PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Shendalle :hug: .
Ja sunnuntailapselle ISOT onnittelut!! :heart: Joko sut saa siirtää plussanneisiin?
Perhepäivähoitajana tosiaan työskentelen ja samalla opiskelen. Kahtena iltana viikossa on koulua ja sen jälkeen on kyllä ihan naatti. :/
Mulla on nyt heränny sellanen fiilis, että menkat alkas.. Ei oo tissit kipeet tai mitään muutakaan raskauteen viittaavia oireita..Saa nähä huomenaamuna. testaus siirtyi torstaille, kun en kerennyt testiä tänään hakemaan. Neljältä piti olla pankissa ja neljältä läks viimenen hoitolapsista. No olin vartin myöhässä pankissa, sieltä sitten pojan kans kiisin takaisin kotiin hakemaan pojalle uimakamppeet(, kun meni kummiensa kanssa uimaan ja sitten sinne hoitoon koulun ajaksi ) ja sitten vielä puoli kuudeksi kerkesin kouluun. :D Nyt on kyllä pakko mennä nukkumaan, aamulla varmaan noustava pihamaata kolaamaan.. |O
 
iltaa. juu, tein testin viikonloppuna,mut ei plussaa näkyny...
meinasin nyt viel vähän aikaa ootella ja sit ottaa yhteyttä lääkäriin..
ääh... !
Ja nemulle :hug: ja kaikille muille sitä tarvitseville!
 
Onnittelut plussanneille! :flower: :) mukava että noita plussia noin tänne satelee nyt,itellä kun ei ainakaan oo toivoa.

Mulla on lämmöt laskenu että kyllä niitä menkkoja vaan odotetaan kylään. Alkasivat sit että pääsis jo seuraavaa kiertoa kattelemaan. Eipä tarvi testiä turhaan käyttää.

 
sunnuntailapsi onnea plussasta :flower:

shenda pahoittelut ja voima :hug:

mimmeli :hug: negasta

).( Eilen illalla tuli hiukan haalean punaista vuotoa, kp eilen vast 15, joten ei pitäis menkkojen vielä alkaa. Tuntuu kyllä olevan kierto niin sekaisin etten ihmettelis vaik alkaiskin...mut tietty toivon, et oli kiinnittymissvuotoa ;)
 
Tinjamin, Shenda, Nazu ja Mimmeli tukihali pettymyksessä...uuteen yritykseen ja häntä pystyyn vaikka hakaneulalla! :hug:

Kp 15 ja tikkuun tuli vahvin koskaan näkemäni o-plussa! Testiviiva oli tosi paljon kontrollia tummempi. Siis ovis todennäköisesti vasta huomenissa, ihan hyvä näin, ehditään vielä laittaa joukkoja matkaan :D (Ja sitten vähemmän iloisiin tapahtumiin eli suoraa tietä apteekkiin kun tämä ovulaation aktiivivaihe on kutsunut ystävämme hiivan kylään...aaaarghh |O )

Cristina mikäs sun tilanne onkaan? Vuoto kuulostaa kyllä poikkeavalta...oliskohan se hyvä uutinen :) Peukkuja! Samoin Naffelille, TESTAA JO!!! :D
 
eikä vieläkään tätiä näy. :headwall: vois sit tulla jo niin pääsis uuteen kiertoon.

siis mulla oli eilen just tollasta kun cristina sano, haaleen punasta, vois melkein sanoo että sellasta vaaleenpunasta. :D eikä oo kyllä koskaan ennen ollu. no juu, olis tullu aikasemmin niin olis voinut erehtyä luulemaan kiinnittymisvuodoksi. :LOL:
 
mimmeli mulla tuli esikoisesta ihan pari tippaa sitä kiinnittymisvuodoksi kutsuttua kp11, testasin heti seuraavana aamuna ja vahva plussa tuli tikkuun. Koskaan aiemmin tällaista ei ole ollut. Ironistahan se on, että nyt kun kakkosta yritetään niin kahdessa kierrossa on tullut samanlaista kp9 eli juuri oikeaan aikaan vielä - enkä ole ollut raskaana. Tai jos olen, niin en ainakaan niin kauaa että testissä olis ehtinyt näkyä.

Miksei mikään voi mennä jonkin ennalta määrätyn kaavan mukaan näissä raskausasioissa??? :headwall:

Hittolainen, tajusin vasta että jos meinaa ehtiä saamaan valokuvajoulukortit ajoissa teetettyä ja postiin, niin pitäis todellakin toimia! Eihän meillä ole edes tonttumekkoa tytölle kun viime jouluinen on kokoa 68... Nyt äkkiä kauppaan, tonttupuku neidille ja illalla kuvaussessiot pystyyn! Me tilattiin viime vuonna www.kuvakarhu.net (vai oliko se .fi?) ja oli tosi kivat ja edulliset.

Ajankuluksi myös galluppia laitan, kiinnostaisi tietää minkälaisessa elämäntilanteessa te muut olette. Ts. oletko ajankohtaisesti kokopäivä-/osa-aikatyössä, opiskeletko, vai oletko kokopäiväisesti kotona lapsen kanssa?

Vastaan itse omaan kysymykseeni :LOL: - olen kotihoidontuella + osa-aikainen yrittäjä, teen noin 6 h/vko työtä. Lisäksi yritän kovasti tehdä akateemisia jatko-opintoja eli siis väitöskirjaa (etenemisen tahti lienee arvattavissa 1,5 v ikiliikkujan kanssa :whistle: ).

Nyt iski nälkä. Tarjolla olisi 1,5-vuotiaan iskemätön Piltti-lasagne, tajusin juuri ennen tytölle tarjoamista että siinä on kananmunaa jolle hän on vahvasti allerginen. Taidanpa maustaa hieman ja nautiskella sen :LOL: Oi kotiäitiyden GLAMOURIA!!

Mukavaa päivää :wave:
 
ja taas, vessassa käydessä paperiin tuli sellasta haaleenpunasta. eilisen jälkeen siis ei tullut ja nyt taas uudelleen. outoa.... :eek: ja nippailee mahasta oudosti välillä.
katotaas nyt alkaako kunnolla vai mitä se täti nyt pelleilee. :D
 
Itnaffeli Saa siirtää plussanneisiin joo, voi kun vaan kestäisin siellä!! Ennen ultraa en kuitenkaan lähde täältä yhtään mihinkään.

shenda ja muut neganneet :hug: Tiedän tasan tarkkaan mitä tuntuu, kovasti tsemppiä!

Mä teen lyhennettyä eli 30 tuntista viikkoa ja poika on ihanalla perhepäivähoitajalla. Pojalla oli ensi hoitaja kotona, kun lähdin töihin kun oli 10 kk (joo, tuntui tosi hurjalta!): Silloin oli ajatus, että jään uudelleen kotiin pikkukakkosen kanssa pian. Niinhän ei sit käynytkään ja nyt poika siis jo 2 v, onneksi viihtyy hoidossa hyvin :) Mulla vähän sellainen työ, että pelkään olla monta vuotta poissa, siksi oli niin kiire töihin "vähäksi" aikaa. Se muuttuikin sitten kahdeksi vuodeksi :whistle:
 
Mä olen kotona muksun kanssa ja huhtikuussa olisi tarkoitus palata takaisin työelämään.

Mä taidan jäädä taustailemaan.En tiedä mikä mulla on, tuntuu ettei mikään kiinnosta.Harkitsen vakavasti sitä että mies saa jäädä elämään muksun kanssa ja mä muutan jonnekkin erämaahan.Ei musta ole tähän äidin rooliin.Varmasti mun mies löytää lapselle uuden äitiehdokkaan...eikös yh-isillä ole kysyntää??Mä en vaan jaksa :'( :'( :'(
 
Shenda, sä olet selvästi ihan oikeasti allapäin. Tuli huoli sinusta.

En tietenkään tunne tilannettasi enkä halua tunkeilla, mutta kokemuksesta voin sanoa että jos olo menee tosi tukalaksi ja tuntuu että on ihan jumissa niin kannatta hakea apua.

Nämä vauva-asiat ym. on ihan omiaan herättämään meissä kaikissa kriisejä ja masennusta (tälläkin palstalla on monenlaisia tunteita laidasta laitaan), on todella isoja juttuja kuten lapsettomuuden pelkoa ja keskenmenoja ym. Mitään poikkeavaa tai hävettävää ei ole siinä että tuntee toivottomuutta ja masennusta.

Voimia Shenda ja muutkin :hug:
 
ei niinku mitään vieläkään. valkovuotoa ehkä ihan pikkasen enemmän ku normaalisti ennen menkkoja. tekis mieli ihan vaan varmuuden vuoks huomenna testaa uudelleen mut tuskinpa se siitä mihinkään on muuttunut, täti vaan oikuttelee ja yrittää tahallaan pahoittaa mun mielen. :kieh:

nojuuh, ei kukaan kohta jaksa enää lukea näitä mun sepustuksia samasta asiasta. :LOL:
 
Emmie uskalla testata.. :ashamed:
Ja pitäs nyt eka raahautua sinne apteekkiin... :whistle: Kiva lähtee käveleen tonne lumituiskuun pojan kans. :kieh:
muoks.. Mitähän ihmettä tää nyt on, alko vihloon aivan pirusti alamahaan oikeelle puolelle ja samaan aikaan tuli kauhee päänsärky.. :eek:
Pitäsköhän oottaa huomiseen kuitenki sen testin kans.? :ashamed: Jos se täti vaikka tekee tuloaan... :ashamed:
Ainiin, lämmöt on 37.0. :D muuten ei mitään oireita. Mutta raskausfiilis on aika vahva. :saint:
 
Nemulle jättisuuri :hug: ja voimia!

Samoin kaikille tädin yllättäneille, Shenda ainakin on kovasti allapäin ja voimia sinullekin toivon!

Mimmelin oireet kuulostaa kovasti lupaavilta, peukutuksia täältä!! Toivottavasti muuttuu plussaksi!

itnaffelin testituloksia kans täällä jännätään.., tuu kertomaan heti!!

Keitäs muita jänskäilee? Toivottavasti tulisi paljon plussia tässä kuussa! Uusia oli kanssa tullu mukaan, tervetuloa!

Oon taustaillu, kun ei oo ollu mitään raportoitavaa. O-tikkuun ei ole piirtyny mitään väriä, ja oon ollu ihan allapäin. Kunnes tänään tuli melkein yhtä vahva ku testiviiva!! Ja siis kp 23!! Haloo, näin myöhään! Voiskohan ovis olla huomenissa, mulla on enää yksi tikku jäljellä.. Pakko heiluttaa peittoja tänään ja varmistella sit vielä pari päivää siitä eteenpäinkin, mies on varmaan ihan ihmeissään, kun vaimo kerrankin on innoissaan ;)

Ja galluppiin, kotihoidon tuella täälläkin ollaan kotosalla lapsen kanssa.

Stinkkiksellä oli herkkulounas, he hee =)

Tulkaahan ilmottelemaan plussauutisia! :wave:
 
No niin nyt on testi haettu ja sen ois parempi sitten olla +, nimittäin tein sellasen työn auraamattomalla jalkakäytävällä 3vee poikaa lykkiessä ja takas tullessa oli vielä ostokset, että huhhuh! Tulipahan kunnon liikuntaa! :D
Nyt sitten oottelen että alkas pissittään.. :D
Lupaan pitää teidät kyllä ajan tasalla..
 

Yhteistyössä