yhteistyössä