Pikkukakkosta odottavat :)

nopponen kyllähän se joillakin vaikuttaa,että pää tulee kipeeksi jos ei sitä kofeiiniannosta saa. Valitettavasti,onneks ei itellä ole sellasta.. Nykyään kahvi vain alkaa enemmän närästää,jos erehtyy juomaan liikaa :/ Ei sekään oo kivaa. Varsinkaan kun se alkaa jo näillä viikoilla,niin mitä se on sit lopussa. Roargh.

lumi miten esikoisen nukutus menee? Mä kokeilin yksinkertaisesti sitä,että en paijaa,vaan makaan vain vieressä,niin siihenkin jätkä huutaa kun syötävä. Kait mä ootan sitä 1-v neuvolaa ja kysyn siellä,että mitä ihmettä sen kans teen,kun on alkanu kiukutella niin hirveesti. Ja varsinkin sillon kun isänsä ei oo kotona! Sillon kun iskä on kotona,niin ollaan niiiiin iloista ja reipasta poikaa.. Mullakin olis parin viikon päästä lääkärineuvola ja en odota innolla.Tiedän,että toi lääkäri saarnaa joka kerta painosta ja sit vielä se niiiin ihana sisätutkimus. Raskauden huonoimmat puolet on painonseuranta ja saarnaus ja sisätutkimukset -.- Mut kiva,että kaikki sulla kunnossa! :)

diiselikissa joko väsymys helpottaa? Ja tuntuko liikkeet uudestaan? Ei varmaan mee kauaa,niin ne tuntuu sit jo päivittäin. Ihana ^^

anu onko erilainen raskaus,vai mistä tyttöolo johtuu? Onko vain tuntuma? :)

meaminnis omppuf ja ihan kaikki muutkin kertokaas nyt jotain? :)

jenny JOKOJOKOJOKOJOKO??? :D Eiks oo ihanan rasittavaa? ;D

miukkismau eikös se oo niin,että jos sä joudut nytkin leikkaukseen,niin ei saa enään sit edes synnyttää alakautta? Onko se raja kaksi leikkausta,vai enemmän? Toivon,että jaksat loppuun asti hyvin ja kaikki menee hyvin,olis synnytystapa kumpi hyvänsä! :)

elovena lisäsin sut listalle.. Ja siis toi sormustestiin on kait monta eri versiota,mutta ite tehnyt niin,että kultainen sormus lankaan,vasemman ranteen syrjään sitä hankaan ja sit nostan ranteen päälle (kämmen ylöspäin) ja en muuten tällä hetkellä muista kumminpäin ne heilumasuunnat piti mennä,mutta sen pitäis joko pyöriä tai heilua.. Ja jatkuu niin pitkään,montako lasta on tulossa.. Muistaako joku ne heilumasuunnat? :)

ON: Yööh. Taas närästää ja uutuutena SUPISTAA! Ei tuo esikoinen oo kovin rauhallista sorttia vaan koko ajan on pää kolmantena jalkana menossa ja sen perässä yritän sitten pysytellä,niin johan kiristää. Autolla ajaminen on toinen,varsinkin pitkää matkaa ajaessa. Noh,parin viikon päästä nähään,että oonko mä vain kuvitellu ne supistukset,vaiko onko niistä ollut jotain haittaakin. Välillä nimittäin sillon kun mies on kotona,niin toivon,että mua sattuis paljon,niin saisin valittaa,että saisin vähän huomiota :D Naurettavaa,tiedän,mutta sillon ainakin ukko huomaa kun kiljun kivusta :D Hah :DD

Mutta ei kait ihmeempiä.

naurettava taiska ja muru 24+1

ainii ja alkaa pikkuhiljaa ahistaa,kun siis aika loppuu kesken ja pitäis hommata talo ja toinen pinnasänky ja tuplarattaat ja ja ja tuntuu,että ihan kauheesti tavaraa,vaikka ei onneks niin paljon kun esikoiselle.. Aikaa enään reippaat 3kk ja mies kun on niin paljon töissä ja noi kun on sellasia,mitä yhessä pitäis käydä kattoo.. Millon kerkeee? :eek:

lueskelen vielä uusia tulleita juttuja, mut tässä kysymykseni äippärahasta, jos joku tietää:
omppuf- onnea:flower:

äitiyspäivärahan määräytymisestä 6 kk.n mukaan tietääkö joku?
Eli oon ite kuvitellu et se 6 kk lasketaan esim lasketusta ajasta taaksepäin- nettiä selatessa sain vihiä, että se 6 kk lasketaan äitiysloman alkamispäivästä taaksepäin?

Löysin myös keskustelun, jossa kerrottiin, että siihen voi itse vaikuttaa, esim. jos jääkin varhennetulle- se 6 kk lasketaan sitten sen varhennetun mukaan, ja vielä yks keskustelija oli saanut kelalta tiedon, että kun vie paperit kelaan, niin se 6kk työtulo voidaan laskee siitä päivästä taaksepäin, kun on paperit kelassa?
onks tää näin, tietääkö joku...aion ite hakea tuon 6 kk säännön mukaan joka tapauksessa..

Kiitoksia onnitteluista! Alun shokkitila on muuttunut jo epäuskoksi :D Ehkä mä sitten ensi ultrassa ymmärrän jo.. Ihanaa <3 Mutta samalla en kyllä tiiä yhtään minkälaista tulee olemaan :eek: Ymmärtääkseni loppuajasta ultraillaan aika paljon :p

ps. en tiedä miks ei oo alakautta ultrattaessa huomattu, kuitenkin kaks kertaa käyny vaikka toisella kerralla laitteet oli vanhat.

Omppu ja pomput 12+0

Viimeksi muokattu:
Omppuf: Tuplaonnittelut!! :heart::heart: Aikamoista, että nyt vasta selviää. Mut oon mä lukenu sellasistakin, että vasta rakenneultrassa selviää kaksoset, että kai nää vauvat vaan on niin piilottelun mestareita. :)

taiska: Ihana, "pitäis hommata talo ja ja ja..." :LOL: Tiedän sinänsä tunteen, että me ostettiin jo vuos sitten vanha rintamamiestalo, mitä pitäis sisustusrempata mieleisekseen. Mutta kun kaikki paikat on asuttavassa kunnossa, niin ei jakseta alottaa ja nyt mä alan ahistuun, et pakko ois alkaa ennenkuin vauva syntyy. Sit ei taas kukaan hetkeen jaksa. Ja tää pesänrakennusvietti haluaa sisustuksen olevan tiptop, missä on sit vauvan kanssa kiva "vauvailla". :D

mame: sen tiiän et äitiyspväraha määräytyy äloman alun mukaan(eli esim. se työtulot 6kk siitä taaksepäin), mut tosta et 6kk paperien jätöstä, ni en kyl tiiä. Mun mielestä taas kelan sivuilla on ohje, että se määräytyis juuri niistä edeltävistä 6kk ennen äloman alkua. Ja itellä esim. verotusvuosikin vaihtuu, eli la 2013, mut kun äloma alkaa jo 2012, niin ed. verotus mulla on 2010 eikä 2011 niinku la antais ymmärtää. Joskin haen itsekin noiden viimosten 6kk:n perusteella rahat. Äh, ärsyttäviä, monimutkaisia asioita.

(.) Neuvolalääkärissä kaikki ok, kohtu hipoo napaa. Sydänäänet 150+ :heart: Liikkeistä mä oon edelleen yhtä epävarma, ku viimeksikin kirjottaessa, eli välillä epäilen et oliko? mut en osaa varmaksi sanoa. Esikoisesta tunsin 16+, et sinänsä vois jo kohta tuntea, mut nyt istukka kaiketi edessä, et selkeet liikkeet voi ihan hyvin antaa odottaakin itseään vielä. Verenpaineet laskee, huimaa. Päätä särkee aika paljon ja pahoinvointikin rantautunut takaisin. Ei onneksi yhtä voimakkaana ja joka päiväisenä kui aiemmin, mut kuitenkin. Energinen keskiraskaus antaa odotuttaa itseään, mut mitä tuosta jos kaikki ok. Mtn kohdun kasvukipuja/liitoskipuja ei ole juuri lainkaan, jotta siinä mielessä ihan kiva. Välillä ahistaakin ,että kasvetaanhan siellä varmasti, kun ei tunnu missään, mutta jos kohtu hipoo napaa, ni kai siellä kasvetaan.

Nyt takas töiden pariin.

Diiselikissa + Sissi 15+5 :heart:

Omppuf superpaljon onnea tuplista <3

Täällä ei vieläkään mitään. Eilen kiersin koko päivän Korkeesaaressa. Mua ärsyttää ku mun pöljä äiti halus pyytää lomansa niin että voi ottaa Bellan hoitoon synnytyksen ajaks ja vielä sen jälkeenkin kun mun miehellä ei oo varaa jäädä kotiin ja vaikka esikoinen synty 42+1 niin äidin loma loppuu nyt sit ku mul on 41+6. Ei mitään järkeä, kusessa ollaan jos laps ei ens viikon aikana tuu!

Jenny ja Papu 40+5

omppuf onnea ihanista ultrakuulumisista :) eiks sulla ollukkin clomifen raskaustuminen? oon kuullu et se lääke aiheuttaa usein monikko raskauksia :)) on varmasti ihmettelemistä nyt :) kävitkö yksityisellä siinä varhaisultrassa? mulla on vielä viikko np-ultraan ja voi jestas että aika matelee, varhaisultrastakin on jo ikuisuus.

jenny uskomatonta et joku on jo melkeen maalissa=)tsemppiä lähestyvään synnytykseen!

diiselikissa wau! noin aikasin liikkeitä! huisia :) mä en tuntenu mitään viimeks ennen rv18 ja istukkakin oli etuseinässä. nyt en oo ees viel miettiny koko asiaa :)

taiska87 toivotaan että supistelut lakkaa, ne on noilla viikoilla vielä niin ei toivottavia :) minkä ikänen se sun esikko nyt on? musta mä saan taas olla ihan rauhassa jo vaikka esikko on 1,9v ja aika menevä mut leikkii jo omassa huoneessaan ja meiän pihallakin itekseen leikkimökissä ni ei tarvi juosta koko ajan perässä enää :)) ihanaa!

(.) eipä mittään ihmeitä, viikkoja 11.sta kasassa ja np-ultraan viikko. Vointi on ihan loistava ihan kun ei raskaana olisikaan. Ihmeellisiä salamatkustajia mulla. Etovaa oloa oli kokonaiset 3 päivää viikolla 8 ja siinä kaikki raskausvaivat. tää on nyt siis taas vaan tätä odottelua :)

Vointi on ihan loistava ihan kun ei raskaana olisikaan. Ihmeellisiä salamatkustajia mulla. Etovaa oloa oli kokonaiset 3 päivää viikolla 8 ja siinä kaikki raskausvaivat. tää on nyt siis taas vaan tätä odottelua :)
Täällä on vähän samat tuntemukset... ihan kun ei raskaana olisikaan vaikka viikkoja onkin jo kasassa 18... ainut selkeä oire mitä oikeastaan olen potenu, oli ekat pari kuukautta järjettömän kipeät rinnat.. nyt sekin on mennyt ohitse, eikä vatsakaan ole juuri kasvanut.. johtunee tuosta lievästä ylipainosta.. : /
Jotain havaintoja mahdollisista liikkeistä mielestäni olen tuntenut, mutta varma en ole niistäkään.. Ehkä kun ensi viikolla neuvolassa taas kuulee sen pienen sydämen sykkeen, niin tuntuu taas paremmin siltä että on raskaan.. :heart:
välillä tää vaan on niin turhauttavaa, kun ei vaan tunnu raskaudelta.. joskin ultrakuviakin on jo todisteena

Hei kaikki pitkästä aikaa! Muistattekos vielä tuolta kuumeilijoista =) En ole jaksanut jotenkin nyt kirjoitella millekään palstalle mitään, en tiedä miksi :ashamed: Onhan tässä kyllä kaikenlaista epätoivottavaa muuten elämässä ollut ja vienyt ajatukset valitettavasti ihan muualle kun tähän raskauteen, toivotaan että nyt pääsisin keskittymään tähänkin paremmin. Mä kun ole sellainen ylimurehtija/huolehtija luonne niin tuntuu välilllä että ei ole muuta kuin huolehdittavaa! Huoh..

Kuulumisia Plussasta alkaen alkoi järjetön väsymys joka kesti lähes koko heinäkuun lisänä jatkuva kuvotus ja pahaolo. Väsymys on jo hellittänyt, lähinnä tilalle tullut univaikeuksia yöllä, nukahdan kyllä mutta sitten herään johonkin aikaan eikä uni meinaa tulla uudestaan : /. Pahoinvointi oli välillä melkein pois mutta on rantautunut nyt uudelleen. Nyt painottunut lähinnä aamuun ja muuten sellaiseen "ei oikein tee mitään mieli syödä" oloon. Mulla on ollut jo ennen raskautta refluksi ja astma, ja olen syönyt niihin lääkkeitä, nyt olen ollut taas ilman ja ehkä tuo edes auttaa tuota huonoa oloa. Mulla on nyt koko ajan kurkku tukossa (johtuu siis varmaan tuosta refluksin ja astman yhdistelmästä) ja varsinkin aamuisin kertyy limaa, mikö sitten laukaiseen heti tuon oksetusrefleksin. Tänään käyn hakemassa taas lääkkeet kumpaakin vaivaan, toivottavasti auttavat!
Maanantai oli sitten odotettu ja jännitetty NT-ultra. Siellähän se pikkunen kölli ja esitteli itseään kasvot ruutuun päin. Ei sitten suostunut vaihtamaan pään asentoaan turvotuksen mittaukseen vaikka kuin tökittiin ja heiluteltiin. Kätilö ultrasi sinnikkäästi tunnin ennenkuin jonkinmoinen hyväsyttävä mitta saatiin! Siinä vaihdeltiin kolme kertaa mahanpäällisultran ja tuon alakauttaultran välillä kun yritti saada niitä mittoja. Mun piti välillä hyppiä ja pomppia että saataisiin tyyppi muuttamaan asentoa :) No lopuksi mitta saatiin ja oli 1,1 mm. Samalla sain verikoeseulan tulokset ja niissäkään ei mitään häikkää. Saatiin ainakin katsella pitkän aikaa uutta tulokasta kun se siellä itseään venytteli.

Nyt mä ajattelin aloitella taas ulkoilua ja jumppissa käymistä (pilates&venyttely) ihan oman jaksamisen takia. On ollut koko kesä sen puolesta aika hiljaiseloa. Se kuitenkin tekee hyvä mielelle ja kropalle =)

Tää oli nyt tälläinen omanapainen teksti mutta josko mä tästä taas innostuisin kirjoittelemaan.

MeaMinnis ja pirpana 12+4

Kurkistelen tännekin pinoon :) Maanantaina tein testin, mihin tuli haamu ja eilen testailin lisää ja tänään digiin raskaana 2-3. Vähitellen alan uskoa, että olen raskaana, mutta varmaan vasta parin viikon päästä sitä uskoo kunnolla.

Oireita on tissien arkuus ja eilen oli paha olo melkein koko päivän. Sitten rytmihäiriöitä, mitä oli tytöstäkin. Paitsi että ne on alkaneet paljon aiemmin nyt. Ärsyttävää ahdistavaa oloa aiheuttavat. Ekan neuvolanki varasin jo :) LA ois 20.4 sairaala Lohja ja nyt on 3+4 viikkoja.

Omppuf: Onnittelut kaksosista! :flower: <3

MeaMinnis Mun pitäis kans päästä taas salille, kesällä ei oo tullu tehtyä muuta kuin käveltyä ja pari juoksulenkkiä. Mutta nyt alkuraskaudessa on noita rytmihäiriöitä niin se rajottaa jumpan valintaa ja sitten tulee masu vastaan, kun alkuoireet helpottaa.

Onnea alleylle plussasta!:heart: Oletko varma ettei ole jo pidemmällä tai sinnekkin tulossa kaksoset kun noin aikasin digi jo 2-3? ;)
MeaMinnis: Ihanaa että siellä kaikki np-ultrassa hyvin, toivotaan että myös olot muuten helpottuisi!
Taikamaailma: Joo oli clomit ja kontrollissa näkyi kaksi follia (erikokoiset tosin). Kävin julkisella puolella ja sitten toisen kerran kanssa sairaalalla :D
Jenny: Tosi tiukoille kyllä menis :eek: Onko teillä jo varasuunnitelma?
diiselikissa: Siellä varmaan alkaa vatsa olla jo kunnolla näkyvillä kun kohtukin jo noin korkealla :)?

Pahasta olosta selviydytty toivottavasti :) Elämä alkaa voittaa, tosin pari päivää sattunut aika kivasti päähän. Ollaan jo ruvettu miettimään talven hankintoja ja kestovaippalua. Mahakin alkaa jo näkyä (esikoisesta näkyi muistaakseni 16-20 viikon kieppeillä). Kohtu on kuulemma pari senttiä navan alapuolella, mietin vaan miten iso tästä nyt sitten kasvaakaan :D. Mun äiti on ihan seonnut, soittelee mulle melkein jokapäivä kaikesta yhdentekevästä.. Maanantaina pääsee taas kurkkimaan mahan sisältöä ja puoltoista viikkoa reissuun <3

Omppu ja nöttöset 12+4

Omppuf: En tiedä :) Mutta ovis oli 26.7, tunsin sen kun tuikkasi oikealta ja edellisenä iltana pupuiltiin. Huomenna pitäis olla dpo14. En kyllä ole suunnitellut kaksosia, kuten et varmaan sinäkään ollut. Mutta senhän näkee sitten ultrassa. Meillä ei kyllä ole suvussa kaksosia ollenkaan, että kerta se olisi ensimmäinenkin, toisaalta selittäisi, miksi mulla on nyt jo oireita mitkä tytöstä alkoi viikolla 7-8. Jos sulla on kysyttävää kestoilun suhteen ni vastaan mielellään :) Me kestoiltiin tytön kanssa, ihan rahallisista syistä. Loppuajasta tein ite vaipat.

mame mä "otin" tuon 6kk mukaan ja mulla tottakai laskettiin 6kk siitä taaksepäin kun lopetin työt. Ja nyt mä oon käsittäny,että saan samaa,kun ei kerta oo kauaa edellisestä äitiyslomasta? Eikös se niin mene?

diiselikissa Voi kun saiskin laittaa OMAA taloa. Ei oo yhtään inspistä tähän vuokrakämppään edes ostaa hienoja verhoja,tai mitään muutakaan,kun entäs jos ne ei sovikaan sitten tulevaan taloon?? Kyllä varmaan vaikuttaa toi istukan paikka liikkeisiin,itekin aloin tuntemaan oikeen kunnon potkuja vasta hetken ennen rakenneultraa. Mutta mulla on jotenkin sivulla ja edessä yhtäaikaa istukka,että aika hyvin ne tuntuu tohon napaan ne potkut :)

taikamaailma meidän poika täyttää ensviikon perjantaina (17.8) vuoden verran. Eli on silmä kovana vahtimista,kun oppii koko ajan niin paljon uutta,että en tiedä missä se menis,jos en vahtis. Ootan tuota vaihetta,että leikkis enemmän itekseen,varsinkin kun toisenkin kanssa sit tahtois sitä omaa aikaa :)

meaminnis tottakai muistetaan. Siellä on sulla sitkee kaveri,kun tunnin on kestäny mittaus :D Noh,mikäs siinä toista katsellessa ;D Toivon,että lääkkeet auttaa sun oloihin,ei varmastikaan ole kiva olotila. :/

alley onnea,lisäilen sut listalle :p

omppuf odotettavissa iso maha,jos joudun vielä käymään kokkolassa,ennen synnytystä jostain syystä,niin bongailen isomahaista naista,josko se olisit sinä :DDD

ON: ei mittää uutta. Kunhan tulin kommentoimaan,kun pikkuisäntä kerrankin nukkuu (saa nähä vain kuinka kauan tällä kertaa,että tarvii mennä taas paijaa peppua,huoh.)

Paitsi,tänään on koko päivän ollu menkkakipumainen tunne mahassa ja selässä. Tosi kurja olo. :(

taiska ja muru 24+6 (huomen poksuuuu) :)

alley: onnittelut sulle tännekin! :heart: :hug:

Omppuf: kyllä varmaan saat masulle kerättyä ihan kivan koon. ;) ja joo, näkyy mun maha. Jtn kummaa ylimäärästä pehmeää "höttöä" on siinä päällä(mistä lie kerääntyny :whistle: ), mut ylpeänä oon alkanu jo kulkemaan maha pystyssä. Ihanata! :heart: Esikoisesta lakkasin viel ite varpaiden kynnet vko ennen synnytystä, mut miten musta nyt tuntuu et en tuu kykenemään samaan. :D

meaminnis: kiva kuulla pitkästä aikaa ja toki sut muistetaan! :wave:

jennylle tsempit loppurutistukseen, sulla palkinto on jo enemmän kuin lähellä. :)

taiska: toivottavasti inhat olot menee levolla ohi. Jaksuja!

(.) on vähän vatsatautinen olo. yök! Esikoinen oli ihan veto veks eilen, sit ykäs illalla kerran ja tänään ei mitään. Nyt mua pierettää ja närästää ja vatsaa kivistää. Voi kun menis yön aikana ohi tai olis vaan jtn laktoosipöhinöitä. En nyt jaksais ykäillä ite.

Diiselikissa + Sissi 16+1

Onnea hyviä uutisia saaneille! :)

Mie käyn täällä lukemassa mut en oo sitten onnistunut kirjautua sisään et kirjotteleisinkin.

Jenny90 mahtavasti voimia loppupuserrukseen! Siuta käyn täällä vakoilemassa "jokojoko?!" ;)

Meillä on ihan kivasti lähtenyt kaksi lapsisen perheen elämä käyntiin. Harvassa on ne hetket päivällä että saa huokaista, esikoisen kun saa nukkumaan päikäreitä tuppaa aina poika herätä jne. Mut eiköhän tämän jaksa, lyhyt vaihehan tämä on. Toivottavsti poika ois yhtä kiltti kuin siskonsa ja rupeis nukkumaan täydet yöunet 3kk ikäisenä :saint:

Joku täällä muistaakseni suunnitteli britaxin b-dual vaunijen ostoa? Semmoista kommenttia voisin sanoo että meillä hajos istuinosa viikon käytön jälkeen. Soitettiin sinne mistä ostettiin ja he ottivat yhteyttä britaxiin ja saatiin uusi istuin "kun sattuivat olemaan hyvällä tuulella". Meidän syysksi olisivat pistäneet sen istuimen hajoamisen, vaikka metalli oli vääntynyt niin ettei sitä kyllä ihmisvoimin noin vain saisi aikaiseksi. Mutta saatiin korvaus, hyvä niin. Muuten ovat toimineet tosi hyvin. Poika makailee turvakaukalossa päällä ja tyttö istuu alla sisaristuimessa :)

Peikko ja poika 6vko

Täällä ollaan :) Tää taitaa olla vähän hiljaisempi pino. Kaikki vissiin kirjoittelee tuolla oman kuunsa pinoissa.

Mulla on ens viikon pe eka neuvola. Ja sit pitäis varata ultra-aikaa. Hiukan alkaa tulla todellisemmaksi tämä odotus. Vatsa niin turvoksissa, että vaikea peitellä mitään ja pahaa oloakin alkanut tulemaan. Eilen otin ekan kerran päiväunet töiden jälkeen. Tää viikonloppu ois sellanen kriittinen, kun huomenna on sukujuhla missä on mun puolen suku ja sunnuntaina miehen suvun puolelta yhdet rippijuhlat.

Mites muiden odotus sujuu?

Alley ja piipero 5+1

Täällä! [:wave:]
Ei oikein kuulu ihmeempiä, masu kasvaa. :) Ite tulee pyörittyä paljon kk-porukan fb-ryhmässä, vaikka lueskelen täällä päivittäin. Ja aloin tehdä 100% töitä ennen äloman alkua, joten työnteko todella haittaa vapaa-aikaa. :D
Liikkeet sais alkaa tuntumaan vahvemmin, ku esikoinen futaili jo ihan tuntuvasti tätä aikaa. Muutamia satunnaisia potkuja tuntuu, ehkäpä se istukka on jämähtäny tohon eteen. Ois vaan niin paljon "varmempi" olo, ku tuntia liikkeet päivittäin. Oon niin hermoheikko vähän edelleen...
Jtn vatsapöpöäkin kai liikkeellä, ku pari pvää nipistelly ja kuplinu kauheesti. Tänä aamuna tuntuu vähän paremmalta.

Mitäs tykkäsitte uudesta äpakkauksesta, ketkä sen saa. Jos se ehtii vaihtua ennenku ite haen, ni aion ottaa. Ihan vaan makuupussin ja design-laatikon vuoksi.

Diiselikissa + Sissi 17+4

Täällä kans yksi laiskimus kirjottelija! :D Töitä on tosiaan ollu ihan kiitettävästi ja matkavalmisteluja on pitäny alotella, ylihuomenna me siis lähdetään reiluksi kahdeksi viikoksi lomalle :):heart:

Maha alkaa olla jo erittäin hankalasti peitettävissä, joten oon sen antanut mähöttää vapaana sieluna :D. Pieniä hipsaisuja tunnen välillä, mutta en tiedä luokittelisiko ne vielä liikkeiksi :eek:. Tyypit on luultavasti vieläkin päällekkäin.

Paha olo ja semmonen on jääny taakse ja väsymyskin pienentynyt kiitos rautatablettien. Äitiyshousuihin oon jo joutunut siirtyä..

Äitiyspakkaus: Me ei oteta (vaikka ihanat kuosit olikin). Vaatteita on esikolta jäänyt runsaasti ja kirpparilta löydän varmaan ihan hyviä lisää. Lisäks se talvihaalari on valitettavasti ihan liian iso ekalle talvelle ja seuraavalle sitten pieni. :/

Omppu ja möttöset 14+0

Ihana,että ootte vielä kunnossa :D Tietäähän sen itekin,että kiirettä pitää. Ite vain kotosalla esikoisen kanssa,niin ei noi työkuviot oo ongelma.

Meillä on vihdoinkin talonäyttö tiistaina <3 Toivottavasti olis sellanen niinku annetaan ymmärtää,koska sinne me sit todennäkösesti muutettais,jos vain lainat ja kaikki menee yksiin..

Mikäs Jennyn tilanne on? Varmaan jo vauva-arjessa menossa.. :)???

Yhteistyössä