PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Stinkkeri täällä ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Pe ois pikkujoulut niin ois kiva tietää tilanne siihen mennessä. Sullahan siellä on kunnon peiton heilutusten aika. Toivotaan et tärppäis!

ittnafele mites sulla...joko oot testin tekassu??
 
Noniin, tikussa viittä vaille o-plussa, mulla on niin iso kasa tikkuja että taidan pissiä vielä iltasella että näkis kunnon plussan.. Peittojen pelmuutus alkoi jo hyvissä ajoin joten varauduttu on ja jatketaan vielä varman päälle joitakin päivä :D

Marraskuulle sais tulla vielä lisää plussia ++++++++++++++ :heart:

Huhuu kaikki, missä luuhaatte? :wave: Kuulumisia pliiz :D
 
Hei taas kaikille :wave:
Täällä melko varma ovis oli nyt viikonloppuna, oireita ainakin oli/on.
Sehän tarkoittaisi että kierto olisi hiukan taas lyhenemässä.
Laskin että kierrot ovat olleet (synnytyksestä 7kk alkaen) 58 - 51 - 43 ja viimeksi 45 vrk.

 
Moikka moi :)

Stinkkis en oo testaillu kun en usko et olis ees tärpänny. Nippailuja on mutta menkkoja ne enteilee todennäkösimmin. Tänään on kyllä palellu julmetusti mutta me oltiin likan kanssa käymässä apteekissa kun haettiin lunssalääkettä pikkasen niin voi miten kauhea keli siellä vieläkin oli! Paleli niin paljon kun kotiin tuli et oli pakko laittaa kuumaa kaukauta(kaakaota) :) olipas hyvää :)
Ei noista lämmöistäkään nyt ota selkoa kun on kipeenä. Mä testailen sit to aikaisintaan jos ei menkat ala sitä ennen. Pitäähän se yks testi ainakin tuhlata joka kierrolla :D

Shenda voi pärse kun nega tuli :hug: oliko sulla nyt se femar käytössä vai oliko tarkotus seuravaan kiertoon ottaa? Sori mun huonomuistisuus....

Mä en oo ostanu ainuttakaan joululahjaa vielä... :ashamed: pikkasen meinaa jo paniikkia tulla kun pitäs niin monelle ostaa,apua... Kiire tuloo mulle kyllä vielä.

Huomenna meinasin mennä kirppareita kiertämään jos sää vaan sallii,mä rakastan kiertää kirppareita =)

Hyvää illanjatkoa kaikille! :wave:
 
tinjamin ensi kiertoon olisi tarkoitus ottaa se.Hemmetti jos sekään ei auta.Joo nega tuli,huomenna kait pitäis menkat alkaa.Se on outoa että mua paleltaa..lämmöt sahaa 35-36,5 välillä,väsyttää ja ettei mun maha ole mennyt sekaisin niinkuin yleensä ennen menkkoja.Mutta testi oli nega...en tiedä.

Miehen spermatutkimuksen loppulausunto oli :" Siittiöiden määrä,liikkuvuus ja normaalimuotoisten siittiöiden osuus kaikki viitealueilla.Samoin pesutulos normaali."


Nemu Mie olen niiin pahoillani sun puolesta.Voisko sitä lääkärissä mitenkään tutkia niitä keskenmenoja..eikös tuo ollut jo kolmas vai muistanko oikein???
 
Täällä on testattu tänä aamuna nega. :'(
joten tätiä odotellessa.... Koska eikös sen pitäis jo näyttää edes jotain vaikka se ovis olis ollut vasta kp21 jos olis tärpännyt?? kun nyt on kp33.....

Tipahdin kyllä aika korkeelta vaikka en mielestäni mitään ihmeitä odottanutkaan. Oli todella kurjaa lähteä töihin aamulla. :/
 
Hahhas, tänne päin vissiin pukkaa flunssaa.. Eilen oli hieman pöhnä olo ja päähän jomotti. Tänään aamulla jomotti päätä ja on ihan kamalan väsynyt olo. Nyt vihloo kaiken lisäks lantioo, ei todellakaan ole mukava tunne :/ onneks tyttö ja mies on terveitä.

Voi mimmeli olen kovin pahoillani :hug: :'(
 
Huijjuijui, kun mua jänskättää nyt. :D Tässä paraikaa kehittelen itselleni raskausoireita.. :saint:
Oli kyllä ihan kauhia aamu, kun 5 lapsen kanssa käytiin adventtikirkossa..Nuorimmainen 1-vuotias,joka ei vielä edes kävele.EIkä edes viihdy sylissä. oli kyllä sellasta sirkusta, että huhhhuuh!! :snotty:
Mulla on nyt näyttöviikko menossa ja sitäki pittää stressata.. :|
No voi valivali taas..:D
Mimmelille :hug: :hug:
 
Muakin alkoi jännittää ittnafele :heart: Onko sulla hoitolapsia kotona? Mun pojalla on aivan mahtava perhepäivähoitaja, ihan taivaan lahja oikeesti.

Täällä testattu tänään ihan selvä plussa :) Vaaleempi kuin testiviiva edelleen mutta sillä ei kuulemma ole väliä :whistle: Tissitkin taitaa kasvaa, heh. 8.12. maanantaina on varattu ultra, jolloin tulis 7 viikkoa täyteen ja sikiön pitäis näkyä varmasti. Siihen asti ainakin aion kyllä olla täällä teidän kanssa turvassa. Jännitän edelleen ihan hirveästi, että on kohdunulkoinen tms :ashamed:
 
Moi kaikki :wave: , tulin kurkkaamaan pitkästä aikaa teitä. Sunnuntailapselle iso onnitteluhali :hug: kukkasten kera :flower: !

Tsemppiä kaikille yrittäjille, iteltäkin meinas usko mennä ennen kuin yk 8 tärppäsi ja nyt rupeaa olemaan jo rv15.

Blondie
 
Mimmeli jaksamista ja uskoa eteenpäin :hug:

Sunnuntailapsi - toki sitä iloitsee kaikkien plussauksesta mutta silloin kun yritystä on jo kauan takana uutinen tuntuu erityisen upealta! Siis ihan kauheasti onnea!!!!!!!!!! :heart: Kaikki on varmasti juuri niinkuin pitää, vaikka ultrat aina jännittääkin.

Kiva kun piipahdit Blondie, hienoa kuulla että kaikki on mennyt hyvin! Toivottavasti perästä tullaan pian, meilläkin on käynnissä jo yk6.. Viethän odotuspuolelle Stinkkeriltä terkut ja uhkailut että musta ette kyllä pääse eroon :D

Ovisplussa tikutettu juuri äsken, tilanteeseen on varauduttu parin päivän ajan ja pari päivää vielä varmistellaankin! Jospa tällä kertaa onni olisi mukana :)

+++++
 
Mahtavaa Sunnuntailapsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnea miljoona kiloa! Loit toivon valoa plussallasi tännekin synkkyyden maahan (olipas runollista :LOL: )

Nemulle suuri myötätuntohali :hug: ja myös negan saaneille :hug:
 
AAM
ooh mieletöntä tänne kirmasin välittömästi kun kuulin että sunnuntailapsi oli saanut maagiset 2+ :eek: :hug: :flower: :flower:
ihana kuukausi kun on paljon plussia pärähdellyt pitkään yrittäneillekin :heart:

Samaa rataa rakkaat siskot ! b:)d

*muoks*
ja tietysti kaikille muillekin plsusa puhureita :whistle: olinpas törppö. sori :ashamed:


With lööv AM ja hippunen 20+1 :heart:
 
Oi, ihanaa sunnuntailapsi! Onnea! :heart:

ittnafele: Oletkos pph? Kuullosti sen verran tutulta tuo aamu.. Täällä kans käytiin (tosin "vain" oma ja kaks hoitolaista) adventtikirkossa aamulla ja ei mitään herkkua kyllä ollu tän edelleen jatkuvan tosi tukkoisen olon kans pukata tuolla paksussa lumessa noita kunnan ikivanhoja tuplia.. :kieh:

Mulla jotenki tosi epävarma olo että oisin raskaana vielä tästäkään kierrosta.. mutta toivoa ei nyt ihan kokonaan kuitenkaan oo heitetty.. Lämmöt kuumeen jälkeen ollu sitä normaalia alhaista, tänään 35,8, eli ei kyllä yhtään korkeemmalla ku alkukierrostakaan.. :/

Päivät ei tunnu kuluvan ei sit millään.. Ootan jo kovasti et pääsis testaan ja pääsis tästä jännityksestä..

Muksu raivonnu tuolla jo tunteroisen ku pitäs päikkäreille alkaa.. Itellä vaan niin väsyny ja tukkonen olo edelleen ettei jaksais mitään tollasta ylimäärästä.. :kieh:

Nyt kyl ihan paska fiilis.. |O :ashamed:
 
Onnittelut plussien johdosta :flower:
sekä :hug: keskenmenon saaneille.

Itsekin sain alkuraskauden keskenmenon ennen esikoista ja se kyllä satuttaa niin syvälle sydämeen että ei toivoisi kellekkään samaa.

Iloisempiin asioihin sitten. Itselläni ei siis ole vielä kuukautiset olleet kertaakaan esikoisen syntymän jälkeen, (1,5 vuoteen!!!) mutta reilu viikko sitten oli kummallisia tuntemuksia masussa ja luulen sen olleen ovulaatio. Saa nähdä alkavatko kuukautiset piakkoin... Olisi niin mukava päästä jo oikeasti yrittämään kakkosta. Nyt vaan täytyy elää toivossa ja olla maltillinen.

Onneksi ulkona on aivan mahtavan kaunista joten päivät menevät nopeasti lapsen kanssa ulkoillessa!

Tsemppiä yrityksiin ja tarrasukkia pienille taimille :heart:
 
Minäkin vielä täällä!

Onnea sunnuntailapsi!!

Mä nyt eilen sitten kävin ultrassa ja kaikki oli siellä, missä pitääkin ja sydänkin sykki! Eli viikkoja tänään 6+5. Olin jo asennoitunu, että on kuitenkin taas kohdunulkoinen, mutta näinpä se yllätti, ihana juttu!

Plusaatuulia kaikille oikein kovasti, mä alan siirtymään toiselle puolelle.

Veera
 
sunnuntailapsi ONNEA plussasta, niin se sitkeä "työ" palkitaan! :D
Ja kyllä kaikki hyvin menee, tervetuloa vaan pikkukakkosten odottajiin.

Muille myös kovasti plussatuulia, odotuspuolella on tilaa! :wave:

Ite plussasin täällä kesäkuussa, n. 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen
lopulta IVF-hoidolla. Näin taustatietona..

iitukka ja helmi rv27+3
 
tänään päivällä kun kävin vessassa niin paperiin tuli jotain tuhruvuotoa (mitä mulla ei ole KOSKAAN tullut) olin ihan et noniin, nyt se sit alko. mut sen jälkeen EI MITÄÄN koko päivänä..

mitämitämitä? :eek:

Sunnuntailapsi ONNEA PALJON!!


shenda81 :hug: jaksuja.
 
Aku
Shendalle iso rutistus :hug:
ja sunnuntailapselle onnea sylin täydeltä :heart:

Näillä main pitäs kai ovuloida,mutta en kyllä edelleenkään myönnä tuntevani mitään sen kummempia.Jatkan kuulostelua.Kp:t tänään 22,saas nähdä minkälainen kierto tällä kertaa.
 
Shendalle :hug: .
Ja sunnuntailapselle ISOT onnittelut!! :heart:
Perhepäivähoitajana tosiaan työskentelen ja samalla opiskelen. Kahtena iltana viikossa on koulua ja sen jälkeen on kyllä ihan naatti. :/
Mulla on nyt heränny sellanen fiilis, että menkat alkas.. Ei oo tissit kipeet tai mitään muutakaan raskauteen viittaavia oireita..Saa nähä huomenaamuna. testaus siirtyi torstaille, kun en kerennyt testiä tänään hakemaan. Neljältä piti olla pankissa ja neljältä läks viimenen hoitolapsista. No olin vartin myöhässä pankissa, sieltä sitten pojan kans kiisin takaisin kotiin hakemaan pojalle uimakamppeet(, kun meni kummiensa kanssa uimaan ja sitten sinne hoitoon koulun ajaksi ) ja sitten vielä puoli kuudeksi kerkesin kouluun. :D Nyt on kyllä pakko mennä nukkumaan, aamulla varmaan noustava pihamaata kolaamaan.. |O
 

Yhteistyössä