PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Unis, hehee, joo peekele, ensin ei tapahdu mitään ja sitten paukahtaa kolmoset! Siinähän sit elvyttäisin miestä alkuraskauden ultrassa yksityisellä klinikalla yhdessä lääkärin kanssa :LOL:

Äläkä jännitä Felicitasta, mulla on sieltä niin hyviä kokemuksia että nykyään menen tosi mielelläni sinne! Kuulostaa hassulta, mutta aina olen hyvällä mielellä ja toiveikkaana sieltä poistunut, jopa endodiagnoosini kanssa. Saatte varmasti mielenrauhan ja eväitä eteenpäin vauvajutuissa. :hug:

Tänään on ollut jotenkin aivan ihana päivä tytön kanssa (1,5 v). Tuntuu että olen rakastunut lapseeni ihan uudelleen :heart: Miten joku voikin olla niin pieni ja suloinen ja täydellinen :) Mä haluan sata lasta :saint:

Okei. Myönnän että punaviini saattaa puhua hieman tässä taustalla.

:whistle:
 
en oo vielä testannut. ei kyllä nyt o testejäkään kotona.. en muutenkaan kyllä uskalla, en jaksa taas nähä sitä yhtä viivaa pelkästään siinä. varmaan vasta tiistaina testaan. kun huomenna en saa testiä luultavimmin haettua..
 
sen verran on uutta, että epäilen kärsiväni hiivasta. (mulla ei oo koskaan ennen ollut nii en voi ihan varma olla)
kaipa siihenkin pitäis lähteä huomenna hakemaan jotain. osaatteko suositella mitä kannattaa käyttää?

*tietämätön* :ashamed:
 
miten hiivan tunnistaa? kutinasta? mulla ei kans oo ikinä ollu moista nii en tiiä :/ :whistle:

Tääl melkein kaikki ennallaan, outoja juttuja on tullu huomattuun. Kahvi ei oikee maistu ( yleensä maistuu heti herättyä ) , olo on ollut jotenkin uupunut/väsynyt viikon verran, tupakka ei ole maistunu viikkoon :kieh: ( ja se on erittäin hyvä asia :heart: )
Tällästä tällä kertaa, en ole pilvilinnoissani jos vaikka testi näyttää viikon päästä negaa, sitten ei auta kun alkaa uudelleen heiluttelee peittoja :LOL: :LOL:
Ja mies onkii sit innoissaan :whistle:
 
Tulin vain ilmoittautuun. Ei mitään uutta kerrottavaa. Sitä oottelua vain.

Oli jotain gallupia. Mä olen grillimyyjä. Aattelin kyllä lopettaa ne hommat viimeistään siinä vaiheessa kun pikkukakkonen on tuloillaan.

Eilen olin pikkujouluissa ja hauskaa oli. Mies oli lapsenvahtina ja pitkää naamaa näytti kun lähdin. Mä en oo yli vuoteen käyny missään niin oli ihan kiva käydä. Siinä ei paljon pitkät naamat vaikuta. :) Taidan mennä juomaan vaikka vettä jos ei muuta ole. On hieman heikko olo. :)
 
JEE!! MEILLÄ TOIMII NETTI! :D
Pahoittelut päivityksen viivästymisestä. :ashamed:
Täällä ei menkkoja vieläkään, vaan ei oo kyllä mitään oireitakaan.. :( Tänään meinasin testata uudelleen ja maanantaina soittaa gynelle jos testi nega, eikä menkat ala. Hieman huolestuttaa, kun mulla ei ole hormonaalista ehkäysyä ollut Onnin syntymän jälkeen, viimeksi söin pillereitä n4 vuotta sitten.. :| Toivon totisesti, ettei se kuparikierukka ole aiheuttanut mitään vaurioita.. :( Mutta nyt alan päivitellä listaa. Huuvelkaa jos jotain menee väärin..:D
 
Tulin Stinkkikseltä kyselemään hiivahommia :D ja täällähän tuntuu usemapi siitä kyselevän :)

Siis kutinahan se hiivan eka oire on, sit rupeaa tulemaan kokkareista valkovuotoa jonkin ajan päästä ja värkki muuttuu tulipunaiseksi.. :/ Apteekista saa esim canesten merkkistä lääkettä reseptivapaana, 3 päivän emätinpuikkokuuri. Hiiva on kyl rasittava..

Stinkkis kärsitkö sä usein hiivasta? Kun meikällä siitä meinaa tulla nyt joka kuukausittainen vaiva ja olen ihan hermona! Viime kuussa oli näihin samoihin aikoihin, ja nyt ilmeisesti taas! Kai nuo limakalvot sit on niin pas**na.. :( Ja kun oviksen aikaan pitäs yrittää usein hommailla miehen kanssa, niin limakalvot alkaa huutaa hoosiannaa..
Voiko hiiva vaikuttaa jotenkin raskautumiseen tai sitten ne lääkekuurit mitä siihen käyttää? Siis että estäisi raskautumisen.. Toivottavasti ei..

Itnaffelilla ja mimmelillä on yhä jännät paikat. Toivon niiin teille plussia!!

Lumppari oli päässyt pikkujouluihin, hienoa! Tosiaan ukko näyttäköön pitkää naamaa jos niin haluaa, kyllä sullakin on oikeus päästä kekkuloimaan!

Tänään täällä vissiin kp 27, epäilen että kierrosta tulee 35-38 päivää.. Vielä siis viikko odottelua, että riittikö se yksi pupuilukerta. Tuskin on niin hyvä mäihä käynyt :( Silti sitä vaan jänskättää ja toivoo.
On siis kierto pidentynyt synnytyksen jälkeen.. ja hiiva se huhuilee täälläkin.. :(

Hyvää adventtia kaikille!
 
Moikka vaan kaikille.

Kyselin tuolta ennustaja elliltä että tuleeko meille vielä lapsia.Ennusti että tyttö 12/2009 ja tyttö 03/2014.Että jos tuo pitää paikansa niin mähän raskaudun vasta huhtikuussa???? :|

Nyt huomenna loppuu noitten femareiden syöminen ja miun maha on kuin potkupallo.Mun iksia on varmasti kun tuntuu ilkeeltä tuolla alamahassa.....Toivottavasti noista on jotain apuja.
 
Stinkkis, mä mietin piiiitkään että kuka Suntsi :D Ei oo paha olo yhtään ja se kyllä jännittää!! Ois paljon turvalisempi olo kun ois kunnon oireet. Tosin tissit on kyllä kasvanut vaikkei oo kauheen arat. Kaveri sanoikin (oottaa kolmatta) ettei ne enää arista samalla tavalla, kun on jo kerran pumpattu tyhjiin!! Toivotaan niin, vielä viikko ultraan :ashamed:

Itnaffeli j Mimmeli pidän peukkuja!



Sitkeään hiivaan laitan sellaisen kerta-annos emätinkapselin ja käytän ainakin viikon vielä sitä voidetta. Miestä en oo kyllä hoitanu koskaan, mutta ei ne sitä niin helposti vissiin saakaan.
 
huomenna apteekkiin. :) ei jaksais odottaa tiistaiaamuun mut en kyllä uskalla keskellä päivää testatakaan. :/

kattoko kukaan tänään mtv3 faktalta juttua tosta välillisestä munchausenin syndroomasta? (vai onko se Münchhausenin oireyhtymä oikea termi) aika hirveetä. :(
Terveydelle vaaralliset äidit 12.30:
Dokumentti vuodelta 2006. Äidin ja lapsen suhdetta pidetään ihmissuhteista vahvimpana. Kuitenkin on hengenvaarallinen äidinrakkauden muoto: välillinen Münchausenin syndrooma, joka saa äidin hankkimaan terveelle lapselleen lääkärin hoitoa tai jopa vahingoittamaan lastaan, jotta tämä joutuisi hoitoon.

parin äidin lapsi oli kuollutkin ton takia. :( :'(
 
Voihan paskis Naffeli, iso pettymys. :hug: Jaksamista, uuteen nousuun! Mulla on myös ollut aikanaan kuparikierukka, se on tosi turvallinen eikä aiheuta mitään vaurioita. Huoli pois!

Hiivasta on ollut keskustelua (söpö puheenaihe :D ) - mulla ei yleensä muuten tule hiivaa mutta vauvantekoprojekti kutsuu AINA sen paikalle! Niin oli esikoisenkin kanssa. Mulla ilmeisesti se jatkuva puuhastelu ärsyttää sen verran noita laitteita että hiiva puskee joka kuukausi peitonpöllytysviikon lopuksi |O

Justiinsa apteekista hain Canesten Kombin eli sen pakkauksen jossa on sekä apparaattiin laitettava kapseli että voide. Se kyllä toimii aina, on ihana helpotus kyllä! Jotkut kyselivät oireista - mulla oireena on sellainen yleistukala olo, kuumotusta ja kirvelyä. Kyllä sen sitten tietää kun hiiva on päällänsä! :eek:

Mukavaa viikon alkua, ja nyt _kele niitä joulukuun plussia!!!!!
 
shenda mun mielestä taas sä raskautuisit maaliskuussa,etkä huhtikuussa :D mut eiks se oo lohduttava tieto että raskaudut?mulle ennusti tyttöä 02/2010 ja mä oon jo asennoitunu siihen :D mut ärsyttää jos tuo pitää paikkaansa,mä en sais enää enempää lapsosia :/ hiiva kyllä voi ukollakin olla,just kaverin miehellä oli hiiva,että kannattais se ukkokin hoidattaa,vaikka ei varmasti mies siihen innokkaasti ala :D
 
Voi pylly Ittnis :hug:

(.( Tääl on aika positiiviset fibat että ovis vois tässä kuussa jopa suvaita saapua... Kattellaan. Eilen ja tänään vähän heikompi viiva ku kontrolliviiva. Meilläkin on pieni mahis siihen että ovuloidaan lekurin tutkimuspöydällä torstaina! :LOL:

JES! Joulukuu ja vettä lotisee taivaan täydeltä! :xmas:
 
Kellis odottelua täälläkin...Miten aika voi mennä niin hitaasti? Toisaalta huomaan toivovani ettei ensi viikko tulisi kovin pian koska pelkään taas näkeväni vain yhden viivan...

Ei voi voittaa.

Paitsi jos on raskaana :heart:
 
Moi kaikille!
Ilmoittaudun tänne palstailemaan taustalle. Kävipä sitten niin ikävästi, että todettiin keskenmeno viime viikolla. mentiin siihen ekaan nt-ultraan ja ultratessa kävi ilmi, että sikiö kuollut rv 9 tienoilla :'( Lääkkeellinen keskenmenon hoito tehtiin sitten heti seuraavana päivänä ja nyt tässä vielä kärsitään jälkivuodoista. Henkinen puoli on jo ihan ok ja oma ihana tyttö antaa voimia porskuttaa eteenpäin. Tietty mies on ollut tukena ja olkapäänä tässä hommassa myös. Elämä alkaa taas pikkuhiljaa hymyillä ja saan olla onnellinen, että tulin kuitenkin aika nopeasti raskaaksi tytön syntymän jälkeen. Ehkä tulen vielä uudelleen kunhan aika on kypsä.
Ajattelin nyt taustailla tässä jonkin aikaa ja liittyä "kunnolla" seuraan kun aletaan taas yrittämään. Yhdet menkat pitäis kuulemma ootella ennen yrittämisen aloitusta,mutta Kättärillä kätilö antoi luvan aiemminkin. Saas nähdä nyt sitten, ootellaan että tämä jälkivuoto loppuu ja rupeaa taas kiinnostamaan nuo petipuuhat :)
Mutta nyt lenkille tuulettamaan aivoja ja läskeille kyytiä :D
 
Joo,se on sitten kp 2 meneillään.Nyt sitä onnea tähän kiertoon kaikille tädin hätyyttelemille ++++++ siis! Jänskättää,clomit huomenna alotukseen...

Elwille lämmin :hug: ,toivotaan että uusi pikkuinen saisi alkunsa pian :)

joulukuu on sit plussakuu etteks oo samaa mieltä!? ;)
 
Suuret pahoitteluni Elwille menetyksestä. :hug: voimia

Tinjaminille kans :hug: tädistä. Ja kyssä sulle ja Shendalle että millähän perusteella toisille määrätään clomit ja toisille se femar? Eikös ne ole samaa vaikutusta, eli auttaa muniksen irtoomisessa?? Puhuitteko lekurin kaa noista vaihtoehdoista?
 
Unnukalle vastauksia :) Joo eli mulle on clomit määrätty naistenklinikalla ja se kai on siellä yleisesti käytössä. Mutta noista femareista mä ymmärsin sen verran että kun Shenda on yksityisellä puolella hoidoissa niin siellä käyttävät nykyään femaria(tai ainakin siellä missä Shenda käy,en nyt muista missä) on kuulemma vähemmän sivuvaikutuksia ja parempi hoitovaste ollut. Mä sain tähän toisen lapsen yritykseen clomit nyt puhelinsoitolla kun mulla jo "kokemusta" noista. Mutta jos annosta joudutaan nostamaan niin ultrat tulee sit heti kuvioihin. Kai se on vähän yksilöllistä millaisen hoitovasteen kenellekkin jompikumpi lääke antaa. Oliks tarpeeks vaikeesti selitetty? :D
 

Yhteistyössä