PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Joo,määki liityn tädin kohdanneisiin...siis kp 2/29 ja yk.6. :ashamed:
Lämpimät tsemppihalit kaikille negan testanneille. Meitähän taas rittää...

Gallup:kotihoidontuella minäkin olen 1vja 1kk ikäsen tytön kans. Nyt tosin olen muutaman iltavuoron käynyt päiväkodilla tekemässä. Elokuussa palaan omaan työpaikkaan,jos pikkukakkosta ei kuulu.
 
Heippa!
Bongasin täältä tällaisen pinon, johon voisin liittyä kirjoittelemaan, josko mukaan vielä mahtuu :) Olen aiemmin kirjoitellut tuonne syysmassukoiden mussukoiden puolelle.
Elikkäs meille syntyi yhteinen esikoispoitsu (miehellä aikaisemmasta liitosta 11v. tyttö) syyskuussa ja nyt mennään ilman ehkäisyä ja toivotaan että pian tärppäisi ;) Olen 30-vuotias ja asustellaan Vantaalla. Tällä hetkellä olen siis vanhempainvapaalla tuonne kesään asti ja sitten toivottavasti äitiyslomalla tai hoitovapaalla. Työskentelen lastensuojelun piirissä. Meillä ollaan vielä täysimetyksellä, mutta silti miulla on ollut jo kahdet menkat, eli edellytyksiä plussaamiseen on =)

Nyt kaikille plussatuulia ja mukavaa päivänjatketta :wave:

 
Moikka taas pitkästä aikaa :ashamed:
Mulla näyttä toi kp 19, mutta se taitaa olla 20.....jep ja oireita :whistle: niitähän tuppaa joka käänteessä....vihlotusta, jomotusta, outo haju nenässä ja nyt täsä kierros uutena nännien outo kuumotus/vihlonta tai siis pakotus, se on oikea sana.....mutta mullahan löytyy näitä oireita joka kierrosta, ihan kiusaksi asti :kieh: Testipäivä 7.12, jos siihen asti maltan...oisin jo tänään kaupasta ostanu halppis-testei, mut joku pirulainen oli vieny kaupasta KAIKKI mun testit....Isompaan kauppaan en nyt täl hätää pääse, kun esikoinen sairaana ja isukki työmatkal....
Galluppiin: Lähihoitaja ja vakituinen työ...
:hug: tädin kohdanneille!!
 
haikara08 tervetuloa! :)

Vieläkin täällä odottelen... ei kuulu tätiä, mutta ei kyllä mitään muutakaan. :kieh:
yritän pitkin hampain pitkittää testaamista kun on sellanen tunne, että pettyy sitä kuitenkin..
tää on vaan mulle niin outoa, kun ei oo koskaan ennen tällasta ollut.. plääh.

kertokaas mulle mitä tekisin huomenna kun oon ihan yksin kotona illan? :)
 
Shenda, Mama ja t77 :hug:

G: oon niin kertakaikkisen kokopäivätöissä, että pää hajoo. Mun on pakko vähentää töitä, muuten ei ole mitään muuta elämää :kieh:

Mulle tuli tänään kotitesti.fi:n ovistestit. Toivottavasti on parempia ku mammaksin. Huomenna vois alkaa taas testailee...

Unis kp 7
 
Aku
Galluppiin: oon kotona likan kanssa tonne huhtikuuhun asti.Sillon pitäs palata työekämään,tosin Nokia meni ja Yt-neuvotteli meidän paikan kumoon että saas nähdä mihin sitä joutuu sitten.Olen siis henksuravintolassa tarjoilija/kahvittaja/jokapaikanhöylä.

Täällä mennään kp 24 eikä minkään suuntasia tuntemuksia mihinkään suuntaan.Tää kierto on kyllä menny ihan ohi muutenkin kun likka on taas kipeenä niin on jääny peitonheilutukset vähiin.

:hug: kaikille tädin yllättäneille ja tsemppiä uuteen kiertoon ja uusille tervetuloa mukaan =)
 
pitkästä aikaa...mulla nyt jo taasen kp 23, eli eipä ole tärpännyt.. mut vois laittaa vaikka taustailemaan, tulee kuitenkin kirjoiteltua niin harvoin. Mulla on kierrot venähtänyt kummasti, jotain 40 päivää eli ei taida ihan normaalia olla...Tilasinkin ajan nyt gynelle, jos otettais vähän jotain labroja..no saas nähdä..
Iloista joulun odotusta kaikille ja plussaonnea!!!!!

-Hippu
 
tinkerbelle: mulle kävi viimeks näitä luettua samallai ja sit pätkäs vielä nettiki ku olin jo aikeissa kirjottaa uutta romaania.. jäipä sit kirjottamatta kokonaan.. :LOL:

G: siis jos joku ei tuosta mun edellisestä jo päätelly niin mä oon lähihoitaja (lasten ja nuorten puolelta valmistunut 05) tein valmistumisen jälkeen pätkiä eri päiväkodeissa ja tällähetkellä oon perhepäivähoitajana omassa kotona, että saa olla oman kans kotona.. aikeita ei ole siirtyä vielä muualle töihin, jos jaksaminen riittää niin mikä ettei voisin olla kotona vaikka siihen ku nuorimmainen lähtee kouluun.. :)


) . ( mulla edelleen hirmu pessimistinen asenne, ehkä yritän tarkotuksella asennoitua ettei siel masukodossa mitään elämää ole, etten vaan taas joudu niin kovasti pettymään, vaikka se pettymys on kuitenki suuri jos/kun menkat alkaa.. :kieh: :headwall:

vkloppu kuitenkin nyt täynnä touhua ettei koko aikaa tarvii ainakaa asiaa miettiä.. tänään lähtään kattoon typyn kaa isin kaukalopallopeliä, huomenna ouluun, vasta avattuun hoploppiin ja ostaan typylle jatkettava sänky ja sunnuntaina meen tuulettuun tallille ja piiiitkälle maastolenkille kopsukan kanssa.. :heart:

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! ja + + + + + + + + + kaikille vielä jännääville.. :heart:
 
Haikaralle tervetuloa! heh, myös ihan konkreettisesti :D

Oma mieli allapäin, koska ovis meni sivusuun :'( Mies joutui työreissulle eli eilen ja tänään jäi peitot heilumatta. Toissapäivänä puuhasteltiin, mutta tuskinpa tuo kuitenkaan osui oikeaan hetkeen, eli en ole yhtään luottavaisilla mielin. Taas pitää siis seuraavaan kiertoon tsempata.
Alussahan tämä taival vielä on, mutta harmittaa silti. On niin malttamaon olo. Nyt siis kp 25, veikkaan et ovis oli eilen tai tänään tai huomenna.. Tikut loppu eilen ja en oo päässy uusia hakemaan :(
 
Täällä tilanne edelleen sama! :/ Tänään taas tuli pyyhkiessä hieman haalean punaista paperiiin. mutta ei mitään muuta. alkaa pikkuhiljaa Ä-R-S-Y-T-T-Ä-M-Ä-Ä-N.. :kieh:

juuh, meen äkkiä kattoo leffaa pilaamasta teidän muiden iltaa omalla pahalla ololla. :D
 
Uusi yritys - tällä kertaa tosin lyhyemmin (jotkut saattavat pitää sitä jopa hyvänä asiana :LOL: ).

Uusille
tervetuloa tähän hienoon joukkoon!

Kadonneessa viestissäni siis toitotin hämmästystäni liittyen ovulaatiotikutukseeni. Sain kolmena päivänä peräkkäin niin tummat plussat o-tikkuun että kontrolliviiva oli ihan hiirulainen sen testiviivan rinnalla, ja vielä reilusti ohuempikin. Miten ihmeessä tällainen on mahdollista?? Ja vielä tänään, eli 4. päivä putkeen tuli tasavahva viiva (eli ohjeiden mukaan plussa sekin), tosin jo vaaleampi kuin nuo aiempien päivien viivat.

Mitä täänyssit on? Onko muilla ollut tällaisia hormonisekoiluja?

Ihan rehellisesti sanoen alkoi jo vähän käydä kunnon päälle tuo jatkuva peittojen pöllyytys, mieskin totesi että ei tässä ihan teinipoikameininki enää ole :LOL: Lisäksi hiiva huhuilee taas nurkan takana, tein ennaltaehkäiseviä toimia (kukas mulle vinkkasikaan täällä niistä maitohappojutuista) ja nyt pidän peukkuja että suksis mäkeen.

Nyt on kyllä siimahäntärintamalla todella tehty kaikki mahdollinen, ja tikkushowsta päätellen ovulaatio todellakin tapahtui, joten nyt loppu on korkeemmas käres ja Stinkkeri aikoo nautiskella viiniä sen kunniaksi. Menkkojen laskettu saapumisaika on ti 9.12. joten silloin aikaisintaan testaan.

Tai niin ainakin yritän teille tässä kovasti väittää ja itselleni todistella :headwall: :D
Ei kun ihan oikeesti, nyt ne testit pysyy paketissa. Jospa vetäis kovat kännit ja sitten piilottais ne johonkin niin aamulla ei enää muistais mihin ne meni! Hyvä idea Stinkkeri, jälleen!!

Ihkua lauantaita :wave:
 
Mama ja Itnafele :hug: naffelilla oli niin hyvät oireetkin. Voiskojan se vielä muuttua plussaksi, puhallan täältä :whistle: ++++

Mimmelille toivon joko plussaa tai edes sitä tätiä, mielummin tietty ensimmäistä :)

Stinkkerin superovulaatio on kyllä kummallinen!! Tietysti kivampi paljon plussia kuin ei mitään, mutta lh-piikkihän on yleensä aika lyhyt. Ja tuosta seksistä, ei oo kertaakaan harrastettu plussan jälkeen :D On varmaan molemmista niin ihanaa kun ei tartte!

Tervetuloa Haikara!
 
Suntsi, mies lähti äsken pikkujouluihin ja tiedusteli nöyrän apeana pitääkö vielä työstää kun hän yöllä palaa :LOL: Totesin että eiköhän tuo jo riitä, mittasin lämmönkin todeten että ovulaatio näyttää tapahtuneen joten hän saa rauhan. Oli helpottuneen oloinen mies :D

Joko Suntsilla on ökköoloa? :) Entä muut plussanneet, joko lentää :eek: ?
 
Mimmelille voimia ja kärsivällisyyttä sekä metrikaupalla pinnaa... mahtaa olla ärsyttävää tuommonen. dbdb

Stinkkis jos sulla onkin siellä kolme munista liikkeellä ;)

Kellis onko sulla oma polle? Mä olin nuorempana kovasti heppahullu, mutta nyt en oo pitkään aikaan käyny ratsastamassa. Vois kyllä olla ihanaa...

Jee, mä sain viivan ovistestiin. Ei se siis vielä oo kovin vahva, mut näkyy ees jotain! Mammaksi 0 - Kotitesti 1, so far.

Meillä on ensi viikolla aika Felicitakseen. Jännittää hirveesti, ja samalla toiveet tosi korkeella että sais mahollisesti jotain tietoa/apua.
 

Yhteistyössä