PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Nemu, Mulle pitäis päivittää tonne listalle kp 10-27/31. YK 4

Mulla nyt viime menkat kesti n.6-7päivää ja nyt tänään aamulla veskissä käydessä huomasin hieman vetistä , ruskeahkoa vuotoa pyyhkiessä.. Justhan mulla loppu :eek: Mistäköhän tää johtuu? Sitten alavatsaa hieman vihloo, ihan samanlailla kuin menkkojen alussa.. tosi outoa.. :|

Kolme päivää niinku oli ihan normaalisti menkkojen loputtua , tuli valkovuotoa ym normaalitapaan ja nyt niiku 3 päivän tauko ja taas menkat?
 
tinkku82 mulla eilen ihan samanlaista, ja hiukan aamullakin vihlasi vielä vattaa, vaikka menkat loppui 3pvä sitten... :eek:

t77 :hug: jospa se vielä muuttuisi...



(.) tilasin kuukauden päähän ajan lääkärille (yksit.) ku mulla on niitä kystia niin katotaan ne ymm... jos sais jotain selville :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
tinkku82 mulla eilen ihan samanlaista, ja hiukan aamullakin vihlasi vielä vattaa, vaikka menkat loppui 3pvä sitten... :eek:

t77 :hug: jospa se vielä muuttuisi...



(.) tilasin kuukauden päähän ajan lääkärille (yksit.) ku mulla on niitä kystia niin katotaan ne ymm... jos sais jotain selville :)




Hmm.. erikoista tosiaan.. mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollut samanlaista.. voiskohan johtua just tosiaan niistä "nesterakkuloista" joita on mullakin joskus ollut munasarjoissa että jos ne ois itestään puhjennut niin voisko toi vuoto vaikka johtua siitä.. ? noh , täytyy vain odotella ja tutkailla mihin suuntaan menee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
tinkku82 mulla eilen ihan samanlaista, ja hiukan aamullakin vihlasi vielä vattaa, vaikka menkat loppui 3pvä sitten... :eek:

t77 :hug: jospa se vielä muuttuisi...



(.) tilasin kuukauden päähän ajan lääkärille (yksit.) ku mulla on niitä kystia niin katotaan ne ymm... jos sais jotain selville :)




Hmm.. erikoista tosiaan.. mulla ei oo koskaan aikaisemmin ollut samanlaista.. voiskohan johtua just tosiaan niistä "nesterakkuloista" joita on mullakin joskus ollut munasarjoissa että jos ne ois itestään puhjennut niin voisko toi vuoto vaikka johtua siitä.. ? noh , täytyy vain odotella ja tutkailla mihin suuntaan menee..
 
t77, mikä kiertopäivä ja dpo sulla on kun testasit? Voisko olla vielä liian aikaista? Peukkuja! :wave:

Mulla onkin sitten oikein sitkeä ovulaatio tässä kierrossa.. Toissapäivänä ja eilen oli plussaksi luettavat viivat ja tänään tuli vielä TOSI tumma viiva, taitaapa ovis siis vasta tänään tapahtua. Varoitin jo miestä että ei ne hommat suinkaan ole vielä ohi :LOL: Hän lupasi kertoa uutisen varovasti alakertaan, ettei tuo säikähdä :LOL: :LOL:

Stinkkerillä alkaa olla matkakuume - maanantaina Kyprokselle! B) Ihanaa että saa vähän muuta ajateltavaa ja tämä odotus menee ehkä nopeammin.. Katsoin että noin 26 astetta siellä on lämpöä :)

Keskiviikkoa kaikille :wave:
 
Piiperö:meillä on sama tilanne!
Mulla kp:t 31/26-30 eikä tipan tippaa menkkamainen olo! Testaan perjantaina apteekista ostetulla testillä,jos menkkoja ei näy. Perseestähän tämä on,siis sais alkaa ne menkat,jos en kerta raskaana oo. Pääsis uuteen yritykseen.
 
t77 Tosiaan samat kp:t menossa! Toivottavasti meillä molemmilla vielä plussiksi muuttuis.. Niin kauan on toivoa, kun ei näy tätiä! :) Mut tosiaan jos on alkaakseen, niin tulis hitto jo samantien! Taidan kanssa hakea apteekista pari testiä ja testaan loppuviikosta, ellei täti porhalla paikalle. Mulla kyllä on vihlonut vatsanpohjaa jo monta päivää, eli en ole kauhean positiivisella tuulella..

Stinkkerille oikein lemmekästä ja ihanaa matkaa =)
 
Hei, nopsaan kyselen, että miten niiden lämpöjen kanssa? tää ei nyt muista miten niitä pitäis katella? millon korkeemmat/matalammat?
Palaan iltapäivällä/illalla lukemaan muitten kuulumisia, nyt takas työn touhuun. :D
Ei olis myöhemmin muistanut kysyä, siksi piti nyt äkkiä tulla kyselemään. :D

:ashamed:
 
Mimmeli, lämpöjä voi seurailla vähän niinkuin omaksi ilokseen mutta lääkärini totesi se olevan liian epäluotettavaa että kannattaisi raskausmielessä käyttää (suositteli ovistikkuja). Ovulaation jälkeen kehon lämpö nousee yleensä noin 0.3-0.5 astetta, ja lämpö pysyy korkealla kunnes menkat tulee, tai sitten ne jää korkealle jos on käynyt tuuri :heart:
Jos mittailee, niin heti aamusta kun herää ennen kuin on touhunnut mitään tai syönyt/juonut. Ja samaan aikaan joka aamu!

Mä itse käytän lämpömittaria lähinnä siihen että tiedän onko ovis vielä edessä vai jo takana päin. Että milloin voi lopettaa pakkoseksin ja jättää miehen rauhaan :LOL: :LOL: :LOL:
Hehhehe, onpas Stinkkeri taas hauska tänään. :headwall:

Nyt vois vaikka ripustaa pyykit ennen kuin ne homehtuu. Sitä pyykkiä kun ei onneksi usein pestäkään lapsiperheessä... :eek:
 
Kurjia uutisia tulin tänne kertomaan (siis mulle kurjia).
Mies oli saanu irtisanomisvaroituksen töissä. Siirtyi sitten vauvan teko puuhat :( Olen niin surullinen :'(
Keväällä irtisanomiset ajankohtaisia, toivottavasti se nyt kuitenkin saa pitää työpaikkansa ja voidaan sit keväällä alkaa miettimään pikkukakkosen saamista paremmin.
Siihen asti adios! Kovasti haluaisin täällä ottaa osaa teidän juttuihinne, mutta liian kurjalta tuntuu. Pitää sitten palata kun mies taas näyttää vihreää valoa.
Oikein paljon plussa tuulia kaikille. Kun keväällä palaan ;) niin toivottavasti täällä ei ole ketään "vanhoja" enää :saint:
 
doktor Mites te ootte esikon saaneet aikaseksi, jos siun alapäähän ei saa mitään laittaa :| :LOL:

Täällä täti jo pakkailee laukkujaan eli uutta putkeen ;)

Stinkkeri Joo, pitää niitä miehiä joskus etukäteen varotella, että kohta se kiima taas alkaa :LOL: Miehelle ilmotin jo hyvissä ajoin, että tänään sit loppu menkat ;)
"Sillon pitää veisata kun on virsikirjan kannet levällään" sanoi Wagner :p
 
Tervetuloa Peikkotytölle munkin puolesta! :wave:

Aku, Nazu, Timjamin, t77 ja piiperö, toivottavasti saisitte pian selvyyden ja mielenrauhan että mikä on tilanne!

Ittnis, buhuu. Ihan tyhmää. :hug:

Myräkän perheelle peukut pystyssä että työpaikka säilyisi. Paljon voimia ja tervetuloa sitten takaisin!

Stinkkis mahtuisinko sun matkalaukkuun mukaan?? ;)

Täällä täti pakkailee laukkujaan. Välillä vaan on semmonen olo, että miks ees enää yrittää ja toivoa. Miksi se nyt tärppäis kun ei oo tähänkään mennessä tärpänny? Mut kai se on pakko, ei kai uskalla jättää kiertoa väliinkään. Jos vaikka sitten kuitenkin...
 
Naffeli ja Noppis - ei voi taas muuta todeta kuin että voi pieru. Negan ja tädin jälkeen aina kuitenkin noustaan ja valoa on tunnelin päässä! Meitä on täällä sankoin joukoin jakamassa noita fiilinkejä :hug:

Mua nauratti niin tuo Kiinin Wagner-sitaatti, se oli jotenkin niin kertakaikkisen tilanteeseen sopiva ja samalla ihan kammottavan härski :LOL:

Unis vieläkö haluat matkalaukkuun kun kuulet että anoppi lähtee mukaan? :LOL:
No ei ny, mulla on tosi kivat appivanhemmat ja niiden kanssa on mukavaa. Voisit kyllä siinä mielessä lähteä mukaan että kukaan muu ei tajua miksi mä alan ikään kuin "ajan funktiona" menettää pikkuhiljaa järkeäni kun dpo:t kasvaa! Kummittelen öisin pitkin Kyproksen katuja ja etsin 24 h apteekkeja joista voin sujuvalla kreikan kielellä ostella paikallisia pissitikkuja (jos kielitaitoni ei kuitenkaan riitä, hahmotan purkkiin kuseksimista draaman keinoin).

Nyt alkaa Stinkkerin jutut kuulostaa siltä että olis ehkä aika mennä iltatoimille ja punkkaan.
:headwall: Eikö ole kuitenkin hienoa että vielä jokseenkin ihminen itse tajuaa kun alkaa nuppi valskata :whistle: ?


Suljetulta osastolta iltaa vaan kaikille. Lääkitys kohdallaan ja muutenkin mukavaa. :wave:
 
No sen verran tämä ripuli vielä jatkuu että kerronpa tämän päivän klassikon kotiäidin arjesta:

Puin tytön haalariin ja toruin kun tämä kiukutteli niin mahdottomasti ja venkoili pukiessa. Hermostuinpa ihan tyystin kun veti täysin vetkulaksi ja makarooniksi eikä suostunut seisomaan omilla jaloillaan jotta pukeminen olisi voitu suorittaa loppuun.

Tilanne raukesi vasta, kun äitituttavani tuli paikalle ja totesi "neidin jalat on sitten samassa puntissa".

Jotta näin meillä. Hyvä etten ehtinyt käskeä kävelemään :LOL:
 
Hanat aukes! jeeeeeeeee! :D Olin suunnitellut huomenna tekeväni sen viimesen testin et johan se täti uskoi viimeinkin =) nyt vaan nää menkat ohi ja yritystä putkeen,oijoi,enpä ikänä oo ollu näin onnellinen menkoista :D
Eli [/b]Nemu jos viitsit päivittää kp1/30-39?

Pahoittelut negan saaneille.. :hug: se kun ei ikinä oo se toivottu tulos :(

ja
Myräkkä tosi kurjaa tuommonen tilanne :( toivottavasti miehes ei menetä työpaikkaansa nyt kuitenkaan. Eipä olis voinu kyllä pahenmpaan aikaan tuommonen ukaasi tulla,just kun vauvakuume pahimmillaan :'( Toivon kyllä että asiat selviää aiemmin ja pääsette taas kuumeilemaan :hug:

Stinkkis juu lääkitys kohallaan... :LOL: Sehän on hyvä merkki kun tajuaa itse kun polla polkasee tyhjää kierroksen :LOL: parempi ennuste meinaa... :kieh:

t 77 sithän on vielä mahkuja :D millos testaat seuraavan kerran?

Nyt tää menee kyl nukkumaan, rankka päivä tiedossa.. Siitä tulikin mieleen että
minkä alan immeisiä täällä roikkuu? :)

juuu,mut nyt öitä :wave:
 

Yhteistyössä